یکشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۸

پُز، پرگار، پیروزی!



در تاریخ 14 اکتبر 1943 میلادی،‌  300 تن از زندانیان اردوگاه مرگ «سوبی بُر» به رهبری یک زندانی روس ـ الکساندر پچرسکی معروف به ساشا ـ ‌ با خلع‌سلاح و کشتن نگهبانان نازی، موفق شدند سیم‌های خاردار را شکافته،   از این اردوگاه  بگریزند.   ده‌ها تن از شورشیان به دلیل برخورد با مین‌های انفجاری در اطراف اردوگاه جان خود را از دست دادند و فقط 47 تن از آنان از جمله رهبر شورشیان،‌ جان به سلامت بردند.  زندانیانی که با شورشیان همراه نشدند و در اردوگاه باقی ماندند،  توسط نازی‌ها به قتل رسیدند.   خلاصه اگر از قضای روزگار در میعاد 14 اکتبر،   صدراعظم جرمانی زبان به ستایش قدرت‌وشوکت حکومت شیعی می‌گشاید یا اینکه پاسداران دلار به پیروزی‌ عظیمی دست یافته‌اند،  تعجب نکنیم!   در این میعادهاست که جرمانی لاف قدرت و شوکت جمکران می‌زند و مرده‌ریگ شیعی آلمان نازی هم در عرصة رسانه‌ای و معنوی،  پیشرفت می‌کند و «رستم صولت» می‌شود!   
       
در ازاء خدمات ارتش «محمدی» ترکیه  ـ‌ کشتار غیرنظامیان کرد و فراهم آوردن زمینة فرار ارتش آمریکا از مناطق کردنشین سوریه ـ  گروه ویژة اقدام مالی هم مهلت پولشوئی حکومت شیعی‌ها را تا فوریة ‌2020 تمدید کرد!   به این ترتیب،   «هالک بانک» ترکیه می‌تواند با همکاری شیعی‌ها همچنان به فعالیت خدا‌پسندانة پولشوئی برای ارتش ناتو ادامه داده،   پول توجیبی تروریست‌های منطقه و منافع آمریکا را تأمین نماید.   و اگر مانند دوران کارتر، ‌ باز هم شانس و اقبال آتلانتیست‌ها یاری کند،  تا میعاد اول فوریه،   روح‌الله زم،  هوادار کودتای سایمون گس‌ را جانشین روح‌الله خمینی خواهند کرد!   به این ترتیب آمریکا می‌تواند با تکیه بر ترکیه و پاکستان و «ایران شیعی»، تحت رهبری «روح‌الله سبز»،   جبهة ضدروس را هر چه بیشتر گسترش دهد و باد بیشتری در بادبان پارة‌ پاسداران دلار بیاندازد تا اینان هم روزی پنج نوبت از این قماش بیانیه‌ها بصدورند:

«ملت شریف و عاشورائی ایران اسلامی [...]‌ در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی [...] که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمائی [...] ‌میلیونی زائران [...] ‌شده‌اند [...] یکی از سرشاخه‌های [...] جنگ روانی علیه‌ نظام مقدس [...] طی یک عملیات پیچیده با حربة‌ فریب اطلاعاتی گرفتار [شد]»
منبع: سپوتنیک،  مورخ 14 اکتبر 2019

و جای تردید نیست که به ارادة «الله» در میعاد 14 اکتبر،  پرنس ویلیامز و همسرش برای نخستین بار راهی بلاد «پاک‌ها» می‌شوند و پاسداران دلار با نمایش روحوضی «دستگیری» روح‌الله زم غرق در افتخار شده،   یک بیانیه روده‌سگی صدوریده‌اند!   و نیازی نیست که بگوئیم این بساط از خودنمائی و هارت‌وپورت  فراتر نمی‌رود؛ پاسدارن دلار هرگز مزاحم امثال خاوری‌ها و دیگر تاراج‌گران اموال ملت ایران نخواهند شد.  در فردای اتحاد مبارزان کرد با ارتش سوریه،  اینان‌ توله آخوند سبز و صادراتی‌شان را از فرانسه تحویل می‌گیرند تا بتوانند «پز» بدهند و برای ملت هارت‌وپورت کنند! 

