جمعه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۷

رهف محمد!



«[...] حق ندارید "امنیت مملکت" را به این سادگی خدشه‌دار کنید.  فکر کرده‌اید اگر این آدم [...]‌ فرار کند و به گروه‌های کمونیستى بپیوندد،  یا از کشور خارج شده برای خبرنگاران در مطبوعات غرب میدان‌داری کند چه شرایطى درست مى‌شود؟[...]»  
منبع: سعید سامان،  رمان «آقای سخاوتمند»  

سطور فوق بخشی است از سخنان پرسوناژ «یکشنبه»،  ‌افسر اطلاعاتی پنتاگون که مسیر ساواک را تعیین می‌کند.  هم‌سوئی وی با ایران‌ستیزان،  فاشیست‌ها و انقلابیون و پرسوناژهای روان‌پریش رمان از قماش دکتر سلحشور به صراحت قابل رویت است.  در واقع نگرش افسر پنتاگون،  همان نگرش آخوند و عوام و چپ‌‌نماست.  اینان فردیت،  انسانیت،   نظم انسانی و راستی و درستی را نفی می‌کنند و به همین دلیل ‌از بر ملا شدن واقعیت و نظام آزاد اطلاع‌رسانی هراس دارند.

در جوامع عقب مانده،  زن‌ستیزی از حریم خصوصی ـ  خانواده ـ آغاز می‌شود؛   به مدرسه گسترش می‌یابد و نهایت امر در جامعه با حمایت اقتصادی و ایدئولوژیک دولت‌های واپس‌گرا مورد تشویق قرار می‌گیرد.  این روند اگر در کشورهای مسلمان‌نشین و آسیای شرقی به صراحت قابل رویت است،  در بسیاری از کشورهای دیگر به صورت «زیرسبیلی» اجرائی می‌شود!   به عنوان نمونه در ایالات متحد،  بسیاری از خانواده‌های «دیندار» از جمله شیعی‌مسلکان،   دختران‌شان را به مدرسه نمی‌فرستند؛   آن‌ها را در «محیط امن خانه» آموزش می‌دهند؛   دولت ایالات متحد هم این روابط بیابانی و ضدانسانی را که زندگی اجتماعی زنان جوان را مختل می‌کند آزاد گذارده!   دلیل هم روشن است،  ایالات متحد کنوانسیون حقوقی منع تبعیض و خشونت بر علیه زنان را امضاء نکرده،   با لائیسیته و برابری و به ویژه با روابط حقوقی معاصر هم مخالف است.   به همین دلیل طی سدة اخیر دست در دست بریتانیا از پوپولیسم و توحش جمع در سراسر جهان حمایت کرده و می‌کند. 

روزهاست که آتلانتیست‌ها و پیشخدمت شیعی‌شان برای به حاشیه راندن حرکت یک تین‌ایجر عرب ـ رهف محمد ـ  بر علیه دین اسلام،  خانواده و باورهای جامعة مسلمان ـ ارکان توحش و زن‌ستیزی ـ تلاش دارند تا از «ملانی فرانکلین»،   یک ماچه نئاندرتال سیاهپوست که مسلمان شده،  و همچون دیگر تروریست‌ها با «حق حقوقی» ـ  حقوق انسان‌محور معاصر ـ سر ستیز دارد،  تصویر «خبرنگار قربانی» ارائه دهند!  جنجال رسانه‌ای پیرامون این ماچه نئاندرتال،‌ از قضای روزگار،  همزمان با ورود «رهف محمد» به شهر تورونتو آغاز شد.   

رهف محمد مطلق‌القنون،  متولد11 مارس 2000،‌  دختر فرماندار شهر «ال‌سلیمی» که با خانواده‌اش به کویت رفته بود،  در تاریخ 5 ژانویه 2019 در سالن ترانزیت فرودگاه بانکوک دستگیر می‌شود.  دولت تایلند قصد داشت او را به عربستان بازگرداند اما تحت فشار بین‌المللی ناچار شد از استرداد وی صرف‌نظر نماید.   آنطور که در سایت انگلیسی زبان  ویکی‌پدیا نقل شده،  «رهف در خانه زندانی بود،  مورد ضرب و شتم قرار ‌می‌گرفت و به مرگ هم تهدید می‌شد، چرا که از اسلام پیروی نمی‌کرد.  خانوادة رهف از ادامة‌ تحصیل او ممانعت کردند و‌ می‌خواستند او را به ازدواج ناخواسته وادار نمایند.»   

