جمعه، آبان ۱۶، ۱۳۹۹

فوهرر و فرهنگ!

 


 

چند روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحد،   موج ترور کشور فرانسه را فرا می‌گیرد و پیوند فاشیست‌های دو سوی آتلانتیک در واتیکان و دیوانعالی ایالات متحد مستحکم‌تر می‌شود!   به این روند می‌گویند،   «گفتگوی تمدن‌‌ها‌!»  با این وجود می‌باید پذیرفت که انتخابات آمریکا،   ارکان «این‌گفتگو» را در لندن،  پاریس و تهران متزلزل کرده! چرا که در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحد و بروز اختلاف میان دو صورتک پاشنه‌آهنی‌ها ـ دونالد ترامپ و جوزف بایدن ـ  بوق‌های آتلانتیسم با جنجال و هیاهو یک دوقطبی کاذب بر فضای رسانه‌ای تحمیل‌کرده‌اند،  باشد تا چند واقعیت «تلخ» پوشیده بماند.

 

نخست اینکه مهم‌ترین تکیه‌گاه محافل فاشیست غرب،  ‌ یعنی اسلام سیاسی،   در انگلستان و فرانسه،  دوکشور کلیدی اروپا متزلزل شده!   و این تزلزل به اخراج جرمی کوربین،  وکیل مدافع اسلام‌گرایان از حزب کارگر انگلستان،  و ممنوعیت فعالیت تشکل تروریست‌های ترک ـ  گرگ‌های خاکستری ـ   در کشور فرانسه انجامیده.  نهایت امر این تزلزل خجسته بساط 60 سالة میعاد 13 آبان را نیز در کشورمان تعطیل کرده!

 

امسال همزمان با میعاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحد،  حکومت ملایان که چند روز پیش،  بدون توجه به اپیدمی کرونا ویروس،  جهت اعتراض به کاریکاتورهای محمد صاد و تأکید امانوئل ماکرون بر لائیسیته و آزادی بیان،‌  در برابر سفارت فرانسه خردجال به راه انداخته بود،   به ناگاه کرونا ویروس را بهانه کرده،  خردجال 13 آبان را  ممنوع کرد! 

 

ولی بساط 13 آبان،  از اشغال سفارت آمریکا توسط اوباش ساواک قدمت بیشتری دارد.  این جریان در واقع با صیغه شدن یواشکی روح‌الله خمینی توسط دستگاه جان اف کندی آغاز شد.  و نقطة آغازسیاستگزاری اسلامگرایانه آمریکا در ایران،  از طریق روند تبدیل آخوند پدوفیل و برده فروش به رهبر اوپوزیسیون سیاسی در کشور بود.   نتیجة این سیاستگزاری را گام به گام در کشورمان شاهد بودیم.   نخست کار به تبعید «نمایشی» آن وحشی بیابانی به ترکیه  کشید؛  سپس اعلیحضرت «صدای انقلاب» را با گوش‌های مبارک‌شان شنیدند؛  بعد هم شاهد اشغال سفارت آمریکا؛  پرتاب تشکل تروریست نهضت آزادی به جایگاه اوپوزیسیون و نهایت،   رژة سالانة افتخار به توحش ـ  نقض کنوانسیون وین ـ  در برابر سفارت آمریکا بودیم.  در همین چارچوب بود که در پی برگزاری «انتخابات» اخیر آمریکا،   مم‌جواد ظریف جهت اطمینان از حمایت ارباب،   به پابوس الیوت آبرامز،  فرستادة ویژة ایالات متحد در ونزوئلا شتافت!   می‌دانیم که الیوت آبرامز نمایندة محفلی است که طی 42 سال اخیر رسماً از تروریسم ـ اسلام سیاسی ـ حمایت کرده،  و به دستگاه هیتلر سلام‌الله هم ارادت فراوان دارد!  

 

در اینجا بد نیست،   پیش از ادامة مطلب یک مینی‌پرانتز جهت بررسی تحرکات آلمان در مسیر پاسداری از میراث هیتلر ـ حفظ دکان اسلام سیاسی در ایران ـ  باز کنیم.  در این راستا، لازم است حکومت شیعی، در زمینة فرهنگی،  سیاسی،  نظامی و دیپلماتیک،  صدای دوم حاکمیت اسرائیل باشد.  طی چند روز گذشته،  در زمینة فرهنگی،  هم‌صدائی امت همیشه در صحنه را با لات و اوباش اسرائیلی بر علیه لائیسیته شاهد بودیم.   در زمینة سیاسی نیز،  هم‌صدائی با حزب کارگر اسرائیل بر علیه لائیسیته از جمله وظایف الهی جمکرانی‌هاست.  در زمینة نظامی نیز شاهد حمایت اینان از الزامات تفنگ‌فروشان غرب و اسرائیل جهت جنگ افروزی در قفقاز،  و از همه مهم‌تر،  رقابت‌ با گروه مینسک در قره‌باغ هستیم.    