اتحاد مبارزان کرد با ارتش سوریه ـ 13 اکتبر سالجاری ـ  یک پوست خربزه زیرپای محافل ضدلائیسیته انداخت!  این جانوران وحشی یک نقشة سرشار از نبوغ تنظیم کرده بودند تا بر مبنای آن کردها تبدیل شوند به یک گروه فشار بر علیه دیگران!   بر علیه اعراب، سنی‌ها و ... و این همان طرحی بود که در فردای جنگ جهانی اول ـ سال 1920 ـ  به تأئید ودرو ویلسون،  رئیس جمهور وقت ایالات متحد رسید،  و طی سدة اخیر به صور مختلف «بازتولید» شده.   با کودتای آیرون ساید ـ  آغاز دوران پهلوی ـ  این سیاست به اجرا در آمد و با کودتای محفل «کارتر ـ برژینسکی» ـ  انقلاب اسلامی ـ همین سیاست گسترش یافت.  جنگ استعماری8 ساله به آن شدت بخشید و نهایت امر تهاجم ارتش آمریکا به عراق و سرنگونی رژیم لائیک بعث،   زمینة مساعدتری جهت توسعة این طرح استعماری فراهم آورد.   ولی دخالت روسیه در سوریه و پیوستن کردها به ارتش اینکشور سیاست صد سالة استعمار را به شکست کشاند و اینجا بودکه بازگرداندن روح‌الله زم به تهران الزامی شد!                 

روح الله زم کیست؟  یک توله آخوند حکومتی که پس از شکست کودتای سایمون گس در سال 1388، تبدیل شد به زندانی رسانه‌ای،   و بعد نیز مانند همان روح‌الله به فرانسه رفت و از الطاف ویژة سرویس‌های اطلاعاتی کشور میزبان برخوردار شد!  خلاصه بگوئیم،  روح‌الله سبز عین روح‌الله سیاه،   ثمرة‌ جفتگیری آتلانتیسم با آخوند شیعی است،  و مأموریتش همان مأموریت روح‌الله خمینی است:‌   انداختن نان استعمار در روغن فراوان‌تر.
     
از اینرو،   همزمان با سفر ولادیمیر پوتین به عربستان و امارات،   فرنچ کانکشن،  روح‌الله سبز را به تهران بازگرداند تا با یک تیر چندین و چند نشان بزند.   به یاد دوران طلائی جیمی کارتر،  بساط تمرکز بر «روح‌الله» پهن کند و با اینکار تصویر قدرتمندی از پاسداران دلار ارائه داده،  باد مفصلی در بادبان پارة‌ علی روضه خوان،‌   رهبر حکومت شیعی بیاندازد.   که از قدیم گفته‌اند «دوست آن باشد که گیرد دست دوست،   در پریشان‌حالی و درماندگی!»   و این روزها درمانده‌تر از حکومت شیعی،   سگ سنتی و وفادار آتلانتیست‌ها،  در جهان مشکل بتوان یافت!

ناکامی کودتای اخیر «یانکی ـ شیعی» در عراق به کنار، ‌ حکومت ملایان ناچار شد یولیا زویک،   «آن خانم خبرنگار روس و جاسوس اسرائیل» را هم آزاد کند!   بوق‌های شیعی هم که دیدند هوا بیش از حد پس است،  جملگی در اینمورد ویژه سکوت اختیار کردند.   ولی افلاس شیعی‌ها به این مختصر محدود نماند!   به دلیل منافع مالی برگزاری مسابقات فوتبال، منافعی که مستقیماً به جیب ملایان و اوباش سرازیر می‌شود،   شیعی‌ها ناچار شدند فتوی مقام‌معظم را نادیده گرفته،  استادیوم ورزشی را به «توالت عمومی» تبدیل کنند،  باشد تا فیفا حکومت اسلامی‌اش را در ایران حاکم نماید!  پیش از ادامة مطلب یک پرانتز در اینمورد باز می‌کنیم.

جریان از اینقرار بود که فیفا،  پرداخت مزایای مالی فدراسیون شیعی فوتبال را به حضور زنان در استادیوم ورزشی منوط کرده بود!   ولی پس از حضور چند زن در استادیوم،   از آنجا که مادیت و مسائل مادی در  لجنزار تظاهر و توحید نادیده گرفته می‌شود،  هیچکس به نقش دلار در این بساط اشاره نکرد؛  همه بر طبل «پیروزی زنان ایران» کوفتند!

