شنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۳

هیچ و هسته‌ای!




مخالفت قوة قضائیه ترکیه با فتوی‌سالاری رجب اردوغان ـ  ممنوعیت فیس‌بوک و توئیتر ـ  و همچنین پیروزی زنان کرد و لائیک در انتخابات شهرداری‌ها ـ  31مارس 2014 ـ  فروپاشی منظم لجنزار «آتلانتیسم ـ اسلام‌ایسم»،  و گذار آرام و قانونی به دمکراسی را در همسایگی کشورمان نوید می‌دهد.  دفاع پیگیر قوة قضائیه ترکیه از «آزادی بیان»،  که جایگاه این قوه را به عنوان مخالف فتوی‌سالاری و «قضاوت‌های ارزشی» مستحکم کرده،  شاهدی است بر این مدعا.  جالب اینکه،  تحرکات مزورانة پارلمان اروپا ـ  صدور بیانیه حمایت از حقوق بشر در ایران ـ  واکنشی است مذبوحانه به همین فروپاشی غیر قابل اجتناب.   و اما واکنش حکومت زال‌ممد به این فروپاشی،  نه تنها مذبوحانه،  که مضحک هم هست!

بوق‌های زال‌ممد که از 20 مارس 2014 ـ   بهار کریمه ـ  از یک‌سو ولادیمیر پوتین را هدف تهاجم قرار داده بودند‌،   و از سوی دیگر با روضه و زوزه برای شهادت پرسوناژ بی‌بی‌گوزکی‌شان،  برای ملت ایران خط و نشان می‌کشیدند،  پس از انتخابات شهرداری‌های ترکیه،   یک جنگ زرگری همه جانبه با اتحادیه اروپا به راه انداختند،  و با وقوقیة اخیر  «جنگ» کذا به اوج خود رسید.   در تاریخ  4 آوریل 2014،‌  آخوند موحدی کرمانی مذاکرات هسته‌ای را به همجنس‌گرائی پیوند زد،   و به هیئت مذاکره کننده هشدار داد که مراقب باشند در توافق هسته‌ای آزادی همجنس‌گرایان مطرح نشود:

«[...] موحدی کرمانی [...] از هیات مذاکره کننده ایرانی خواست درباره محتوای توافق ژنو [...] دقت کنند. [وی در ادامه افزود] با محتوائی که غربی‌ها در این توافقنامه تنظیم کرده‌اند [...] هیچ بعید نیست که روزی درخواست‌های پارلمان اروپا مثل آزادی همجنس‌بازی در ایران را هم در آن بگنجانند[...]»
منبع:  ایریب،   مورخ 4 آوریل 2014 

در اینکه جهان حقیر آخوند جماعت،  به قول راوی «توپ مرواری» در «یک وجب پائین تنه» خلاصه شده تردید نداشتیم،   ولی نمی‌دانستیم با شکست کودتای سوم اسفند اوکراین،  سازمان تبلیغات اسلامی ـ ساتاس ـ  موفق شده «یک وجب» کذا را هسته‌ای کرده و از آن به عنوان ابزار تهدید و ارعاب استراتژیک استفاده کند!

گوبلز!   آسوده بخواب که زال‌ممد «بیدار» است،   و اتفاقاً رایش هم «هشیار!»   و هر دو دست در دست یکدیگر،  پس پس می‌روند و زوزه می‌کشند و وق‌وق می‌کنند!   با این تفاوت که رایش ناچار می‌شود وق‌وق‌اش را هم تکذیب کند.   به گزارش فرانس‌پرس،  مورخ 4 آوریل،   وزیر دارائی آلمان که چند روز پیش ولادیمیر پوتین را با هیتلر مقایسه کرده بود، گفته،  «مگر من احمق‌ام که چنین مقایسه‌ای بکنم؟!»  بله،   گزارش جالب فرانس‌پرس از «غلط کردم» وزیر دارائی آلمان مفصل است،  هر چند موضوع وبلاگ ما نیست!        

