شنبه، شهریور ۲۰، ۱۴۰۰

هولیوودستان2 و کورنبرگ!

 

 

43 سال پیش دستگاه کارتر پس از کودتا بر علیه دولت قانونی شاپور بختیار،   در سنگر قربانی و فریب‌خورده لنگر انداخته،   ادعا می‌‌کرد خمینی ما را فریب داده!  امسال هم پس از کودتا برعلیه دولت قانونی افغانستان،   گاوچران‌ها و اروپائی‌ها در کمال وقاحت ادعا می‌کنند «طالبان به تعهدات‌اش عمل نکرده!»   حال آنکه تعهدات طالبان به صاحبان غربی‌اش دقیقاً به مورد اجرا درآمده!  تنها تعهدی که لندن و واشنگتن از سگ‌های دست‌آموزشان در کشورهای مسلمان‌نشین می‌خواهند،  تفکیک جنسیتی،   سرکوب زن،  رسمیت دادن به پدوفیلی و ... و در یک کلام ضدیت با لائیسیته و حقوق انسانی از طریق تحمیل منهیات آخوند بر ملت‌ها بوده و هست و خواهد بود.  کافی است نیم نگاهی بیاندازیم به آنچه «قانون اساسی مشروطه» در کشور ایران خوانده می‌شود.   قانون ایران‌ستیزی که ملت ایران را به مشتی شیعی تقلیل داده،  و امروز هم شاهدیم که با تکیه بر همین قماش «تعهدات» است که افغان‌ها را به مشتی غارنشین تقلیل می‌دهند.       

           

هنوز از واگزار کردن افغانستان به تروریست‌ها یک ماه نگذشته که پرزیدنت زین‌العابدین بیمار که به دلیل لقمه گرفتن برای شرکت داروئی فایزر از این پس او را زین‌العابدین فایزر می‌نامیم،   به مناسبت بیست‌امین سالگرد وقایع 11 سپتامبر،  یا بهتر بگوئیم خودزنی پاشنه‌آهنی‌ها برای خروج از بن‌بست مالی و اجتماعی و سیاسی ـ   در یک پیام ویدئوئی ژست مبارزه با تروریسم گرفته‌اند:

 

«ملت آمریکا علیه تروریسم بپا خاست و به تروریست‌ها نشان داد که تاوان خواهند پرداخت و این روحیه هرگز متوقف نخواهد شد.»

منبع:  صدای آمریکا،  ‌مورخ 11 سپتامبر 2021

 

با توجه به اینکه آمریکا و انگلستان،   پس از 20 سال زوزة مبارزه با تروریسم،  بیش از 200 هزار غیرنظامی افغان را قتل‌عام کرده،   و نهایت امر تروریست‌ها را هم در افغانستان به حکومت رسانده‌اند،   می‌باید بدانیم که برای این جانوران وحشی،  تروریست کسی نیست جز همان ملت افغانستان که می‌خواهد زندگی انسانی داشته باشد!

 

باری در تاریخ 11 سپتامبر 2001،   البته طبق ویراست‌های رسمی،  مشتی بیابانگرد عرب،‌ طی یک عملیات سازمان یافته،   موفق شدند با دو هواپیمای مسافربری برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی را تا اعماق زیرزمین‌هایش خاکستر کنند و چندهزار غیرنظامی را به مسلخ بفرستند.  اینهمه تا پاشنه‌آهنی‌ها بتوانند ضمن لنگر انداختن در «سنگر قربانی» با شعار «مبارزه با تروریسم» به افغانستان و سپس به عراق لشکرکشی فرمایند.

 

البته مظلوم‌نمائی و شعار پوچ برای توجیه جنایت،  وجه مشترک پاشنه آهنی‌ها و سگ‌های دست‌آموزشان است؛  چرا راه دور برویم؟!   سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز که اخیراً در رکاب ارتش ترکیه به بمباران کردها در خاک عراق مشغول شده،   مزخرفات زین‌العابدین فایزر را به زبان بادیه‌نشینان قرن هفتم میلادی بازنشخوار می‌کند:

 

«[...] ای مومنان! با کافران اطراف خود بجنگید و بگذارید قساوت را در شما بیابند و بدانید خدا با نیکوکاران است [...]»