رهف 6 روز در تایلند بلاتکلیف ‌مانده بود.  پدرش برای گفتگو با او به اینکشور آمد،  ولی او حاضر نشد با پدرش دیدار کند.   طی این مدت علاوه بر خفقان بوق‌های جمکرانی،  هیچ صدائی هم از «فمینیست‌ها» و چپ‌نمایان فرنگی،   و به ویژه از شخصیت‌های سیاسی غرب از قماش کوشنر و برنار هانری لوی و کنیزالاسلام موگرینی و شرکاء به گوش نرسید!   دلیل هم روشن است؛‌  برای این جماعت‌، در کشورهای مسلمان‌نشین «انسان» نمی‌تواند وجود داشته باشد!  همه می‌باید تحت قیمومت «آخوند و مردم» باشند؛   از احکام توحش شرع و عرف پیروی کنند؛  خود را با روابط ضداجتماعی و ضدحقوقی وفق دهند،  تا منافع غرب بهتر و بیشتر تأمین شود.  در راستای این الزامات،  زن می‌باید تحت قیمومت مرد ـ پدر،  برادر،  همسر،  اهل محل،  و حتی قواد ـ زندگی کند و با حقوق و آزادی‌های فردی وداع نماید!  این است دلیل خفقان پامنبری‌های آتلانتیسم در مورد «رهف محمد»،   و همین است دلیل جنجال رسانه‌ای رادیوفردا و شرکاء پیرامون کنیزالاسلام‌های جمکرانی،   کشتزارهای تقی رحمانی و رضا خندان و ... و به ویژه انعکاس روضه و زوزه و زر زر وزارت امورخارجة جمکران در مورد نقض حقوق بشر «شهروند مسلمان» ایالات متحد در زندان!

بله،   یک ماچه تروریست سیاهپوست که 25 سال است در ایران لنگر انداخته؛  ‌ با پاسپورت آمریکائی مسافرت می‌کند،   و به گزارش «فرانس پرس» ‌مورخ 22 ژانویه سالجاری،  طی این مدت به صورت منظم به آمریکا رفته تا با قوم و قبیله‌اش دیدار داشته باشد،  از قضای روزگار همزمان با ورود رهف محمد به تورونتو،  ناگهان بازداشت می‌شود.   به ادعای بوق‌های تروریسم شیعی،  «این کنیزالاسلام یانکی «به «فرمان ترامپ بازداشت شده،  حجابش را به زور بر‌داشته‌اند،  با قل و زنجیر او را به زندان برده،  به او گوشت خوک خورانده‌اند و ...»   رسانه‌های آمریکا و اروپا هم به علامت «رضا»،   در برابر شایعات کنیزمطبخی‌ کدخدا سکوت اختیار کردند تا همة ابلهان باور کنند «آمریکا دشمن اسلام است!»   اینهمه در شرایطی که حاکمیت آمریکا تروریست‌های اخوان‌المسلمین را با طبل و دهل به مجلس نمایندگان کشورش رهنمون شده!  خلاصه این دروغ شاخدار را باید بپذیریم که حاکمیت آمریکا که دهه‌هاست به عادی‌سازی تروریسم و تبلیغ شریعت «محمدی» اهتمام می‌ورزد،   «دشمن اسلام» شده!            

 باری، سرانجام در تاریخ 11 ژانویه دولت کانادا به «رهف» پناهندگی سیاسی اعطاء کرد و خانوادة رهف به او نوشتند که «تو دیگر عضو خانواده ما نیستی!»   رهف هم در پاسخ «مطلق القنون» را از نام خانوادگی‌اش حذف کرد و تبدیل شد به «رهف محمد!»  دمش گرم!  یک تین‌ایجر عرب که برخلاف کنیزالاسلام‌های جمکرانی در عرصة سیاست نه حضوری دارد و نه ادعائی،  به امتیازات و رفاه خانوادگی پشت کرده،  و از آنجا که خواستار یک زندگی انسانی است،‌  جانش را به خطر انداخته و همزمان لگد محکمی نثار پوزة «مستشرقین پرمدعا و چپ‌نمایان غرب»،  و خصوصاً نئاندرتال‌های شیعی در داخل و خارج مرزها کرده.         

