چهارشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۵

کندی و کمره‌ای!




انتصاب «آویگدور لیبرمن» به وزارت دفاع اسرائیل،   اگر چه به مذاق یانکی‌ها خوش نیامده،  تداوم منطقی حرکت دولت نتانیاهو به سوی «تنش‌زدائی» در داخل و خارج مرزهاست.  به همین دلیل رادیوفردا و شرکاء که 37 سال است برای‌مان آخوند وحشی جمکرانی «مترقی و میانه‌رو» پیدا کرده‌اند،   طی ده روز اخیر انواع برچسب‌ها را به «لیبرمن» الصاق نموده،   از او یک لولوی تمام عیار ساخته‌اند.   دلیل هم روشن است؛   «لیبرمن» لائیک است و با آتلانتیسم و آخوندنوازی و خلاصه طویلة «افتخار به توحش ادیان» که یکصدسال است حکومت زال‌ممد و نئوفاشیست‌های غرب در آن می‌لولند،  ‌میانة خوبی ندارد.  از اینرو برخلاف بعضی‌ها در غرب،  از شکست «نوربرت هوفر» در انتخابات ریاست جمهوری اطریش،  ماتم نگرفت!  
                  
شکست نئونازی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اطریش،  هر چند با بی‌تفاوتی شیپورهای غرب روبرو شد،   به ویژه در فرانسه پیامدهای جالب و غیرمنتظره‌ای به همراه آورد!  پیش از ادامة مطلب یادآور شویم،   برتری‌طلبان فرانسه که در کشورهای منطقه از تروریسم «اسلام سیاسی» حمایت می‌کنند،   به ویژه با نئونازی‌های اطریشی‌ پیوند بسیار مستحکمی دارند، ‌ چرا که هر دو از شاخة‌ «کاتولیک‌ها» به شمار می‌روند و ضدلائیسیته‌اند.  از اینرو مارین لوپن،  رهبر ویشی‌ست‌های فرانسه شکم‌ا‌ش را برای پیروزی نامزد نئوفاشیست‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اطریش صابون مفصلی زده بود.   ولی همچنانکه شاهد بودیم،   ایشان به آرزوی‌شان نرسیدند و اینچنین بود که خبر زندانی شدن یک تبعة آمریکا به جرم سوءقصد به جان مأموران انتظامی در کشور فرانسه انتشار یافت!   و این خبر ظاهراً «کم‌اهمیت» نیز با بی‌تفاوتی نسبی رسانه‌ا‌ی روبرو شد،   هر چند واکنش تند وزارت امور خارجه آمریکا را در پی آورد:

«آ‌مریکا دربارة حمله‌های احتمالی به مسابقه‌های جام ملت‌های اروپا هشدار داد.»
منبع:  رادیوفردا،  ‌مورخ اول ژوئن 2016  

جالب اینجاست که پیش از انتشار خبر دستگیری یک تبعة آمریکا در فرانسه،   هیچ خطری مسابقات یورو 2016 را تهدید نمی‌کرد!   پس بد نیست نگاهی داشته باشیم به جزئیات خبر این دستگیری در روزنامة فیگارو،   یکی از رسانه‌های رسمی،  دست‌راستی،  و به ویژه ضدروس کشور فرانسه:

«[...] روز پنجشنبه،  18 مه سالجاری،  در جریان تظاهرات بر علیه قانون کار، یک اتومبیل پلیس با دو سرنشین آن به آتش کشیده شد [...] چهار مهاجم که حداکثر سن‌شان 18 سال بود،‌  پیشتر مورد بازجوئی قرار گرفته،   و یک تن از آنان که 18 سال داشت، به زندان محکوم شد و سه تن دیگر  تحت‌نظارت قوه‌قضائیه آزاد شدند [...]  پنجمین متهم، ‌ یک آمریکائی 27 ساله است که پس از بازجوئی به زندان افتاده[...]» 
منبع:  فیگارو،  ‌مورخ 30 مه 2016 

