پنجشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۰



هیتلر و هولیوود!
...

ابله‌پسندترین سناریوهای هولیوود بر محور «نابودی» تمرکز یافته،  به ویژه نابودی «انسان».  آرتیسته به دلائل مختلف می‌کوشد یک انسان دیگر را نابود کند.   به عنوان نمونه،  اگر پرسوناژ اصلی از مقامات بلندپایه ینگه‌دنیا باشد و مرتکب خلاف شود،  می‌کوشد شاهد و اسناد دال بر عمل خلاف‌اش را نابود کند.   پرسوناژ کذا پس از موفقیت در جنایت نیز با برپائی مراسم سوگواری باشکوه،  برای مقتول‌ چند لیتر اشک تمساح می‌ریزد.   در پایان فیلم ممکن است رسوائی پرسوناژ را شاهد باشیم،  شاید هم به خوبی و خوشی ماجرا به نفع جنایتکار پایان گیرد.   سیاست یانکی‌ها و متحدان‌شان در کشورهای جهان سوم دقیقاً از همین سناریو پیروی می‌کند،   با این تفاوت که صاحبان طویلة مک‌کارتی جنایات‌ فرامرزی‌شان را در قالب پوچ «دفاع از مردم» به «ارزش» می‌گذارند.  اینان برای حفظ تصویر کاذب خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند؛  ترور، ‌ کودتا،  به راه انداختن کاروان‌های خردجال و نهایت امر،‌   پس از فروپاشی اتحادشوروی،   تهاجم نظامی!  

اگر امروز تهاجم نظامی به بهانة واهی «مبارزه با تروریسم» و جلوگیری از «گسترش سلاح‌های کشتار جمعی» صورت می‌گیرد،  طی جنگ دوم جهانی شاهد بودیم که شرکت آمریکا در جنگ و کشتار به بهانة مخالفت با هیتلر انجام شد؛  حال آنکه ارتش آلمان در خدمت سرمایه‌داری غرب می‌جنگید.   پس از شکسته شدن محاصرة لنینگراد،  یعنی زمانیکه ارتش آلمان نازی نفس‌های آخر را می‌کشید،  حضرات مخالف هیتلر از آب درآمدند و اینگونه بود که هیتلر «خودکشی» کرد و نمایش «دادگاه نورنبرگ» را شاهد بودیم،   و... و اینچنین بود که اسناد و شواهد ارتباط غرب و حمایت برخی محافل یهودی از هیتلر نابود شد،   و سیه‌کاری غربی‌ها از چشم جهانیان پنهان ماند.   همین برنامة پاکسازی دهه‌هاست که ادامه دارد.    

ایالات متحد و هم‌پیمانان آدمخوارش می‌کوشند جای پای‌‌شان را در سرکوب‌ها،  تاراج و جنایات در کشورهای مسلمان‌نشین «پاک» کنند.   این «پاک‌سازی» که در سال 1979 از کشور ایران آغاز شد اینک به لیبی رسیده.   البته این شیوة مقدس را یانکی‌ها از برادران‌شان در اینسوی آتلانتیک آموخته‌اند.   گاوچران‌ها با نیم نگاهی به وقایع شهریور 1320 دریافتند که می‌باید برای خروج از بن‌بست،  هم‌پیمانان قدیم را نکوهش و سپس قربانی کرد،   و هر گاه لازم آمد،   برای‌شان گنبد و بارگاه و«امامزاده» ساخت.   این است دلیل «کشف» جسد هیتلر در آمریکای لاتین!  یانکی‌ها به جنازة این جنایتکار وفادار نیازمند شده‌اند و از اینرو «بی‌بی‌سی» را فرمودند،   در این باب گزارشی علمی و مستدل تهیه کرده و به شوت‌وپرت‌ها بفروشد.

مژده به قوادان و قلتبانان‌ و همة پیروان «خط امام!»   آنگلوساکسون‌ها برای «هیتلر» روشن ضمیرشان یک «جسد» اختراع کرده‌اند تا بتوانند در آمریکای لاتین  برای این شهید راه حق و عدالت یک «مرقد مطهر» بنا کرده،    این منطقه را به یک «مکة مکرمه» مجهز نمایند.  همزمان با انتشار این خبر بهجت اثر،   هیلاری کلینتن پس از وعدة فروش سلاح به شورای ملی گذار لیبی،  از این کشور عازم افغانستان شد تا از «مذاکره با طالبان» پشتیبانی به عمل آورد.  این است پیامد «منطقی» تعطیل شدن یکی از دکه‌های شبکة بین‌المللی تجارت روسپی در منطقة شمال فرانسه:   فروپاشی حزب سوسیالیست فرانسه و استقرار آمریکا در دو سنگر متضاد،  یعنی همزمان طرفداری از تروریسم در افغانستان،  و ادعای مبارزه با آن در کشور ایران!  و برای نشستن در این سنگر حماقت چه کسی شایسته‌تر از هیلاری کلینتن؟       
   