فرار رهف و افشا شدن شرایط قرون‌وسطائی زن در خانواده و اجتماع عربستان چنان ضربه‌ای در عرصه واقعیت بر توحش شرع و خشونت عرف فرود آورد که تثبیت «نماد بردگی زن و احکام توحش اسلام» در دستور کار آتلانتیست‌ها قرار گرفت.  گورستان‌پرستان هول‌هولکی تلاش کردند تا هم شورش «رهف» بر علیه نمادهای قدرت الهی در خانواده و جامعه را به حاشیه برانند،   و هم افکار عمومی را علیرغم اصرار بنیامین نتانیاهو،  از ناکامی پرتاب ماهوارة «پیام»،  و به ویژه سقوط یک فروند هواپیمای باری در «صفادشت» منحرف کنند!

یادآور شویم از زمانی که دونالد ترامپ را به کاخ سفید پرتاب کرده‌اند،  در اولین ماه فصل زمستان،  موشک‌پرانی نئاندرتال‌ها با شکست روبرو می‌شود؛   قاچاق سلاح و تجهیزات دولت ‌یکی از کشورهای «محور» ـ  ایتالیا، آلمان و ژاپن ـ  به جمکران لو می‌رود؛  و یک هواپیمای باری در مسیر قرقیزستان به ترکیه یا جمکران ساقط می‌شود!  در پی این رخدادها،   جنجال و هیاهو پیرامون «برکسیت» اوج می‌گیرد،  و آتلانتیست‌‌ها جملگی به خشتک یکی از گروه‌های ضدلائیسیته دخیل می‌بندند و روسیه را تحریم می‌کنند!   ماجراهای سال 1395 در وبلاگ «افلاسکو» به تفصیل مطرح شده،   ولی جهت دریافت شرایط امروز بد نیست به رئوس مطالب «افلاسکو» هم نگاهی داشته باشیم.

دو سال پیش در چنین روزهائی «بده ـ بستان» نیابتی آمریکا از طریق ایتالیا با باند احمدی‌نژاد افشا شد.   امسال نیز نوبت رسید به دولت «قدرقدرت» جرمانی!   بله،  در تاریخ 21  ژانویه سالجاری،  دولت جرمانی ناچار می‌شود با لغو مجوز شرکت هواپیمائی ماهان دکان «بده ـ بستان» نیابتی آمریکا با نئاندرتال‌ها را برچیند،   و برای جبران این شرایط ناگوار،  بادی در آستین پارة‌ حکومت ملایان بیاندازد.   در این راستا یک قصة ننه‌حسن از پستوی سازمان سیا بیرون آمد که در آن به تهدید امنیت جرمانی توسط جمکرانی‌ها اشاره شده:

«[...] یک مقام ارشد دولت آلمان به رویترز گفته بود این اقدام هم به دلیل مسائل امنیتی و هم به خاطر تردید نسبت به استفاده از این شرکت هواپیمائی ایرانی برای مقاصد نظامی گرفته شده‌است [...]»
منبع:  رادیوفردا،  ‌مورخ 22 ژانویه 2019

