سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۵

پالمیرا، کنسرت، پاترنوس!





همزمان با برگزاری «رژة‌ پیروزی بر نازیسم» در مسکو،  حکومت جمکران طبق معمول در زمینة «نظامی» به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت:

«[سردار عبداللهی[...] ‌امروز دوشنبه از آزمایش موفقیت‌آمیز موشکی با برد دو هزار کیلومتر و خطای 8 متر توسط این کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری "ایسنا"، وی [...] در هفتمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه اظهار داشت: "ما توانسته ایم موشکی را با برد دو هزار کیلومتر و خطای 8 متر با موفقیت تست کنیم".»
منبع: ‌سپوتنیک،  مورخ 9 مه 2016  

البته آگاهی ما در مورد مسائل «نظامی» از تفنگ شکاری فراتر نمی‌رود،  در نتیجه نمی‌توانیم خبر موثق «ایسنا» را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.   با این وجود،   بر پایة‌ فیزیک و مکانیک دورة اول دبیرستانی باید بگوئیم،   برای برد دو هزار کیلومتر،  8 متر خطا،  یعنی تقریباً هیچ!  و خلاصه موشک سپاه پاسداران به قول معروف مو لای درزش نمی‌رود!   و از شما چه پنهان،  ما متحیریم که به چه دلیل پاسداران اسلام از این امکانات پیشرفته در سوریه استفاده نمی‌کنند!   اگر یکی از این موشک‌ها به «خیمة‌ دشمن» در خاک سوریه شلیک می‌شد،   هیچکس جرأت نمی‌کرد دست به «ذبح انبوه» پاسداران اسلام بزند،   یا آن‌ها را به اسارت بگیرد و باعث خفقان مقامات جمکران و دوره گردی علی‌اکبر ولایتی شود!   بله،   همچنانکه می‌بینیم مقامات حکومت اسلامی در مورد رخدادهای «خان طومان» سکوت کرده‌اند.   همانطور که بوق‌های آتلانتیسم نیز از سالگرد تسلیم بی‌قید و شرط آلمان نازی ـ 8 مه 1945 ـ  فاکتور گرفتند!   دلیل هم روشن است؛   شکست آلمان نازی،  در واقع شکست محفل ضداجتماعی «احترام به ادیان» در نبرد با لائیسیته بود.  و به همین دلیل،   در میعاد‌های تاریخی ماه مه که با ورود ارتش سرخ به پایتخت آلمان نازی ـ 2 مه 1945 ـ  و به ویژه با «تسلیم بی‌قید و شرط» برتری‌طلبان در برابر متفقین تقارن دارد،‌   شاهد معلق زدن «جمعی» لوتی و عنترهای سازمان سیا در تمامی مناطق نفوذ پاترنوس بودیم. 

در ترکیه نوکران آتلانتیسم با جنجال و هیاهو برای هیچ،   یعنی نمایش ترور ناموفق خبرنگار،  و «استعفای» نخست وزیری که عملاً هیچکاره است بساط معلق زدن را پهن کردند.  در جمکران سناریوی «علی باید برقصه» در سه پرده به صحنه آورده شد.   پردة اول و دوم با میعاد ورود ارتش سرخ به پایتخت آلمان نازی،   و برگزاری کنسرت ارکستر تئاتر مارینسکی سن‌پترزبورگ در پالمیرا تقارن زمانی یافت،   و به زوزه و عربدة آنگلوساکسون‌ها و زال‌ممد رایش منجر شد.   در وبلاگ «زبان و زبون» به معلق زدن مقام رهبری برای پاترنوس اشاره کردیم و تکرار مکررات نمی‌کنیم.  پس بپردازیم به پردة سوم معلق زدن خامنه‌ای برای ارباب که از قضای روزگار با 71مین سالگرد تسلیم بی‌قید و شرط آلمان نازی در برابر متفقین همزمان شده.   

