یکشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۹

کدخدا و کرونا!



آنطور که رسانه‌ها می‌گویند،   «کروناویروس جهانیان را تهدید می‌کند و همه باید در خانه بمانند.»   به فرض که این ادعا «پوچ» نباشد، ‌ در اینصورت می‌باید پرسید چرا امسال هیچ آماری از تلفات آنفلوانزای فصلی اعلام نشده،  و چرا علیرغم حملة جهانی کروناویروس، پمپئو برای عضوگیری سازمان ناتو راهی بالکان می‌شود؛   ارتش آمریکا دست در دست اماراتی‌ها،  و نیروهای ناتو ـ آمریکائی، انگلیسی، و ... ـ  در خلیج فارس و مرزهای روسیه رزمایش‌ نظامی برگذار می‌‌کند؟!  این عملیات را می‌باید به حساب مبارزه با کروناویروس گذارد؟

در وبلاگ امروز به  عملکرد،  یا بهتر بگوئیم به سوء‌استفاده حکومت‌های ایدئولوژیک ـ اعضاء ناتو،  مائوئیست‌ها و اسلام‌گرایان ـ  از بحران کروناویروس می‌پردازیم.   این عملکرد شامل حذف فیزیکی مخالفان، ‌ ارعاب جمع،  جنگ زرگری میان دلالان جنگ و مرگ و بیماری و خلاصه بگوئیم سرکوب مداوم دمکراسی و لائیسیته است.  در این راستا ابتدا نگاهی خواهیم داشت به تصمیمات «اقتصادی ـ نظامی» ایالات متحد برای نجات بازار پوچ‌فروشان و حفظ جایگاه سنتی‌اش در اروپا و منطقة‌ خلیج فارس.   سپس می‌رویم به سراغ دم‌جنبانی اتحادیة اروپا برای کدخدا،   و در پایان نیز شرایط اسف‌بار ایران «اسلامی» را بررسی می‌کنیم.  پس نخست نگاهی بیاندازیم به عملکرد دولت‌ها.         

حیرت‌انگیز است!  ولی اگر بر پایة پروپاگاند گسترده‌ای که به راه افتاده،  مرگ و بیماری جهانیان را تهدید می‌کند،   این شرایط بهانه‌ای شده جهت تزریق نقدینگی به وال‌ستریت و شاخک‌هایش در اروپا و دیگر مناطق نفوذ آنگلوساکسون‌ها در سراسر جهان!   مرگ و بیماری جهانیان را تهدید می‌کند؛  اروپا مسافرت را ممنوع کرده،   ولی مرزهایش به روی سه لشکر آمریکائی باز است.  مرگ و بیماری جهانیان را تهدید می‌کند،  ولی در مانورهای نظامی غرب در مرزهای روسیه هیچ اخلالی پیش نیامده!   مرگ و بیماری جهانیان را تهدید می‌کند،  ولی پروسه‌های شیطان‌یابی و شیطان‌سازی همچنان در اولویت قرار دارد؛  تولید کنندگان سلاح بیولوژیک ـ چین و آمریکا ـ  با یکدیگر جنگ زرگری به راه انداخته‌اند؛   اتحادیة اروپا هم بجای کمک به ایتالیا و دیگر اعضاء،  روسیه را تحریم می‌کند!   و هر چند ایتالیا از اعضای سازمان ناتو و اتحادیة اروپا به شمار می‌رود،  دولت‌اش برای مقابله با اپیدمی کرونا ویروس،   دست نیاز به سوی روسیه و کوبا دراز کرده!  پیش از ادامة مطلب بد نیست نگاهی به ریشه‌های تاریخی و غیر طبی این «بحران» بیاندازیم.           