منبع: خبرگزاری روداو،   مورخ 11 سپتامبر 2021

 

بله کسانی که با اسلحه یا با قلم از لائیسیته و حقوق انسانی‌شان دفاع ‌می‌کنند «کافران» شمرده می‌شوند و سگ‌های دست‌آموز لندن و واشنگتن که خاک کشورهای مسلمان‌نشین را به توبره کشیده‌اند،  «وظیفه» دارند آن‌ها را نابود کنند.  باشد تا ارباب تکه استخوانی در قالب ابزار و تجهیزات مدرن شکنجه،  پلوتونیوم،  پهپاد و ... برای‌شان در پشقاب بگذارد.   پس بگذریم و بازگردیم به خودزنی 11 سپتامبر 2001 و افتتاح دکان مبارزه با تروریسم توسط دستگاه جرج والکر بوش.

 

این به اصطلاح «مبارزه با تروریسم»،  در واقع ‌ ابزاری شد جهت توجیه تجاوز نظامی به افغانستان وعراق با هدف خروج از بحران‌های مالی و اجتماعی که دامنگیر یانکی‌ها شده بود:

 

«[...] بحران نقدینگی،   ساب‌پرایم،  ورشکستگی گستردۀ نظام بانکی غرب،   محکومیت‌های چند صد میلیاردی سردسته‌های محافل به دلیل تقلب در بورس‌ نیویورک،  و و خصوصاً سایۀ بیکاری گسترده‌ای که نظام سیاسی و اقتصادی کشور را تهدید می‌کرد [...] ارزش مطرح شدن نداشت.  ایشان فقط تلویحاً ‌فرمودند که چند تا بیابانگرد و غارنشین با عمامه و چماقی جادوئی آمدند و برج‌های دوقلو را نابود کردند؛  آنهم تا چندین طبقه زیر زمین![...]»

منبع: سعید سامان،  «روضه‌های لیتل جو!»

   

برای جمع‌وجور کردن همین اوضاع فلاکت‌بار بود که کهنه‌فروشان نیویورک نبوغ‌ طبیعی‌شان را به کار گرفتند.   اینان که یکصد سال است نان جنگ و تخریب و آوارگی ملت‌ها را سق می‌زنند،  و روزی پنج نوبت تاریخ را بازنویسی می‌کنند،  به این نتیجه رسیدند که خودزنی و نشستن در سنگر قربانی بر هر درد بی‌درمان دواست!   

 

در گام نخست،   برج‌های دوقلو را با یک برج جایگزین می‌کنیم،  تا توحیدی و یگانه شود.  سرقفلی و اجاره را چند برابر افزایش می‌دهیم؛  چند صدهزار نفر را هم به عنوان مبارزه با تروریسم به افغانستان می‌فرستیم.   در گام بعد،  با تکیه بر دروغ بلال حبشی ـ  کالین پاول ـ  در شورای امنیت سازمان ملل،  دولت لائیک عراق را سرنگون می‌کنیم و عراق را به مزدوران شیعی‌مان می‌سپاریم.   در گام سوم بساط بهارعرب و «مبارزه با استبداد» پهن می‌کنیم و امثال راشد الغنوشی را پس از تأئید موسسة بروکینگز از فاضلاب کاخ باکینگهام به تونس می‌فرستیم تا اینان کشورهای مسلمان‌نشین در ساحل مدیترانه را به فاضلاب اسلام تبدیل کنند و ... و پس از اتحاد با برتری‌طلبان سیاهپوست ـ گلۀ‌ بلک لایو متر ـ از تروریست‌ها در افغانستان «شکست» می‌خوریم،  جنگ قومی و مذهبی در اینکشور به راه می‌اندازیم و از طریق تاجیکستان و...  قفقاز مثل «هلو میره توگلو!»  خلاصه انتقام هیتلر و ناپلئون را می‌گیریم!                 

 

 باری 20 سال پس از مبارزات «چشم‌گیر» لندن و واشنگتن با تروریسم،   و پایان «خروج رسانه‌ای آمریکا از افغانستان»،   ولادیمیر پوتین طی سخنرانی در نشست مجمع اقتصادی شرق در ولادی‌وستوک،  ضمن اشاره به اوضاع اسف‌بار افغانستان و لزوم احترام به قوانین جهان متمدن ـ   قوانین حقوقی معاصر ـ  اعلام داشت،   روسیه با تجزیۀ افغانستان مخالف است. هنوزسخنرانی پوتین به یایان نرسیده بود که رئیس استخبارات پاکستان به صورت غیرمنتظره‌ وارد کابل شد و خبر رسید که «فهیم دشتی»،  ‌ سخنگوی جبهۀ مقاومت پنجشیر و ژنرال عبدالودود در تهاجم پهپادهای ناشناس کشته‌ شده‌اند!   بلافاصله بساط «کی بود، کی بود» به راه افتاد و فاکس‌نیوز به نقل از یک «منبع‌آگاه در سنتکام» انگشت اتهام را به سوی دولت مفلوک پاکستان گرفت:

 

«[...] ارتش پاکستان با پهپاد و ۲۷ هلیکوپتر حامل نیروهای ویژه در حمله به پنجشیر به طالبان کمک کرده.  در این حملات و در جریان بمباران هواپیماهای بدون سرنشین،  ژنرال عبدالودود و فهیم دشتی،  سخنگوی جبهه مقاومت جان باختند [...]»

منبع:  سپوتنیک،‌  مورخ 8 سپتامبر 2021

 

در پی انتشار این «خبر موثق» ولیعهد احمد شاه مسعود که معلوم نیست کجا قایم شده،  مردم افغانستان را به نبرد با طالبان فراخواند و حکومت ملایان هم صیغه‌های دلار را در برابر سفارت پاکستان در تهران تخلیه کرد تا شعار «مرگ بر پاکستان» سردهند!  به عبارت دیگر بعضی‌ها می‌خواهند چنین القاءکنند که گویا مجاهدین افغان متمدن و بافرهنگ‌اند،‌  و با طالبان وحشی تفاوت‌هائی دارند!   حال آنکه به هیچ عنوان چنین نیست؛ هر چند اولی تاجیک است و دومی پشتون،   هر دو به غرب وابسته‌اند،  دشمن لائیسیته‌اند و همچون دیگر سگ‌های هار و وفادار غرب در راه «جهاد» و «دفاع از دین خدا» له له می‌زنند.  به استنباط ما هدف از ترور فهیم دشتی زمینه‌سازی برای ایجاد درگیری میان دو گروه جهادی تاجیک و پشتون بوده و اگر فاکس‌نیوز این ترور را به حساب پاکستان نوشته،  می‌باید این دروغ شاخدار را بپذیریم که  مزدوران لندن و واشنگتن که بر فاکستان حاکم‌اند،  بدون چراغ سبز اربابان‌شان دست به چنین عملیاتی در افغانستان زده‌اند!   به عبارت دیگر،  پیام کارفرمایان فاکس‌نیوز  این است که گویا پاکستان هم عین حکومت شیعی‌ها در ایران به «استقلال» رسیده و می‌تواند جهت تأمین منافع ارباب در کشورهای همسایه «بحران‌سازی» ‌کند،  و لطف و عنایت ویژه شیعی‌ها و شیخک‌های عربستان هم شامل حالش شود!   به همین دلیل حکومت شیعی‌ها که ظاهراً خیلی از حملات طالبان به پنجشیر ابراز «تأسف» می‌کرد،  حتی جرأت نام بردن از پاکستان هم نیافت.   به همچنین است اعلیحضرت رضاشاه دوم که اجازه نیافتند جنایت طالبان در پنجشیر را محکوم کنند،   و به ناچار در مورد نطق آتشین و پامنقلی سرپرست کیهان جمکران به علامت «رضا» سکوت فرمودند!

 

از شما چه پنهان،   این روزها خیلی‌ها در داخل و خارج مرزها در مورد مسائل مهم سکوت می‌کنند.   به عنوان مثال از شاه‌الله و شیخ الله در مورد آتش زدن سینما رکس‌آبادان،  و یا «چندین هزار» قربانی 17 شهریور ‌1357 سروصدائی نشنیدیم!    همچنین در «دادگاه بیخ دیواری کورنبرگ»،  که در کشور مستقل سوئد به تقلید  از دادگاه نورنبرگ به راه اوفتاده شیخ الله و شاه‌الله هر دو به علامت «رضا» سکوت کرده‌اند!  

