جمعه، بهمن ۰۱، ۱۳۸۹


گاوالله!
...

با سقوط کابینة سعد حریری و فرار بن‌علی، بعضی‌ها در جمکران و تل‌آویو به این توهم دچار شدند که نان‌شان در روغن افتاده و نه تنها در لبنان و تونس، که در مصر و اردن نیز حکومت اسلامی مستقر خواهد شد. حال آنکه پیامدهای مهم سفر دیمیتری مدودف به فلسطین و اردن پس از اتحاد استراتژیک «بی‌پی» و «روس‌نفت» فروپاشی سیاست انسداد محفل «کارتر ـ برژینسکی» را نوید می‌دهد. انتشار خبر حمایت آلمان و لهستان از آشوب‌طلبان بلاروس، فاصله گرفتن عربستان، امارات و ترکیه از بحران لبنان، مسافرت وزیر امورخارجة فرانسه به غزه و لبنان، و همچنین انتشار خبر کناره‌گیری سناتور «جوزف لیبرمن» که از قضای روزگار با دستگیری بیش از یکصد تن از سران مافیا در نیویورک تقارن زمانی یافت حاکی از عقب‌نشینی محفل اسلام‌نوازان اسرائیل‌پرست در دو سوی آتلانتیک دارد.

به گزارش بخش فارسی نووستی، مورخ اول بهمن ماه 1389، رئیس جمهور بلاروس اعلام داشت، آشوب‌های مینسک با حمایت آلمان و لهستان به راه افتاده، و اسناد و شواهدی دال بر دخالت این دو کشور در امور داخلی بلاروس انتشار یافته. می‌بینیم که در چنین مواردی «ویکی‌لیکس» خفقان اختیار می‌کند! همچنانکه پیشتر هم گفتیم، ویکی‌لیکس، شبکة موازی سازمان سیا در عرصة رسانه‌ای است. این شبکه، همچون شبکه‌های موازی سازمان سیا در زمینة اقتصاد و سیاست که از سال 1357، در قالب حکومت اسلامی بر ملت ایران تحمیل شده، غیرمسئول است و پاسخگوی مهمل‌بافی و شایعه‌پراکنی‌های خود نخواهد بود. در واقع «ویکی‌لیکس» رسانة شبکه‌ای است که دهه‌هاست به قاچاق سلاح، موادمخدر و برده‌فروشی اشتغال دارد و اخیراً تجارت اعضای بدن انسان را نیز به فهرست فعالیت‌های تبهکارانه‌اش افزوده. این شبکه، همانطور که می‌دانیم برای رشد و توسعة خود به «معنویت» نیاز دارد. به همین دلیل به محض فرار بن‌علی از تونس، سگ‌های زنجیری استعمار که همچون فدائیان اسلام موجودیت خود را مدیون این شبکة تبهکار هستند، همگان را به ویژه در «مهرنیوز» در جریان مطالبات «مردم تونس» قرار داده و گفتند، «مردم تونس» مشکل معیشتی ندارند و فقط به دلیل «ضدیت» بن‌علی با اسلام «انقلاب» کرده‌اند.

مهرنیوز، مورخ 30 دی‌ماه 1389، به نقل از آیت‌الله تسخیری، دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی می‌نویسد:

«رسانه‌های غربی اعتراض مردم را با نان و شغل گره زدند، ولی [...] اعتراض مردم به رئیس جمهور سابق این کشور به خاطر ضدیت با دین بود[...]»


یک‌بار دیگر «دین‌ ضداستبداد» وارد میدان سیاست شده. فایدة اصلی انقلاب برای «اسلام» این است که انقلاب کذا با هرگونه مطالبات «مادی» از جانب اصناف و کارگران و کارمندان در تقابل قرار می‌گیرد. در نتیجه، وقتی کارگران برای افزایش دستمزدشان تجمع می‌کنند، «ضد انقلاب» شناخته خواهند شد. بله به این دلیل است که مرده‌شویان، برخلاف اربابان‌شان از «خواست» مردم تونس آگاهی کامل دارند. البته بوق‌های سازمان سیا نیز از قول مقامات حکومت جمکران تأکید می‌کنند که، «مردم تونس، برای اسلام و ارزش‌های اسلامی انقلاب کرده‌اند!» به الاغ‌های افسارگسیختة طویلة مک کارتی یادآور شویم که این جفتک‌پرانی‌ها،‌ نقض آشکار اعلامیة جهانی حقوق‌بشر، به ویژه مادة‌ 25 این اعلامیه است که برخورداری از مسکن و آموزش و بهداشت را یکی از حقوق انسانی می‌شمارد:

اما برای توجیه نقض حقوق‌بشر در تونس لازم است که «خواست مردم» دینی و معنوی باشد! در غرب، با هدف فراهم آوردن زمینة مناسب و آماده کردن افکار عمومی جهت استقرار حکومت توحش دین در کشور تونس‌ جملة‌ جادوئی «مردم تونس نمی‌دانند، چه می‌خواهند» مورد استفاده قرار می‌گیرد! حال آنکه در کیهان و دیگر ورق‌پاره‌های جمکران «مردم تونس»، مانند «مردم» همة‌ کشورهای منطقه، خواهان استقرار «مردم‌سالاری دینی‌اند»! هدف از انتشار این مزخرفات، پنهان داشتن دست جنایتکار سازمان سیا در سازمان دادن به کودتاهای «مردمی»، نظیر انقلاب شکوهمند ژنرال هویزر در سال 1357 در ایران است، که به عنوان«انقلاب» به حساب ما ملت نوشته شده تا دخالت سازمان سیا در این براندازی انکار شود.

سازمان سیا جنایات خود را همواره به حساب دیگران می‌نویسد. به عنوان نمونه، ترور شهریار شفیق، شاپور بختیار، رهبران کرد و بسیاری دیگر از مخالفان حکومت اسلامی در غرب به حساب نوکران آمریکا در جمکران گذاشته شده. و اما پس از رخدادهای 11 سپتامبر 2001، پدیدة «تروریست انتحاری» به فهرست طویلة مک‌کارتی افزوده شد. فواید «تروریست انتحاری» این است که این «پدیده» پس از انجام عملیات «بی‌دلیل» و «مقدس‌اش»، هیچ اثری از خود برجای نخواهد گذاشت! در رسانه‌ها یک عکس «کشکی» از ایشان چاپ می‌شود، یک نام «الکی» هم برای این شهید راه حق اختراع می‌کنند و قضیه فیصله می‌یابد. به عبارت دیگر، مخاطب می‌باید بپذیرد که از یک‌سو تروریست‌ها با آمریکا مخالف‌ا‌ند و از سوی دیگر برای ابراز مخالفت‌شان با آمریکا، در میان غیرنظامیان و به ویژه هم‌وطنان‌شان بمب منفجر می‌کنند! به عنوان نمونه می‌باید این دروغ بزرگ را باورکنیم که در عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورهای منطقه، انفجار بمب در بازار، بیمارستان، مدارس، و یا در صف متقاضیان استخدام «کار» تروریست‌های انتحاری است که بجای تهاجم به اشغالگران، هم‌میهنان بی‌دفاع خود را هدف قرار می‌دهند! این پروپاگاندی است که تمامی رسانه‌های غرب آن را به مخاطب انتقال می‌دهند و تاکنون، هیچیک از روشنفکران و متفکران صاحب‌نظر فرنگستان این پروپاگاند ابله فریب را به زیر سئوال نبرده.