در پی تعطیلی هتل کارلتون شهر «لیل» در ارتباط با فعالیت «حلال» شبکة بین‌المللی خرید و فروش روسپی ناگهان هتل «ریتز کارلتون» پاریس،   واقع در میدان معروف «واندوم» نیازمند «تعمیرات» شد!   این همان هتلی است که می‌گویند به خانوادة «الفاید» تعلق دارد؛  گویا تعمیرات‌ این هتل «مقدس» حدود دو سال و نیم به درازا خواهد کشید،   از اینرو تمام کارمندان و کارگران‌اش هم اخراج شده‌اند.   

یکوقت فکر نکنید،   تعطیلی این «کارلتون» در گران‌ترین محلة پاریس با تعطیلی آن کارلتون در شهر «لیل» ارتباطی دارد،   به هیچ عنوان!   کارلتون پاریس به صورت «محترمانه» و داوطلبانه برای «تعمیرات» تعطیل می‌شود،   چرا که مسئولان‌اش از «شهادت» هتل کارلتون شهر «لیل» عبرت گرفته‌اند!    بله،   رهبری آن شبکة‌ تجارت روسپی که در کشورهای فرانسه، بلژیک و آمریکا به پاسداری از «ارزش‌های غیرقابل تغییر اسلام» اشتغال داشت،   پس از تهاجم سپاهیان «کفر» به کارلتون «لیل» دوزاری‌اش افتاد و متوجه شد که جناح چپ‌نمای حزب سوسیالیست فرانسه دیگر آینده‌ای نخواهد داشت و احزاب اینکشور می‌باید از صورت‌بندی دوران جنگ سرد خارج شوند.   در این راستا لازم است حزب سوسیالیست به جناح «میانه» نزدیک شده،    چپ‌نمایان‌اش را با حزب کمونیست و دیگر تشکل‌های چپ فرانسه جایگزین کند.  

روشن‌تر بگوئیم،  حزب سوسیالیست دیگر امکان دودوزه بازی نخواهد داشت،   چرا که جایگاه «شترمرغی» سنتی‌اش را از دست داده!   و اینگونه است که پیامد توقیف «ارزش‌های تغییر ناپذیر اسلام» در بوشهر،   جنجال ابلهانة تروریسم به کنار،   به تغییرات سیاسی در اروپای غربی  و به ویژه در فرانسه منجر می‌شود و همزمان،  طرح سازمان سیا،  یعنی ترور سفیر عربستان در آمریکا که پس از لو رفتن به حساب «پاسداره» و «کاسبه»  نوشته شد ابعاد گسترده‌تری می‌یابد.   بله،   «تجارت برده» را دستکم نگیریم؛  این کسب حلال،  پردرآمدترین فعالیت اقتصادی یانکی‌ها و متحدان‌شان در سازمان ناتو و مکمل قاچاق سلاح و مواد مخدر است.     

بی‌دلیل نیست که ابتر شدن یک شبکة بین‌المللی تجارت مقدس «روسپی» در فرانسه جیغ و فریاد پادوهای «مسلمان» شبکة مذکور و در رأس‌شان علی خامنه‌ای را در رادیوفردا،  صدای آمریکا و به ویژه در کیهان به آسمان برده.   رهبر قوادان فرزانه و پامنبری‌های ایشان با چرندبافی،  هتاکی و الصاق برچسب یک جنگ زرگری تمام عیار به راه انداخته‌اند تا افکار عمومی را به بیراهه کشیده و بازگشت به دوران نورانی صدارت میرحسین را به ارزش بگذارند!   ارتباط شبکة بین‌المللی تجارت روسپی با «سبزالله» و «پیروان خط امام» در ایران ارتباطی است مستقیم.   منتهی اینان نمی‌توانند بگویند نان‌شان را از دست‌های مقدس تجار محترم روسپی دریافت می‌کنند؛  اسلام‌شان خدشه‌دار می‌شود.   پس به ناچار برای پنهان داشتن اصل‌مطلب،  در مخالفت با «انتخاب» ریاست جمهوری و «خودفروشی» جنجال و هیاهو به راه انداخته‌اند.

روند کار چنین است.   ابتدا علی‌خامنه‌ای با اظهارات ابلهانه در مورد «انتخاب» رئیس جمهور توسط مجلس جمکران جبهة‌ حماقت را برای ایجاد جنجال و هیاهو افتتاح می‌کند.   سپس فرج‌الله سلحشور با الصاق برچسب به زنان هنرپیشة‌ حکومتی جبهة ابتذال را می‌گشاید.   در همین راستا،  «پیام» کاربران رادیوفردا در رابطه با نفس‌کش‌طلبی‌های «سلحشور»،   از تقدس لبریز می‌شود؛   و تعجبی هم ندارد!   تقدس و ابتذال دو روی سکة انسان‌ستیزی‌اند.  همزمان با این نمایش مهوع،   «صدای آمریکا»،  به نقل از معاون پیشین وزارت کشور جمکران که همه فن حریف و «طناز» از آب درآمده،   پاسخ دندان‌شکنی به فرج‌الله «علف‌شور» می‌دهد تا «سینمای تمیز» دوران میرحسین را به همگان معرفی کند.