پس از کودتای 22 بهمن 1357 و برپائی شبه‌رفراندوم دولت خیابانی مهدی بازرگان ـ  12 فروردین‌ماه 1358 ـ  که طی آن ایرانیان را به تأئید استبداد و خشونت نوین فراخواندند،  بعضی‌ها که خیلی برای «مردم و انقلاب» سینه زده بودند،   فتوی می‌سرودند،   «بسکه این ملت خر است.»   آن‌روزها قبیلة حاج سیدجوادی با تمام قوا برای حفظ «انقلاب» تلاش می‌کرد. یکی وعده می‌داد که قوانین بر «بی‌بی‌گوزک‌ها» منطبق خواهد شد،   دیگری مقاله‌های داغ بندتنبانی و شکمی قلمی می‌کرد،   و ... و پس از گذشت 35 سال از برپائی ‌رفراندوم عوام‌پسند شیخ مهدی منفور،   قلم فروش قبیلة حاج سید جوادی ضمن ستایش از کودتای اوکراین،  برای لیسیدن پای آنگلوساکسون‌ها و سلب مسئولیت از آنان،  کودتای میرپنج و حکومت ملایان را به حساب «خریت ملت ایران» نوشته ـ  عصرنو،  مورخ 11فروردین‌ماه سالجاری ـ ، و ... و «دزد سوم» هم برای پاسداری از جایگاه سنتی «پدر» و تحجر و توحش فتوی،  آزادی بیان در اعلامیه جهانی حقوق بشر را با آزادی ادیان جایگزین نموده ـ  گویانیوز،  ‌مورخ 3 آوریل سالجاری.  این است واکنش گوبلز‌های شیعی‌مسلک به چرخش کلان  استراتژیکی که با اعلام آتش بس حزب کارگران کرد ترکیه آغاز شد و پس از توافق 24 نوامبر 2013 به «بهار کریمه» انجامید،   و در تاریخ 31 مارس 2014،‌  همزمان با دیدار جان کری و سرگئی لاوروف در سفارت روسیه در پاریس،   به خودکشی سیاسی رئیس جمهور فرانسه انجامید.

در نتیجه،   حکومت زال ممد «سیزده به در» امسال را علاوه بر شمارش اجساد،   به روضه و زوزه برای پرسوناژ بی‌بی‌گوزکی‌اش گذراند؛  ‌ وزرای امور خارجه ناتو با شیوخ امارات، کویت،  بحرین و قطر مراسم سینه‌زنی به راه انداختند،‌  و ما هم بخشی از تخت‌جمشید را به فرانسه آوردیم تا سیزده به در و 13امین روز «بهار کریمه» را با ویسکی 18 سالة امضاء «کالین سکات» جشن بگیریم!
                  
بله در تصویر وبلاگ «سیزده به در،  هرسال دگر»،  هم دست‌ها،  هم سبزه و هم ویسکی به ناهید رکسان تعلق دارد!   در دوران باستان هم نیاکان والاتبار ما نوروز را با شراب جشن می‌گرفتند و سیزده به در را با ویسکی!   و دلیل هم اینکه ویسکی برای دشت و صحرا مناسب‌تر است و بر خلاف شراب خماری و خواب‌آلودگی نمی‌آورد.  در نتیجه،   روز بعد از سیزده به در،   نیاکان ما خواب‌آلود نمی‌شدند و از شنیدن خبر «ملاقات غیرمتعارف» الیزابت دوم با پاپ تفریح می‌کردند!                 