بله، خیلی عجیب است که تبلیغات تفنگ‌فروش‌ها هرگز مورد تردید قرار نمی‌گیرد! و از آنجمله ‌است «خودکشی» علیرضا پهلوی که همة «اهالی طویله» برای «توجیه» آن دست به قلم‌فرسائی زدند. حال آنکه این عمل به هیچ عنوان نمی‌تواند توجیه شود، مگر در موارد کاملاً استثنائی. به عنوان نمونه، خودکشی با شلیک گلوله در میدان جنگ برای حفظ اسرار امنیتی و غیره. در سنین بحرانی بلوغ و یا در دوران کهولت نیز موارد متعدد خودکشی با شلیک گلوله گزارش شده، ولی افرادی که اقدام به خودکشی کرده‌اند بیشتر به اسلحة کمری متوسل شده‌اند، نه به تفنگ شکاری! اگر تفنگ به دست بگیرید، هر قدر هم «افسرده» باشید، متوجه خواهید شد که برای خودکشی تفنگ آنقدرها مناسب نیست! در هر حال، به استنباط ما «خودکشی» دومین وارث تاج و تخت پهلوی، حتی اگر واقعیت هم داشته باشد، چرا که استثناء همیشه وجود دارد، نیازمند شفافی‌ات است. حداقل جایگاه ویژة اجتماعی علیرضا پهلوی چنین ایجاب می‌کند، و این جایگاه برخلاف ادعای بیانیه نویس‌های خانوادة پهلوی، جایگاهی است منحصر به فرد. همچنانکه بارها در این وبلاگ گفته‌ایم، جایگاه واقعی فرد در اجتماع، نه کفش و لباس است، و نه باور و توهم! آن‌ها که «یگانگی» این جایگاه را نفی می‌کنند، با انکار «واقعیات» فرد را از جایگاه اصلی‌اش اخراج می‌کنند! یا بهتر بگوئیم امکانات واقعی انسان را نادیده می‌گیرند. امکانات واقعی انسان چیست؟

امکانات واقعی هر فرد عبارت است از توانائی‌های فردی و امکانات اجتماعی او. توانائی فردی در نیروی بدنی، استعدادها، مهارت‌ها و قابلیت‌های وی خلاصه می‌شود، ‌ و توانائی‌های اجتماعی هر فرد خاستگاه اجتماعی، امکانات مالی و نفوذ خانوادگی را شامل می‌شود. این دو مجموعة «فردی» و «اجتماعی» امکانات واقعی هر فرد را در اجتماع مشخص می‌کند. انسان با شناخت امکانات واقعی خود درک خواهد کرد که نمی‌تواند خود را با هیچ فرد دیگری به قیاس کشد. چرا که افراد از تاریخی‌ات و امکانات ویژة خود برخوردارند. مقایسة افراد، حتی میان اعضای یک خانواده که از خاستگاه و نفوذ اجتماعی یکسان برخورداراند نیز مضحک است؛ فردی‌ات‌ها هیچ شباهتی به یکدیگر ندارد. دو فرزند از یک خانواده دارای دو شخصیت متفاوت‌اند و در برابر مسائل یکسان واکنش‌هائی متفاوت خواهند داشت. به همچنین است در مورد ملت‌ها و جوامع مختلف. این اشارة مختصر جهت اطلاع فرهیختگان «سرقبرآقا» است. کسانیکه به برکت کودتای ناتو در سال 1357، یک شبه ره صدساله رفته، عرصة تفکر را به اشغال خود در آورده و در داخل و خارج مرزها بلندگوی استعمار غرب شده‌اند، ‌ و از طریق نفی واقعیت مادی به تخریب انسان و ستایش مرگ مشغول‌اند. وجه مشترک اینان «نفی روانکاوی» به عنوان یکی از ارکان استوار «مدرنیته» است.

سگ‌های زنجیری عموسام به چند دلیل «روانکاوی» را به زیر سئوال می‌برند! نخست‌ اینکه روانکاوی به فروید و در واقع به «مدرنیته» ارجاع می‌دهد که فاشیست‌ها به شدت از آن نفرت دارند. دیگر آنکه «گفتاردرمانی» به شیوة فروید، با ایجاد تحول در «بیان فرد»، نمادهای تحجر پدرسالار را فرو می‌پاشاند، و این فروپاشی خود مهم‌ترین دستاورد مدرنیته به شمار می‌رود. هر چند در وبلاگ‌های پیشین به تفصیل در این‌مورد توضیح داده‌ایم، باز هم می‌گوئیم که انسان‌محوری با «مدرنیته» به اوج خود رسیده. از منظر تاریخی، «مدرنیته» به گسستی که اصحاب کلیسا بر فرهنگ و تاریخ جوامع اروپائی تحمیل کرده بودند پایان داد و با تاریخی‌ات بخشیدن به مسیحیت، تقدس و ابهام آن را از میان برداشت. به این ترتیب بود که مسیحیت در اروپا در جایگاه «تاریخی» خود قرار گرفت و اسطوره‌های کتاب مقدس همچون اسطوره‌های یونان و رم باستان به عنوان «باورها» و «اعتقادات» اقوام مختلف در زمان و مکان متفاوت شناسائی شد. به عبارت دیگر، «برتری» ناشی از تقدس اسطوره‌های ادیان ‌الهی بر اسطوره‌های تمدن‌های یونان و رم باستان از میان رفت.

از سوی دیگر، فرضیة داروین، اسطورة «آفرینش» و الهی‌ات هستی موجودات و به ویژه سرچشمه الهی هستی «انسان» را به زیر سئوال برد و نیچه و فروید با مراجعه به فلسفه و اسطوره‌های یونان باستان و به ویژه با تکیه بر «ساختار زبان»،‌ تعریف نوینی از انسان و خداوند ارائه دادند. نیچه، خداوند را همچون 4 عنصر اصلی: آب و باد و خاک و آتش، «زنده»، «متکثر» و «پویا» معرفی می‌کند، و با اشاره به نفوذ زبان «دیونیزوس» به زبان کلاسیک «آپولون»، فروپاشی این قالب خشک و بیروح را نوید می‌دهد. سپس زیگموند فروید، «پدر» را از جایگاه الهی‌اش به زیر می‌آورد و «زبان» تمایلات ناخودآگاه انسان را در اسطوره‌های یونان باز می‌یابد. نیازی به توضیح نیست که بگوئیم، فروید را «پدر روانکاوی» لقب داده‌اند. اما این «پدر» برخلاف پدر در چارچوب تحجر پدرسالاری، پدری‌ است که با استقرار انسان در جایگاه واقعی و تاریخی‌اش او را از زنجیر اسارت نمادهای پدرسالارانه آزاد کرده.

روانکاوی به فرد امکان می‌دهد تا با توسل به «زبان» پریشانی و آشفتگی‌های شخصیتی خویش را انسجام بخشیده و به نوعی تعادل روانی دست یابد. و این تعادل روانی به فرد امکان می‌دهد، خود را در جایگاه واقعی خویش ببیند؛ یعنی امکانات واقعی خود را بشناسد. با در نظر گرفتن این مسائل می‌توانیم به عمق پروپاگاند توحش در مطالب امثال مهرانگیز کار، عباس میلانی و شرکاء پی ببریم. اولی اطمینان داشت که «علیرضا پهلوی مطمئن بوده که روانکاوی بی‌فایده است»، و دومی هم افسردگی «موروثی» برای‌مان کشف کرده بود! با در نظر گرفتن این اصل که یکی از کاربردهای روانکاوی، بازسازی مسیر زندگی فردی، یعنی ترمیم گسست‌هائی است که تداوم زندگی فرد را دچار وقفه کرده، «زبان» برای این بازسازی الزامی است.