بله،   در تاریخ 8 مه 2016،   مقام معظم را به میدان آوردند تا نیروی انتظامی را به سرکوب  زنان،  معتادان و ... و خلاصه سرکوب قربانیان جامعة «عدالت اسلامی» تشویق کند.  خامنه‌ای هم به شهربانی آیرون‌ساید گوشزد نمود که «بدون توجه به مخالفت رسانه‌ها و افراد،   با اشاعة گناه در جامعه» مقابله کند.   عربده‌جوئی علی خامنه‌ای اربابان‌اش را چنان ذوق زده کرد،   که به قول معروف «عنان اختیار از کف بدادند» و حرف دل‌شان را زدند،   البته به صورت نیابتی:
         
«[...] خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داده که علی رغم اجباری بودن حجاب از زمان انقلاب ایران تاکنون،  طی سال‌های اخیر تعداد زنانی که در خیابان‌های پایتخت و شهرهای بزرگ روسری خود را به روی شانه های خود می‌اندازند،  افزایش یافته است[...]»
منبع:‌ رادیو بین‌المللی فرانسه،   مورخ 8 مه 2016    

بله بی‌بی‌سی نخواست مستقیماً به سرپیچی زنان ایران از احکام توحش دین «اعتراض» کند،   در نتیجه،  رادیوفرانسه ناچار شد به شیوه بریتانیائی،  حجاب اجباری و نمادبردگی را که از دورة میرحسین موسوی به «قانون» تبدیل شد،   تحت عنوان «از زمان انقلاب ایران تاکنون» در ابهام اندازد،  و نقش رهبری «جنبش‌سبز» را در تحکیم پایه‌های توحش و استبداد دینی به حاشیه براند.   اینچنین بود که ابراز نارضایتی لندن از مخالفت زنان ایران با نماد بردگی،   و به ویژه صیقل زدن ماتحت میرحسین موسوی برعهدة «خبرگزاری فرانسه» محول شد؛  به دو دلیل.

نخست اینکه امسال در میعاد 8 مه،   برای نخستین بار راهپیمائی «هنگ‌های جاویدان» که به روز پیروزی بر فاشیسم اختصاص دارد،   ‌علاوه بر کشورهای اتحادیة اروپا،‌  در لندن هم برگزار می‌شود:

«[...] برای اولین بار راهپیمایی هنگ جاویدان در لندن برگزار خواهد شد. راهپیمایی از میدان ترافالگار شروع و به کاخ  وستمینستر» ختم می‌شود[...]»
منبع: سپوتنیک،   مورخ 7 مه 2016

 و پیش از پرداختن به «دلیل دوم»،   یادآور شویم که امسال در تاجیکستان هم شاهد راهپیمائی هنگ‌های جاویدان خواهیم بود،‌  و نیازی نیست بگوئیم که محور استعماری سنتو ـ ترکیه، پاکستان،  ایران ـ  مرتکب چنین «گناهی» نخواهد شد.   باری،‌   دلیل دوم این است که  آنگلوساکسون‌ها اجرای «سیاست بازنده» را همیشه به فرانسه و آلمان واگزار کرده و می‌کنند. البته اینروزها «سیاست برنده» آنقدر‌ها هم در دسترس نژادپرستان دو سوی آتلانتیک نیست!  به عنوان نمونه،   همزمان با سفر اخیر باراک اوباما به لندن،  مارین لوپن،  رهبر نئوفاشیست‌های فرانسه را به انگلستان راه ندادند.   چرا که،   صبیة لوپن می‌خواست همراه «یوکیپ» در تظاهرات «حمایت از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا» شرکت کند!   و همانطور که شاهد بودیم اوباما به ساکنان کاخ باکینگهام که برای خروج از اتحادیة اروپا و میدان دادن به پوپولیسم،   یا بهتر بگوئیم برای بازگشت به دوران نورانی هیتلر،  شکم‌شان را صابون زده بودند، ‌  تفهیم کرد که چنین امکانی وجود ندارد.   این است دلیل پیروزی غیرمنتظرة‌ «صادق خان» در انتخابات شهرداری‌های لندن!

