یکشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۴

تالیس و تثلیث!




میهنی داریم همچون خلا
ما در او همچون حسین درکربلا
منبع:  توپ مرواری،  ص.  76
  
«تالیس» نام ترن تندروئی است که فرانسه را از طریق بلژیک به هلند پیوند می‌دهد.

در تاریخ 21 اوت سالجاری،   رسانه‌های جهان «خبر» تیراندازی در «تالیس» را منتشر کردند. به گزارش فیگارو،   «مردی با کلت و کلاشنیکف و سلاح سرد  به سوی مسافران تالیس آتش گشود و ... و دو تفنگدار آمریکائی او را دستگیر کردند.»   به عبارت دیگر،  بیش از 500 مسافر تالیس،   جان‌شان را مدیون تفنگداران یانکی هستند.    اما بوق وزارت امورخارجه بریتانیا که همه چیز و همه کس را به ابزار تبلیغ خرافات و خشونت و روابط یک‌سویه تبدیل می‌کند،   این خبر را هول‌هولکی با فلسفة اسلام درآمیخت.  و اینچنین بود که معلوم شد نقطة حساس این ماجرا «توالت»،   یا ‌ به زبان آخوندها «محل تخلی» بوده:

«[...] ایندو آمریکائی،   پس از مشکوک شدن به صدای مسلح شدن تفنگ از داخل توالت،  با مرد مسلح که در حال خروج از کابین بود درگیر شدند[...]»
منبع:   بی‌بی‌سی،  مورخ 21 اوت سالجاری

بله «تروریست» کذا تفنگ به دست در حال خروج از توالت بوده که دو تفنگدار آمریکائی با او درگیر می‌شوند!   فرض محال که محال نیست؛   فرض می‌کنیم سناریوی بی‌بی‌سی واقعیت داشته باشد،   در اینصورت تصویر مضحکی از تفنگداران آمریکائی خواهیم داشت!  چرا که «پرسوناژ پلید» این حکایت بی‌خبر از همه جا در حال خروج از توالت بوده و دو تفنگدار آمریکائی که به او مظنون شده بودند،‌   انتظارش را می‌کشیده‌اند!  منطقاً تفنگداران شجاع و قدرتمند یانکی می‌بایست تروریست را پیش از آنکه بتواند حتی یک گلوله هم شلیک کند،‌ بدون دردسر،‌   دست‌بسته تحویل مقامات ذیصلاح می‌دادند.   ولی از آنجا که بی‌بی‌سی به بساط «اسلام مبارز»،   یعنی «تخلی و تروریسم» ارادت فراوان دارد،   و این بساط نیز اگر  هولیوودی نشود،   خریداری نخواهد داشت،   یک هنرپیشه فرانسوی هم به معجون مقدس «تخلی و تروریسم» افزود:

«[...] همچنین یکی از بازیگران سینمای فرانسه به نام ژان هیوآنگلاد در میان مجروحان معرفی شده است [...]»
همان منبع
 
این سناریوی «روز جمعه» بود.   روزی که آخوند برای صیقل زدن ماتحت مبارک آتلانتیسم،  بساط نمازجماعت پهن می‌کند و اسلام «خوب و واقعی» را به فروش می‌گذارد.   ولی از وقتی مذاکرات هسته‌ای دکان فروش «اسلام واقعی» را کساد کرده،   سازمان سیا برای جبران مافات و این خسارت دردناک «تشیع واقعی» را برای تغذیة آخوند به جمکران صادر فرمود.  نیازی نیست که بگوئیم ابتدا مقام معظم جمکران پوزی به علوفة‌ اهدائی ارباب زدند و طعم و رنگ و رایحة آن را چنان مورد ستایش قرار دادند که جماعت اوباش و مداح و لات و تیغ‌کش و چماقدار برای چشیدن فضولات ارباب هجوم آوردند و ... و خلاصه پس از دو سال نوبت به آخوند موحدی کرمانی رسید تا علوفة اهدائی سازمان سیا را مزمزه کند:

«[...] تشیعی که در لندن سخنانی را مطرح می‌کند ارتباطی با شیعه ندارد،  آن‌ها عوامل آمریکا هستند و می‌خواهند اختلاف بین شیعه و سنی را تشدید کنند[...]»
منبع:  ایسنا،  مورخ 21 اوت 2015،  کدخبر: 94053017082  

بدنیست بدانیم حکومت اسلامی که برای وحدت شیعه و سنی کم اشک تمساح نمی‌ریزد،‌  هفتة گذشته نمازخانة سنی‌ها را در منطقه ‌«پونک» ویران کرده؛   و این فقط یک نمونه است از تناقض در گفتار و کردار حکومت متجاوز و متظاهر و واژگون‌نمائی که با هدف تأمین منافع اربابان غربی‌اش،   شعار «نبرد با آمریکا» هم سر می‌دهد:

«[...]دشمنی آمریکا با ما پا برجاست و [آمریکا] همچنان دشمن اسلام است زیرا اسلام قدرت خیالی او را بر هم شکسته است[...]»
همان منبع          

بله،  «آمریکا دشمن اسلام است!»   آنگلوساکسون‌ها سال‌هاست که جهت ممانعت از استقرار دمکراسی در ایران،   این شعار ابله‌فریب را توی لپ آخوندها ترکانده‌اند و آخوندجماعت در هر فرصتی به نشخوار و بازنشخوار فضولات ارباب مشغول می‌شود.    تداوم شعار گوساله‌پسند فوق کار را به اینجا می‌کشاند که اسلام،   دین «اکثریت مردم ایران» است و به ویژه هیچکس حق ندارد از حیطة توحشی که آخوند در اطراف این دین بنا کرده خارج شود!   در نتیجه استقرار دمکراسی در این دیار منتفی است،   و به همین دلیل نیز در «صدای آمریکا» از حکومت توحش آخوند متجاوز به عنوان «دمکراسی محدود» یاد می‌شود:

«[...] توافق هسته‌ای [...] فرصت یکه‌ای در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد تا [...] با دموکراسی محدودشان رو به جلو حرکت کنند [...]»
منبع:  صدای آمریکا،  مورخ 29 مردادماه سالجاری 

بدانید و آگاه باشید که،  در پروپاگاند سازمان سیا،  حرمسراداری و پدوفیلی و همجنس‌نوازی زیرجلکی ـ تفکیک جنسیتی ـ  و سنگسار و قصاص و شبیه‌سازی انتخابات،  و سانسور و سرکوب اجتماعی را «دمکراسی محدود» می‌خوانند!   حد و حدود این قماش دمکراسی نیست‌درجهان را نیز «آخوند»،‌   یعنی همانکه دشمن انسان و انسان‌محوری است،  تعیین خواهد کرد!   می‌بینیم که به این ترتیب،  واتیکان و حکومت موسولینی و هیتلر و ملاعمر هم می‌تواند «دمکراسی محدود» شمرده ‌شود؛   بی‌دلیل نیست که می‌گویند این آمریکائی‌ها یک چیزهائی «سرشان» می‌شود.   در واقع صدای آمریکا لطف کرده،  و اصل و اساس دمکراسی،   یعنی انسان‌محوری را در پرانتز گذاشته تا «مردم» و عموسام دست در دست یکدیگر،   این فرصت طلائی را غنیمت شمرده،‌   باز هم ماتحت آخوند را در روابط بین‌الملل به ارزش بگذارند.  حکومت آخوند هم که می‌دانیم هدفی جز تلاش جهت صیقل کپل مقدس عموسام و حفظ پرستیژ آمریکا نمی‌شناسد.   هر چند در بساط نماز جماعت،  زمانیکه گلاب‌پاش نیم‌ لیتر گلاب قمصرکاشان به پک‌وپوز امام‌جماعت می‌پاشد؛   آنحضرت از شدت نشئگی به یاد پرسوناژ حسین در کربلا می‌افتد،  و آمریکا را با پرسوناژهای موهوم شمر و یزید اشتباه می‌گیرد،‌  و چند فحش نثار عموسام می‌کند.   ولی جای نگرانی نیست،  به قول معروف،  اگر آخوند و عموسام گوشت تن هم را بخورند،   استخوان یکدیگر را نخواهند خورد.   و آمریکا همچنان به صیقل زدن ماتحت آخوند ادامه خواهد داد!