در این گیرودار است که یکی از ساواکی‌های جمکران که دست به مخالف‌نمائی زده،  فرصت را مغتنم شمرده و ضمن ثناخوانی برای «زهرا خانوم» ادعا می‌کند،  میرحسین و شیخ کروبی حکومتی نیستند و «حذف نظام» نمی‌باید اینان را شامل شود.   البته هدف ایشان از چنین یاوه‌سرائی‌ها این است که ما به بیراهه نرویم.   «راه راست» این است که همچون سال 1979،  همه بر «یک نقطه» متمرکز شده و خواهان براندازی شویم:

«[...] مراقب باشيم که راه را در ميان اين هياهو[...] گم نکنيم:  جهت دادنِ تمامی تلاش‌ها به سوی حذف اين نظام [...] با تمام جناح بندی‌های درونی آن.   طبعاً اصلاح طلبانِ [...] غير حکومتی،   مثل مهندس موسوی و کروبی جزء اين جناح بندی‌ها نيستند.   زهرا رهنورد هم اساساً هرگز جزء اين حکومت نبوده [...]  اين بانوی فرهيخته را بسياری از اهل قلم ـ  از جمله خود من [...] می‌شناختند[...]»

بله حضرت «اصفهانی»،   نویسندة سطور بالا که مخاطب را ابله پنداشته،   خود را اهل قلم می‌داند،  بعد هم بر فرهیختگی زهراخانوم تأکید می‌کند،   و این تحفة نطنز را خارج از طیف حاکمیت قرار ‌می‌دهد،  چرا؟   چون ایشان به عنوان «اهل قلم» این بانوی فرهیخته را می‌شناخته‌اند!  قضیة روباهه است و دم‌اش!  حضورشان بگوئیم،   پیش از اینکه زهرا خانوم مینی‌ژوپ‌اش را با «چادرسیا» تاخت بزند،   خیلی‌های دیگر هم این بانوی «فرهیخته» را می‌شناختند.   بهتر است سرکار تند نروید؛   چرا که شواهد و اسناد را با «آب ژاول» و وعظ و مدح و ثنا نمی‌توان «پاک» کرد.   

اولاً هدف ما بر خلاف کودتاچیان 22 بهمن «حذف نظام»  نیست؛   هدف استقرار دمکراسی است.  یعنی حاکمیت مجموعه قوانین انسان‌محور بجای توحش خدامحوری.  همان توحشی که سازمان سیا بر ملت ایران حاکم کرده.   ثانیاً جنایات میرحسین موسوی و شیخ کروبی از یاد هیچکس نرفته،  اینان می‌باید پاسخگو باشند.   و از همه مهم‌تر،  ملت ایران به راهنمائی پامنبری‌های بیشرم محفل کودتا هیچگونه نیازی ندارد.  مشتاقان موسوی و کروبی می‌توانند برای مطالعة مطلب سرشار از وقاحت حضرت «اصفهانی» به «عصرنو»،   «اخبار روز» و سایت‌های هم‌سو مراجعه کنند.   ما هم می‌رویم به سراغ «صدای آمریکا» و درافشانی‌های آن سید طناز در باب «سینمای تمیز!»    «سید» به ما «تمیزترین سینمای کشور» را معرفی می‌کند.   سینمائی که «عرفان» و «دین‌باوری» از تولیدات آن به شمار می‌رود:            

«[...] تمیزترین سینمای کشور،   زمانی بود که سیدمحمد بهشتی مدیرعامل فارابی بود [...]    خاتمی وزیر بود و فیلم‌هائی بی‌نظیر تولید می‌شد [...] هر چه فیلم خوب درباره عرفان و دین‌باوری بود،  کسانی ساختند که مخالف شما هستند [...] هر چه فیلم مبتذل و سطحی و احمقانه و عنیف بود،   توسط حزب‌اللهی‌ها ساخته شد [...] چند طلبه و روحانی وارد سینما شدند و سینما را به گند کشیدند [...]»