 یادآور شویم پیش از این تاریخ،   در کشور فرانسه،  یانکی‌ها در جایگاه «الهی» نشسته و فراتر از قانون بودند و اگر جرم و جنایتی هم مرتکب می‌شدند،  در هر حال رسانه‌ای نمی‌شد!  باری،   این  آمریکائی 27 ساله،  در دادگاه اعتراف می‌کند که در تظاهرات 18 مه شرکت کرده،   ولی مرتکب هیچ خشونتی نشده!  و با توجه به اینکه پس از دستگیری 4 نفر مهاجم، این حضرت را دستگیر کرده‌اند،  به نظر می‌رسد آمریکائی مذکور،   «رهبر» گروه بوده که لو رفته.   ایشان که گویا قوی هیکل هم تشریف دارند،  یک تیر چوبی روی شیشة جلوی ماشین پلیس می‌اندازند،   و بعد اتومبیل را به آتش می‌کشند.   فیگارو در ادامه می‌افزاید:    

«این فرد به تازگی وارد فرانسه شده؛   شغل و محل سکونت شخصی ندارد،‌  و جرم وی سوءقصد به مأموران انتظامی،   تخریب اموال عمومی،   خشونت‌ گروهی سازمان یافته،  و شرکت در گروه مسلح و نقابدار است.»          
همان منبع

البته نام و مشخصات این فرد منتشر نشده و سفارت یانکی‌ها هم فعلاً خفقان اختیار کرده.  ولی با توجه به «شیوة ‌عمل» ایشان می‌توان حدس زد که سازمان سیا به کشور فرانسه خرابکار اعزام کرده بود،   تا با تکیه بر عملیات ایشان مطالبات صنفی فرانسوی‌ها را به خشونت بکشاند.  به عبارت دیگر الیگارشی فرانسه به کمبود «کاسور» دچار شده،   و گاوچران‌ها گویا به کمک‌اش آمده‌ بودند تا تهاجم به نیروهای انتظامی و تخریب اموال عمومی را به حساب سندیکاهای فرانسه ـ  اینان برای تظاهرات فراخوان داده‌اند ـ  بنویسند،   و بساط «حقوق قانونی»کارگر و کارمند را برچینند و نان پاشنه‌آهنی‌ها را در روغن اندازند.  همان کاری که طی سدة‌ اخیر در سراسر جهان به بهترین وجه انجام داده‌اند.   ولی اینبار معلوم نیست چه پیش آمده که در کشور فرانسه کارشان گره خورده،  و یکی از «انقلابیون‌ حرفه‌ای‌شان» دستگیر شده و به زندان افتاده.  همانطور که پیشتر هم گفتیم،  کشور فرانسه از 7 ژانویه 2014  هدف تهاجم تروریست‌ها قرار گرفته،   ولی اینبار به صحنة آشوب مداوم تبدیل شده و به دلیل جایگاه ویژه فرانسه در اروپا،   مشکل می‌توان دست‌اندرکاران آشوب را شناسائی کرد.

ولی مشخص است که پوپولیست‌های اروپا و کوکلوکس‌کلان‌های آمریکا ـ  حامیان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ـ  برای پوشش شکست محتمل‌شان به این آشوب‌ها همانقدر نیاز دارند که به گسترش خشونت و توحش در کشورهای مسلمان‌نشین منطقه!  کافی است به کشورهای عضو پیمان استعماری سنتو ـ  ایران،  ترکیه و پاکستان ـ  نیم نگاهی بیاندازیم.   رجب اردوغان برای پیروزی ترک‌های مسلمان ـ  تخریب تمدن رم شرقی ـ  جشن گرفته و همچون «سگ نازی‌آباد» به آمریکا و روسیه و آلمان و ... دیگران پارس می‌کند.  دولت پاکستان در تعلیق افتاده؛   نواز شریف را ظاهراً برای جراحی قلب باز به لندن برده‌اند؛   جراحی موفقیت‌آمیز اعلام شده ولی ایشان تا دو ماه نمی‌توانند سوار هواپیما شوند و به کشور بازگردند!   به عبارت دیگر،  وقتی تکلیف رفراندوم بریتانیا و نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا روشن شد،   مشخص می‌شود که نواز شریف باز می‌گردد یا اینکه پاکستان به یک کودتای دیگر و دولت  اسلامی‌تر و وحشی‌تر نیاز دارد تا جمکرانی‌ها هم بتوانند به رهبری تولة احمد خمینی،   و پیشخدمت‌های وفادار روتاری کلاب سرعت‌شان را در جادة خشونت و وقاحت افزایش دهند و تروریسم اسلام سیاسی را به ارزش بگذارند.