بهتر بگوئیم «سخن گفتن» در حضور روانکاو، پایه و اساس روانکاوی را تشکیل می‌دهد. چرا که کلام هر فرد یعنی انتخاب انسان در بطن ساختار زبان، همچون جایگاه واقعی اجتماعی او یگانه و منحصر به فرد شمرده می‌شود؛ گویش دو فرد هرگز یک‌سان نخواهد بود. می‌بینیم که نفی جایگاه واقعی اجتماعی انسان توسط پادوهای طویلة مک‌کارتی در واقع نفی فردی‌ات و «بیان» اوست. به زبان روشن‌تر بوق‌های سازمان سیا با توسل به روضه و زوزه برای علیرضا پهلوی آشکارا فردی‌ات «انسان» و «آزادی بیان» را نیز به زیر سئوال می‌برند و از این نظر در هم‌سوئی کامل با سگ‌های‌هار استعمار در داخل کشور قرار گرفته‌اند.

در واقع عباس میلانی و مهرانگیز کار همچون «آیتولاه» تسخیری و شرکاء سر در آخور سازمان سیا دارند. سلاح این سازمان تبهکار برای چپاول جهان سوم آمیزة بمب و معنویت است. هر روز می‌شنویم که در عراق، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه، نویسنده و هنرمند مورد تهاجم قرار می‌گیرد؛ هر روز می‌شنویم که تروریستی انتحاری خود را در میان جمعیت منفجر می‌کند؛ هر روز می‌شنویم که ‌آمریکا و شرکاء در ارتش ناتو مدافع حقوق بشراند! اما نه تروریست انتحاری در کار است، نه اهالی ناتو مدافع حقوق‌ بشراند. بمب‌ها با سیستم کنترل از راه دور منفجر می‌شود و مواد منفجره یا از سفارت‌خانه‌های حضرات و یا از پادگان‌های‌شان می‌آید. ولی از آنجا که اینان برای مبارزه با تروریسم به منطقه لشکرکشی فرموده‌اند، به اثبات وجود «تروریست» در اخبارشان نیاز دارند. آنهم تروریست مؤمن و دیندار، یعنی تروریستی که هرگز منافع غرب را هدف نمی‌گیرد!

«یا ایهاالذین آمنوا...» به زبان فارسی، یعنی ای کسانی که ایمان آورده‌اید! بسیاری از آیات قرآن با همین «یا ایهاالذین آمنوا» آغاز می‌شود. تروریست‌های محبوب آنگلوساکسون‌ها هم «ایمان» آورده‌اند! ایمان به توحش، به جنایت، به زور، و خصوصاً به قانون جنگل. پس ای کسانیکه ایمان نیاورده‌اید! بدانید و آگاه باشید که همة‌ لوطی و عنترهای مؤمن سازمان سیا در مورد تونس به اجماع رسیده‌اند! از معلق زدن سگ‌های سیرک عموسام در جمکران و به ویژه در اروپا چنین برمی‌آید که «مردم تونس» خواهان یک حکومت خیابانی و غیرمسئول نظیر حکومت مردمی جمکران‌اند؛ اما خواهیم دید که نتیجه به هیچ عنوان چنین نخواهد بود. سفر اخیر «میشل آلیوماری»، وزیر امورخارجة فرانسه به غزه و لبنان و همچنین ماجرای «لیبرمن» و تصفیة گسترده در مافیای نیویورک شاهدی است براین مدعا. مطلب را با گزارش فیگارو، مورخ 21 ژانویه 2011 پیرامون مسافرت «میشل آلیوماری»، وزیر امورخارجة فرانسه به منطقه ادامه می‌دهیم.

در پی خروج عربستان، امارات و ترکیه یعنی پادوهای آنگلوساکسون‌ها از مذاکرات لبنان، کشور فرانسه ناچار شد بجای اینان بنشیند، چرا که فرانسه در لبنان نفوذ گسترده‌ای دارد؛ هر چند در این‌ مورد نمی‌توان وارد جزئیات شد چرا که مطلب به درازا خواهد کشید. باری فیگارو در ادامة‌ گزارش خود می‌افزاید، «آلیوماری» در نخستین سفر خود به غزه گفت، فرانسه به نام آزادی و «شأن انسانی» خواهان پایان محاصرة‌ این منطقه است. پیش از ادامة مطلب یادآور شویم «آزادی» و «شأن انسانی»، در سخنان مقامات فرانسه به ارزش‌های انسان‌محور انقلاب کبیر و مفاد اعلامیة جهانی حقوق‌ بشر ارجاع می‌دهد، و هیچ ارتباطی با مزخرفات آخوندهای جمکران در مورد «حق» و «آزادی»‌ و «عدالت» برای «مردم» ندارد. در هر حال، پایان محاصرة غزه یعنی مرگ حماس!

همچنانکه پیشتر هم گفتیم و همچنانکه در دوران آن دجال روشن‌ضمیر شاهد بودیم، انزوای سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای ضامن دوام حکومت‌های دست‌نشاندة سازمان سیاست. رهبران این حکومت‌های پوشالی تحریم‌ها را نشان مخالفت آمریکا با حکومت اسلامی معرفی می‌کنند، و به این ترتیب گسترش توحش اسلامی را مبارزه با امپریالیسم جلوه می‌دهند! به یاد داریم که تحریم‌ها باعث پیشرفت خامنه‌ای و شرکاء در همة زمینه‌ها می‌شد. از آنجا که پیشرفت خامنه‌ای به معنای گسترش توحش و خشونت است، پایان تحریم‌ها نیز منطقاً به زیان رهبر فرزانه و دیگر الاغ‌های طویلة مک‌کارتی در منطقه خواهد بود. بی‌دلیل نبود که پیش از سفر میشل آلیوماری به غزه، رسانه‌های اسرائیل «اشتباهاً» اظهاراتی را به وی نسبت دادند تا ریش‌وپشمی‌های اسمعیل هنیه در غزه بتوانند با سنگ و لنگه‌کفش به استقبال وزیر امورخارجة فرانسه بشتابند. بله، حضرات در غزه و اسرائیل هیچ دوست ندارند محاصرة نوار غزه پایان یابد، چرا که در اینصورت استقرار حکومتی مشابه حکومت آخوندهای جمکران در این «نوار» امکانپذیر نخواهد بود! و این است دلیل زوزه و روضة رسانه‌های اسرائیل پیرامون استقرار حکومت اسلامی در لبنان و تونس، و این است دلیل «پارسیدن» سگ‌های‌ هار استعمار به ملت هند در مهرنیوز! یکی از این «پارسندگان» حضرت آیت‌الله جوادی آملی است که از سگ‌های وفادار کارخانة رجاله پروری به شمار می‌رود. ایشان در تاریخ 30 دی‌ماه سالجاری به «مهرنیوز» فرموده‌اند:‌

«بعد از پایداری حزب‌الله لبنان و پیروزی اسلام‌گرا‌ها در تونس، نوبت هند است که بساط بت‌پرستی از این سرزمین اسرارآمیز رخت بربندد[...]»

بله در پی نفس‌کش‌طلبی «آیتولاه» کذا، نوبت مردم پرستی به «فوکویاما»، لوطی سازمان سیا رسیده و ایشان هم خواهان «احترام به نظر مردم» شده‌‌اند! و البته هیچکس به این گوسالة ننه‌ حسن نمی‌گوید «نظر مردم» فقط در صورت «انسان‌محوری» می‌تواند محترم شمرده شود! برخلاف ترهات «آیتولاه» فوکویاما، خارج از این چارچوب هیچ نظری قابل احترام نیست؛ نه نظر مردم و نه نخبگان‌شان! به عبارت دیگر، الاغ‌های طویلة مک‌کارتی نمی‌توانند با دمیدن در شیپور زنگ‌زدة مردم‌سالاری، پوپولیسم را به عنوان حکومت ضداستعمار به ملت‌ها بفروشند. این شیپور دیگر قابل استفاده نیست؛ خروج قریب‌الوقوع جوزف لیبرمن از سنای آمریکا شاهدی است براین مدعا.