به استنباط ما،   این پیروزی چندین و چند پیام روشن و مبهم دارد.   نخستین پیام روشن به پوپولیسم سفیدپوست و مسیحی ـ کوکلوکس‌کلان ـ  است که پشت سر دونالد ترامپ ایستاده!   پیام بعدی برای نئونازی‌های اروپاست که بساط «بیگانه‌ستیزی» پهن کرده‌اند.   و اما  پیام‌ «مبهم» پیروزی صادق‌خان،   الگوسازی است با هدف ارائة‌ تصویر دلپذیر از «اسلام» در کشورهای خاورمیانه!   به عبارت دیگر،‌  «صادق خان»، شهردار جدید لندن «ماکت مستضعف و شرقی‌» باراک اوباماست.   شهردار جدید لندن فرزند یک مهاجر فرودست پاکستانی است که «موفق» شده در رشتة ‌حقوق تحصیل کند؛‌ با یک زن پاکستانی ازدواج کرده؛   تک کشتزاری است و کشتزارش نماد بردگی بر سر ندارد!  صادق خان،   بر خلاف چپ‌نمایان اروپا،  یهودستیز نیست و نخستین مراسم رسمی‌ای که پس از ادای سوگند،  در آن حضور یافت،  مراسم «8 مه»،  یادبود یهودیان قربانی آلمان نازی بود.   ولی صادق خان مانند حاجیه شیرین عبادی به مسلمان بودن‌اش «مفتخر» است و به مناسبت «ماه مبارک رمضان»،   اتوبوس‌های لندن را با «سبحان ‌الله» به خط لاتین مزین فرموده!  خلاصه بگوئیم،‌  استقرار صادق خان در جایگاه «شهردار لندن» بخشی است از سیاست سنتی اسلام نوازی آنگلوساکسون‌ها،   جهت سرکوب مطالبات مادی و دمکراتیک مردم!

 این سیاست را حضرات در عربستان و ایران و پاکستان و ترکیه و عراق و افغانستان اعمال کرده‌اند و نتایج بسیار درخشانی هم به دست آورده‌اند،   پس چه دلیلی دارد که ساکنان لندن،  و دیگر شهروندان بریتانیا از این «نعمت الهی» بی‌بهره بمانند؟!   اصلاً چه اشکالی دارد که بریتانیا یک نخست‌وزیر مسلمان داشته باشد؟   جنتلمن‌های نزول‌خور سیتی و کهنه‌فروش‌های نیویورک و تفنگ‌فروش‌های «نژادبرتر» با تکیه بر توحش اسلام می‌توانند منافع‌شان را سریع‌تر افزایش دهند.   و اگر اوضاع به همین منوال پیش رود،  این جانوران وحشی بزودی یک مسلمان مفتخر به توحش پدر را به واتیکان هم پرتاب می‌کنند تا پاپ‌ را که اهل کنسرت و موسیقی است با یک پاپ‌الله خوب و مرغوب جایگزین نمایند که هم‌صدا با فیلیپ هاموند،  وزیر امورخارجه بریتانیا و فارین‌پالیسی،  بوق سفله‌پروران غرب،‌   از برپائی کنسرت در پالمیرا به عنوان «پروپاگاند پوتین» به شدت انتقاد کند!   

بله چه معنی دارد که «پوتین» در پالمیرا کنسرت برگزار کند؛   زن و مرد درکنار هم بنشینند،  و ... و به قول خامنه‌ای «اشاعة گناه» کنند؟!   می‌بایست ابوبکر ال‌بغدادی تحت حمایت توپخانة آمریکا،   در پالمیرا دست در دست جمکرانی‌ها برای سر بریدة حسین و تنبان پارة‌ زینب و فاطمه مراسم روضه و زوزه به راه می‌انداخت،  تا جهان با «عظمت و پیشرفت اسلام» بیشتر‌ آشنا شود!   و به ویژه در میعادهای پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی،   لازم است جهانیان مستقیماً در جریان این «پیشرفت و عظمت» قرار گیرند!   منتهی پس از برگزاری کنسرت در پالمیرا،   گاری شکستة آنگلوساکسون‌ها در سربالائی افتاد،   از اینرو از دومین روز ماه مه، ‌ در طول  6 روز،   علی خامنه‌ای ناچار شده 3 بار برای ارباب معلق بزند؛   به قول معروف، کمر براش نمونده!   

