جمعه، آبان ۲۹، ۱۳۹۴

یک قاشق تروریسم!




بر اساس وقوقیه امروز شاخک اسلامی سازمان سیا،  آتلانتیست‌ها داعش را نه برای تثبیت حکومت‌ «اسلام سیاسی» و سرکوب مطالبات دمکراتیک ملت‌های منطقه،  که برای «تخریب اسلام» سازمان داده‌اند:

«[...] ما به شدت این جنایت تروریستی را در فرانسه و هر نوع آدم‌کشی را در قالب ترور محکوم می‌کنیم [...] داعش و گروه‌های تکفیری برای مبارزه با اسلام تولید شده‌اند [...] مأموریتی جز تخریب اسلام ندارند [...]»
منبع: فارس نیوز،  مورخ 20 نوامبر2015، کدخبر: 0829000242 1394  

بله،  داش احمد خاتمی هم «آدم» شده و تروریسم را محکوم می‌کند تا «اسلام خوب» بفروشد!   همانطور که انتظار می‌رفت و قابل پیش بینی بود،  حملات تروریستی 13 نوامبر به کنسرت و رستوران و ... و خلاصه به مراکز «تفریحی» شهر پاریس،‌  به ابزار گسترش پروپاگاند انسان‌ستیز محافل نژادپرست و برتری‌طلب غرب و سگ‌های وفادار جمکرانی‌شان منجر شده.   و پایه و اساس این پروپاگاند همچنانکه پیشتر هم به کرات  گفته‌ایم،   سفله‌پروری و خشونت‌نوازی از طریق فروش «اسلام خوب» است.   عبارت ابله‌نواز «اسلام خوب» همچنانکه می‌دانیم در توالت آنگلوساکسون‌ها جهت مقابله با نفوذ مسکو تولید شد،  و سازمان سیا هم پس از «بهینه» کردن‌‌اش،  آن را به عنوان «دین ضداستبداد» به کشورهای مسلمان‌نشین حقنه می‌کند.

از اینرو،  شامگاه جمعه 13 نوامبر،   در شرایطی که هنوز اجساد قربانیان عملیات تروریستی در پاریس بر زمین افتاده بود،  ‌ وق‌وق‌ساهاب‌های آتلانتیسم بساط فروش «اسلام خوب» را پهن کردند و اینچنین بود که حسن فوتبال،   رئیس دولت «تف سربالای جمعی» ناگهان متمدن شد و این فاجعه را به دولت و ملت فرانسه تسلیت گفت!   سپس یک گله از همین قماش «متمدنان جمکران» که انفجار بمب در بیروت و بغداد و به ویژه تهاجم گله وحش به کارتن‌خواب‌ها در شهر تهران را نادیده گرفته بودند،   ضمن تقلید میمون‌وار از غربی‌ها،   با گل و شمع رهسپار سفارت فرانسه شدند و نسبی‌پرستی و حماقت خود را در عمل به اثبات رساندند.   سپس نوبت رسید به «شبه‌طنزپردازان» حکومت اوباش در داخل و خارج مرزها.

در داخل،  کاریکاتور بوزنامه «شرق»،‌   ضمن لیسیدن ماتحت نژادپرستان غرب،  تروریست «رنگین پوست» و کله پوک را نشان می‌داد که یک فرشته «به سفیدی برف» به درون کلة خالی‌اش می‌نگرد ـ  توئیتر ناهید رکسان،  مورخ 18 نوامبر سالجاری.   اما در خارج مرزها،   آورام نبوی که در چارچوب سیاست ابله‌نوازی و سفله‌پروری پاترنوس،   چند «قلم و دوات و پاک‌کن» طلائی به دلیل ستایش آخوند و پاک کردن ماتحت نژادپرستان غرب دریافت کرده،  با یک چرخش قلم،  ریشه و عوامل تروریسم را به جهانیان معرفی کرد:  «40 سال تحقیر عرب مراکشی‌ها و گرانی اجاره مسکن در پاریس،  مراکشی‌ها را تروریست کرده!»   این کشفیات مهم و تاریخ‌ساز در سایت روزآن‌لاین،  مورخ 27 آبانماه سالجاری انتشار یافته.  