به گزارش فیگارو، مورخ 21 ژانویه 2011، جوزف لیبرمن اعلام داشت در انتخابات مجلس سنا در سال 2012 شرکت نخواهد کرد! «لیبرمن» که قرار بود در صورت پیروزی «ال گور» در سال 2000 معاون وی باشد، در سال 2008 در کمال تعجب از نامزدی مک‌کین در برابر اوباما حمایت به عمل آورد! این فرد از مدافعان تهاجم نظامی به عراق و استقرار حکومت اسلامی در این کشور بود، پس هیچ نیازی نیست تا به اسرائیل‌پرستی وی اشاره کنیم. باری در خجسته روز 19 ژانویه 2011 جوزف لیبرمن 68 ساله طی یک نشست مطبوعاتی اعلام داشت در انتخابات سال آینده شرکت نخواهد کرد.

رمز موفقیت آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک در این است که با حمایت از دیکتاتورها، جهان سوم را غارت می‌کنند، و سپس جهت گسترش دامنة تاراج، همچون جیمی‌کارتر منفور صورتک دفاع از حقوق‌بشر بر چهرة پلیدشان می‌زنند و «در کنار مردم» قرار می‌گیرند! همین شیوه را اتحادیة اروپا در مورد تونس در پیش گرفته. روند کار همان است که پس از انتصاب شاپور بختیار به نخست وزیری شاهد بودیم: ‌ از یکسو، هی کردن اراذل و اوباش به خیابان‌ها برای ایجاد «دولت خیابانی»، با هدف ممانعت از گذار قانونی به دمکراسی، و از سوی دیگر، به راه انداختن جنجال رسانه‌ای بر علیه «دیکتاتور فرسوده» در داخل و خارج مرزها. پیش از ادامة مطلب یادآور شویم، به دلیل یگانگی سیر تحولات تاریخی هر کشور، نمی‌توان ایران را با تونس در ترادف قرار داد. اما اهداف و روند استعماری در هر دو کشور یک‌سان است: ایجاد گسست در روند رشد از طریق کودتای آشکار نظامی، یا براندازی دیکتاتور فرسوده با توسل به آشوب‌های خیابانی جهت سازمان دادن به کودتای پنهان یا کودتای مردمی!

خارج از اهداف استراتژیک، این عملیات خداپسندانه اهداف اقتصادی نیز دارد که مرحلة نخست آن «زدن دزد به دزد» خوانده می‌شود. به این ترتیب است که پس از سازمان یافتن «کودتای پنهان»، آنگلوساکسون‌ها به بهانة مجازات دیکتاتور فراری،‌ برنامة‌ جیب‌بری‌شان را با «مسدود» کردن دارائی‌های وی در خارج از کشور آغاز می‌کنند. حال آنکه دارائی‌های مذکور با حمایت مستقیم استعمار از تاراج ثروت‌های ملی به دست آمده و به دیکتاتور کذا تعلق ندارد! ولی هیچکس به این نکتة پیش‌پاافتاده اشاره نمی‌کند، چرا که در اینصورت هم تصویر دلپذیر آنگلوساکسون‌ها، و هم کسب و کار پر درآمدشان خدشه‌دار خواهد شد.

به همین دلیل است که اسرائیل، هم‌صدا با رسانه‌های غرب از «خواست مردم تونس» ابراز بی‌اطلاعی می‌کند، حال آنکه سگ‌های زنجیری‌ عموسام در جمکران نظیر آخوند تسخیری اطمینان دارند که «مردم تونس برای اسلام انقلاب کردند، نه برای نان و آب.» ما هم برای اوباش جمکران خبرهای بدی داریم! در پی دستگیری آلمانی‌های مسلح در بین «مردم تونس»، پلیس فدرال آمریکا 127 نفر از اعضای شبکة مافیای «ایتالیا ـ آمریکا» را در نیویورک بازداشت کرد. به گزارش فیگارو، مورخ 21 ژانویه سالجاری، بیش‌ از 800 مأمور «اف. بی. آی» در این عملیات شرکت داشتند. این خبری است جان‌گداز برای شیوخ واتیکان و «آیتولاه‌های» جمکران و اسرائیل که شکم‌شان را برای استقرار حکومت اسلامی در لبنان و تونس صابون مفصل زده‌ بودند.

به سگ‌های زنجیری عموسام اطمینان می‌دهیم که حکومت آیندة لبنان و تونس هیچ ارتباطی با حکومت توحش جمکران نخواهد داشت. تفسیر رسانه‌های اسرائیل و جمکران، همچون تفسیر رسانه‌های غرب از مسائل لبنان و تونس حکایت آن روستائی را تداعی می‌کند که شبانگاه در آخور دستی به سر و گوش گاو خود می‌کشید، بی‌خبر از اینکه شیری پس از خوردن گاو بجای‌اش در آخور نشسته! بله، شیپورچی‌های آنگلوساکسون‌ها که بر طبل «مردم تونس» می‌کوبند، در تاریکی حماقت‌های‌‌شان «شیر» را بجای گاو اهلی گرفته‌اند.

روستائی گاو در آخور ببست
شیر گاوش خورد، برجای‌اش نشست
روستائی شد در آخور سوی گاو
گاو را می‌جست شب آن کنجکاو
دست می‌مالید بر اعضای شیر
پشت و پهلو، گاه بالا، گاه زیر
گفت شیر، ار روشنی افزون شدی
زهره‌اش بدریدی و دل خون شدی
این چنین گستاخ از آن می‌خاردم
کو درین شب گاو می‌پنداردم
(مولوی)




سه‌شنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۹


فیروس و فولودیا!
...

«فيروس» و «فلادیمیر» باعث شدند که «اهود باراك» قنبلة سياسية في‌اسرائيل را «یفجر» کند! این مسائل پیامد مسافرت رابرت گیتس به چین و ماچین است!

در پی مسافرت سه روزة‌ رابرت گیتس به چین که از قضای روزگار با «کشف» یک انبار اسلحه در ایرلند تقارن زمانی یافت، ‌ انگلستان به ناچار دست‌اندرکار بزک چهرة پلید فدائیان اسلام در کشورهای مسلمان نشین شده. به همین دلیل در نشست نیویورک، عدم تجهیز ایران به سلاح اتمی در گرو تداوم حکومت توحش قرار گرفت. این است دلیل ستایش بیشرمانة حنازرچوبه از تشکل مزدور و تبهکار «فدائیان اسلام»، و انعکاس گستردة اظهارات ابلهانة شیخ کروبی در «بی‌بی‌سی» و «رادیوفردا»، پیرامون دهة رویائی حکومت آن دجال روشن‌ضمیر، و بالاخره این است دلیل خروج اهود باراک از حزب کارگر اسرائیل جهت پایه‌ریزی حزب «استقلال» که به زبان عبری آن را «هاتزماهوت» گویند. با در نظر گرفتن «استقلال» بخش مسیحی‌نشین سودان می‌توانیم به صراحت بگوئیم واژة پوچ و فریبندة «استقلال»‌ همة جیره‌خواران آنگلوساکسون‌ها را، از مسلمان و مسیحی و یهودی در یک صف قرار داده.