اتحاد بریتانیا و فرانسه برای آغاز جنگ جهانی اول،  تمامی امپراتوری‌های جهان،  جز  ژاپن و بریتانیا را از هم فروپاشاند؛   بلشویسم را بر روسیه حاکم کرد،   و انگلستان را به عنوان فاتح جنگ جهانی اول در جایگاه کدخدای دهکدة ‌جهانی قرار داد.  ولی کدخدا،  برای تداوم موجودیت و تحکیم پایه‌های سلطنت‌اش،  جز آخوندنوازی،   نفرت‌فروشی، ‌ جنگ‌افروزی،  گله‌سازی و سفله‌پروری و شبیه‌سازی هیچ سیاست دیگری مد نظر نداشت.  و در همین راستا بود که لندن،   موسولینی و هیتلر را از زباله‌دان‌ها بیرون کشید!  و اینچنین بود که واتیکان ـ  مسقط‌الرأس توجیه جنایت و تجاوز و تفکیک جنسیتی و پول‌شوئی ـ  تبدیل شد به «کشور!»   در نگرش ابراهیمی و  ضدحقوقی کهنه‌پرستان آنگلوساکسون،  زمینه مطلوب جهت تداوم راه ناپلئون ـ  تسخیر مسکو ـ  فراهم آمده بود!  ‌و برای تحقق این امر الهی،   ارتش آلمان نازی با حمایت لندن و واشنگتن، ‌ سنت‌پترزبورگ را محاصره کرد.  ولی نتیجة‌ مطلوب حاصل نشد،  از اینرو لندن بلافاصله تغییر سنگر داد؛‌  و «مستعمرة سابقش»،  ایالات متحد را برای نبرد با آلمان نازی به میدان آورد!  اینچنین شد که در پایان جنگ دوم جهانی،   لندن در جایگاه «متحد ابدی» واشنگتن جا خوش کرد!

پایان جنگ،   دو جبهة آتلانتیسم و بلشویسم را در قالب پیمان ورشو و سازمان آتلانتیک شمالی بر جهان حاکم نمود.  و آتلانتیست‌ها،   در داخل مرزها و سراسر مناطق نفوذشان، تحت عنوان مبارزه با بلشویسم،   به سرکوب لائیسیته و دمکراسی مشغول شدند.  این سیاست پس از فروپاشی اتحاد شوروی همچنان ادامه یافت و تجزیة فدراسیون روسیه و «ایجاد امارات اسلامی قفقاز» در دستور کار قرارگرفت.   سپس شاهد تجزیة یوگسلاوی،  تهاجم به خاک افغانستان و عراق و به راه افتادن خردجال «بهارعرب» و جنبش‌سبز در ایران بودیم.  ولی این ژئوستراتژی  با دخالت نظامی مسکو در سوریه شکست خورد.  پس از این ناکامی،  زمانیکه غربی‌ها نتوانستند اوکراین و ترکیه را به «میدان جنگ با روسیه» تبدیل کنند،  ناگهان جنجال «کروناویروس» به راه اوفتاد!   ویروسی که پیشتر در دوران ریاست‌جمهوری جهادی اوباما «شناسائی» شده بود!            

بله،  چهار سال قبل از آغاز پاندمی کروناویروس،   دانشگاهی در کارولینای شمالی این ویروس را تحت عنوان  «نیو ـ سارس» شناسائی کرد ـ  منبع دیلی ساینس،  ‌مورخ 10 نوامبر 2015 ـ   ولی یانکی‌ها و شرکاء چهار سال دست روی دست گذاردند و دو ماه است که جنجال «مدفوعات‌شان» در مورد «اپیدمی،  پاندمی و ... وکف زدن شهروندان برای کادر درمانی» گوش فلک را کر کرده!   در مناطق‌ نفوذ محفل جنایتکار «احترام به ادیان»،   شبکة مطبوعاتی و اطلاع رسانی وجود ندارد؛   از آن تحت عنوان «شبکة مدفوعات» یاد می‌کنیم.

تنها وظیفه شبکه کذا به ارزش گذاردن «فضولات ارباب قدرت»  ـ  تأئید خشونت و یکجانبه‌گرائی ـ‌  و به ویژه سلب مسئولیت از دولت‌ها است!  طی دو ماه اخیر،   از واشنگتن و لندن گرفته تا رُم و پاریس و برلن،   شبکة مدفوعاتی موفق شده با جنجال و هیاهو،  و ارائة آمار کشکی از مرگ و میر و ابتلاء به کروناویروس،  و ستایش «تلاش شبانه‌روزی»‌ دولت‌ها در راه مبارزه با اپیدمی ـ  نمایش توزیع ماسک و برپائی بیمارستان‌های صحرائی و وعدة اختصاص بودجه برای نجات اقتصاد ـ  ارعاب جمع را بین‌المللی کند،  و چند موضوع اساسی را در حاشیه قرار دهد!