در 92 امین سالگرد استقرار استالین در جایگاه دبیرکل حزب کمونیست شووری،‌  و 66امین سالگرد موافقت «هری ترومن» با طرح مارشال ـ  سوم آوریل 2014 میلادی ـ  الیزابت دوم،‌ رهبر کلیسای آنگلیکن برای دیدار با رهبر کاتولیک‌های «رومن» راهی واتیکان شد و همزمان اتحادیه اروپا هم یک «طرح مارشال» برای آفریقا ارائه داد!   بله،   اتحادیه اروپا که تا خرخره در فقر و بحران و فاشیسم فرو رفته،  حال می‌خواهد به آفریقا «کمک» کند!  ولی در واقع،   طرح «کمک» اتحادیه اروپا به آفریقا با هدف ایجاد انسداد در روابط چین و هند و روسیه با این قاره تنظیم شده.   روند اعمال «سیاست انسداد» هم روشن است.   سرکوب جنبش‌های لائیک،   دامن زدن به تعصبات قومی و مذهبی،  و اینهمه با هدف تجزیة کشورها در راستای گسترش سیاست «یک کشور،  ‌یک مذهب،  یک قوم.»   خلاصه بگوئیم،   هدف حضرات تبدیل قاره آفریقا به «فاضلاب یوتوپیا»،   یا همان لجنزار پدرپرستی و مطلق‌گرائی‌است. لجنزاری که بر آن روابط یک‌سویه ـ باورهای مردم ـ  حاکمیت  دارد.   و همچنانکه پیشتر هم به کرات گفته‌ایم مهم‌ترین ویژگی «باورهای جمع»،   خشونت و انسان‌ستیزی است!   به همین دلیل بوق‌های «آتلانتیست ـ اسلامیست» تلاش دارند «مردم» را در جایگاه قضاوت بنشانند،   و جامعه را به «دادگاه» تبدیل کنند.   به این ترتیب،‌  «حکم» دادگاه کذا همواره غیرحقوقی و یک‌سویه خواهد بود،  و کارساز آتلانتیسم.  

برای مشاهدة این یک‌سویگی هیچ نیازی به بازگشت به دوران موسولینی و هیتلر نداریم.  کافی است برای تخریب دیگری همزمان به «شایعه‌پراکنی و خفقان» متوسل شویم.   خفقان قوة قضائیه آلمان در مورد پروندة آتش زدن ترک‌ها،   سکوت رسانه‌ها در مورد تصادف مکرر و البته  اتفاقی «کولی‌ها» با اتومبیل در فرانسه،   خفقان وغ‌وغ‌ساهاب‌های آتلانتیست در مورد خودسوزی ایتالیائی‌ها،   و ... و سرکوب «روس‌تبارها» در کشورهای بالت که پس از کودتای سوم اسفند به اوکراین هم سرایت کرده،  نمونه‌هائی است از شیوة پروپاگاند گوبلز.  و به همچنین است در مورد شایعه‌پراکنی وغ‌وغ‌ساهاب‌ها پس از انتشار نتایج رأی‌گیری مجمع عمومی سازمان ملل در مورد «رفراندوم کریمه.»

این  قطعنامه که قرار بود مسکو را در انزوا قرار دهد و اعتبار رفراندوم دمکراتیک کریمه را مخدوش کند،   نتیجة واژگون به بار آورد،   و آرامش «مرداب فاشیسم» را در هم ریخت! اینچنین بود که در پی گفتگوی تلفنی «پوتین ـ ‌اوباما»،   و انتشار خبر تغییر برنامة سفر جان کری توسط وزارت امور خارجه آمریکا،  ‌ خبرگزاری رویترز،   برای مخدوش نمایاندن نتیجة رأی‌گیری مجمع عمومی سازمان ملل به شایعه‌پراکنی روی آورد و ادعا کرد،   «پیش از رأی‌گیری،  روسیه نمایندگان کشورها را تهدید کرده بود و اینان از ترس روسیه جرأت نکردند به قطعنامة پیشنهادی دولت کودتاچی اوکراین رأی مثبت دهند.»  سایت ایریب هم بلافاصله باد شکم ارباب را به عنوان «خبرموثق» منتشر کرد.   و جالب اینجاست که در گزارش رویترز هیچیک از معیارهای «خبر موثق» به چشم نمی‌خورد.   به عبارت دیگر،   «گزارش رویترز» یک مجموعة مبهم و بی‌پایه است.   در این مجموعه نه انگیزة منطقی وجود دارد،  نه پرسوناژ رسمی و مسئول!   فقط منبع انتشار گزارش کذا ـ  رویترز ـ  شناخته شده است!  محتوی گزارش رویترز از ادعاهای گنگ و مبهم تل موهوم دیپلمات‌های سازمان ملل ـ   از جمله سفرای «مولداوی،  قرقیزستان،  تاجیکستان و تعدادی کشورهای آفریقایی» فراتر نمی‌‌رود‍!   و این تل موهوم می‌گوید،   روسیه کشورهای اروپای شرقی و آسیای مرکزی را تهدید کرده که اگر به قطعنامه رأی مثبت بدهند دمار از روزگارشان در می‌آورد!