باری به امید دریافت دلار از فیفا،  حکومت ملایان یک مرغدانی شیعی در استادیوم آزادی مستقر کرد؛  با یک ورودی ویژه!  یک بخش از استادیوم را با فنس جدا کردند تا طرفداران مؤنث فوتبال بتوانند تحت نظارت چند «چادرسیا» در این بخش ویژه جمع شوند و زیر پرچم خرچنگ‌نشان شیعی،  نماد سرکوب زن ایرانی جیغ‌جیغ‌ کنند و حکومت آخوند پدوفیل و برده‌فروش را حسابی به ارزش بگذارند!   در پی افتتاح مرغدانی شیعی در استادیوم ورزشی،  تیم فوتبال شیعی‌ها نیز «به احترام 14 معصوم»،  تیم کامبوج را با 14 گل شکست داد!  و در این گیرودار،  ‌ساواک جمکران برای «مخالفت با حضور زنان در استادیوم» چند سر لات را در برابر شبه‌مجلس شیعی‌ جمع کرد تا شیخ مسعود بهنود بتواند به ملت ایران درس «دمکراسی» بدهد.   چنین فرمود شیخ مسعود،  که «اگر چماقداران را به عنوان شهروند نپذیریم،  می‌باید بی‌خیال دمکراسی باشیم:»

«تا نپذیریم که تجمع‌کنندگان جلو مجلس،  مخالفان حضور خانم‌ها در ورزشگاه،  بخشی از جمعیت کشور، مردم همین سرزمین و دارای حقوقی برابرند،  ادعای دموکراسی‌طلبی و آزادیخواهی‌مان هم روی هواست.»
منبع:  توئیتر مسعود بهنود،   مورخ 12 اکتبر سالجاری

نمی‌دانستیم ضدیت با آزادی‌های اجتماعی زنان،   نشان شهروندی است!  بله،  کارمند شیعی بوق‌ نژادپرستان بریتانیا که پیشتر نیز افتخار همکاری با ساواک آریامهر و ساواک جمکران را در پرونده‌اش به ثبت رسانده،  ‌حکومت لات و اوباش و تجمعات خیابانی و نفرت‌فروشی بیخ‌دیواری را «دمکراسی» می‌نامد!   تعجبی هم ندارد؛   مسعود بهنود که به افتخار کارمندی برای بوق نژادپرستان بریتانیا نائل آمده،   همچون دیگر چپ‌نمایان وظیفه دارد با نفی حق حقوقی،  از «حق مسلم» چماقدار حمایت کند.   از اینرو احترام به لات‌واوباش، ترویج پوپولیسم و نفرت‌فروشی و همدلی و همزبانی با اوباش خیابانی برای ایشان عین دمکراسی است.   بله در دنیای وارونة شیعی‌ها مفهوم«دمکراسی» نیز واژگون می‌شود!  حال آنکه دمکراسی حاکمیت قوانین حقوقی و انسان‌محور است و بنابرتعریف نمی‌تواند با زن‌ستیزی،  نفرت‌فروشی،  گله‌سالاری و به زیر سئوال بردن حقوق انسان‌‌ها ـ این حقوق را مفاد اعلامیة جهانی حقوق بشر صریحاً مورد تأکید قرار داده ـ  در ترادف قرار ‌گیرد.  ناگفته نماند که ‌  دفاعیات توئیتری شیخ مسعود از حق مسلم چماقدار،  در راستای خودارضائی‌های سیاسی بوق نژادپرستان بریتانیا صورت ‌گرفته.  به عبارت دیگر عنترشیعی به سنت رایج برای لوتی آنگلوساکسون پامنبری ‌خوانده!   از اینرو،   از قضای روزگار همزمان با انتشار افاضات توئیتری مستر بهنود،‌   بی‌بی‌سی با هدف تثبیت کودتای آمریکائی 22 بهمن 1357 به عنوان «انقلاب»،   یک چماقدار و یک چپ‌نما را به برنامة «پرگار» دعوت می‌کند.   نام بامسمائی دارد این برنامه؛   تکرار حرکت دورانی و نفی حرکت خطی! 

باری،  در این «پرگار»،   احمد سلامتیان و آزاده کیان،  شیعی‌های ساکن فرانسه،  حضور به هم رسانده،  نه تنها کودتای کذا را انقلاب ‌خواندند،  که آن را با انقلاب‌های فرانسه و چین و... نیز به قیاس کشیدند!   حضرات با استفاده از این فرصت طلائی،  نگرانی‌شان را از اینکه 40 سال پس از این «انقلاب»،  هنوز نگرشی علمی و غیرجانبدار جهت تحلیل آن «ظهور» نکرده ابراز داشتند!   «جونم براتون بگه!»  چماقدار بازاری و کنیزالاسلام غیرمحجبه از آنجا که خیلی طرفدار «نگرش علمی» به انقلاب‌شان بودند،   دو برچسب متفاوت نیز بر پیشانی همة کسانی الصاق کردند که کودتای ارتش آمریکائی شاهنشاهی را «انقلاب» نمی‌شناسند!  حاج احمد سلامتیان آنان را افرادی گرفتار «توهم توطئة» خواند،  و کنیزالاسلام کیان آن‌ها را «رویزیونیست» نامید!