از اینرو، اهداف «باراک»، به عنوان رهبر حزب نوین اسرائیل از قضای روزگار به شعارهای مارین لوپن، رهبر جدید فاشیست‌های فرانسه بسیار نزدیک می‌نماید! روز یکشنبة گذشته، «مارین لوپن»، که بجای پدرش به رهبری «جبهة ملی» فرانسه انتخاب شده، ذکر دمکراسی گرفته، و درست مثل خمینی دجال ضدامپریالیست شده بود! حال آنکه ایالات متحد، بودجة فاشیست‌های اروپا را با ارز حاصل از تاراج نفت کشورهای مسلمان نشین تأمین می‌کند. به همین دلیل کمک مالی به فاشیست‌های فرانسه، از الزامات «دیپلماتیک» سفارت حکومت جمکران بوده و هست. بین خودمان بماند، همین مارین لوپن، چند روز پیش ضمن سرزنش اسرائیل، از حقوق فلسطینی‌ها دفاع جانانه به عمل آورده بود. پیش از به راه افتادن خردجال انتخابات جمکران گفته بودیم که با جدائی طرفداران «برونو گلنیش» از هواداران «مارین لوپن»، در جبهة فاشیست‌های فرانسه «شکاف» افتاده. دیدیم که همین شکاف «محفل سبز» را ایجاد کرد.

اما انتخاب یک زن به رهبری یک تشکل فاشیست و «پدرپرست» آنهم با شعار دفاع از لائیسیته و دمکراسی نشان می‌دهد که نقش کلیسای کاتولیک در این تشکل سیاسی کاهش یافته. این امر تهدیدی است برای «اس.اس»، شاخة اسرائیل‌نواز و اسلام‌پرست حاکمیت آلمان، که سخنگوی اصلی آن «درشپیگل» خودمان است و همچون دیگر «اس‌اس‌ها»، از متحدان پنهان واتیکان به شمار می‌رود. واتیکان، همچنانکه در وبلاگ‌های پیشین، به ویژه در وبلاگ «اهل چنج» نیز گفتیم، حامی بیقید و شرط طالبان‌پروری و سیاست استعماری «یک کشور، یک مذهب» بوده و با شبکة موازی سازمان سیا ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل است که واتیکان از «محفل سبز» و دارودستة میرحسین موسوی حمایت می‌کند، چرا که منافع «خط امام»، «اصولگرائی» و اسلام پرستی و مردم‌سالاری به بانک‌های غرب سرازیر می‌شود؛ روشن است که استقرار دمکراسی در کشور کلیدی ایران تهدیدی باشد برای همین منافع استعماری.

در نتیجه، حکومت اسلامی جمکران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از یکسو با معرفی اسرائیل و آمریکا به عنوان «دشمن اسلام» بتواند بر پیشانی مخالفان سرکوب و تاراج استعماری برچسب «دین‌ستیز»‌ الصاق کند، ‌ و از سوی دیگر، نقض حقوق انسانی و منافع ملی ایرانیان را با تکیه بر اسلام و اخلاق اسلامی و پوچیاتی از این قماش «توجیه» نماید. برای تحقق این اهداف مقدس کافی است، موجودیت انسان در زمان و مکان مشخص نفی شود. کافی است همچون حاج عباس میلانی، شخصیت انسان را «موروثی» بدانیم و آزادی‌های اجتماعی و فردی انسان در چارچوب قوانین دمکراتیک را «حق طبیعی» به حساب آوریم؛ اینچنین است که انسان در ترادف با حیوانات وحشی قرار خواهد گرفت.

اما فکر نکنید حاج عباس میلانی در گسترش چنین تبلیغات گوساله‌پسندی دست تنهاست؛ به هیچ عنوان! تمام سگ‌های هار سازمان سیا در این مسیر با ایشان همگامی دارند و می‌کوشند در گسترش توحش و حماقت از ایشان و مهرانگیز کار گوی سبقت بربایند. با نیم‌نگاهی به متن مصاحبة «نوید بازرگان» در «گویانیوز» خواهیم دید که سبقت گرفتن از اصحاب طویلة مک‌کارتی برای قوم و قبیلة بازرگان، همچون دیگر فدائیان اسلام مثل آب خوردن است.

سروش دباغ و رضا خجسته رحیمی با «نوید بازرگان» مصاحبه‌ای کرده‌اند که در «مهرنامه» منتشر شده و «گویا‌نیوز» آنرا برای انتشار «مناسب» تشخیص داده؛ دلیل هم روشن است. پاسخ‌های «نوید بازرگان» که پدرش را «مهندس بازرگان» می‌خواند، تداوم ترهات انسان‌ستیز استاد عباس میلانی و مهرانگیز کار به شمار می‌رود. نوید بازرگان می‌گوید، جناب مهندس به دلیل «تربیتی» و شاید ژنتیک، خصلتاً اخلاقی بود و اگر مسلمان هم نبود، خصلت اخلاقی‌اش پا برجا و استوار می‌ماند! به عبارت دیگر، پسر کودن شیخ مهدی تلویحاً به ما می‌گوید اگر پدر و مادر شیخ مهدی مسلمان هم نبودند، ساختار شخصیتی شیخ مهدی بازرگان تغییر نمی‌کرد و ایشان همچنان «اخلاق‌پرست» باقی می‌ماندند:

«مهندس بازرگان خصلتا اخلاقی بود، شايد دليل تربيتی و شايد ژنتيکی داشت. اما به باور من اگر او مسيحی هم می‌بود يک مسيحی پايبند به اخلاق بود و اگر يهودی هم بود يک يهودی پايبند به اخلاق بود [...]»

راستش تاکنون در طویلة ‌مک‌کارتی با چنین الاغ چهارگوشی برخورد نکرده بودیم. اولاً پیشخدمت محفل «کارتر ـ برژینسکی»، تنها اخلاقی که می‌شناخت اخلاق مزدوری بود، و به همین دلیل با نادیده گرفتن «انسان‌محوری» اروپای متمدن، ‌ در کمال حماقت «مذهب» را نشان تمدن و انسانیت معرفی کرده. مذهبی که سوابق درخشان‌اش را در دوران تفتیش‌عقاید و آتش زدن اومانیست‌ها طی قرون وسطی شاهد بودیم، و در دوران جدید همین مذهب را دست‌اندرکار تشکیل اردوگاه‌های مرگ برای کولی‌ها، یهودیان، چپ‌گرایان و همجنسگرایان و معلولین می‌بینیم؛ چنین دستگاه درخشان و درستکار و امانت‌داری است که عامل تمدن و پیشرفت غرب معرفی می‌‌شود. شیخ مهدی در یک نگاه به غرب همة زیر و بم تمدن مغرب زمین را شناخت، و این اکتشافات بزرگ را به رشتة تحریر درآورد تا آیندگان از این منبع دانش و خرد و اخلاق محروم نمانند. شیخ مهدی همچنین از نهادینه شدن «اعتقاد به آزادی» در غرب نوشته‌اند! بله، بر اساس ترهات بازرگان باید بپذیریم که آزادی‌های اجتماعی در غرب، بر توهمات و اعتقادات و باورها تکیه دارد، نه بر حاکمیت قوانین انسان‌محور! همچنین از شیخ مهدی می‌باید بیاموزیم که پیشرفت و تمدن ناشی از ایده‌آل مذهب است؛ همان مذهبی که «گردش زمین» را نفی می‌کند و خرگوش را هنوز نشخوارکننده به شمار می‌آورد! همین مذهب‌ زمینه‌ساز «پیشرفت علمی» و تمدن شده:‌

«[...]در غرب نيز توجه او بيشتر بر امور اخلاقی آن‌ها معطوف مي‌شود[...] اينکه امانت [...] و دوستی آن‌ها چگونه است [...]. و يا چطور اعتقاد به آزادی در آنجا نهادينه شده [...] او مي‌نويسد بزودی متوجه اين مطلب شدم که اروپای متمدن و پيشرفته اروپای کراوات سينما و البسه نيست. اروپا معنويت ايده‌آل و مذهب دارد [...‌]»