امروز فهمیدیم که سینما بر دو نوع است؛  «سینمای کثیف» و «سینمای تمیز»!‌  نوع تمیز آن تحت نظر وزیر ارشادی همچون «ممدیونسکو» قرار دارد،   و ریاست بنیاد فارابی‌اش را ممد بهشتی،   نوچة میرحسین،  عهده‌دار است.   این سینما از سال 1365 «بهترین» فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را تولید کرده.  می‌بینیم که معاون پیشین وزارت کشور حکومت جمکران،   مانند دیگر مقامات حکومت کفن‌فروشان همه فن حریف است و در شارلاتانیسم از ممدیونسکو هیچ کم ندارد؛  فقط  فراموش کرده که ما فراموشکار نیستیم،   و نمی‌داند که ما می‌دانیم دلیل به راه افتادن این جنجال ابتذال چیست.   

«نبوی»،  یا همان «سیدطناز» در مخالفت با اظهارنظر زیرشکمی ‌«علف‌شور» می‌گوید،   «عاشق» این سینماست و «معتقد» است که این سینما قدرت جذب مخاطب را دارد و «زیبائی‌شناسی» نوینی به جهانیان عرضه کرده:  

«[...] البته که من قبول ندارم که سینمای ایران ...خانه است [...] من و بسیاری از ایرانیان عاشق این سینما هستیم و معتقدیم این سینما هم قدرت جذب مخاطب را داشت،  هم زیبایی‌شناسی نوین و هنرمندانه‌ای را به جهان عرضه کرد و هم موفق شد به طرح مسائل سینمای ایران بپردازد.»

باری جناب نبوی دور برداشته،  هم وسط دعوا نرخ تعیین می‌کند،   هم ادعای هنرشناسی دارد و برای «این سینما» بازارگرمی هم می‌کند،  چرا؟   چون این سینما تحت نظارت طویلة اسلامی مک‌کارتی فعالیت می‌کند،   و «سید» هم سر در آخور همین طویله دارد.   سلیقه‌ها مختلف است ولی «هنر سینما» را سلیقة افراد و معتقدات‌شان تعریف نمی‌کند!   در کمال تأسف «هنر» سیاست نیست که مشتی جوجه فاشیست از طریق جنگ زرگری با «دیانت‌شان» آن را به کثافت بکشند.  مسئولان بسیار محترم «صدای آمریکا» بجای انتشار مزخرفات «فاشیست ـ مسلمان‌ها» و گسترش ابتذال می‌توانند از اهل فن برای اظهار نظر در مورد سینما استفاده کنند  و به ویژه در مورد سینمای ایران از صاحب‌نظران دعوت به عمل آورند تا به ارتقاء فرهنگ مخاطب کمکی کرده باشند.   ولی خوب هدف این عزیزان گسترش ابتذال است نه شکوفائی فرهنگی؛   رک و پوست کنده بگوئیم اینان در ایران به سگ‌هار احتیاج دارند،   نه به انسان. بی‌دلیل نیست که قلادة خامنه‌ای را گشوده‌اند تا هیاهو به راه اندازد،  و هر چه دل تنگ‌ ارباب‌اش می‌خواهد بر زبان آورد.

خواست ارباب چیست؟   «براندازی»،  یا به قول فعلة فاشیسم «حذف نظام»،   با هدف ممانعت از گذار قانونی به نظام دمکراتیک در کشور ایران.   به عبارت دیگر،   بازتولید کودتای 22 بهمن 57 از طریق هدایت افکار عمومی به مسیر مقدس «تمرکز بر یک نقطه».   برای تحقق چنین هدف مقدسی،   البته در دوران جنگ سرد،  می‌بایست ایران ابتدا به کاریکاتور اتحاد شوروی تبدیل می‌شد تا دست شبکه‌های «انساندوست» آمریکا برای انتقاد باز باشد.  ایجاد حزب رستاخیز،   یعنی تحمیل نظام تک حزبی بر ایران در راستای همین سیاست خداپسندانه صورت پذیرفت.   و شاهد بودیم که پس از پای گذاشتن در مسیر «تک حزبی»،   روند سقوط پهلوی دوم شتاب گرفت.   حال یک پرانتز باز می‌کنیم و خلاصه‌ای از شرایط «پسارستاخیزی» ارائه می‌دهیم.

«خانم! مرغ نیست،  پیاز گیر نمیاد؛ و ...  و برق رفت!» به اضافة دروازه‌های تمدن بزرگ  روزمرة ما را تشکیل می‌داد!   پیاز و سیب زمینی به کیمیا تبدیل شده بود؛   برای خرید شیر «پاک» و کرة پاستوریزه که هر دو طعم زهرمار داشت،  می‌بایست سبیل بقال محل را حسابی چرب می‌کردند؛  و در این واویلا ماجرای «آلستوم» نیز پیش آمد و در شهر تهران هر روز چند ساعت برق قطع می‌شد.  کار بجائی رسید که سروصدای «مراد. صاد»،   از اقوام نزدیک  شهبانوی هنرپرور نیز در آمد.  