بله خلاقیت و طنزپردازی این نابغة ادبیات معاصر ـ  اینفرد  گویا پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور جمکران هم بوده و بعداً به طنزپردازی دولتی روی آورده ـ   از اینقرار بود که به دلیل افزایش اجارة مسکن در پاریس،   مراکشی‌ها ناچار شدند به حومه شهر اسباب‌کشی کنند و به همین دلیل نیز تروریست شدند!   به عبارت دیگر،   «تروریست» به هیچ عنوان «کاتولیک و چشم آبی و سفیدپوست» نیست؛   خارجی است و فرودست!  حال اگر از این نابغة بزرگ که از کشفیات «پلانتو»،   کاریکاتوریست سرشناس محفل احترام به ادیان است،   بپرسیم در کشوری که خارجی،‌  برای خرید تفنگ شکاری،  می‌باید به پلیس ثابت کند که در کشور خودش هم شکار می‌رفته،   چگونه «مراکشی فرودست» توانسته چند ده هزار یورو بپردازد و تفنگ و تجهیزات نظامی ابتیاع کند و طرز استفاده از این تجهیزات را هم بیاموزد،  مسلماً نوچة «پلانتو» مثل الاغ ملا نصرالدین در گل گیر خواهد کرد!   ‌خلاصه،‌  رخدادهای فجیع 13 نوامبر در پاریس،   جمکرانی‌ها را در داخل و خارج مرزها سخت به هول و هراس انداخته!   رهبرشان فحاشی به ارباب را رها کرده،‌   به «حفظ محیط زیست» علاقمند شده،   و به صورت غیرمستقیم به خشتک رئیس جمهور فرانسه دخیل بسته؛    رئیس دولت‌شان،  جهت بازارگرمی برای «فاشیست ـ مسلمان‌ها» ـ  اوباش طرفدار ملاممد خاتمی ـ  به پیروی فرامین هفته گذشته زال‌ممد،  فرمان ممنوعیت اردوهای مختلط صادر می‌کند؛   سپس نمایش «تهاجم به سخنرانی آخوند موسوی لاری» به صحنه می‌آید،   تا همه بدانند وزیر کشور دوران نکبت‌بار اصلاحات،   با استبداد مخالف است؛   و ...  و نهایت امر سایت «صدای آمریکا» نیز برای صیقل زدن به نعلین آخوند لاری فرصت را از دست نمی‌دهد:

«[...] آقای موسوی لاری در سخنرانی خود عنوان کرده که تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی،  تفکری داعشی است [...] او با انتقاد از رفتار خلاف منطق برخی سیاسیون ایران اضافه کرده: راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم [...]»
منبع:  صدای آمریکا،  مورخ 20 نوامبر 2015  

بله،  صدای آمریکا نیازهای یانکی را بازمی‌تاباند.  روشن‌تر بگوئیم «پیام» صدای آمریکا این است که «داعش با حکومت خردرچمنی که جمهوری اسلامی خوانده می‌شود هیچ وجه مشترکی ندارد!»  و «حق» هم با صدای آمریکاست که شیفتة زیبائی چهرة‌ «جمهوری» اسلامی شده:  جامعة «زنانه ـ  مردانه»،  تشویق همجنس‌نوازی،  ترویج پدوفیلی و برده فروشی،  اعدام در ملاءعام،  سنگسار،  قصاص،  شلاق زدن افراد به «گناه» نوشیدن مشروب‌الکلی،  و ... و اخیراً نیز توقیف خودروی زنانی که با «نماد بردگی زن» مخالف‌اند!   این است چهرة‌ درخشان این عجوزة عرب قرن هفتم میلادی!   و  «جمهوری» چنین عجوزه‌ای به هیچ عنوان نمی‌تواند «استبدادی» باشد!  حداقل آخوند موسوی لاری چنین ادعائی دارد و صدای آمریکا هم این ادعای بیشرمانه را به زیر سئوال نمی‌برد.   