البته حسن روحانی هم  بیکار ننشسته؛  در برابر رهبر ‌ایستاده و حماقت ایشان را با بلاهت بیشتری پاسخ می‌دهد.  خامنه‌ای بر علیه زبان انگلیسی زوزه می‌کشد،  دولت تدبیر و تکفیر، آموزش 5 زبان خارجی در مدارس را در بوق می‌گذارد،  آنهم درکشوری که به‌اصطلاح نخبگان‌اش زبان ابتذال آخوند را با «زبان و ادبیات فارسی» اشتباه گرفته‌اند.   در کشوری که «مکاتب شرق،  و رخداد‌های تاریخی» را به عنوان «کتب مروج تفرقه و افراط‌گرائی» از نمایشگاه کتاب حذف می‌کنند:

«[...] همه کتاب‌هائی که از هولوکوست  به عنوان رویداد تاریخی نام برده بودند؛  همه کتاب‌هائی که بهائیت را در ادیان ابراهیمی طبقه‌بندی کرده‌اند؛  ‌همة کتاب‌هائی که در مورد مدیتیشن و آموزش بودا،   ذن و ذن‌درمانی بودند نیز از غرفه‌های نمایشگاه کتاب تهران جمع شدند[...]»
منبع:  گویانیوز،‌  مورخ 7 مه 2016

بله به این وحشیگری‌ها می‌گویند،   حکومت اسلامی. حکومتی که به رخدادهای تاریخی و دیگر فرهنگ‌ها اعلان جنگ داده.  از مطلب دورافتادیم بازگردیم به پیشرفت‌های سردار عبداللهی!   ایشان علاوه بر آزمایش موشک با برد 2 هزار کیلومتر،   اژدر مافوق صوت هم ساخته‌اند:
                                      
«[...] عبداللهی همچنین از طراحی و ساخت اژدرهایی که زیر آب حرکت می‌کنند، خبر داد و گفت: "این اژدرها به صورت مافوق صوت در زیر آب حرکت می‌کنند که سوخت ترکیبی آب دارند".»
منبع: سپوتینک،  مورخ 9 مه 2016 

البته در عرصه واقعیت تسلیحات،  اول ناوشکن‌های قدرتمند ساختند و بعد آن‌ها را به اژدر مسلح کردند.  در جمکران کار وارو شده،  بدون ناو و ناوشکن،  اژدر تولید می‌کنند، آنهم اژدر مافوق صوت.  در غیبت ناوهای قدرتمند،  شاید قصد دارند اژدرها را از طریق فاضلاب حوزة علمیه به «ناوگان شیطان بزرگ» در خلیج همیشه فارس شلیک کنند.  البته ما نمی‌خواهیم کاخ توهمات سردار را ویران کنیم،  ولی با توجه به اینکه ‌رادیوفردا،  ‌مورخ 9 مه 2016  ناچار شده آزمایش موشکی ایشان را تکذیب کند،‌  به نظر می‌رسد «اژدر مافوق صوت  با سوخت ترکیبی آب» هم به سرنوشت همان موشک‌ها دچار شود! ولی جای نگرانی نیست.   برای جبران این کمبود، کافی است طلاب پس از استعمال « نوشادر»،   در خزینة حوزه بادی در ‌کنند؛  تا جهانیان بدانند اژدر مافوق صوت اسلام هرگز نخواهد مرد!  البته بی‌بی‌سی و شاخک‌های‌اش فرصت را از دست ندادند،  و «خبرهای موثقی» پیرامون پیشرفت‌های چشمگیر حکومت آخوند تحویل مخاطبان دادند،  باشد که هم مراسم 71مین سالگرد تسلیم بی‌قید و شرط آلمان نازی را به حاشیه برانند،   و هم از سفر «یواشکی» جان کری به پاریس و سپس به لندن،‌  جهت پایان دادن به جنگ سوریه خبری پخش نکنند!