آنچه این پروپاگاند را مضحک‌تر می‌کند،   این است که روسیه در پاسخ تهدیدهای آمریکا و اروپا به تحریم اقتصادی رسماً اعلام کرده بود که این تحریم‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.   در نتیجه،   ادعای رویترز در هر حال فاقد اهمیت است:
      
«[...] دیپلمات های سازمان ملل متحد گفتند روسیه برخی کشورهای اروپای شرقی و آسیای مرکزی را تهدید کرده بود اگر به قطعنامه [...] در خصوص بی‌اعتبار بودن همه پرسی در شبه جزیره کریمه [...] رأی مثبت بدهند،   علیه آن‌ها اقدام تلافی جویانه انجام خواهد داد[...] اکثر دیپلمات‌های سازمان ملل متحد که با آن‌ها مصاحبه شده [...] از بیم خشم مسکو و تهدیدهای روسیه ترجیح دادند نامشان فاش نشود.   این دیپلمات‌ها از برخی کشورها از جمله مولداوی، قرقیزستان، تاجیکستان و تعدادی نیز از کشورهای آفریقائی هستند[...]»
منبع:‌  ایریب،‌  مورخ 29 مارس 2014 

همچنانکه می‌بینیم در سطور فوق جز ابهام و ارعاب هیچ پیام دیگری نیست.   ولی زمانیکه روسیه رسماً آمریکا و انگلستان را به عملیات تلافی‌جویانه تهدید می‌کند،  اعلام چنین خبرهائی مضحک است.   بخش جالب‌تر این پروپاگاند ابله‌فریب آنجاست که با خود در تناقض قرار می‌گیرد!   ایریب که به نقل از رویترز مدعی شده،   «دیپلمات مولداوی» هم در زمرة دیپلمات‌هائی بوده که رویترز را در جریان تهدیدهای روسیه قرار داده‌اند،   در ادامه می‌افزاید،  دیپلمات مولداوی از تهدیدهای مسکو ابراز بی‌اطلاعی کرده:
     
«[...] سفیر مولداوی در سازمان ملل [...] موافقت کرد درباره این مسئله صحبت کند.  وی در پاسخ به این پرسش که آیا روس‌ها به طور مستقیم یا غیرمستقیم تهدید کرده‌اند رای مثبت [...]‌به قطعنامه پیشنهادی اوکراین،   اقدام تلافی جویانه مسکو را درپی خواهد داشت گفت: من در چنین بحث‌هایی حضور نداشتم و به همین علت نمی‌توانم آن را تأیید یا تکذیب کنم[...]»
همان منبع

بله وقتی می‌گوئیم پروپاگاندیست چون «به فرموده» می‌نویسد،   مهمل می‌بافد و ضدونقیض می‌گوید،   دلائل فراوان داریم!   جالب اینجاست که از یک‌سو قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل الزام‌آور نیست،   و از سوی دیگر دولت روسیه در اوج جنجال رسانه‌های آتلانتیست پیرامون تحریم اقتصادی به صراحت اعلام داشت که تحریم را با تحریم پاسخ خواهد داد و تمام رسانه‌های رسمی روسیه این «پاسخ» را منتشر کرده‌اند.   در نتیجه،   هیچ دلیلی وجود ندارد که روسیه به تهدید دیپلمات‌های سازمان ملل متوسل شود!   ولی رویترز چنین ادعائی دارد،   و روشن است که بر اساس «پرنسیپ» گوبلز مبنی بر شایعه پراکنی و «ایجاد شبهه» به نقل از منبع «معتبر»،  بوق‌های جمکران نیز وظیفه دارند ادعای «ارباب» را به عنوان «خبر موثق» بازتاب دهند،   بدون اینکه در نظر بگیرند دولت چین،  عضو دائم شورای امنیت، و دومین اقتصاد جهان در مورد رأی‌گیری «مجمع عمومی سازمان ملل» برای طرح پیشنهادی اوکراین «هشدار» داده بود.   و جای تعجب نیست که بوق‌های لجنزار «احترام به ادیان» این هشدار را نیز به سکوت برگزار کنند!  حماقت و توحش عالمی دارد که از «هیچ» ـ  وراجی و فریب و ادعا ـ  ساخته و پرداخته شده.   از اینرو در تاریخ 31 مارس سالجاری،  حشرات مرداب سکون یک‌بار دیگر پیرامون «هیچ» به اجماع رسیدند!      