اینهم یکی دیگر  از پیامدهای لغو سفر رسمی حسن فوتبال و «ژنرال» مم‌جواد ظریف به واتیکان،  ایتالیا و فرانسه است،  یا بهتر بگوئیم پیامد ناکامی لندن در احیاء محور صدسالة «ایران ـ  ایتالیا ـ فرانسه!»!   یادآور شویم لغو برنامه سفر جمکرانی‌ها به «فرنگ» هیچ ارتباطی به رخدادهای پاریس ندارد؛   بخشی است از فروپاشی برنامة محافل جنگ‌فروش آنگلوساکسون‌!  برنامه‌ای که با هدف «ممانعت از لغو تحریم‌های اقتصادی»،  از طریق سنگ‌اندازی در اجرای توافق 14 ژوئیه تنظیم شده بود.   این برنامه،   خوشبختانه به دلائلی نه چندان پنهان شکست خورده.   در نتیجه،‌  علاوه بر سفر«اروپائی» جمکرانی‌‌ها،  سفر غیراروپائی رئیس‌جمهور فرانسه به ترکیه ـ  نشست گروه 20  ـ  نیز منتفی شد.  به دنبال این فروپاشی استراتژیک وزیر امور خارجه آمریکا و نخست‌وزیر قطر راهی پاریس شدند و رسانه‌ها از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور فرانسه به واشنگتن خبر دادند.  و اینچنین بود که 6 روز پس از لغو برنامه سفر رئیس دولت «تف سربالای جمعی» به فرنگ،   «موانع» سر راه اجرای توافق 14 ژوئیه ـ  برجام ـ  به صورت معجزه‌آسا برداشته می‌شود: 

«[صالحی گفت امروز همه وزرای امور خارجه گروه 1+5  و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا] سند بازطراحی و مدرن‌سازی راکتور تحقیقاتی آب سنگین اراک را امضاء کرده‌اند[...] و به این دلیل که یکجا جمع شدن [همه این مسئولان] امکانپذیر نبود،  امضاء این سند با تأخیر مواجه شده بود[...]»
منبع:  بی‌بی‌سی،‌  مورخ 19 نوامبر2015                          
       
             
بله،  گویا دلیل «تأخیر» در امضاء سند بازطراحی راکتور اراک این بود که «یکجا جمع شدن مسئولان» امکان‌پذیر نبوده!   ولی معلوم نیست به چه دلیل،   6 روز پس از شکست برنامه جنگ فروشان غرب،‌  ناگهان این «یکجا جمع شدن» امکان‌پذیر شد!  اینهم باید از معجزات «غیب شدن» مم‌جواد ظریف باشد!   از شما چه پنهان گویا «ژنرال» مم‌جواد قصد دارد نقش امام زمان شیعه‌ها را بازی کند؛  «غیب» شده!‌   ایشان پس از اینکه ناچار شدند در نشست وین حضور یابند،   به آغوش امام غایب ته چاه جمکران پناه برده و سخت ماتم گرفته‌اند!   مسلماً مم‌جواد از اینکه نتوانسته آنچنانکه باید و شاید به ارباب خدمت کند،‌  این روزها خیلی سوگوار است!   در هر حال،  فعلاً خبری از وزیر امورخارجه زال ممد نیست؛   ‌معاونان‌اش بالای منبر می‌روند،   و برای سوریه تعیین تکلیف می‌کنند.  آنهم در شرایطی که لندن ناچار شده با توسل به کویت،  زیر پای دولت ترکیه و اوکراین را بکشد. 

خبر رسید که،   پلیس کویت یک شبکه تروریست وابسته به داعش را دستگیر کرده و معلوم شده،  سرکرده این گروه یک لبنانی است به نام «اوسامه حیات» که سلاح و تجهیزات خریداری شده در اوکراین را از طریق ترکیه به سوریه ارسال می‌فرمود:   


«[...] به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس با استناد به خبرگزاری کویت[...] سرکرده این گروه یک تبعه لبنان به نام اوسامه حیات می‌باشد[...]  که به استخدام شبه نظامیان و جمع‌آوری پول برای داعش که سپس به حساب‌های این گروه تروریستی در بانک های ترکیه واریز می‌شد،  اقرار کرده [...]  اوسامه حیات همچنین به خریداری اسلحه در اوکراین اشتغال داشت و سلاح‌های خریداری شده را سپس از طریق ترکیه برای داعشی‌ها در سوریه ارسال می‌کرد[...]»
منبع:  سپوتنیک،   مورخ 20 نوامبر2015