ایشان که یک همسر بریتانیائی داشتند،  و خودشان هم خیلی خیلی مبادی آداب  بودند و حداقل هفته‌ای یکبار بر «چارم لندن» تأکید می‌فرمودند،   می‌گفتند «تمام مواد غذائی در فریزر از بین میره» و حق هم داشتند!   وقتی 8 ساعت برق قطع شود،   آنهم در تابستان تهران محتویات فریزر را می‌بایست در سطل زباله می‌ریختیم.   اینجا بود که برای قطع برق به ما برنامه دادند و مشخص شد هر محله روزی 4 ساعت خاموشی خواهد داشت.   از شما چه پنهان این برنامة مولوکانه خیلی‌ها را خوشحال کرد؛  چرا که معلوم شد آرایشگاه‌شان چه ساعاتی قابل استفاده است.   

بله،  این مسائل خیلی مهم‌تر از فریزر «مراد. ‌صاد» بود!   تصور کنید عروسی خواهرتان است و همة قوم و قبیلة عروس به آرایشگاه هجوم آورده‌اند که ناگهان برق قطع می‌شود و معلوم نیست قطع برق چه مدتی ادامه خواهد یافت و ... و اما وقتی برنامه را دادند،  همه می‌توانستند تاریخ ازدواج را مشخص کنند و اینگونه بود که ما هم از شر خواهرمان آسوده شدیم.   البته رهائی از شر افراد خانواده به سادگی «براندازی» نیست.  سازمان سیا توانست خودش را به سادگی از شر پهلوی‌ها خلاص کند.   

این سازمان با یک حرکت جادوئی توانست  حاکمیت فرسوده را قدر قدرت جلوه دهد؛  در تاریخ دوم ماه مارس 1975،  حزب رستاخیز اختراع شد و اعلیحضرت فرمودند،  «ما می‌خواهیم ایران را به دروازه‌های تمدن بزرگ ببریم،  هر کس نمی‌خواهد عضو حزب رستاخیر باشد،  آزاد است که برود!»   نتیجه این شد که خود اعلیحضرت از ایران رفتند،   و سازمان سیا دروازه‌های توحش بزرگ را به روی ما ملت گشود.    

علیرغم فروپاشی اتحادشوروی،   اینک پس از گذشت 46 سال از این نمایش مهوع،  سازمان سیا قصد «بازتولید» آن را کرده و همة لوطی و عنترهای‌اش که «عاشق این سینما» هستند،   «معتقداند» که ارباب در این برنامه موفق خواهد شد!  جای تعجب نیست،‌  همانطور که  نوچه‌ها همیشه «گنده‌لات» را قدرقدرت تصور می‌کنند،   کودکان نیز پدر را می‌ستایند.  حتی اگر زپرتی و مفلوک و درمانده باشد و مثل بعضی‌ها ضمن بمب‌گذاری در مشروب‌فروشی‌های عراق،  این عمل وحشیانه را به حساب افراط‌گرایان مسلمان بنویسد و همزمان جنازة  هیتلر را در آرژانتین کشف کند.    














...











Share




دوشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۹۰


کیک سیا!
...

توقیف «ارزش‌های غیر قابل تغییر اسلام» در بوشهر که به اختراع سناریوی ابلهانة‌ «ترور سفیر عربستان» منجر شد،  چندین «شهید» و مجروح در اروپای غربی بر جای گذاشت.   نخستین شهید راه حق و عدالت و خاندان نبوت،   «مارتین اوبری»،   شهردار شهر «لیل» و  دبیرکل حزب سوسیالیست فرانسه بود که هم در «حزب»،  و هم در شهر «لیل» مورد تهاجم سپاهیان «معاویه» قرار گرفت و یزیدیان پس از کشف شبکة بین‌المللی تجارت روسپی،   هتل‌های‌ خوب‌ شهر «لیل»،   از جمله،  هتل معروف کارلتون را تعطیل کردند.   نیازی نیست که بگوئیم نام رئیس مستعفی صندوق بین‌المللی پول در میان مشتریان شبکة کذا به چشم می‌خورد، چراکه فیگارو،  مورخ 16 اکتبر 2011 در این باب توضیح کافی داده!

و این بود دلیل تبدیل شدن «آقاشیره» به «گربه!»   پس از انتخابات مقدماتی حزب سوسیالیست فرانسه گوشی را به دست «مونتبور»،  یا همان «شیرژیان» دادند و ایشان به ناچار راه خود را از «مارتین اوبری» جدا فرمودند.  پس از موضعگیری «مونتبور»،  سپاهیان کفر و الحاد شهر «لیل» را مورد حمله قرار داده،   هتل کارلتون را به شهادت رساندند.  و در گیرودار شهادت جانگداز «کارلتون» سلام‌الله بود که دیمیتری مدودف،  آمادگی ارتش روسیه را برای رویاروئی با هر ارتشی اعلام داشت؛  بدون اینکه از ارتش ناتو نام ببرد!