 هر چند پیشتر هم به کرات گفته‌ایم،   باز هم یادآور می‌شویم که مهم‌ترین فایدة «اسلام سیاسی» این است که انواع خشونت و تجاوز را به «قانون» تبدیل می‌کند،   و به بی‌بی‌سی امکان می‌دهد تا حکومت توحش و تحجر اسلامی را با «ایران» در ترادف قرار دهد،   و وحشی‌گری و شلاق زدن را از زبان پیشخدمت‌های لندن و واشنگتن «توجیه» کند:

«[...] اژه‌ای،   سخنگوی قوه قضائیه ایران [حکومت اسلامی جمکران]،  [در دفاع] از اجرای حکم شلاق ۳۵ نفر شرکت‌کنندگان در یک مهمانی در قزوین [...] گفته:  مسائل خلاف قانون،  سرو مشروبات و ارتباطی در این پارتی‌ها وجود دارد که جرم و گناه است [...]»
منبع:  بی‌بی‌سی،  مورخ اول ژوئن 2016   

بله مسائل خلاف قانون و سرو مشروبات «جرم و گناه» است.  به این ترتیب،  قوة قضائیة حکومت زال‌ممد،  یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که حکومت توحش و تحجر و باورهای  آخوندی است.   روشن‌تر بگوئیم طویله‌ای است که در آن آخوندها و پیشخدمت‌های آتلانتیسم، ‌  قوانین حقوقی و روابط دوسویه را مردود می‌دانند.   آنچه این جانوران وحشی «قانون» می‌خوانند از قرآن و شرعیات و زیارت‌نامه و حدیث و روایت  استخراج شده و در این ترهات «ارزشی»،‌  هر آنچه «گناه» خوانده شود،  در قوة قضائیه جمکران نیز «جرم» شمرده می‌شود.   این مختصر را گفتیم تا مشخص شود جماعتی که پشت سر کروبی شیاد و میرحسین موسوی جلاد سینه می‌زنند و اجرای تمام و کمال «قانون اساسی» را خواستارند،   از کدام آخور تغذیه می‌کنند.

بی‌دلیل نیست که همزمان با شلاق زدن دانشجو و کارگر بر اساس «حکم قانون»،   قلادة حسن خمینی،‌  نوة روح‌الله را هم گشوده‌اند تا ضمن بازنشخوار فضولات فرسودة سازمان سیا،  برای اسلام سیاسی و هذیانات بابابزرگ‌اش بازاریابی کند:     

«[باید به] گفتمانی مورد اتفاق اندیشمندان جهان اسلام شکل دهیم که برای جامعه اسلامی وفاق به ارمغان بیاورد [...] گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی این امکان را دارد که به عنوان گفتمان غالب و اندیشه ناجی در جهان اسلام پذیرفته شود [...] اولین رکن این گفتمان بازگشت به ارزش‌های دینی و اسلامی است.  بدین معنا که این گفتمان سکولار نبوده و حتماً حاکمیت دین را در جامعه لازم می‌داند[...]»
 منبع:‌ گویانیوز،  ‌مورخ 12 خردادماه سالجاری 

همزمان با انتشار این اظهارات مضحک،  بی‌بی‌سی مورخ اول ژوئن نیز در مورد بابابزرگ حاج‌حسن دست به افشاگری زده و کاشف به عمل آمده که ایشان از دوران جان. اف. کندی «شهید» از طریق آخوند کمره‌ای به درگاه اربابان یانکی التماس دعا داشته‌اند!   در هر حال،  با نیم‌نگاهی به اظهارات «گهربار» تولة احمد خمینی،  به صراحت می‌بینیم که وعظ و خطابة حسن روحانی در مهاباد نیز دقیقاً بازنشخوار همین فضولات است.  حسن روحانی،  نوچة اکبر رفسنجانی با یک چرخش زبان تمام غیرمسلمان‌ها را از کشور ایران حذف کرده،   تا «ایران» را به طویلة اسلام تبدیل کند.  سپس جفتکی نیز به طاق طویلة نوسازش زده و بس «افتخار» کرده:     