کی بود، ‌کی بود،  من نبودم!  در کشور کویت،  «داعش» را یک لبنانی پدرسوخته از طریق اوکراین و ترکیه مسلح می‌کند!   و وقتی پلیس کویت شبکة‌ تروریستی به رهبری یک لبنانی فعال در محور «اوکراین ـ ترکیه» کشف می‌کند،   باید به یاد آوریم که دولت ترکیه اسلام‌گرا و وابسته به لندن است.  و زمینه سازی برای استقرار دولت «میدانی» اوکراین ـ  این دولت از پشتیبانی آشکار آمریکا،  بریتانیا،  فرانسه و آلمان برخوردار بوده ـ  که همزمان با توافق موقت گروه 1+5 با حکومت ملایان ـ  24 نوامبر 2013  ـ آغاز شد،  جز کشاندن مسکو به جنگ با ارتش ناتو در اوکراین هدف دیگری دنبال نمی‌کرد.   به عبارت دیگر،   دولت میدانی اوکراین وظیفه داشت یک جنگ «نیابتی» برای لندن و واشنگتن به راه بیاندازد.   و البته در این راه تمام تلاش خود را به خرج داد،  ولی نتوانست به اهداف مطلوب «پاترنوس» دست یابد.   و با توجه به ارتباط اندام‌وار مسائل اوکراین با «مذاکرات هسته‌ای»،   منطقاً تحولات اخیر در مسیر رفع بحران «ملایان هسته‌ای» می‌باید دولت میدانی اوکراین را نیز در مسیر رفع بحران قرار دهد.

در هر حال،   موضوع وبلاگ ما تحولات اوکراین نیست،    بررسی پیامد شکست سیاست «پاترنوس»،   فاتح جنگ اول جهانی است که می‌خواهد اروپا را به دوران پساجنگ اول بازگرداند؛  بازسازی محور صدساله دوران موسولینی:  «ایران ـ ایتالیا ـ  فرانسه!»‌   باشد که هیتلری بیاید و دولت ویشی را در فرانسه احیاء کند!   بی‌دلیل نبود که پس از عملیات تروریستی 13 نوامبر بعضی‌ها که خیلی ذوق‌زده شده بودند،   ضمن لغو کنسرت‌ها،   در کلیسای نتردام تجمع کرده،   برج ایفل،  ‌ نماد «مدرنیته» را در سیاهی شب فرو بردند!  و بلافاصله نیز بساط اسلام‌فروشی پهن شد،   و بوق‌های تبلیغاتی کوفتن بر طبل توخالی «اسلام، این نیست» را از سر گرفتند.   تعجبی ندارد که در این شرایط اسف‌بار،   حرمسرادار و بازجوی ساواک جمکران که افتخار خدمت در مبال مطهر پاترنوس را دارد،‌   «برتولد برشت» را به ابزار بازاریابی برای زال‌ممد و «اسلام خوب» و تروریسم «غیرتکفیری» تبدیل نماید:

«[...] اين سخن از برتولت برشت،   شاعر و نمايشنامه نويس آلماني است که مي‌گفت مي‌توان به يک نفر براي هميشه دروغ گفت و مي‌توان براي يک بار به همه دروغ گفت،  اما،  هرگز نمي‌توان براي هميشه به همه دروغ گفت [...] پيش از اين [...] رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند کشورهاي حامي تروريست‌هاي تکفيري،  از بادي که کاشته‌اند طوفان درو خواهند کرد و امروز آغاز همان دوره‌اي است که حضرت ايشان پيش‌بيني کرده بودند[...]»
منبع:  کیهان،  یاداشت روز،‌  مورخ 14نوامبر 2015