از قضای روزگار این اجماع با  200امین سالگرد استعفای ناپلئون پس از شکست وی در «نبرد پاریس» و همچنین با دیدار وزرای امورخارجه روسیه و آمریکا تقارن زمانی یافته.   دیداری که به ادعای بی‌بی‌سی و رادیوفردا و شرکاء «هیچ نتیجه‌ ملموسی نداشت»،‌   ‌چرا؟  چون از یک‌سو «شرایط این دیدار»،   و از سوی دیگر پیامدهای آن به مذاق آتلانتیست‌ها هیچ خوش نیامده!

یادآورشویم،   در میانة سفر اروپائی رئیس‌جمهور چین،  بوق‌های آتلانتیست به نقل از وزارت امورخارجه ایالات متحد هیاهو به راه انداختند که جان کری برنامه‌اش تغییر کرده و روز شنبه 30 مارس به پاریس می‌آید تا با سرگئی لاوروف ملاقات کند!  سپس جان کری روز شنبه به پاریس آمد.  ولی وزیر امور خارجه روسیه در تاریخ 31 مارس وارد پاریس شد و سفارت روسیه در پاریس هم مکان ملاقات وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا بود!  و با توجه به مواضع رسمی چین و هند در مورد اوکراین،   و با در نظر گرفتن «فرار» اخیر سفیر آمریکا از هند و استعفای وی از وزارت امور خارجه آمریکا،   برای «تفسیر» چنین نشانه‌هائی آنقدرها به نبوغ اینشتینی نیاز نداریم!

برای آندسته از خوانندگان گرامی که در جریان ماجرای سفیر آمریکا در هند نیستند،   به صورت خلاصه بگوئیم،   در پی لات‌بازی یانکی‌ها در برخورد با یکی از دیپلمات‌های هند آنهم به بهانه‌های واهی،   وزارت امور خارجه هند اعلام داشت در مورد تخلفات دیپلمات‌های آمریکا در هند تحقیق خواهد کرد.  و به استنباط ما پرونده تخلفات سفیر آمریکا در هند چنان سنگین بوده که وزارت امور خارجه گاوچران‌ها وی را محترمانه اخراج کرده.   ولی موضوع به این مختصر محدود نمی‌شود!   توقیف حدود 4 تن کوکائین در برزیل،   و تارومار شدن یک شبکة قدرتمند مافیا هم به مذاق آتلانتیست‌ها هیچ خوش نیامده!   به ویژه که در پی عملیات پلیس برزیل،   خبر رسید که پلیس گمرک آمریکا نیز حدود 3 تن کوکائین کشف کرده:

«[...] آنجل ملندز،  رئیس دفتر محلی گمرک و مهاجرت ایالات متحد اعلام داشت طی یک ماه گذشته بیش از 3 تن کوکائین کشف کرده‌ایم[...]»                   
منبع:‌  فیگارو،  مورخ اول آوریل 2014 