«[...] حسن روحانی [...] گفته [...]‌ نباید بین مذاهب و اقوام تبعیض قائل شویم [...] همه ایرانی و مسلمان هستیم و به ایرانی بودن و مسلمان بودن‌مان افتخار می‌کنیم[...]»
منبع:  ‌بی‌بی‌سی،  ‌مورخ 31 مه 2016

به عبارت دیگر یهودیان و مسیحیان و همة طرفداران دمکراسی،  سوسیالیست‌ها و ... همه باید از ایران بروند،   تا این آخوند متعفن و رئیس دولت تف‌سربالای جمعی بتواند هم‌صدا با تولة احمد خمینی به مسلمان بودن «افتخار» کند؛   توگوئی باور و توهم،  و دین موروثی دستاورد «تلاش فردی» است!   

حال اگر به متن سخنرانی خاخام اعظم «گلدشمیت»،  در نشست پیشوایان یهودیان اروپا که پس از شکست فاشیست‌ها در شهر وین برگزار شد،   بنگریم به صراحت می‌بینیم که مبلغان «اسلام سیاسی» در واقع برای فاشیست‌های غرب معلق می‌زنند.   «گلدشمیت» دبیرکل شورای یهودیان اروپا اعلام داشت،  احزاب پوپولیست به یهودیان وعده می‌دهند که شما را از دست اسلام‌گرایان نجات می‌دهیم و بسیاری از یهودیان به آنان رأی داده‌اند:

«[...] وقتی خداوند شعور و آگاهی را به آدمیان  اهداء کرد،   همه به یکسان از آن بهره‌مند نشدند[...]»          
منبع:  فیگارو،  مورخ اول ژوئن 2016          

فیگارو در ادامه می‌افزاید،   خاخام اعظم،  در این رابطه به «گیرت ویلدرز» در هلند،  و «جبهة ملی فرانسه» اشاره کرد و گفت اگر احزاب اروپا در این مسیر گام بردارند،  شکست خواهند خورد.   باید مسیر ورود پناهجویان را به جامعه هموار کنیم،  چرا که مسلمانان میانه‌رو متحدان ما هستند:

«[...] مسلمانان میانه‌رو متحدان طبیعی ما هستند،   و به مراتب بیش از یهودیان مورد تهاجم  اسلام‌گرایان قرار می‌گیرند[...]»
همان منبع

البته نمی‌دانیم اظهارات ایشان درست ترجمه شده یا نه؟   اگر درست هم ترجمه شده باشد،  باز هم نمی‌دانیم مقصود خاخام اعظم از «مسلمانان میانه‌رو» چیست؟   ولی می‌دانیم که بوق‌های آتلانتیسم،   از همان‌ جانورانی که در ایران به خاطر رقص و میهمانی و نوشیدن مشروب و اعتصابات کارگری افراد را شلاق می‌زنند،   و در سوریه با حمایت سازمان سیا، جبهة «مسلمانان مترقی» به راه انداخته‌اند،   به عنوان مسلمان میانه‌رو یاد می‌کنند!   ولی اگر مسلمان میانه‌رو برای دبیرکل شورای یهودیان اروپا کسی است که نمی‌پذیرد مشتی آخوند برای زندگی یک ملت تصمیم بگیرند،  با توجه به چرخش دولت اسرائیل به سوی لائیسیته می‌توان نتیجه گرفت که مخالفت صریح دبیرکل شورای یهودیان اروپا با «نفرت‌فروشی»،‌  نوید پایان حمایت سنتی محافل یهودی غرب از نئوفاشیست‌های اروپاست.  در چنین شرایطی،  جز جمکرانیان و طویلة «اسلام سیاسی» هیچ یار و یاوری برای فاشیست‌های اروپائی و آمریکائی باقی نمانده!