نخست اینکه،  شبکة کذا نمی‌گوید،  با ماسک و خانه‌نشینی نمی‌توان جلوی ابتلاء به کرونا ویروس را گرفت!   دیگر آنکه برپائی بیمارستان صحرائی کفایت نخواهد کرد؛   بیمارستان به کادر درمانی متخصص،   تجهیزات پزشکی و دارو نیاز دارد،‌  و در مورد این بیماری خاص دسترسی به «دستگاه کمکی تنفسی» از الزامات است.  حال اگر فرض کنیم در کشورهای اروپای غربی تجهیزات پزشکی و دارو و دستگاه کمکی تنفسی به اندازه کافی موجود است ـ  فرضی که به هیچ عنوان صحت ندارد ـ  اصل‌مطلب،  یعنی «کادر درمانی» کافی در اغلب اینکشورها دور از دسترس است!   و این نکتة «پیش‌پاافتاده»،  یعنی کمبود کادر درمانی ظاهراً از چشم جهان‌بین شبکة مدفوعاتی آتلانتیسم پنهان مانده؛   نه به این کمبود اشاره می‌کند،   نه دلیل آن را ارائه می‌دهد! 

 ولی کمبود کادر درمانی در کشورهای اروپائی دلیل دارد؛   تبدیل کشور به طویله از طریق  تخریب سازمان یافته و پیوستة‌ نظام بهداشتی، آموزشی،‌  خدمات اجتماعی و ... تحت عنوان «بهینه» کردن استفاده از بودجة ملی،  پایه و اساس سیاست‌هائی است که آنگلوساکسون‌ها پس از فروپاشی اتحاد شوروی در اروپای غربی دنبال کرده‌اند!   سیاست این جانوران وحشی در اروپا،   «شهروند» را با کارگر مهاجر و فصلی و روزمزد،  و کشور را با «شرکت سهامی» طاق زده!   به همین دلیل ارائة خدمات دولتی به ملت در زمینة بهداشت،  آموزش و مبارزه با فقر،‌  در ترازوی سود و زیان یک شرکت‌ سهامی‌ ارزیابی می‌شود!  همین نگرش ابراهیمی کاسبکارانه و قرون‌وسطائی است که به تخریب سازمان یافتة نظام بهداشتی در کشورهای اروپای غربی منجر شده،   و در شرایط فعلی بحران انسانی کرونا ویروس را در این منطقه به راه انداخته.

جهت تخریب نظام بهداشتی،  ابتدا کادر درمانی را به صورت زیرجلکی کاهش دادند؛  ‌به عبارت دیگر،  زمانیکه یک پزشک یا یک پرستار به سن بازنشستگی ‌رسید،  جایگزین نشد!   سپس به بهانة کمبود بودجه،   تعداد پرسنل بیمارستان‌ها،  درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها را کاهش دادند،  تا اینکه کار به کاهش تعداد مراکز درمانی نیز رسید.  و اینجا بود که با افزایش پیوستة هزینة بهداشت و درمان،  فاصلة شهروند را با نظام درمانی به حداکثر رساندند و پزشک را به عنوان کاسب و پاسدار منافع شرکت‌های بیمه در برابر بیمار قرار دادند.   اینک شرایطی ایجاد شده که یک اپیدمی مشابه گریپ در اروپا،  عملاً چندین کشور را به تعطیلی کشانده و ملت‌ها را به زندانی دولت‌ها تبدیل کرده!  به عنوان نمونه کافی است به ایتالیا نیم‌نگاهی بیاندازیم!

ایتالیا به عنوان یک کشور صنعتی،  و عضو سازمان ناتو و اتحادیة اروپا،  در قرنطینه سراسری قرار گرفته!   ولی نه از کمک‌های اتحادیة اروپا برخوردار می‌شود،   و نه ایالات‌متحد به اینکشور کمک می‌کند!   به عبارت دیگر،  دولت‌های «متحد و هم‌پیمان» رم،  که روزی پنج نوبت از خود تصویر «مدافع حقوق بشر» ارائه داده‌اند،  برای حفظ جان شهروندان ایتالیا هیچ اقدامی نمی‌کنند!  کمک چینی‌ها هم بی‌دلیل نیست؛   از سال گذشته، ‌ چند بندر ایتالیا در اجارة‌ پکن است و بیش از 200 هزار چینی در ایتالیا سکونت دارند.   و این دولت کوبا است که با اعزام یک هیأت پزشکی 52 نفره،   به کمک مردم ایتالیا شتافته؛  روسیه نیز که پیشتر با تأئید دولت ایتالیا مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته بود،  نیروهای پزشکی ارتش و تجهیزات ویژة بهداشتی و درمانی به اینکشور اعزام کرده!   بله،  این است تفاوت اساسی دولت لائیک،   با «حکومت‌‌های  ابراهیمی.»  حکومت‌های بدون مرز،  ضد حقوقی،  ضداجتماعی و انسان‌ستیز که دقیقاً از الگوی ابراهیم قواد پیروی می‌کنند.