بله،   بی‌دلیل نیست که بوق‌های آتلانتیست به این جانوران وحشی تریبون می‌دهند.  این جماعت بدون استثناء با تفکر و استدلال بیگانه‌ است؛   راستش را بخواهید حرف دهان‌ا‌ش را هم نمی‌فهمد!  «به فرموده» دهان باز می‌کند تا ویراست‌های رسمی‌ای را بازنشخوار کند که طی 40 سال گذشته از بوق‌ها و بلندگوهای آتلانتیست تکرار و بازتکرار شده.  این جماعت همچون پیامبران بیابانگرد سامی،  از اوج قلة معنویات،   نظاره‌گر گلة گمشدة‌‌ «امت‌» است.  از اینرو تحولات جوامع بشری را ‌ورای تمامی مسائل جامعة بشری،  «بررسی و تفسیر و تحلیل» می‌کند!  جماعت مذکور در تحلیل سیاست‌های جهانی،  هرگز سخنی از واقعیت ـ  انگیزه‌های مادی،  ژئواستراتژیک،  اقتصادی،  نظامی و ... ـ  به میان نخواهد آورد!  به عنوان مثال،  با منافع مادی آمریکا در کودتای 22 بهمن 1357 اصلاً کاری ندارد؛   نخواهد گفت به چه دلیل دستگاه کارتر در ایران حکومت اسلامی می‌خواست؛  نخواهد گفت که ارتش،  شهربانی و ساواک آریامهری نقش «عاملان» آمریکا ‌را ایفا کرده‌اند؛  نخواهد گفت که چگونه پس از کودتای ضیاءالحق در فاکستان،  ناگهان تل موهومی به نام «مردم» در نظام رسانه‌ای خلق شد،  تا به عنوان همه‌کارة صحنة سیاست،  فرهنگ،   اقتصاد و ... در کشور ایران «حرف آخر» را بزند!   ولی ما می‌بینیم که چگونه،  و طبق معمول دهه‌های گذشته،  در کشورمان نیروی نظامی و انتظامی نقش سیاهی‌لشکر استعمار را ایفا نموده،  و به دلیل تبهکاری هم‌اینان،  چگونه منافع مادی این به اصطلاح «انقلاب» به بانک‌های غرب سرازیر شده.   و چرا راه دور برویم؟  کافی است نیم‌نگاهی به معرکه‌گیری دو گلة رسمی و غیررسمی حکومتی بیاندازیم که هم‌صدا با بوق‌های جنگ‌فروشان غرب،‌   در میعاد تاریخی 14 اکتبر، ‌ از طریق تمرکز بر واژة مهوع «روح‌الله» به شیطان‌سازی و فرشته‌پردازی مشغول شده‌اند.

گلة ‌غیررسمی،  این روح‌الله را که طرفدار کودتای سبز است با شاپور بختیار در ترادف قرار داده،   از او تصویر «قهرمان ملی» می‌سازد!   و گلة‌ رسمی،  هم‌صدا با روح‌الله زم،‌  قدرت و صلابت پاسداران دلار را می‌ستاید!   بله،  وقتی توله‌آخوند سبز را به تهران بازگرداندند، بلافاصله از هوش و ذکاوت و صلابت و شهامت و غیرة پاسداران دلار تمجید به عمل آورد:

«[...] پس از به دام افتادن روح‌الله زم توسط نیروهای امنیتی [...] وی خطاب به آن‌ها می‌گوید: قطعاً شما از سپاه پاسداران هستید،  هیچکس بجز سپاه پاسداران توان و قدرت دستگیری مرا نداشت.»
منبع: سپوتنیک،  ‌مورخ 15 اکتبر 2019 

این به اصطلاح «دستگیری» روح‌الله سبز،  حکایت برگزاری دادگاه نمایشی هواداران موسوی و کروبی شده.   دادگاه‌هائی که در آن‌ها همة متهمان وظیفه داشتند به توحش و خشونت ـ  دین مبین اسلام ـ احترامات فائقه بگذارند!  روح‌الله سبز را هم به ایران صادر کرده‌اند تا به عنوان مخالف رسانه‌ای حکومت،   پاسداران دلار،   ‌یعنی چماقداران حکومت را به ارزش بگذارد و نشریة «لوموند» و شرکاء نیز برایش ابراز نگرانی کنند:

«[به گزارش روزنامه لوموند] از 2 سال پیش،‌ دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه پس از دریافت گزارش‌هائی از سرویس‌های امنیتی اسرائیل از جمله “موساد” [...] نسبت به وضعیت امنیتی روح‌الله زم در فرانسه نگران بودند [...]»
منبع:  سایت پیام اسرائیل،  مورخ 19 اکتبر 2019  

ملاحظه می‌فرمائید که سرویس‌های امنیتی اسرائیل از دو سال پیش برای تبدیل توله‌آخوند حکومتی به «قربانی ظلم و ستم»  دست به‌کار شده بودند و سرویس‌های امنیتی فرانسه هم به ادعای لوموند ـ شیپور  فرانسه زبان ارتش ناتو  ـ  برای این توله سخت نگران بودند!  و با توجه به گزارش سپوتنیک در مورد میلاد با سعادت تولد توله سگ سبز رنگ،‌   نگرانی‌شان منطقی هم به نظر می‌رسد!  آورده‌اند که 3 سال پیش سگی هشت تولة دلبند به دنیا آورد که یکی از آن‌ها سبز رنگ بود و معلوم شد که سبزی توله سگ ناشی از بیماری کبدی است:

«[...] سگ یک خانم آمریکائی 8 توله سگ زائیده [...] این خانم [...] فکر می‌کرد هر 8 توله سگ سیاهرنگ هستند اما [...] متوجه شد یکی از آنها دارای پشم سبز رنگ است[...]دلیل  رنگ توله سگ رسوخ رنگدانه صفراوی سبزرنگ بیلیوردین به رحم مادر است که از پوسیده شدن و از بین رفتن هموگلوبین‌ها ناشی می‌شود.»
منبع: سپوتنیک،  مورخ 19 اکتبر سالجاری

بله نگرانی حضرات برای روح‌الله سبز هم از 3 سال پیش آغاز شد.   یعنی پس لورفتن ارتباط «رستمی»،‌ منبع اطلاعاتی زم  با اسرائیل و دستگیری وی در 14 مهرماه 1395!  از همان روزها،  حضرات فهمیدند اوضاع روح‌الله خراب است و به رحم مادر یانکی‌اش نشتی داده! پس توله سبز بیمار را در آغوش مادر یانکی‌اش رها می‌کنیم و  بازمی‌گردیم به مسائل واقعی!

پس از تبدیل استادیوم آریامهر به مرغدانی و ادای احترام خواهران به نماد سرکوب زن ایرانی،   مهدی تاج،   رئیس فدراسیون فوتبال شیعی‌ها یک نامة فدایت شوم برای فیفا نوشت و تقاضای دلار کرد:

«[...] ضمن تقدیر و تشکر از ابراز محبت جنابعالی به فدراسیون فوتبال و اینجانب درباره موضوع ورود بانوان،   مایلم مسائلی را درباره موضوعات مالی فدراسیون فوتبال به اطلاع شما برسانم.همانطور که مستحضرید علیرغم پیگیری‌های مستمر فدراسیون فوتبال و دستورات مثبت جنابعالی هنوز هیچگونه وجهی از سوی فیفا توسط فدراسیون فوتبال وصول نشده [...] مشکلات جدی [...] ایجاد کرده [...] فدراسیون حقوق سرمربی تیم ملی و کادر فنی و پاداش بازیکنان را در دور جدید پرداخت نکرده است.»
منبع: سپوتنیک،  ‌مورخ 11 اکتبر 2019 

همانطور که می‌بینیم از «پیروزی بزرگ زنان ایران» رایحة «دلار» به مشام می‌رسد!  امید است که تبلیغات‌چی‌های «انقلاب اسلامی»،  پس از الصاق موفقیت‌آمیز برچسب «پیرو نظریة توهم توطئه» و «رویزیونیست» بر پیشانی مخالفان کودتای آمریکا،‌  برای کسانی که «پیروزی بزرگ خواهران» را به زیر سئوال می‌برند نیز برچسب مناسبی بیابند؛    دور نیست که جهت ارائة تحلیل و تفسیر این «پیروزی بزرگ» به برنامة «پرگار» دعوت شوند.