سه‌شنبه، تیر ۲۹، ۱۴۰۰

آبراهام در خوزستان!

 

 

بعد از 5 روز سرکوب مداوم مردم خوزستان به «جرم» اعتراض مسالمت‌آمیز به بی‌آبی و قتل دو نفر از معترضین توسط نیروهای امنیتی حکومت ‌اسلامی،‌  ملاممد خاتمی از خواب غفلت برخاست و با بیانات آخوندی و نه سیخ بسوزه نه کباب،  شیوۀ رایج و سنتی حکومت شیعی‌ها در ارتباط با ایرانیان را محکوم کرد:

 

«[...] هیچ دستگاه سیاسی امنیتی نظامی و انتظامی حق ندارد که با اعتراض مردم به بهانه مقابله با آشوب،  با خشونت،  سلاح و گلوله برخورد کند!»

منبع: رادیو فردا،  مورخ 20 ژوئیه 2021

 

بله همه بدانند و آگاه باشند که جهادی ملاممد خاتمی،  سرپرست پیشین کیهان ملایان،  مسئول تبلیغات جنگ استعماری،  وزیر ارشاد دوران «نورانی» خمینی و به‌ویژه ناظر بی‌طرف کشتار زندانیان در دوران نکبت‌بار صدارت میرحسین موسوی،  با سرکوب مردم مخالف است!   البته ایشان که پیشتر در مرکز اسلامی هامبورگ،  در مقام نوچۀ آخوند محمد بهشتی تحت نظارت سازمان سیا فعالیت داشتند،  و از دولت وقت در ایران حقوق دریافت می‌کردند،   در این میدان دریدگی و وحشیگری تنها نمانده‌اند!  رسانه‌های آلمان نیز اخیراً مانند ایشان از خواب بیدار شده،   مرکز اسلامی هامبورگ را «کشف» کرده‌اند!    وزارت دادگستری آمریکا نیز چند روز پیش «کشف» کرد که سال گذشته حکومت ملایان قصد داشته یک خبرنگار را از آمریکا برباید،   ولی «اف.  بی. آی» مانع این عمل ضدانسانی شده!  در این گیرداور بود که معصومه قمی بلافاصله استخوان اهدائی ارباب را در هوا قاپ زد و اعلام داشت،  «آن خبرنگار من بودم!»   

 

همه باید این دروغ شاخدار را بپذیرند که ساواک ملایان قصد داشته کنیزالاسلام صادراتی‌اش را که اخیراً با یک عضو فعال «نایاک» ازدواج کرده،  برباید!  دلیل هم روشن و واضح و مبرهن است؛  ‌ همانطور که آمریکا 42 سال است برای رد گم کردن،   حکومت سگ‌‌های دست‌آموزش را در ایران به عنوان «دشمن آمریکا» جا زده،  حکومت ملایان هم برای رد گم کردن از عمله و اکرۀ صادراتی‌اش تصویر دشمن ارائه‌ می‌دهد.   که از قدیم گفته‌اند،  «عنتر، مقلد لوتی!»   

 

باری در ادامۀ این بساط ابله‌فریب،  جهت تثبیت ادعای معصومه قمی،‌   مم‌جواد ظریف پای به میان معرکه گذاشت.  ایشان بدون تکذیب ادعای آمریکا،   و یا درخواست اسناد و مدارکی دال بر برنامه‌ریزی جهت «آدم ربائی»،   انگشت اتهام را به سوی آمریکا برای «جنایات‌اش» در هائیتی گرفت!  خلاصه زباناً «گوز را شقیقه» پیوند زد.   سپس  وزیر امورخارجۀ ایالات متحد به معصومه قمی اطمینان داد که آمریکا از «آزادی خبرنگاران» دفاع می‌کند!   به عبارت دیگر،  جایگاه والای عیال کامبیز فروهر برای آنتونی بلینکن از کاغذ توالت فراتر نمی‌رود!   حال وزیر امورخارجه ایالات‌متحد را با کاغذ توالت‌ مستعمل‌شان تنها می‌گذاریم و باز می‌گردیم به آنچه در خوزستان به «شورش آب»  معروف شده.   خفقان علی روضه‌خوان؛  زوزه‌های آخوند اژه‌ای بر علیه مردمی که به بی‌آبی اعتراض می‌کنند؛  دفاع رئیس دولت تف و تکفیر از «حق مردم»؛   بیداری ملاممد خاتمی از خواب غفلت؛  و ... توگوئی این جانوران وحشی طی 43 سال گذشته،  هیچ نقشی در تبدیل خوزستان به «منطقۀ محروم» نداشته‌اند!