همانطور که پرسوناژ ابراهیم، ‌ همسرش را به ابزار کاسبی تبدیل کرده بود و به همه درس «اخلاق» می‌داد،   دولت‌های به اصطلاح مستقل اروپائی نیز سرزمین‌شان را در اختیار ارتش آمریکا گذاشته‌اند؛   ملت‌های‌شان را هم به امان خدا رها کرده‌اند،  هر چند خود را «مدافع حقوق بشر» معرفی می‌کنند!   حال برویم به سراغ حکومت شیعی‌ها که به سنت پدران خودفروخته‌اش ‌ملت ایران را به سپربلای آنگلوساکسون‌ها در برابر مسکو تبدیل کرده،   و اینک روابط عاشقانه‌اش با مائوئیست‌ها، ‌ از شهر قم «ووهان خاورمیانه» ساخته!                 

حکومت اسلامی جمکران،  صیغة‌ دائم بریتانیا و‌ کنیزمطبخی ایالات متحد که پس از «انقلاب اسلامی» به ملک استیجاری مائوئیست‌ها تبدیل شده و ادعای استقلال هم دارد،   ابتدا انتشار کرونا ویروس را نادیده گرفت؛   راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات به اصطلاح مجلس را برگزار کرد و بعد هم به شیوة‌ معهود،‌  بهانه‌ای پیدا کرد تا به مردم توصیه کند،  از برگزاری جشن چهارشنبه سوری و مراسم نوروز خودداری کنند.  البته اینبار بهانة کذا شیوع کرونا بود!

ولی اگر همه چیز برای سرکوب جشن‌های نوروزی فراهم شده بود،  فعالیت و جنب‌وجوش‌ صدها پارازیت چینی که در قالب «طلبه» در قم می‌لولیدند،  هیچ اشکالی نداشت!   پروازهای شرکت ماهان به چین نیز همچنان ادامه یافت،   و در شرایطی که اکثر دولت‌ها ورود توریست‌ها را ممنوع،   و ورود دیگر مسافران را به شدت محدود کرده بودند،  سفیر چین در تهران در کمال وقاحت به ایجاد محدودیت برای اتباع چینی اعتراض می‌کند:

«[...] سفیر چین در ایران از مقامات ایران درخواست کرد با توجه به توصیه‌‌های سازمان جهانی بهداشت محدودیت‌های بیش از حد نیاز علیه مسافران چینی اعمال نشود[...]»
 منبع: تسنیم،  مورخ 2 فوریه 2020

 بله ابتدا انگلستان،   و سپس مستعمرة سابقش ایالات متحد،  برای ایرانی‌ها شاخ و شانه می‌کشیدند،‌  ولی از زمانیکه منافع استعماری غرب در سوریه،  لیبی،  اوکراین،  ترکیه و... اروپای غربی مورد تهدید قرار گرفته،   انگلستان دو دستی به یک مستعمرة سابق دیگرش،‌ چین، دخیل بست.  و اینچنین بودکه ناگهان مائوئیست‌ها تبدیل شدند به بزرگ‌ترین شریک اقتصادی حکومت ملایان ـ  رادیوفردا،  مورخ 10 فروردین‌ماه 1396.  سپس بنادر بلاد موسولینی هم در اختیار مائوئیست‌ها قرار گرفت.  و شاید به همین دلیل در اتحادیة اروپا،  مدال طلای مرگ و ابتلاء به کروناویروس به ایتالیا،‌   و در خاورمیانه به حکومت اسلامی  ایران تعلق گرفته!   ناگفته نماند که در رقابت‌های جهانی «مرگ و ابتلاء به کروناویروس» نبرد سختی میان چین و آمریکا در جریان است.