و البته نیازی نیست بگوئیم که کوفتن بی‌بی‌سی بر طبل دلاوری‌ و قهرمانی دو تفنگدار جان‌برکف آمریکائی در آستان توالت «تالیس» نیز در همین راستا انجام گرفته.   منتهی به مصداق هرکه «بامش بیش،   برفش بیشتر»،   گرفتاری بوق وزارت امورخارجة بریتانیا به مراتب از بوق طویلة اسلامی آتلانتیسم بیشتر است.   بریتانیا می‌باید در داخل مرزها و در اتحادیة اروپا،  زمینة مناسب برای رئیس‌جمهور آیندة آمریکا را هم فراهم آورد. رئیس‌جمهوری که «منطقاً» می‌باید از قبیلة جمهوریخواهان باشد.   به همین دلیل همزمان با انشعاب در تشکل ویشی‌ست فرانسه،   شاهد پیش کشیدن «کوربین»،   جهت ارائة‌ تصویر خررنگ‌کن «ضدجنگ و ضدناتو» از حزب کارگر بریتانیا هستیم؛   این بساط هم حاشیه‌هائی است از همین زمینه‌سازی!

از آنجا که اتحاد جمهوری‌خواهان با حزب کارگر بریتانیا به جنگ‌افروزی و کشتار و غارت در کشور عراق منجر شده،   بریتانیا می‌خواهد حزب کذا را از این جنایات تطهیر کند.  تکلیف داروودستة ویشی‌ست‌های فرانسه هم که از روز روشن‌تر است.   این تشکل فاشیست و ضددمکراتیک که مانند آدمخواران جمکران ادعای «ضدآمریکائی» بودن هم دارد،   در واقع چماقی است که حزب سوسیالیست فرانسه از آن برای خرد کردن جناح راست استفاده می‌کند.   حال که به فرانسه رسیدیم،   بازگردیم به تیرندازی در تالیس،‌  چرا که این تیراندازی زمانی صورت گرفت که ترن «تالیس» در خاک فرانسه طی طریق می‌کرد و شاخص بازارهای  بورس اروپا و آمریکا هم در حال سقوط آزاد بود!  در نتیجه،   بوق‌های ناتو برای پوشش دادن به سقوط بازار پوچ‌فروشان سنگ تمام گذاشتند.   «تروریسته» مراکشی و پیرو اسلام معرفی شد؛   وزیر کشور فرانسه هم از تفنگداران آمریکائی تجلیل به عمل آورد و همه زبان به ستایش «تفنگداران آمریکا»،   ناجی اروپائی‌ها گشودند و ... و خلاصه به رئیس‌جمهور آینده یانکی‌ها «پیام» فرستادندکه اتحادیة اروپا در آینده برای جان‌فشانی در راه تاخت و تاز نظامی آمریکا آماده است!   

یک روز پس از ارسال پیام مذکور،   علی‌خامنه‌ای که دکان اسلام واقعی،  و تشیع حق و باطل باز کرده بود،   بالای منبر رفت و ضمن کوفتن بر طلب «وحدت امت اسلام»،   در واقع به بازاریابی برای «حج» مشغول شد!   به این ترتیب،   مقام معظم جمکران نیز ارباب را از ارادت و نوکری و چاکری بی‌قید و شرط خود،‌  هر چند به صورت غیرمستقیم مطمئن کرد.  رهبر  حکومت «مستقل» جمکران همکاری با شیخک عربستانی را فریضه‌ای «ورای» دیگر فریضه‌ها نامید:

«[...] فریضة حج برای امت اسلامی از خصوصیاتی برخوردار است که هیچ فریضة دیگری از آن برخوردار نیست[...]»
منبع:   ایسنا،  مورخ 31 مردادماه سالجاری،  ‌کدخبر:94053117448