افسوس که فرصت بررسی آثار سرشار از حماقت شیخ مهدی را در این مقطع نداریم! همچنانکه بارها گفته‌ایم، این فرد زبانی «آمرانه» و «یکسویه» دارد که انسان ستیزی خود را با تکیه بر مقدسات «توجیه» می‌کند و با تکیه بر همین مقدسات، به صراحت با نفی تفکر منطقی، «تکرار» راه گذشتگان را حرکت به سوی آینده می‌شمارد. به همین دلیل است که پادوهای سازمان سیا در داخل و خارج کشور ذکر محمد مصدق گرفته‌اند. در محفل «حاج‌ابوتراب»، بازرگان نوچة مصدق بود، همچنانکه رجائی منفور نیز نوچة شیخ مهدی به شمار می‌رفت و رسم بر این بود که «اصول‌گرایان»‌ شیخ مهدی و مصدق را «لیبرال» و مخالف اسلام به شمار آورند! حال آنکه هر دو با مهدوی کنی آخور مشترک داشتند. حال به دلیل افلاس ارباب، مزدوران بیگانه، به قول راوی توپ مرواری «عزیزچسانه» شده‌اند. از اینرو حنازرچوبه هم وارد این معرکه شده و از «نشست نهادهای ضدجنگ در نیویورک» یک گزارش مفصل و مهوع برای‌مان منتشر کرده تا بدانیم و آگاه باشیم که یانکی‌ها می‌خواهند حکومت توحش را سرنگون کنند، چرا که این حکومت از یکسو، به دلیل اصول مذهبی‌اش نمی‌خواهد به سلاح هسته‌ای مجهز شود و از سوی دیگر «هاتزماهوت»، یعنی «استقلال» دارد!

حنازرچوبه، مورخ 16 ژانویه 2011 در مطلبی با کد: 30188971 از زبان نهادهای ضدجنگ آمریکا در چند بخش مجزا همزمان چندین دروغ بزرگ را به مخاطب حقنه می‌کند. در بخش نخست، می‌باید بپذیریم که آمریکا دشمن حکومت اسلامی است، و حکومت توحش جمکران که از بدو استقرار، ‌ جز مزدوری غرب هیچ وظیفه‌ای برای خود نشناخته و نخواهد شناخت، حکومتی است «ملی» و از همه مهم‌تر اینکه کودتای 28 مرداد 1332 بر علیه مصدق و دولت دمکراتیک ایشان بوده نه بر علیه منافع ملت ایران.

پیام بخش دوم این است که آمریکا دشمن حکومت جمکران است؛ اسرائیل برای ایالات متحد تصمیم می‌گیرد؛ حقوق بشر و آزادی‌های انسانی آمریکائی است؛ و حکومت جمکران تنها حکومتی است که در برابر آمریکا ایستاده! البته از آنجا که به قول امام دجال‌شان، «اقتصاد مال خر است»، می‌باید وابستگی تام و تمام اقتصاد ایران به قاچاقچی‌های ارتش ناتو را فراموش کنیم تا پروپاگاند الاغ‌های مک‌کارتی توجیه شود. اما از آنجا که شارلاتانیسم فاقد منطق است همین نخاله‌ها در نیویورک ادعا می‌کنند، اسرائیل هم در برابر آمریکا قد علم کرده و گردن‌کشی می‌کند!

باری، نشست کذا با هدف بررسی علل دشمنی آمریکا با ملت ایران بر پا شد. اما پس از سخنرانی «مک‌گاورن»، «روی بکر» و فردی به نام «نیما شیرازی» معلوم شد در دورة صدارت مصدق «دمکراسی» در ایران حاکم بوده، و اکنون هم حقوق انسانی در ایران نقض نمی‌شود! خلاصه آمریکا بی‌دلیل حکومت جمکران را اذیت می‌کند. در ضمن همة جهانیان آگاه شدند که اسرائیل از چنان قدرتی برخوردار است که برای اوباما تعیین تکلیف می‌کند و آمریکا از اسرائیل حمایت نظامی به عمل نمی‌آورد! به عبارت دیگر، اسرائیل یک تنه در برابر مصر، اردن، لبنان، سوریه و ملت فلسطین ایستاده و آمریکا و ارتش ناتو در این میان هیچ نقشی ندارند! بله، اسرائیل همچون «سامسون» تک و تنهاست. البته سامسون بر اساس اسطوره‌های کتب مقدس موهای پرپشت و بلندی داشت، حال آنکه اهودباراک، نتانیاهو و شیمون پرز و شرکاء از چنین امکانات استراتژیکی بی‌بهره‌اند! بگذریم و بازگردیم به سخنرانی‌های گوساله‌پسند در نشست نیویورک که ضمن ارایة تصویر قدرقدرت از اسرائیل حاکمیت این کشور را نیز «مستقل» معرفی می‌کند:

«[...]مك‌گاورن [...] با انتقاد [...] از سياست‌هاي آمريكا در ارتباط با ايران گفت كه مشكل اصلي، رژيم صهيونيستي است [...] بنيامين نتانياهو براي آمريكا تصميم مي‌گيرد [...] آمريكا به اسرائيل پيشنهاد امضاي قرارداد دفاع از يكديگر را داد اما اسرائيل آن را رد كرد [...] اسرائيل مي‌خواهد به اشغالگري [...] ادامه دهد [...]»


این خلاصه‌ای است از پروپاگاند شاخة دوم طویلة مک‌کارتی که خود را مخالف اسرائیل جا زده و در واقع از حاکمیت مفلوک اسرائیل تصویر «ابرقدرت» جهانی ارائه می‌دهد، ابرقدرتی که برای آمریکا هم تصمیم می‌گیرد! کسی هم نمی‌گوید که این اظهارات احمقانه که با استفاده از «یهودستیزی» رایج در میان متعصبین مسیحی و مسلمان به راه افتاده، فقط جهت توجیه نقش جهانی سیاست‌های آمریکا ردیف می‌شود. باری «مک گاورن»، در ادامة سخنان مزورانه‌اش می‌افزاید، مردم ایران نمی‌خواهند تحت سلطة آمریکا باشند و به همین دلیل آمریکا می‌خواهد دولت ایران را سرنگون کند!

حضرت مک‌گاورن که پس از صرف چلوکباب سفارشی «لات‌الله» در آمریکا، به شمارش دلارهای دریافتی مشغول بودند، «گنده آروغی» زده‌اند که رایحة تعفن آن در سایت رسمی حکومت جمکران به مشام می‌رسد! در خلال همین «آروغ» سرنوشت‌ساز است که مک‌گاورن مبهوت از دلارهای دریافتی، در راستای سیاست تبدیل نوکر به مبارز، ملت ایران را با حکومت دست‌نشاندة جمکران در ترادف قرار می‌دهد:

«مردم ايران نمي‌خواهند زير سلطه آمريكا باشند [...]‌ آمريكا مي‌خواهد دولت ايران را سرنگون كند زيرا كه در برابر سلطه‌جوئي آمريكا ايستاده [...]»