در پی انتشار اظهارات دیمیتری مدودف چند کودتا و «معجزه» هم در اروپای غربی به وقوع پیوست.   ابتدا وزیر دفاع بریتانیا استعفا داد،  چرا که به ادعای رسانه‌ها از امکانات دولتی سوءاستفاده کرده و دوستش را با خود به مسافرت برده بود!   سپس سیلویو برلوسکنی برای پنجاه و یکمین بار طی سه سال اخیر از مجلس ایتالیا رأی اعتماد گرفت و فردای همانروز تظاهرات «99 درصدی‌ها» شهر رم را به میدان «نبرد مسلحانه» تبدیل کرد؛   عده‌ای از «کاسورها» بانک‌ آتش می‌زدند،   و گروهی هم وزارت دفاع را!   توگوئی حسنی مبارک  «بهار عرب » را از قاهره به رم صادر کرده بود!   و در همین گیرودار ناگهان در آلمان  «معجزه» به وقوع پیوست.

پس آنگاه «یعقوب» بینائی از دست رفته را بازیافت و ... و زمانیکه «نور» به چشمان‌اش بازگشت،   «سوددویچه سایتونگ» از کشف حساب «مخفی» میکائیل کودورکووسکی در زیگفریدآباد خبر داد!   بله،   حضرت «میکائیل» در بانک سوئیسی «جولیوس‌بار»،   شعبة «مونستر» آلمان به نام خود و دوستان‌شان یک حساب بانکی دارند که مبلغ  15 میلیون یورو در آن موجود است!    به گزارش سایت نووستی،  مورخ 15 اکتبر 2011،  به نقل از «سایتونگ» کذا،  در جریان تحقیق پیرامون پولشوئی بود که این حساب بانکی «کشف» شد!  «سوددویچه سایتونگ» می‌افزاید،   از چند ماه پیش تحقیقات قضائی در مورد پولشوئی کودورکووسکی آغاز شده بود.

چه دوره و زمانه‌ای شده!   سال گذشته در آلمان یک جایزه حقوق‌بشر هم به کودورکووسکی تعلق گرفته بود،   و از آنجا که خود ایشان نمی‌توانستند در محل حضور یابند،   مادرشان قدم رنجه فرموده و جایزه «شا‌پسر» را دریافت کردند؛   اما امسال ورق برگشت و مسئولان مبارزه با فساد مالی در آلمان ناگهان دریافتند که تاراج 200 میلیون تن نفت توسط حضرت میکائیل و شرکاء به رایگان صورت نگرفته و دوستان «حق و حساب» ایشان را پرداخت کرده‌اند!   البته دچار توهم نشویم،   در چنین مواردی تاراج‌گران نازنازی می‌توانند از تسهیلات ویژه در منطقة نفوذ یانکی‌ها برخوردار شوند.   به عنوان نمونه،  افتتاح حساب رمز در بانک‌های سوئیس نام و نشان صاحب حساب را پنهان می‌دارد.   خلاصه خبر «کشف» این 15 میلیون یورو در واقع از چرخش آلمان حکایت دارد و بس.   چرخشی که با تهدید نظامی اخیر روسیه آنقدرها بی‌ارتباط نیست.

به گزارش سایت فرانسه زبان نووستی،  مورخ 15 اکتبر سالجاری،  دیمیتری مدودف اعلام داشت:

«ارتش روسیه می‌تواند هر نیروئی را مهار کند و عملیات نظامی تابستان 2008  در اوستیای جنوبی [...] این توانائی را به اثبات رساند[...]»

اظهارات رئیس جمهور روسیه در آستانة مانوور دریائی «آمریکا ـ گرجستان» نشان می‌دهد که تهدید آمریکا توسط صالحی،  وزیر امور خارجة جمکران همانطور که در وبلاگ «هولو و لولو» گفتیم،   در واقع تهدید واشنگتن از سوی مسکو بوده.   به همین دلیل بود که در اوج جنجال پیرامون «طرح ترور سفیر عربستان» توسط کاسبه و پاسداره،   و در گیرودار قیام «حسینی» وزارت امورخارجة آمریکا برای مبارزه با تروریسم،   «شات‌آپ» پنتاگون هم به گوش رسید،  و باراک اوباما ناچار شد چند استخوان دیگر به دندان بگیرد و همزمان با استقرار در سنگر «مبارزه با سلاح‌های کشتارجمعی»،  یک شعبه از دکان 99 درصدی‌ها را نیز در اروپا افتتاح کند تا هم مرده‌شویان از آن تغذیه کنند هم اروپائی‌هائی که هرگز جنگ و کشتار در لیبی را محکوم نکرده‌اند بتوانند ما را در جایگاه «یک درصدی‌ها» تثبیت نمایند. 