باری در گیرودار جنجال رسانه‌ای پیرامون قرنطینة «ووهان»،   چند سردار حکومت ملایان شربت کروناویروس سر کشیدند،   سپس خبر حفر گورهای جمعی در شهر قم انتشار یافت.   و با توجه به همزمانی حفر این گورها با شناسائی ویروس «نیوـ سارس» و آغاز فعالیت‌های تنها آزمایشگاه ایمنی زیستی سطح 4  در ووهان  ـ رادیوفردا،  ‌مورخ 20 مارس سالجاری ـ  و همچنین بر ملا شدن احتکار نیم میلیون ماسک پزشکی توسط یک زوج «چینی ـ شیعی» ـ  سپوتنیک، مورخ 23 فوریه 2020 ـ  کاشف به عمل آمد که «کاسبی از مرگ و بیماری»،‌   ثمرة جفت‌گیری مائوئیست و صیغة شیعی بریتانیا است!

البته ارتباط «احتکار ماسک پزشکی؛  مرگ سرداران به دلیل ابتلا به کرونا ویروس، و حفرگورهای جمعی در قم» مورد بحث و بررسی کارشناسان مؤمن و متعهد و مترقی یانکی و شیعی قرار نگرفت.  ولی به استنباط ما «طلبه‌های» چینی با همکاری پاسداران دلار به تولید سلاح بیولوژیک در شهر قم اشتغال دارند و اگر ایرانیان در جریان نیستند،  چینی‌های ساکن ایران از این همکاری‌های نظامی مطلع‌اند.  و با توجه به روابط گستردة «نظامی ـ اقتصادی» چین با آنگلوساکسون‌ها،   مسلماً بدون تأئید کدخدا،  ‌ هرگز مائوئیست‌ها نمی‌توانستند شهر قم را به «ووهان شیعی» تبدیل کنند!    و با تکیه بر همین تأئیدات پنهان کدخداست که حکومت ملایان هم به صورت زیرجلکی از مسافرت‌های به اصطلاح نوروزی حمایت به عمل آورد!   البته تا آنجا که ما می‌دانیم نوروز را جشن می‌گیرند،  و مسافرت با جشن آنقدرها ارتباط ندارد!   ولی خوب از آنجا که در طویلة شیعی‌ها،   لجن‌پراکنی به آئین‌های ایرانی و تحریف و تخریب‌شان یک اصل اساسی است،  چهارشنبه‌سوری و نوروز با فاجعه کروناویروس،  و «جشن» با «مسافرت» مرتبط شده!

باری حکومت ملایان که «حق انتخاب آزاد» را برای ایرانی به رسمیت نمی‌شناسد و 41  سال است با تکیه بر سرنیزة ارتش ناتو،   نماد بردگی زن و تفکیک جنسیتی را بر کشور ایران حاکم کرده؛   از ارتباط آزاد افراد بالغ،  برگزاری میهمانی‌های مختلط و... و روابط اجتماعی بهنجار ممانعت می‌کند،‌   دو ماه پس از اعلام اپیدمی کروناویروس،  برای پیشگیری از گسترش بیماری،‌  از طریق «قرنطینه و ممنوعیت مسافرت و...» هیچ قانون و مقرراتی وضع نکرد!  به عبارت دیگر،   حکومت شیعی‌ها،  با سلب مسئولیت از خود، ‌ «مردم» را به حال خودشان گذاشت تا هر جور دل‌شان می‌‌خواهد رفتار کنند؛  ‌ «مستقل» باشند و اگر ناقل بیماری هستند،‌   در کمال «استقلال و آزادی» کروناویروس را به دیگران منتقل کنند و اسلام را گسترش دهند!

واکنش طبیعی عوام‌الناس به مسئولیت گریزی دولت هم در برابر ماست؛   عده‌ای عازم «مسافرت نوروزی» شده‌اند و ... و «مدفوعات نظام مقدس» به این نتیجه رسیده‌اند که «دمکراسی از سر این مردم زیاد است؛‌  2500 سال دیکتاتوری داشته‌اند و امروز هم باید رضامیرپنج بالای سرشان باشد!» 