از آنجا که فریضة حج همه ساله میلیاردها دلار به جیب هیئت حاکمة عربستان سرازیر می‌کند و این سیل جان‌بخش هم به سوی بانک‌های آمریکا روان می‌شود،   علی خامنه‌ای هر چند در حال نبرد «رسانه‌ای» با آمریکاست،   در هر فرصتی بالای منبر می‌رود و برای پرکردن جیب اربابان یانکی‌اش مؤعظه می‌کند،   و به شیوة خود کپل عموسام را صیقل می‌زند.   جالب اینکه،   سرپرست کیهان نیز به مصداق «نگاه به دست ننه کن،  مثل ننه غربیله کن»،  همین عمل خداپسندانه را به صور مختلف تکرار می‌نماید.   به عنوان نمونه،   پاسدار شریعتمداری با نکوهش بازگشائی سفارت بریتانیا،  و غیرقانونی خواندن «روابط دیپلماتیک»،   در واقع به آتلانتیست‌ها چشمک‌ می‌زند؛  برای‌شان دلبری می‌کند و عشوه شتری می‌آید و از شما چه پنهان دل ملکه موش‌ها برای‌اش ضعف می‌رود.   دلیل روشن است؛   روابط دیپلماتیک لندن و واشنگتن با پادوهای‌شان ـ  حکومت ملایان ـ  برای آتلانتیست‌ها در برابر مسکو «مسئولیت» ایجاد می‌کند؛   «مسئولیت» ارباب برای حکومت آخوند «محدودیت» به وجود می‌آورد،  ‌ به ویژه در زمینة «حمایت از تروریسم» در قفقاز!   به همین دلیل است که بوق‌های جمکران،  بجای استقبال از برقراری روابط رسمی با بریتانیا،   به بازنشخوار پروپاگاند دوران نکبت‌بار محمد مصدق نشسته ‌و ضمن کوفتن بر طبل «بازگشت روباه پیر» برای ارباب معلق می‌زنند و معلق زدن اینان به مذاق بی‌بی‌سی و شیخ مسعود بهنود بس شیرین آمده:

«روزنامه‌های تهران:  روباه پیر برگشت»             
منبع:  بی‌بی‌سی،  مورخ اول شهریورماه سالجاری   

به این ترتیب،   چندین و چند دروغ شاخدار و ابله‌فریب همزمان به مخاطب حقنه می‌شود. نخست اینکه،  قبل از بازگشائی سفارت‌خانه‌اش،   بریتانیا در ایران «حضور» نداشته!   حال آنکه 300 سال حضور استعماری در ایران،   بریتانیا را از سفارت‌خانه عملاً بی‌نیاز کرده؛ محفل نفرت فروش «لات‌وآخوند» برای گسترش روابط یک‌سویه ـ روابط غیرحقوقی ـ‌ شایعه‌پراکنی،   زن‌ستیزی و چپاول ملت ایران از دیرباز در راه خدمت به منافع لندن عمل کرده و می‌کند.

دروغ شاخدار دیگر این است که «روباه پیر» خواهان بازگشت به ایران و برقراری روابط رسمی با حکومت ملایان است،   در حالیکه واقعیت جز این است!   بریتانیا می‌خواست از طریق «بازتولید» سناریوی اشغال سفارت آمریکا،   در برابر مسکو از سیاست‌های ضدروسی خود در ایران سلب مسئولیت کرده،   با نوکران جمکرانی‌اش روابط زیرزمینی و غیررسمی برقرار کند.   و می‌دانیم که آخوندجماعت جز روابط غیررسمی و پنهانی با ارباب نمی‌خواست و نمی‌خواهد.   چرا که،   در این قماش رابطه هیچ مسئولیتی برای ارباب و هیچ محدودیتی برای نوکر وجود نخواهد داشت.   خلاصه بگوئیم بریتانیا ناچار شده به «روابط رسمی» تن در دهد و بوق‌های جمکران می‌پندارند که با انتشار اراجیف و ترهات خواهند توانست واقعیت را واژگون جلوه دهند؛  ‌ باشد که «پرستیژ» ارباب محفوظ بماند.   هیاهوی بی‌بی‌سی پیرامون نجات مسافران تالیس توسط «دو تفنگدارآمریکائی» نیز با هدف ارایة تصویر دلپذیر از کدخدا صورت گرفته.   ولی این پروپاگاند 24 ساعت بیشتر دوام نیاورد!   