از همان روزی که قادر متعال «آدم» را آفرید،   یعنی میلیون‌ها سال پیش از ختنه‌سوران حضرت ابراهیم توسط یهوه،   سرنوشت ما به عنوان عضو دائم باشگاه جهانی «یک درصدی‌ها» تعیین شده بود!    نخستین بار،  در بهار عاظادی،  پس از برپائی شبه رفراندوم شیخ مهدی بازرگان،  ما به عنوان «ضد انقلاب» در جرگة یک درصدی‌ها قرار گرفتیم.  آن روزها ادعا می‌شد که 99  درصد ایرانیان عاقل و بالغ خواهان استقرار «حکومت اسلامی» هستند!   اینروزها هم حزب دمکرات آمریکا چند هزار علاف را با شعار «ما 99 درصد هستیم» به خیابان آورده،   و اینان خود را معادل «99 درصد» کل جمعیت ناکجاآباد می‌خوانند.

‌«یک درصدی» بودن فواید بسیار دارد؛   از آنجمله است،  «ناقابل بودن» درصد کذا.   بله یک درصد،  جلو بچه بگذارید قهر می‌کند،   این یک‌درصد حتی نمی‌تواند حزب تشکیل دهد،   و در زمرة «اقلیت» سیاسی قرار گیرد!   در اکثر کشورهای بهنجار،  برای تشکیل حزب می‌باید در طیف «5 درصد» قرار گرفت.   اما در حکومت مرده‌پرستان جمکران «درصد» هیچ اهمیتی ندارد؛   ملاک «حق» است که سنگر مقدس آن را «رهبر» مشخص می‌فرمایند.   به همین دلیل است که محفل کودتای 22 بهمن و در رأس‌ آن،  علی خامنه‌ای برای نابودی «مشروعیت انتخابی» تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا انتخاب «رئیس جمهور» را به نمایندگان مجلس واگذار کنند. 

به این ترتیب ایرانیان از حق انتخاب «رئیس جمهور» هم محروم می‌شوند و حکومت جمکران کاریکاتوری خواهد شد از اتحاد شوروی سابق!   یک اتحاد شوروی دینی،   که هم مزدور غرب است،   و هم شعار نبرد با امپریالیسم سر می‌دهد.   حال اگر مروری داشته باشیم به قلمفرسائی‌های خشونت‌طلبان سبز،  نظیر پاسدار اکبرها،  تاج‌زاده‌ها و... و از همه مهم‌تر به متن سخنرانی‌های ملاممد خاتمی به صراحت خواهیم دید که علی‌خامنه‌ای با طرح انتخاب رئیس جمهور توسط مجلس در واقع از اینان «خط» می‌گیرد.   همچنانکه پس از کودتای هیزاکسلنسی،  نمایش «اعترافات»،  حکومت جمکران و رهبرش را در مسیر «زنانه ـ  مردانه» کردن دانشگاه‌ها و ممنوعیت علوم انسانی قرار داد.   خلاصه بگوئیم «خط گرفتن» رهبر قلعة حیوانات از مخالف‌نمایان و زندانیان تزئینی حکومت پدیدة نوینی نیست.

«حاخ‌علی»،   رهبر جامع‌الشرایط حکومت جمکران از هر نظر،   به ویژه از نظر حرص و حماقت «جامع‌الشرایط» است.   بی‌دلیل نیست که سازمان سیا به پروار کردن جیره‌خواران‌اش در جمکران مشغول شده.   استخوان است که از زمین و آسمان برای سگ‌های‌ هار استعمار می‌بارد.   اما بین خودمان بماند،   استخوان «ترور سفیر عربستان در واشنگتن»‌ گویا به دهان مقام معظم خیلی مزه کرده!  حاخ‌علی،   دست بردار نیست و همچنان به لیسیدن و بوسیدن استخوان کذا ادامه می‌دهد.   «بی‌بی‌سی» و رادیوفردا و شرکاء نیز از وصف «استخوان لیسی» رهبر فرزانه سیر نمی‌شوند.       

پس از لو رفتن سناریوی «بیخ‌دیواری» سازمان سیا جهت بحران آفرینی میان جیره‌خواران‌اش در عربستان و جمکران،   متفکران و نوابغ سازمان کذا مصلحت خویش را در بازگشت حکومت جمکران به دوران نورانی امام روشن ضمیر دیدند.   دورانی که اراذل و اوباش حکومت اسلامی وظیفه داشتند در مکه و مدینه آشوب به راه اندازند.   و این است دلیل ابراز نگرانی «رادیوفردا»،   از «جنگ سرد» میان ایران و عربستان،   و «آشوب» در مراسم حج!   پیش از ادامة مطلب یادآور شویم طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا می‌تواند واقعیت داشته باشد.   منتهی از آنجا که طرح کذا لو رفته،   بوق‌های ارتش عموسام می‌کوشند با جنجال پیرامون بی‌اعتباری آن «اصل مطلب» را پنهان دارند.   اصل مطلب چیست؟   ایجاد آشوب در ایران جهت تهدید روسیه؛   همان سیاستی که بریتانیا از دوران تزارها در ایران اعمال می‌کرد.