و دیدیم که به دلیل همین «ایستادگی» بود که حکومت اسلامی ضمن سرکوب ملت ایران، با اشغال سفارت آمریکا، تحریم اقتصادی و جنگ را بر نیز بر ما ملت تحمیل کرد تا کالاهای تولید ارباب را از بازار سیاه و به چند برابر بهای واقعی‌شان وارد نماید و برای نابودی ملت‌های منطقه، از اسرائیل هم اسلحه دریافت کند! مسلم است که هیچ ملتی نمی‌خواهد تحت سلطة دیگر کشورها باشد، اما مسلم است که حکومت اسلامی جمکران مانند دیگر حکومت‌های «مستقل» اسلامی در خدمت یانکی‌هاست. البته وقاحت و بیشرمی مستر «مک‌گاورن» و شرکاء بیش از اینحرف‌هاست. در نشست کذا گفته شد، مصدق آشوب‌طلب و قانون‌شکن «دمکراسی» برای ایرانیان به ارمغان آورده بود؛ و اینکه حقوق بشر و این بهانه‌ها،‌ آزادی‌هائی است که آمریکائی‌ها از آن صحبت می‌کنند و قصدشان اعمال فشار به دولت ایران است! بله، به ادعای مک گاورن، آمریکا هرگز ملت ایران را تحت فشار قرار نداده، فقط می‌خواهد نوکران‌ دست‌نشانده‌اش را آزار دهد و همین آمریکا بود که پیشتر، دیکتاتوری «نیمه فاشیستی» شاه را بجای «دمکراسی» مصدق نشاند:

«[...] وي در رابطه با بهانه‌هائي مانند حقوق بشر، حقوق زنان و [...] آزادي‌هائی كه آمريكا از آن‌ها صحبت مي‌كند، گفت آمريكا [...] اينها را بهانه كرده تا دولت ايران را تحت فشار قرار دهد [...] چرا دولت دكتر محمد مصدق را كه يك دموكراسي بود آمريكا [...] سرنگون كرد و به جاي آن [...] عروسك خيمه شب بازي خودش را جايگزين كرد [...] رژيم شاه ديكتاتور در ايران، نيمه فاشيستي بود [...]»


عجیب نیست که «مک‌گاورن» و «بکر» اینچنین روان و آسان به زبان آخوندهای «ملی ـ مذهبی» سخن می‌گویند؟ به هیچ عنوان! شعارهای ابلهانة «ملی ـ مذهبی‌های» جمکران همواره در طویلة مک‌کارتی تولید شده و اینک طویله داران هم برای رعایت عدالت علوی از علوفة نوکران‌شان تغذیه می‌کنند، به همین دلیل زبان یانکی‌ها به زبان الکن خمینی دجال شباهت یافته. حال ببینیم «نیما شیرازی»، ‌ فعال سیاسی حاضر در نشست کذا چه می‌گوید؟ این‌فرد ادعا می‌کند تنها کشوری که در برابر آمریکا ایستاده ایران است، از 28 سال پیش آمریکا و اسرائیل با توسل به دروغ می‌خواهند ایران را خطر هسته‌ای بنمایانند، ولی اصول مذهبی چنین اجازه‌ای به «ما» نمی‌دهد:

«[آمریکا و اسرائیل] تلاش مي‌كنند [...] ايران را يك خطر هسته‌اي نشان دهند اما ايران يك كشور مذهبي است و اصول مذهبي ايران اجازه داشتن اين بمب‌ها را نمي‌دهد[...] تنها كشوري كه در برابر آمريكا ايستاده و از مواضع مستقل خود دفاع مي‌كند، ايران است [...]»


پیام اصلی مزخرفات «شیرازی» این است که اگر حکومت اسلامی با دمکراسی جایگزین شود، دیگر اصول مذهبی مانعی در راه تجهیز ایران به سلاح هسته‌ای نخواهد بود! می‌بینیم که مخالفان استقرار دمکراسی در ایران پروپاگاند انسان ستیزشان را از طریق نهادهای ضدجنگ در حنازرچوبه پخش می‌کنند. باری سخنرانی ابلهانة نیما شیرازی به جهانیان ثابت کرد که رعایت موازین و مقررات بین‌المللی هیچگونه اهمیتی ندارد، و ملاک همان دین و مذهب است؛ و حکومت جمکران به دلیل اعتقادات مذهبی هرگز سلاح اتمی نخواهد ساخت!

یکی نیست به این گوسالة ننه حسن بگوید، چرا کشور دوست و برادر «پاکستان» را همین‌آمریکا به سلاح هسته‌ای مجهز کرده؟ مگر پاکستانی‌ها مسلمان نیستند، مگر اصول‌شان با دیگر مسلمانان تفاوت دارد؟! به هیچ‌عنوان! مشکل سگ‌های هار استعمار این است که در ایران و دیگر کشورهای مسلمان‌نشین دمکراسی مستقر شود! به همین دلیل بود که چند ساعت پس از سخنرانی بن‌علی پیرامون «آزادی بیان»، دولت تونس را ساقط کردند. شعار دمکراسی و آزادی اگر چه برای بوق‌های مک‌کارتی ابزار مناسب براندازی بوده، برقراری دمکراسی در کشورهای مسلمان‌نشین «کفر»‌است. از اینرو همة سگ‌های زنجیری عموسام وظیفه دارند مبهمات اسلام و «حکایات» ادیان را ضامن «استقلال» کشورها معرفی کنند. به یاد داریم که طی دوران «جنگ سرد»، وظیفة فکل‌کراواتی‌های «فدائی‌اسلام»، و اوباش حوزه و بازار توسل به مذهب برای سرکوب ایرانی و مخالفت با آزادی بیان بود. و امروز، به عنوان حمایت از «دمکراسی» در تونس برنامة رادیو را برای پخش اذان قطع کردند تا از «پیشرفت‌» مذهبی عقب نمانند.

در پی سقوط ناگهانی دولت تونس، نماد این فروپاشی، یعنی «خودسوزی» به کشورهای مصر، الجزایر و دیگر مناطق تاراج و سرکوب ناتو سرایت کرد و اهودباراک، از حزب کارگر اسرائیل خارج شد! به گزارش فیگارو، مورخ 17 ژانویه 2011، وزیر دفاع اسرائیل طی نشست مطبوعاتی در «کنست» اعلام داشت:

«ما امروز یک گروه پارلمانی نوین تشکیل می‌دهیم [...] و به پیروی از خط بن‌گوریون حزبی میانه‌رو، سیونیست و دمکراتیک ایجاد خواهیم کرد [...]»

می‌بینیم که اهودباراک هم خواهان بازگشت به دوران نورانی «بن گوریون» روشن ضمیر شده. به گزارش فیگارو، نام حزب «اهود باراک» به زبان عبری «هاتزماهوت» خواهد بود، به معنای «استقلال!» بله، به این ترتیب است که استقلال کذا را در اسرائیل، «آزادی» را، آنهم به ادعای شیخ مهدی در تمدن غرب، و سرانجام حکومت توحش را تحت عنوان «جمهوری اسلامی» در کشور مصیبت‌زدة ایران رویت می‌کنیم. آنچه اهمیت دارد این است که تشکل نوین «باراک» به سیاست سنگ‌اندازی نتانیاهو در مذاکرات صلح اعتراض دارد! دلیل هم اینکه با سقوط دولت لبنان حضرات زمینة جنگ افروزی را از دست داده‌اند و برای اینکه خود را از تک و تا نیندازند، از حزب فرسودة کارگر خارج شده قصد دارند سیاست بریتانیا را با صورتک نوین به پیش رانند.

خلاصه «شیمون پرز»، نوچة‌ «اس‌اس‌های» آلمان و رفیق گرمابه و گلستان رجب اردوغان خارج از این تشکل نوین قرار خواهد گرفت! و به همین دلیل قرار شد داوود اوغلو برای برگزاری «نماز یاخونت» راهی سوریه شود. گوردون براون هم برای انجام فریضة حج به عربستان رفت، و همان روز خبر رسید که عده‌ای آلمانی مسلح در تونس دستگیر شده‌اند!