 

همه بدانند و آگاه باشند که مشکل بی‌آبی در خوزستان،  فقط همین امسال پیش آ‌مده!  آنهم به دلیل خشکسالی،   و به ویژه کشت برنج توسط کشاورزان!  به عبارت ساده‌تر،  این بی‌آبی به هیچ عنوان پیامد منطقی سیاست‌های سازمان یافتۀ لندن و واشنگتن برای جدا کردن خوزستان،   و تبدیل آن به یک شیخ‌نشین،  مشابه کویت نیست!

 

ولی از شما چه پنهان،‌  پیش از استقرار حکومت ملایان در ایران،  در خوزستان مشکل بی‌آبی نداشتیم!   دلیل هم اینکه فقط یک سد بر روی رودخانۀ دز زده بودند.  ولی پس از کودتای 22 بهمن 1357،  سیاست استعماری تبدیل خوزستان به «منطقه محروم» در دستور کار لندن و واشنگتن قرار گرفت.   ابتدا اشغال فرمایشی سفارت آمریکا،   ‌سگ دست‌آموز یانکی را در جایگاه دشمن آمریکا نشاند،   و تحریم‌های اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کرد.  ‌سپس عملیات خرابکارانه ساواک در کشور عراق و فراخواندن ارتش از مرزهای جنوبی و غربی راه را برای اشغال جنوب و غرب کشور هموار نمود!  حکومت ملایان با تکیه بر چین و ارتش ناتو، 8 سال این جنگ استعماری را با موفقیت کامل ادامه داد.   و پس از اینکه روح‌الله خمینی به ناچار لگن زهرمار سر کشید،   همین سیاست تخریب در دوران نکبت‌بار اکبر قاتل  از طریق سدسازی تداوم یافت:

 

اسفندماه سال 1370،  سد مسجد سلیمان (‌کارون 2)

اسفندماه سال 1373،  ‌( کارون 3)

فروردین ماه 1381، (کارون 4)

 

البته فراموش نکنیم که، ‌ این «روند» بنیان‌کن و استعماری در دوره نکبت‌بار حسن روحانی هم همچنان ادامه یافت،   ولی امروز رئیس دولت تف‌وتکفیر،   ژست «طرفداری از مردم خوزستان» گرفته!    

 

یادآور شویم در سال 1373،  سومین سد کارون ده‌ها روستا و چندین هزار درخت را نابود کرد.   ولی آن روزها صدائی از ملاممد خاتمی و رضا پهلوی به گوش نرسید؛   بوق رسمی حکومت ملایان هم تا آبان‌ماه سال گذشته،  کور و کر و لال بود و ناگهان شفا یافت:‌

 

«[با ساخت] سد کارون 3،‌  تعداد 63 روستا و 2500  درخت بلوط در خوزستان غرق شد[...]»

منبع:  ‌ایرنا،  ‌مورخ ۹ آبان ۱۳۹۹،‏  کد خبر:84103541

 

بله 63 روستا غرق شد و ساکنانش تبدیل شدند به حاشیه‌نشینان شهری، درخت بلوط هم که برای حکومت «مسجد ـ روسپی‌خانه» اهمیتی ندارد پس همه ساکت شدند تا نبرد بی‌امان حکومت آخوند با ارباب آمریکائی‌اش ادامه یابد! حالا هم اتفاقی نیفتاده به دلیل خشک‌سالی کمبود آب پیش آمده و... همانطور که بر زبان اژه‌ای جاری شده،  اعتراض مردم به بی‌آبی «کار آمریکا و اسرائیل است!»   به عبارت دیگر،   زبان آخوند اژه‌ای،  رئیس جدید قوۀ قضائیه حکومت ملایان جز صیقل زدن ماتحت آمریکا و توجیه جنایت در هیچ مسیر دیگری حرکت نمی‌کند! پس اژه‌ای را با ماتحت عموسام تنها بگذاریم و برویم سر اصل مطلب،  یعنی مشکل بی‌آبی ساکنان خوزستان!