پس از پایان جنگ دوم جهانی،  آمریکا نیز از همین سیاست پشتیبانی به عمل آورد و اینگونه بود که حکومت توحش نعلین و «چادرسیا» از طریق کودتای ارتش ناتو بر ملت ایران تحمیل شد و مافیای تحت نظارت سازمان سیا،   تنظیم اقتصاد ایران و کل منطقه را به دست گرفت.   «ایران گیت»،  فقط مشتی است نمونة خروار. 

پس از «پیروزی» کودتای کذا،  تمام بنادر ایران در اختیار قاچاقچیان «حسینی» قرار گرفت،   و به ویژه در دوران نکبت‌بار صدارت میرحسین موسوی،   که با اجباری شدن حجاب همراه بود،  حکومت «بازارسیا» را شاهد بودیم.   پس از فروپاشی اتحاد شوروی،   ارتش ناتو همین «اقتصاد» را بر کشورهای سابقاً شورائی تحمیل کرد و در جمهوری آذربایجان،  طی دوران نورانی یلتسین،  از موفقیت چشمگیری نیز برخوردار شد؛   ولی اینک شرایط تغییر کرده.  و با هر گامی که این مافیا در آذربایجان به عقب برمی‌دارد،   عربده‌جوئی اسلامگرایان شدت می‌گیرد و کیهان جمکران نیز مطالبات مافیای وابسته به ارتش ناتو را به بهترین وجه بازتاب می‌دهد.   از مطلب دور افتادیم،  بازگردیم به شکست طرح آمریکا برای ایجاد تنش در منطقه از طریق «سفارش» ترور سفیر عربستان.

یانکی‌ها خواب خوبی برای همه دیده بودند؛   می‌خواستند ترور سفیر عربستان را به گردن مزدوران‌شان در جمکران بگذارند و با یک تیر چندین و چند نشان بزنند.   از آن جمله است، ممانعت از استقرار صلح بین فلسطین و اسرائیل،   تجهیز ملایان به سلاح هسته‌ای،  و ... و از همه مهم‌تر،  کسب محبوبیت برای باراک اوباما که 99 درصدی هم شده!   بله،   انتخابات نزدیک است و یانکی‌ها می‌باید به هر ترتیب راهی بیابند که افسار یک رئیس جمهور محبوب و «مردمی» را به میخ‌طویلة کاخ سفید ببندند،   تا از این مفر دست پنتاگون برای جنگ‌افروزی بازتر شود.   به همین دلیل است که باراک اوباما همزمان با پشتیبانی از شعار گوساله‌پسند «وال‌ستریت را اشغال کنیم»،   نقش اول را در نمایش ابله‌پسند «ترور سفیر عربستان» ایفا می‌کند و به محض رسوائی طرح سرشار از نبوغ سازمان سیا جائی در سنگر مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی برای خود دست و پا کرده و تشر زدن به حکومت جمکران را از سر می‌گیرد.

جالب اینکه صالحی،   وزیر امور خارجة جمکران،  که می‌خواست با مشت آمریکا را خردوخاک‌شیر کند،  بلافاصله پس از دریافت «پیام» ارباب به پختن «کیک زرد» مشغول ‌شد،   و دستور پخت آن را نیز در اختیار «فارص نیوض» گذاشت!    سایت انگلیسی زبان نووستی،‌   مورخ 17 اکتبر 2011 هم طباخی صالحی را منتشر کرده.   اینگونه است که حکومت جمکران امکان تحمیل تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران را برای اربابان‌اش فراهم می‌آورد تا «بازار سیا» و منافع شبکة قاچاق ناتو گسترش یابد.   البته آقای صالحی کور خوانده‌اند.

با توجه به تهدید نظامی ارتش ناتو توسط روسیه،   و استعفای برق‌آسای وزیر دفاع انگلستان که با تزلزل شبکة بین‌المللی تجارت روسپی در کشور فرانسه تقارن یافت،   حکومت جمکران در لبة پرتگاه قرار گرفته.   به همین دلیل است که شاهزاده رضا پهلوی طی مصاحبه با «دویچه وله» هزاران «بختیار» در اطراف‌شان رویت فرموده‌اند،  و همزمان حزب آخوندپرست توده نیز تلاش دارد «تیمور بختیار» را با «شاپور بختیار» در ترادف قرار دهد.   جناب صالحی!  با 35 کیلو کیک زرد نمی‌توانید زرد شدن تنبان ارباب را از جهانیان پنهان دارید؛   در چنین شرایطی وقت پختن کیک نیست.   سقوط شاخص بورس را بنگرید،  زمان تعویض خشتک ارباب فرا رسیده.       














...












  


Share