با در نظر گرفتن ارزش نجومی یک تن کوکائین می‌توانیم ضرر و زیان شبکة مافیای آمریکای لاتین طی ماه مارس سالجاری را محاسبه کنیم و به «حکمت» اظهارات گهربار پاپ در مورد «بی‌دینی اعضای مافیا» پی ببریم!   در واقع،   شبکة کذا همچون ارتش آلمان نازی در حال فروپاشی است و به همین دلیل واتیکان می‌خواهد حساب‌اش را از «بازنده» جدا کند.   به این منظور کافی است بر پیشانی «بازنده»،   یک برچسب «کافر» الصاق شود،  تا همه بدانند و آگاه باشند که واتیکان با فاشیست‌ها و مافیائی‌ها هیچ بده بستانی نداشته و ندارد،  به همین سادگی!   شاید دیدار الیزابت دوم با پاپ در 92 امین سالگرد نشستن استالین در جایگاه دبیرکل حزب کمونیست شوروی نیز در همین روند «تغییر سنگر» بتواند تفسیر شود.   به همچنین،   اعزام گروه ویژة بازرسان بریتانیا به «شرم الشیخ» ـ  برای مبارزه با تروریسم در مصر؛    بررسی «تحرکات اخوان‌المسلمین» از سوی پلیس بریتانیا در انگلستان و به ویژه ادعای مالکیت امارات بر شیخ‌نشین قطر را می‌توان به عنوان تداوم همین «تغییر سنگر» ـ  فاصله گرفتن بریتانیا از اسلام سیاسی ـ  ارزیابی کرد.

در اینصورت با توجه به تغییر موضع ناگهانی علی لاریجانی در مورد رفراندوم کریمه ـ رادیوفردا،   مورخ 25 مارس 2014 ـ  به صراحت می‌توان دریافت که لندن در ایران تحت فشار قرار گرفته،   و می‌کوشد این فشار را از طریق امارات در قطر جبران کند!   البته یانکی‌ها هم به عنوان رئیس سازمان آدمخوار ناتو بیکار ننشسته‌اند.   در تاریخ 2 آوریل سالجاری،  همزمان با مراسم روضه و زوزة جمکرانیان برای پرسوناژ بی‌بی‌گوزکی‌شان ـ  فاطمه سین ـ که چندین تاریخ متفاوت شهادت دارد،   دبیرکل ناتو،   فوگ راسموسن که تا چندماه دیگر ماموریت‌اش به پایان می‌رسد در حال خط و نشان کشیدن برای «دشمن» یعنی روسیه بود!   چرا که روسیه نظامیان‌اش را در مرز اوکراین مستقر کرده و اعضای ناتو «نگران» شده‌اند!  به عبارت دیگر روسیه برای جابجائی نظامیان‌اش در داخل خاک خود می‌باید از ارتش ناتو اجازه بگیرد!   از تهدیدهای مضحک فوگ راسموسن در مورد قطع همکاری با مسکو هم فاکتور می‌گیریم و می‌رویم به سراغ تهدیدهای خنده‌دارتر «ناسا» که اعلام کرده،   «بجز در زمینة آی اس.اس،   تمامی همکاری‌های‌اش را با روسیه قطع می‌کند!»  بدنیست یادآور شویم که به گواهی توئیتر دیمیتری روگوزین،  همکاری ناسا با روسیه به همین «آی. اس. اس» محدود می‌شود!   و خلاصه توسل آتلانتیست‌ها به ادبیات «جنگ سرد»،   جنبة‌ معنوی و هولیوودی پیدا کرده،  و برخلاف دیدار «کری ـ لاورف» در پاریس،  «هیچ» نتیجه‌ای نخواهد داشت!



چهارشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۹۳

سیزده به در، هر سال دگر!



سیزده به در،
سال دگر، 
هر سال دگر ...


سه‌شنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۹۳

سیزده به در!

 
 
سیزده به در
سال دگر،
هزاران سال دگر،
تا پایان خورشید،
تا پایان کهکشان‌ها
در هرکجا که هست
در هرکجا که بود 
سرمست و پر نشاط
خندان و پر خروش 
سبزه‌ها را
به رقص شقایق‌های البرز،‌
به تارهای زرین آفتاب
به آب و آتش و باد، 
به بوسه‌ای که می‌شکفد بر لبان تو
گره خواهم زد!