به مصداق «مسجد نساخته، گدا درش نشسته»، پیش از ورود «بن‌علی» به عربستان، گوردون براون نخست وزیر سابق بریتانیا به دیدار پادشاه این کشور شتافت؛ و منبع ما بسیار مؤثق است. گوردون براون برای تأمین هزینة «استقلال»، حزب جدید «اهودباراک»، التماس دعا داشت! خلاصه محفل شیمون پرز می‌باید از دور خارج شود. «تغییر» در اسرائیل، در گیرودار «خودکشی» علیرضا پهلوی الزامی می‌نمود؛ الزامی که از هنگام تماس تلفنی «شیمون پرز» با دیمیتری مدودف قابل پیش بینی بود. چنین گفت شیمون پرز حضرت مدودف را، که به دلیل اعتصاب در وزارت امورخارجه، استقبال شایسته از شما امکانپذیر نیست!

قرار بود دیمیتری مدودف اواسط ماه ژانویه به اسرائیل، اردن و فلسطین سفر کند. در پی تلفن شیمون پرز، کرملین با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت در برنامة مسافرت مدودف به اردن و فلسطین هیچ تغییری پیش نیامده! در تاریخ 5 ژانویه 2011 روزنامة «هاآرتز» این خبر را منتشر کرد. سپس خبر آلودگی تولیدات دامی و کشاورزی آلمان، سقوط دولت لبنان و فرار «بن‌علی» را شنیدیم که به انشعاب در حزب کارگر اسرائیل منجر شد.

در الفبای فارسی همیشه پس از «ف» به «قاف» می‌رسیم! امروز در سایت عرب زبان «نووستی» از «فیروس» و «فلادیمیر» به «قنبله سیاسیه» در اسرائیل رسیدیم.

نووستی، مورخ 17 ژانویه 2011 در مطلبی تحت عنوان «باراك يفجر قنبلة سياسية في اسرائيل» به تشکیل حزب «استقلال» یا همان «هاتزماهوت» اشاره کرد. همچنین در تاریخ 16 ژانویه، نووستی با انتشار خبری در مورد «ستاکس‌نت»، در باب «فيروس» معروف «ستاکس نت» توضیح داده! در ضمن در بخش عرب زبان نووستی، ولادیمیر پوتین را «فلادیمیر بوتین» گویند!

«جونم براتون بگه»، سرانجام «زین بن‌علی»، رئیس جمهور مادام‌العمر تونس را به حرمسرای پادشاه عربستان فرستادند و روز 16 ژانویه 2011 ، یعنی 32 سال پس از خروج شاه از ایران، اسرائیل از استقرار حکومت اسلامی در تونس ابراز نگرانی کرد! می‌دانیم که بر اساس تبلیغات سازمان سیا، حکومت‌های اسلامی «مستقل» و ضداستبداد و به قول امام دجال «ضدامپریاس» هستند و آمریکا آنقدر از حکومت‌های اسلامی می‌ترسد، که برای استقرار همین قماش حکومت توحش به عراق و افغانستان لشکرکشی کرده!

به یاد داریم که پس از سقوط دولت لبنان، سعد حریری برای ملاقات مجدد با نیکولا سرکوزی از واشنگتن به پاریس آمد سپس برای دیدار با مقامات ترکیه وارد آنکارا شد. در میانة جنجال و هیاهو پیرامون فرار «زین بن‌علی»، رئیس جمهور تونس، ابراز نگرانی مزورانة‌ اسرائیل از استقرار حکومت اسلامی در این کشور، ‌ با مطالبات نهادهای به اصطلاح «ضدجنگ» آمریکا در هم‌سوئی کامل قرار گرفته! عجیب اینجاست که نهادهای کذا خود را مخالف سیاست‌های اسرائیل هم می‌نمایانند! این است یکی از فواید و معجزات «شعار»! با توسل به شعار است که می‌توان واژگون‌نمائی کرد.

به عنوان نمونه، رادیوفردا، برای گرم کردن تنور توحش یک برچسب «جباری‌ات» به پیشانی سرپرست مچل کیهان چسبانده، تا دکان اسلام «رحمانی» ورشکست نشود. البته «جباری‌ات» کیهان از زبان «آخونددعائی»، سرپرست روزنامة مسعودی‌ها به اثبات رسیده! روزنامه‌ای که در توحش از کیهان هیچ کم نداشته و ندارد. فقط «اطلاعات» بوق حاکمیت انگلستان است، در حالیکه یانکی‌ها برای گسترش توحش و ابتذال همواره در شیپور کیهان دمیده و می‌دمند. فراموش نکنیم که شخصیت‌های برجسته‌ای چون داماد سرتیپ زاهدی، هاله ‌اسفندیاری، شائول بخاش، ملاممد خاتمی و شرکاء محصولات ناب دو محفل استعماری اطلاعات و کیهان‌اند. در نتیجه، اظهارات ابلهانة آخوند دعائی که در «بی‌بی‌سی» هم منعکس شده مصداق گفتگوی سیر و پیاز است. نیازی نیست که بگوئیم «در مثل مناقشه نیست» و پاسدار شریعتمداری، همچون آخوند دعائی و ملاممد خاتمی جملگی سگ‌های زنجیری استعمارند و منطقاً ارتباطی با سیر و پیاز ندارند. خلاصه سیر و پیاز هرگز در خدمت پروپاگاند استعمار قرار نمی‌گیرند، چرا که بر خلاف انسان، قادر نیستند با توسل به «زبان» عوامفریبی کنند.

به گزارش فیگارو، مورخ 17 ژانویه 2011، میشل پولنارف نام پسرش را انتخاب کرد! بله، سریال «پولنارف» همچنان ادامه دارد. ما که خیلی نگران بودیم این بچة سرپیری بی‌نام بماند؛ خوشبختانه چنین نشد! همزمان با «يفجری» که باراک در «قنبلة سياسية في‌اسرائيل» ایجاد نمود، پولنارف هم «یفجری» در سیاست بین‌الملل به وجود آورده، ‌ نوزاد خود را «فولودیا» یا بهتر بگوئیم «ولودیا» نامید! فیگارو می‌نویسد، «ولودیا» نامی است که به مرور زمان به ولادیمیر تبدیل شده. ولادیمیر، به معنای پرنسی است که در صلح حکومت می‌کند. امیدواریم «فیروس» به «فولودیا» نزند، و اهود باراک نیز «یفجری فی قنبلة‌» ایشان ایجاد نکنند، تا «بی.‌ پی» بتواند سهام «یوکوس» را در آرامش کامل از «روس نفت» خریداری نماید.

به گزارش سایت فرانسه زبان «نووستی»، مورخ 17 ژانویه 2011 ، با خرید سهام یوکوس توسط بریتیش پترولیوم بین این شرکت و «روس‌نفت» اتحاد استراتژیک ایجاد شد. در این دادوستد 16 میلیارد دلاری، «روس‌نفت» در برابر دریافت 5 درصد سهام تصمیم گیرندگان «بی. پی»، 9،5 درصد از سهام خود را به بریتیش پترولیوم واگذار کرد. به گزارش نووستی، «کلر داویدسون»، سخنگوی یوکوس در لوکزامبورگ دارائی‌های «روس‌نفت» را مشکوک خواند، ولی «رستم کاژاروف»، سخنگوی روس‌نفت اعلام داشت وکلای «بی. ‌پی» و «روس‌نفت» تمام ریسک‌های احتمالی این تبادل سهام را بررسی کرده‌اند. پس تردیدی نیست که ایندو شرکت نازنازی پس از بررسی تمامی خطرات ناشی از استقرار حکومت‌های اسلامی در سواحل مدیترانه، دست اتحاد استراتژیک به یکدیگر داده‌اند. شاد و فیروس باشید!