 

دلیل هم روشن است «کورنبرگ» اهدافی دنبال می‌کند که هم کارساز شیخ‌الله باشد،  هم کارساز شاه‌الله.  کورنبرگ تلاش دارد یک ملای پدوفیل و حرمسرادار ـ  آخوند منتظری ـ  را طرفدار حقوق انسانی جا بزند؛  جنایات حکومت اسلامی را به کشتار زندانیان طی سال‌های 60  و 1367 محدود نماید،  و با تمرکز بر شخص رئیسی،  مسئولین واقعی جنایات را در حاشیۀ امن قرار دهد،   و از همه مهم‌تر باد در بادبان سازمان مجاهدین خلق بیاندازد.   سازمانی که مذهب‌گرا و سرکوبگر است،   و در سال 1352،  با بمب‌گزاری در سینما رادیوسیتی تهران ثابت کرده که به «حقوق  آنگلوساکسون‌ها» بسیار احترام می‌گذارد.  سازمانی که همه ساله جهت عزاداری برای «حسین عین» عزیزش بساط روضه و زوزه به راه می‌اندازد؛‌  رهبرش نماد بردگی آخوندها بر سر دارد،   و از دست دادن با جنس مخالف خودداری می‌نماید!   به همین دلیل در مورد مضحکه کورنبرگ نه تنها هیچ صدائی از شیخ‌الله و شاه‌الله نمی‌شنویم که صبیه‌های عبدالرحمان برومند نیز هم‌صدا با یک بچه آخوند سیاهپوست آمریکائی از این بساط مضحک و ضدحقوقی حمایت به عمل آورده،   برای جلب رضایت محفل نوبل می‌کوشند!  

 

ضرب‌المثلی معروف می‌گوید،  «نگاه به دست ننه کن،  مثل ننه غربیله کن»،   محفل شیخ‌وشاه نیز چشم از دست پاشنه‌آهنی‌ها برنمی‌دارد،  عین ننه‌اش «غربیله» می‌کند!   چرا که وقتی  جماعت پاشنه‌آهنی در کشور مصبیت‌زدة  افغانستان،  طالبان و القاعده را تطهیر کرده،  در ایران هم باید کاری کرد تا تروریست‌های شیعی تطهیر شوند!  و اگر آغاز مذاکرات آمریکا با طالبان،   از قضای روزگار با ارسال حمید نوری به سوئد و بازداشت غیرقانونی وی ـ  وبلاگ آب‌نبات‌چوبی سوئدی  ـ  تقارن زمانی نشان می‌دهد،  حکمتی دارد.  سربسته بگوئیم،   کورنبرک و «هولیوودستان 2» همچون دوقلوهای سیامی جدائی‌ناپذیرند!  

 

همانطور که می‌دانیم کشور افغانستان تنها شاهراهی است که غربی‌ها بدون باج دادن می‌توانند از آن به آسیای مرکزی راه یابند.  و در شرایطی که وزنۀ جهانی این منطقه هر روز سنگین‌ و سنگین‌تر می‌شود،  نمی‌باید ادعای پرزیدنت بایدن را باور کنیم؛  ایالات متحد از افغانستان خارج نشده!   طالبان را پیش انداخته تا سپری باشند جهت گسترش تاراج ثروت‌های زیرزمینی اینکشور توسط چندملیتی‌های غرب.

 

افغانستان،  خارج از موقعیت مهم ژئوستراتژیک،  کشور بسیار ثروتمندی است.  تولید مواد مخدر به کنار،   به گزارش سپوتنیک،  کل منابع زیرزمینی افغانستان شامل سوخت‌های فسیلی، فلزات،  مواد معدنی صنعتی،  مصالح ساختمانی و ... حدود 3 هزار میلیارد دلار ارزیابی شده،   و همانطورکه می‌دانیم این منابع در سراسر جهان،  ارث پدری آنگلوساکسون‌ها به شمار می‌آید!

 

طی 20 سال مبارزات «بی‌امان» اینان با تروریسم،  جهت حفظ انحصارشان بر این منابع پایگاه‌های متعددی ایجاد کرده‌اند،  و خروج‌شان از افغانستان،   همچون اخراج شرکت نفت آنگلوایرانین در دوران بحران‌سازی مصدق،  فقط یک نمایش استعماری است.  رخدادهای افغانستان خروج‌ آمریکا از ایران در دوران جیمی کارتر را تداعی می‌کند؛  خروجی «رسانه‌ای» جهت بهینه کردن سرکوب و چپاول ثروت‌های ایرانیان!   بر اساس اظهارات محافل یانکی،   همین روزهاست که آمریکا در عراق هم از سگ‌های دست‌آموزش به سختی «شکست» بخورد و ... و پس از ایران و افغانستان شاهد تشکیل «هولیوودستان 3» در خاورمیانه باشیم.