چه گ...‌خوری‌ها!  حالا تروریست‌های زن‌ستیز و جنایتکار حکومت زال‌ممد برتولت برشت را هم به نماز جماعت‌شان آورده‌اند.  از منظر اینان تروریسم بر دو نوع است؛  نوع «برحق» و جمکرانی و الهی،   و نوع «باطل» و تکفیری!  حامیان تروریسم «برحق» هیچ مشکلی ندارند؛    مقام معظم جمکران هرگز به آن‌ها هشدار نمی‌دهند!   ولی وای به حال حامیان تروریسم تکفیری؛   هشدار می‌گیرند،  چه هشداری!   ‌چرا؟   چون این قماش تروریست،  «قاشق» دارد؛ غیراسلامی و «فریب خورده و گمراه» است!   بله،   تروریسم وقتی «اسلامی» باشد امری است پسندیده،   به همین دلیل حکومت اسلامی هرگز «جنایات» خودش را محکوم نمی‌کند!   ولی جنایات داعش را محکوم خواهد کرد،   چون بر اساس تبلیغات سازمان ناتو،   هدف از این جنایات «تخریب اسلام» است!  و جهت فروش  «اسلام خوب»،  شیپورهای ناتو به همان ترهاتی متوسل می‌شوند که واتیکان در مورد آلمان نازی سر هم کرده،   تا حساب خود را از «برادران دینی‌اش» در بلاد ژرمانی،   و به ویژه از دولت ویشی در فرانسه جدا کند:   انتساب هیتلر و پتن به «لائیسیته!»   

در وبلاگ‌های پیشین نشان داده‌ایم که،   آخوند محمد خاتمی هم در هر فرصتی با لذت تمام همین فضولات واتیکان را نشخوار و بازنشخوار می‌کند و جنایات آلمان نازی را به حساب «مدرنیته» می‌گذارد!   و از آنجا که پایه‌ و اساس مدرنیته «انسان‌محوری» است،‌  تعجبی ندارد که آخوند و کشیش و خاخام و تروریست دشمن خونی مدرنیته باشند.  مدرنیته هیچ ارتباطی با «جمع‌محوری»،  گله‌سازی و بساط نفرت‌فروشی ندارد و اصولاً با چنین روابطی در تضاد قرار گرفته.   از مطلب دور افتادیم.   بازگردیم به تروریسم «ناحق» و تکفیری که از «یادداشت روز» پاسدار شریعتمداری در کیهان،‌  به وقوقیه جمعه تراوش کرده،  و بر زبان داش احمد خاتمی نیز جاری شده:

«[...] تروری که در فرانسه صورت گرفت حاصل بذری است که خودشان کاشتند و کسی که باد می‌‌کارد طوفان درو می‌کند[...]»
منبع:  فارس نیوز،‌   مورخ 20 نوامبرسالجاری 

می‌بینیم که بساط «باد و طوفان» همه جا به راه است.  بله،   فرانسه از «تروریسم تکفیری » حمایت کرد،   خودش قربانی تروریسم شد!  حال باید ببینیم دلیل انتقاد داش احمد از تروریسم «تکفیری» چه می‌تواند باشد؟   تروریسمی که هیچ تفاوتی با حکومت اسلامی ملایان ندارد،  و غربی‌ها آن را برای «تثبیت» تروریسم شیعی‌مسلکان سازمان داده‌اند.  داعش ابزاری است‌که به ملایان جمکران امکان می‌دهد،  با توسل به بی‌بی‌گوزک‌های کربلا،   هم از خود تصویر کاذب ضدتروریست ارائه دهند،   هم پیامبرشان را «ضدتروریست» معرفی کنند:               

«[...] ترور با دین ما میانه‌ای ندارد [...] در مرحله اول که مسلم‌ابن عقیل به کوفه رفت می‌توانست ابن‌زیاد را ترور کند،‌  اما این کار را انجام نداد؛  این کار دلائلی داشت از جمله اینکه حضرت رسول (ص) می‌فرمایند کسی که مؤمن است تروریست نمی‌شود[...]»
همان منبع

بله،   با «مسلم ابن عقیل و ابن‌زیاد» قصه‌ای سر هم شده که به طریق «شکمی» ثابت می‌کند، محمد صاد از مخالفان سرسخت تروریسم بوده!  نمی‌دانیم نظر پیامبر اسلام در مورد عملیات 11 سپتامبر چه بود!  ولی آنحضرت از همان روزها با تروریسم در مفهوم امروزی مخالف  بوده‌اند،   دلیل هم اینکه با «قاشق» سر ستیز داشتند!   بله،   در قرآن واژة «قاشق» وجود ندارد؛   قاشق هم مثل کنسرت و رقص و ... با اسلام در تضاد است.   از اینرو داش‌احمد خاتمی،   داعش را به «قاشق» مرتبط کرده:

«[...] دبیرکل حزب‌الله لبنان به بنده گفتند دوستان ما در سوریه یک داعشی را به درک واصل کردند و دیدند که در جیب‌های او یک قرآن و دعا به همراه یک قاشق است[...] علت آن را پرسیدند داعشی‌ها گفته بودند، به ما می‌گویند [وقتی] شهید شوید [...] میهمان پیامبر اسلام (ص) هستید لذا ما با خود قاشق می‌بریم که بدون آن غذا نخوریم.  بنابراین می‌بینیم که بدنه داعش فریب خورده است [...]»
همان منبع

به نیروهای امنیتی فرانسه توصیه می‌کنیم برای مبارزه با تروریسم تکفیری از دستگاه «قاشق‌یاب» استفاده کنند!   اگر در جیب کسی قاشق یافتند بدانند که تروریسته رو پیدا کردن؛ «خودشه» و  باید بدون محاکمه نابود بشه!  تا کسی نفهمه از چه کسی دستور می‌گرفته.  بله داعشی‌ها در کنار قرآن یک «قاشق» هم درجیب‌شان می‌گذارند،   تا پس از مرگ،  با قاشق چلوکباب و فلافل و آش رشته بخورند.  حال آنکه «مومن واقعی» می‌داند که باید مثل ملایان با «10 انگشت» غذا بخورد!  و از آنجا که قاشق مانند «میخ»،  جنبة «مادی» دارد به همراه داشتن آن اصلاً به صلاح مؤمنان نیست!   مسیح هم بر اساس بی‌بی‌گوزک‌های مسلمین،   از آنجا که به چلیپا «میخ» شده بود،‌  میخ‌ها را با خود به آن دنیا برد و نتوانست از آسمان چهارم بالاتر برود!   در صورتیکه پیامبر اسلام «بدون میخ» راهی آن دنیا شدند؛  به آسمان هفتم رسیدند؛   از مسیح  جلو زدند و مدال طلا گرفتند و مسلماً دیروز هم مدال‌شان را به مقام معظم جمکران تقدیم کرده‌اند،   که از مبارزات ایشان برای «حفظ محیط زیست» سپاسگزاری مختصری کرده باشند.   مسلماً در راس این مبارزات،   قاشق زدائی نقش مهمی ایفا می‌کند! حالا فکرش را بکنید داعش می‌خواهد جوانان را با قاشق به آن دنیا بفرستد!  معلوم است که چنین گروهی بدنه‌اش فریب خورده؛  و «شیعی» و اسلامی نیست:    
 
«[...] بدنه داعش از همان سنخی هستند که به جنگ امام حسین (ع) رفتند و در واقع دچار شست‌وشوی مغزی شده‌اند[...]»
همان منبع

خوشبختانه هیچکس نمی‌تواند مقامات لشکری وکشوری حکومت جمکران را شستشوی «مغزی» بدهد،  چون «هیچ» را هیچکس نتواند شستشو دهد!   ولی شیون و زاری داش احمدخاتمی و دیگر وقوقیه‌خوانان نظام دلیل دارد!  دولت جاستین ترودو که قرار بود با این جانوران وحشی روابط‌اش را عادی کند،   در پی فروپاشی طرح احیاء سه پایة دوران موسولینی ناچار شده تغییر سنگر دهد و نقض حقوق بشر توسط حکومت ملایان را به سازمان ملل بکشاند!   

خلاصه محافلی که برای عادی‌سازی روابط با ملایان خیز برداشته بودند،   و در رأس‌شان دولت «کاتولیک» کانادا،   ناچار به بازنگری در سیاست‌شان شده‌اند.   مسلم بدانیم جمکرانیان برای یافتن تکیه‌گاه تلاش می‌کنند به روسیه نزدیک شوند؛  حال باید دید روسیه در برابر مزدوران سنتی لندن و واشنگتن چه سیاستی در پیش می‌گیرد.  به عقیدة شما ولادیمیر پوتین هم «قاشق» را تکفیر خواهد کرد؟!