فردای همانروز یک بخش «ملی ـ  میهنی» به آن افزوده شد و گفتند یک قهرمان فرانسوی نیز در مبارزه با تروریسم نقش سرنوشت‌سازی ایفا کرده:

«[...] یکی از مسافران فرانسوی تالیس که به توالت می‌رفت،   نخستین کسی بود که با تروریست مذکور روبرو شد[...]»
منبع:  ئوروپ1،  مورخ 22 اوت 2015   
                        
می‌بینیم که در ویراست نوین سناریوی تالیس،  دیگر آمریکائی «نقش اول» را ایفا نمی‌کند؛ این نقش به فرانسوی واگزار شده!   و اینجا بود که رادیوفردا با فروتنی و تواضع به انعکاس «ماجرا» پرداخت و معلوم شد تفنگداران آمریکائی  با کمک «مردم» تروریسته را دستگیر کرده‌اند:

«[...] مرد مسلح ۲۶ ساله و مراکشی‌الاصل[...] در یک قطار مسافربری سریع‌السیر چند گلوله شلیک کرد،   اما پس از چند دقیقه به دست چند مسافر از جمله دو سرباز آمریکائی که در مرخصی بودند،  دستگیر شد [...]»
منبع: رادیوفردا،‌  مورخ 22 اوت سالجاری

آری!  تروریسته «عرب آفریقائی» بوده،   اروپائی‌ها و آمریکائی‌ها هم که ارواح‌شکم‌شان از دیرباز در جبهة «ضدتروریسم» می‌جنگند!   باری در پی انتشار نقش سرنوشت‌ساز آمریکائی‌ها و «چند مسافر»  ـ   همان کسی که در راه توالت با تروریسته برخورد کرده ـ   باراک اوباما و فرانسوا اولاند تلفنی به یکدیگر ابراز عشق فراوان کردند،   و اولاند از رفتار نمونة شهروندان آمریکا قدرشناسی نمود.  ولی باز هم ویراست عوض شد.  امروز «کاشف» به عمل آمد که این قهرمانان  از جان‌گذشته که در برابر «تنگ‌ستان» به تروریسته مظنون شده‌ و حسابش را رسیده‌اند، ‌ سه یار دبستانی بوده و هر سه آمریکائی تشریف دارند!   این‌ها بودند که پس از خروج تروریسته از تنگستان با او جنگیدند!  و فردا هم لژیون دونور دریافت خواهند کرد!   به این ترتیب،   بساط «تثلیث» خاج‌پرست‌ها هم با این سناریو تکمیل شد!   البته ممکن است شمار دلیران تنگ‌ستان به تعداد حواریون عیسی هم برسد ولی هنوز در همان تثلیث هستیم!    

باری در پروپاگاند کذا،‌  تعداد قهرمانان یانکی تالیس هر لحظه تغییر کرد تا اینکه رسیدیم به «تثلیث!» ولی آنچه «یگانه و ثابت» ماند،  و هیچ تغییری نپذیرفت،   مکان «میهنی ـ کربلائی» و ستراتژیکی است که توالت یا تنگ‌ستان ـ کعبة آنان که تنگ‌شان گرفته ـ  نام دارد،  ‌چرا؟  چون در آن همه چیز هست!  اسلام سیاسی،  قهرمان ملی،  جمهوری اسلامی،  مردم‌سالاری دینی،  حقوق بشر اسلامی و استبداد خوب،  اسلام واقعی،  تشیع لندنی،  و ... و این روزها صدای آمریکا و رادیوفردا به ترتیب «دمکراسی محدود و کتیبة 3 هزار ساله ساسانی ـ اسلامی» را از این مکان مقدس و یگانه و لایتغیر استخراج کرده و به فروش گذاشته‌اند.  هر چند رادیوفردا ناچار شد «یواشکی» کتیبة اسلام 3 هزار ساله را به همان چاهک مقدس بازگرداند!