 

این بی‌آبی هیچ ارتباطی با خشک‌سالی ندارد؛‌   ناشی از احداث بی‌رویه سدهای متعدد بر  رودخانه‌های این منطقه است،  آنهم در تداوم برنامه‌های دوران پهلوی.  سیاستی استعماری که در درازمدت به جایگزین کردن ساکنان بومی‌ خوزستان با اعراب،   و تبدیل این منطقه به‌یک شیخ نشین «مستقل» مشابه کویت منتهی خواهد شد.   

 

روند کار این است که ابتدا خوزستان به منطقه محروم تبدیل شود.   یعنی نابودی کشاورزی و دامداری و جنگل‌های آن و گسترش فقر از طریق تبدیل کشاورزان به حاشیه‌نشینان شهری!   سپس کمبود آب و قطع برق بر کل ساکنان خوزستان تحمیل می‌شود و آن را به حساب خشک‌سالی یا کشت برنج توسط کشاورزان می‌گذارند و با اینکار در عمل،  کشاورزی را با جرم در ترادف قرار می‌دهند:

 

«[...] معاون قضائی دادستان کل کشور [...] گفت:  کشاورزان بدون توجه به برنامه‌ریزی کلان مدیریت منابع آب و به رغم خشکسالی اقدام به شلتوک‌کاری کرده‌اند [...] این عمل آن‌ها مجرمانه وخلاف شرع و قانون است [...]»

منبع:  ایرنا،  ‌مورخ 25 تیرماه سالجاری،‌کد خبر: 84405905

 

بله معاون قضائی دادستان کل «حق» دارد!   چرا که اشغالگران تازی هم دشمن کشاورزی و تمدن و فرهنگ، و شیفتۀ طلا و برده‌فروشی بودند؛  به نام خداوند خونخوار ابراهیم تمدن‌ها را با کشتار،  غارت، ویرانی و برده‌داری نابود کردند و کباب سوسمار سق ‌زدند!   آنگلوساکسون‌‌ها راز موفقیت اینان را دریافتند و از آن‌ الگوبرداری کردند.   با این تفاوت که بجای سوسمار،  «فیش. اند. چیپس» کوفت می‌کنند،‌ که به قول مش‌قاسم آدم را یاد اموات‌اش می‌اندازد!  

 

خلاصه دردسرتان ندهم کمبود آب آشامیدنی و آب مورد نیاز برای کشاورزی در خوزستان هم هیچ ارتباطی با کشاورزی و خشک‌سالی ندارد؛‌   سیاست سازمان‌یافتۀ لندن و واشنگتن است جهت تجزیه ایران و تبدیل خوزستان به شیخ نشین مستقل!  این طرح مو به مو به مورد اجرا گذارده شده و اینک شاهد جایگزین کردن ایرانیان عرب زبان ـ  ساکنان بومی خوزستان ـ  با اعراب هستیم.  این امر توحیدی،‌  از طریق خرید املاک و خانه‌های مسکونی خوزستان به چندین برابر قیمت در حال تحقق است:

 

«[...] قیمت مسکن در اهواز از 23 میلیون تومان گذشت [...] معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علت بالا بودن قیمت متوسط مسکن در اهواز، هجوم خریداران غیرایرانی به خوزستان برای خرید مسکن بوده [...]»

منبع:  فارس‌نیوز،  مورخ 22 آذرماه 1399

 

بله اشغال خوزستان توسط آبراهام و تحت نظارت باکینگهام در جریان است و... حکومت ملایان برای رد گم کردن همچنان شعار نابودی آمریکا و اسرائیل سر می‌دهد!