 

یادآور شویم پس از قتل ساموئل پاتی،   دبیر تاریخ به جرم انجام وظیفه،   علیرغم عرعر مم‌جواد ظریف و دیگر مقامات حکومت «مسجد ـ روسپی‌خانه»، ‌ علی خامنه‌ای و حسن روحانی به مدت 5 روز ژست متمدنانه گرفته،   هتاکی نکردند.  ولی پس از دیدار سفیر آلمان با واعظی،   کاشف به عمل آمد که اربابان آلمان خواهان «گفتگوی فرهنگی» با شیعی‌ها و نقش آفرینی‌شان در منطقه‌اند:

 

«[...]هانس اودو موتسل [...] در این دیدار با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی و نقش پررنگ جمهوری اسلامی [...]‌در منطقه، گفتگوی میان فرهنگ ها و کشورها را بسیار مهم توصیف نمود [...]»

منبع: سایت رسمی دولت،  مورخ 21 اکتبر سالجاری  

 

بله فراموش نکنیم که در قاموس نژادپرستان فکل‌کراواتی برلین،   رسمیت دادن به تفکیک جنسیتی،   برده فروشی،  پدوفیلی،  سنگسار و قصاص «فرهنگ غنی» تلقی می‌شود! و بر اساس این «فرهنگ غنی»،   مرده‌ریگ شیعی آلمان نازی در ایران می‌باید در منطقه ـ  ‌جنگ قره باغ ـ  نقش پررنگی داشته باشد!   به عبارت دیگر،  طی این ملاقات گویا سفیر جرمانی مطالبات چین وکمیسیون اروپا را به حکومت ملایان ابلاغ کرده بود.       

 

به محض دریافت پیام آلمان نازی،   علی روضه‌خوان به «جوانان فرانسه» نامه نوشت؛  رخداد تاریخی هولوکوست را به زیرسئوال برد، و حسن فوتبال هم طبق «سنت محمدی» آستین‌ها را بالا زده دست به کار توجیه جنایت شد.   بعد هم علیرغم ممنوعیت تظاهرات به دلیل کرونا ویروس،   شاهد تجمع نئاندرتال‌های چادرسیا و ریش‌پشمی در برابر سفارت فرانسه بودیم و ... و همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحد هم ‌علی روضه‌خوان زبان در آورد و در جنگ قره باغ،‌  طرف همزبانان‌اش را گرفت!   یک «طرح صلح قره‌باغ» نیز از فاضلاب یکصد سالة «برلن ـ واشنگتن» به ذهن مقامات جمکران نشت کرد تا همانطور که سفیر آلمان نازی تأکید کرده بود،   «نقش پر رنگ» مرده‌ریگ شیعی نازیسم در منطقه به اثبات برسد!   این مأموریت به عراقچی محول شد که در آذربایجان هم بسیار موفق عمل کرد.

 

عراقچی  با قرقرة چند آیه عربی بر مزار قربانیان جنگ،  اقتدار و عظمت و نقش «پر رنگ حکومت آخوند» را به جهانیان ثابت کرد.  در راستای همین سیاست،  سنای آمریکا گوشه چشمی به واتیکان نشان داد و برای تحکیم پایه‌های فاشیسم به «ایمی کنی برت» ـ  ویراست یانکی اورسولا فن درلاین،  و ماگدا گوبلز  ـ برای دیوانعالی اینکشور رأی اعتماد داد!   به این ترتیب،   یک‌سال پس از انتساب فن درلاین به ریاست کمیسیون اروپا، یک مادینة فاشیست هفت فرزندی هم به دیوانعالی ایالات متحد راه یافت تا پیوند دیوان کذا را با کمیسیون اروپا استحکام بخشد.       

 

اینچنین بودکه در روز ملی ترکیه،  تروریسم بین‌الملل دست در دست اخوان‌المسلمین، ‌فرخنده میلاد گوبلز و ویراست بیابانی و قرن هفتمی‌اش،  محمد صاد را با قتل سه نفر در کلیسای نتردام شهر نیس جشن گرفت!    عامل این جنایت هم طبق معمول یک رأس تونسی بود!  یادآ‌ور شویم،   پیشتر هم در دوران نکبت‌بار جهادی اوباما، ‌ در همین شهر نیس،  یک تونسی با کامیون شرکت کنندگان در مراسم 14 ژوئیه را قتل عام کرده بود!

 

باری 24 ساعت پس از جنایت در کلیسای نیس،   حضرات در جشن دیگری شرکت کردند،  و به مناسبت  98 مین سالگرد صدارت موسولینی ـ 31 اکتبر 1922 ـ‌  در شهر لیون فرانسه،   با تهاجم به یک کشیش ارتدکس ارادت‌شان را به خاندان نبوت و نازیسم به اثبات رساندند!   خلاصه با توجه به میعادهای این جنایات در فرانسه،   و ارتباط‌شان با گزینة پیشنهادی ترامپ برای عضویت در دیوانعالی ایالات متحد ـ  «ایمی کنی برت»  ـ   شناسائی محافل آمر ترور در کشور فرانسه و ارتباط اندام‌وارشان با واتیکان و اعضای سنتو ـ ترکیه، ‌پاکستان و ایران ـ  چندان مشکل نخواهد بود!