بله در ذهن علیل شیعی‌ها وقتی در شرایط اضطراری،   دولت بجای وضع قوانین و مقررات ویژه برای حفاظت از جان ایرانیان،  رسماً از خود سلب مسئولیت می‌کند و به وراجی و نصیحت و توصیه و صحبت‌های خاله زنکی متوسل می‌شود،  ‌ ‌یعنی «دمکراسی در کشور حاکم است!»   و اگر عده‌ای از «لج آخوند» یا به دلائل دیگر به نصایح و وعظ و خطابة‌ دولت توجهی نکنند و راهی مسافرت ‌شوند و جان دیگران را به خطر اندازند،  «خوشگذرانی کرده‌اند؛   فرهنگ‌شان ایرانی است و به دیکتاتوری عادت دارند:»
 
«[...] دولت ایران تلاش کرد با استفاده از آموزش‌های فرهنگی جامعه را مجاب کند تا خود با حکومت همکاری کند تا با ویروس مقابله کنند [...] فرهنگ سیاسی ایرانی بر اساس دیکتاتوری بنا شده و ایرانی‌ها حدود بیش از 2500 سال تحت حکومت های دیکتاتوری به سر بردند [...] بسیاری تلاش کردند این شرایط را تغییر دهند اما مشاهده می‌کنیم هنوز فرهنگ جامعة ایران به سیستم دیکتاتوری عادت دارد [...]»
منبع: سپوتنیک،   ‌مورخ 22 مارس 2020  

البته مستر «آب‌شناس»،   نویسندة بسیار محترم سطور فوق،   مانند دیگر شیعی‌ها با تابوت‌گردانی پاسداران در خیابان‌های تهران ـ رادیوفردا‌،  مورخ 21 مارس 2020  ـ  مخالفتی ندارند،  ولی با نوروز و چهارشنبه‌سوری و ... و به طور کلی با جهان‌بینی اقوام ایرانی و هرآنچه تأکیدی باشد بر ریشه‌های ما و نیاکان‌مان در فلات بلند،  و به طریق اُلی بی‌ریشگی و خشونت‌پرستی شیعی‌ها را به نمایش بگذارد شدیداً مخالف‌اند!   از اینرو ایشان برای تهاجم به ایرانیان تمام نبوغ‌شان را به کار گرفته‌اند!   بله،   پامنبری علی روضه‌خوان،   با افزودن چاشنی کرونا ویروس به پروپاگاند سازمان سیا و هذیانات چپ‌نمایان و جیره‌خواران استعمار بر علیه امپراتوری هخامنشی،  موفق شده هم از حکومت دست‌نشاندة غرب در ایران تصویر بافرهنگ و متمدن ارائه دهد،  هم خشونت‌پرستی و روان‌پریشی و توحش و قانون‌گریزی شیعی‌ها را با «دمکراسی» در ترادف بگذارد!

البته جفتک‌پرانی آنگلوساکسون‌ها وسگ‌های هار و وفادارشان به ایرانی و تاریخ و فرهنگ ایران هیچ تازگی ندارد!   کافی است به روضه و زوزة توئیتری سفیر لندن در مورد کرونا ویروس و سختی‌ها و...  نیم نگاهی بیاندازیم.  مطلبی که تحت عنوان «سخنان نوروزی» از آن یاد شده!   خلاصه،‌   طبق معمول در میعاد نوروز،  فاضلاب آتلانتیست‌ها فوران کرده!  پیش از روضه و زوزة سفیر بریتانیا،  ساواک شیعی‌ها برای حسن فوتبال هم یک «نامه» سرشار از نبوغ خطاب به رهبران جهان تنظیم کرده بود،  و در آن از تهاجم اسکندر مقدونی و تازیان مسلمان به کشور ایران فاکتور گرفته بود!   دلیل هم اینکه پرسوناژ اسکندر نزد استعمارگران اروپا خیلی خیلی محترم است و هم‌اینان برای تازیان قرن هفتم میلادی نیز احترامات ویژه‌ای قائلند.   چرا که لشکریان اسلام در واقع ارتش ناتوی قرن هفتم میلادی بودند؛  «به نام خدا» کشورهای دیگر را مورد تهاجم قرار می‌دادند؛  کشاورزی و طبقات اجتماعی و میراث فرهنگی و بنیاد سنتی خانواده را نابود می‌کردند،  و راهزنی و پدوفیلی و برده فروشی و حرمسراداری و تن‌فروشی و «نفی‌جنسیت» را رواج می‌دادند!   البته تحجر و توحش اسلام،  و اسلام‌نوازی آتلانتیست‌ها و مائوئیست‌ها،   بخصوص در این نوروز استثنائی،  موضوع این وبلاگ نیست.  موضوع «نظم نوین جهانی» و «پیام کدخدا» به اهالی دهکدۀ جهانی است:

جهانیان! از خانه خارج نشوید؛  هر چه «ما» می‌گوئیم باور کنید؛  ساکت باشید؛  با کنسرت و تئاتر و تفریح و هرگونه فعالیت‌ غیرنئاندرتالی وداع کنید؛  چرا که «ما» در افغانستان، عراق، لیبی،  سوریه،  یمن،‌  عربستان،  ترکیه،  اوکراین و ونزوئلا شکست خورده‌ایم و ... و به همین دلیل پس از توافق تاریخی 5 مارس،   و لو رفتن کودتای‌مان در عربستان،  3 لشکر به اروپا اعزام کردیم ـ  ولترنت،  مورخ 9 مارس 2020 ـ  و به مناسبت روز جهانی زن،  سراسر ایتالیا را هم در قرنطینه گذاردیم! آنگاه مائوتسه‌تونگ را با حفظ «دهان‌بند» به «ووهان» فرستادیم؛   آمار مطلوب در «مدفوعات» چین انتشار دادیم،   تا مائوئیسم که برای «مبارزه با کروناویروس» 43 میلیارد دلار سرمایه‌گزاری کرده،   بتواند با ادعای پیروزی بر کروناویروس،  خودی نشان دهد و مشوق سرمایه‌گزاری در «شرکت سهامی کرونا» شود.

جسارتاً،   جهت معرفی سهامداران شرکت کذا،‌  پیام کدخدا را چند لحظه قطع می‌کنیم!  بله،  پس از سرمایه‌گزاری 43 میلیاردی چین،  بریتانیا‌ با 30 میلیارد پوند،  پشت سر مستعمرة سابقش،  در جایگاه دومین سهامدار شرکت کذا قرارگرفت!   اتحادیه اروپا و بلاد موسولینی نیز هر یک با اهداء 25 میلیارد یورو مشترکاً در ردة سوم ایستادند،  ‌ و بلاد هیتلر با 12 میلیارد یورو،  مقام چهارم را به خود اختصاص داد.  آمریکا هم با 8 میلیارد دلار به ظاهر در انتهای صف نشست.  ولی با توجه به بده‌بستان مائوئیست‌ها با کدخدا؛   عدم استقلال اقتصادی و سیاسی اتحادیه اروپا و روابط «ارباب ـ رعیتی» آمریکا و اتحادیة اروپا،   در واقع اختیار سرمایه‌های اروپائی و چینی به دست کدخداست!  حال به معرفی سهامداران پایان می‌دهیم و با پوزش از کدخدا،  تریبون را به ایشان می‌سپاریم:   

پس آنگاه دست‌اندرکار «نشاندن جنایت‌کار در جایگاه ناجی شدیم!»   چینی‌ها را برای ارائة «کمک‌های پزشکی» به بلاد موسولینی اعزام کردیم و بیل‌گیتس را فرمودیم تا مدیریت مایکروسافت را رها کند ـ 13 مارس 2020  ـ و با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جهادی‌ها،  منافع شبکة «پدوفیلی سلطنتی» را تضمین نماید!

حال که پیام کدخدا را شنیدیم،  ببینیم هدف از این بساط چیست؟ ‌ ایجاد دهکدة‌ جهانی «جهادی ـ بهداشتی!»  دهکده‌ای که از منظر نظامی تحت قیمومت پنتاگون است،‌   نظم اجتماعی‌اش را مائوئیسم ـ  تبدیل ملت‌ها به گوسفندان مستمری بگیرـ  تعیین می‌کند؛  اقتصادش هم در تولید و صادرات ویروس، تخریب ارتباطات اجتماعی،  ایجاد قحطی مصنوعی به منظور افزایش بهای کالاهای اساسی و کاسبی از ارعاب جمع، ‌ تخریب و مرگ خلاصه ‌شده.   روشن‌تر بگوئیم «تدابیر کدخدا» برای مبارزه با کروناویروس» جز ارعاب و باجگیری از جهانیان هدف دیگری ندارد و جنجال مدفوعاتش پیرامون اپیدمی و پاندمی و ... دیوار دودی است برای پنهان داشتن شکست نظامی،  اقتصادی و سیاسی یک ژئوستراتژی در برابر نظم لائیک و روابط حقوقی‌!   و نیازی نیست که بگوئیم تقابل سازمان یافته با لائیسیته و روابط حقوقی و انسان‌محوری،  تنها مسیری است که لندن و واشنگتن برای جیره‌خواران مائوئیست و مسلمان‌شان تعیین کرده‌اند.