بله،  بکوشید ابله شوید تا گذشته از «بی‌بی گوزک آفرینش»،  هر آنچه شارلاتان تحویل‌تان می‌دهد باور کنید!   حکومت جمکران که خود دست نشاندة‌ آمریکاست،   امنیت کشور اشغال شدة‌ جرمانی را تهدید می‌کند!  جالب اینجاست که دولت جرمانی نه تنها دست سازمان سیا را برای جاسوسی از شهروندان‌اش بازگذاشته،   که حتی به شنود مکالمات تلفنی مقامات آلمان توسط کدخدا هم اعتراضی نکرده!   البته این روابط «ارباب ـ رعیتی» در سراسر بروکسل‌ستان رایج است؛   به آلمان محدود نمی‌شود!  گویا مقام ارشد دولت آلمان فراموش کرده که امنیت آلمان هم مانند امنیت همة کشورهای مبتلا به طاعون اسلام تحت نظارت سازمان سیا تأمین می‌شود،   و اگر آلمان ناچار شده مجوز شرکت ماهان را لغو کند،   دلائل دیگری داشته!   در هر حال،   کدخدا برای حفظ ظاهر از اقدام «متهورانة» جرمانی تجلیل به عمل آورده،   و خود را از تک و تا نیانداخته!   ولی کیست که نداند بروکسل‌ستان «مُلک طلق» کدخداست و اتحادیة اروپا بدون اجازة ارباب حق نفس کشیدن هم ندارد.   ولی خوب در عرصة رسانه‌ای غیرممکن‌ هم ممکن می‌شود.   به عنوان نمونه وزیر ‌امورخارجة اتحادیة کذا،  ‌ «فدریکا موگرینی» برای اینکه ژست مخالف آمریکا بگیرد،   هیاهو به راه انداخته که از حضور در «نشست ورشو» خودداری خواهد کرد!

حال ببینیم جریان «نشست ورشو» چیست؟   در عرصة رسانه‌ای برای گفتگو پیرامون نقش حکومت ملایان در منطقه،  این نشست در پایتخت لهستان و به پیشنهاد آمریکا قرار است برگزار شود.  ولی دولت لهستان هنوز جمکرانی‌ها را به این نشست دعوت نکرده؛  معاون وزارت امور خارجة لهستان را به تهران فرستاده و ... و از قضای روزگار سفر ایشان،  با ورود پترو پوروشنکو،  رئیس جمهور اوکراین به اسرائیل،  و تحریم روسیه توسط اتحادیه اروپا  ـ  بر مبنای تیز و آروغ لندن پیرامون «سرگئی سکریپال» ـ  تقارن زمانی نشان می‌دهد!   و با توجه به روابط گرم و برادرانة جمکرانی‌ها با کودتاچیان اوکراین،  و اوج‌گیری جنگ زرگری تخم و ترکة اسحاق با تخم و ترکة «شیعی‌مسلک» اسمعیل،  و همچنین افتتاح مرکز فرهنگی «فاکستان» در مشهد با حضور سرکنسول ترکیه و ترکمنستان و معاون سرکنسول عراق (ایرنا،‌ مورخ 22 ژانویه 2019)  ‌به استنباط ما،  گورستان‌پرستان یا همان محافل ضدمدرنیته برای «حفظ وضع موجود» در ایران و پاسداری از جایگاه سنتی و استعماری لندن و واشنگتن در منطقه تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند!   

طی سدة اخیر،  به گواهی تاریخ،  حفظ این جایگاه و پایگاه استعماری،  در گرو گسترش «زن‌ستیزی» و روس‌ستیزی بوده!  و اینک که آتلانتیسم در سوریه شکست خورده و حتی ناچار شده در «داووس» هم در برابر اعضای «بریکس» عقب بنشیند،   دولت کانادا با اهداء پناهندگی به «رهف»،  خود را‌ مدافع حقوق زنان کشورهای مسلمان نشین جا زده! چه نشسته‌اید که در کشور فرانسه نیز پتة زن‌ستیزی فمینیست‌‌ها و چپ نمایان غرب با انتشار کتاب «ژانت بوگراب»،  تحت عنوان « نامه به زنان محجبه و حامیان‌شان» بر آب اوفتاده،   و از همه مهم‌تر،  سایت فیگارو ضدیت حاکمیت اسرائیل با لائیسیته را برملا کرده!   

«جونم براتون بگه»،   لگدی که در سوریه بر پوزة آتلانتیسم فرود آمده،  آب فراوان در لانة فاشیسم انداخته!  و چرا راه دور برویم،  کافی است به «مواضع» یانکی‌ها و رعایای اروپائی‌شان نیم نگاهی بیاندازیم:

ـ  ترامپ: مادورو باید برود!
ـ  جان کری: ترامپ باید برود!
ـ  رئیس پارلمان اروپا و کنیزالاسلام موگرینی:  برای استقرار دمکراسی در ونزوئلا آماده‌ایم!
ـ  وزیرکشور ایتالیا:  مکرون باید برود!