یکشنبه، خرداد ۰۱، ۱۴۰۱

بهشت‌شناسان!

 

 

یک هفته پس از نخستین گفتگوی تلفنی وزیر دفاع ایالات‌متحد با همتای روس‌اش ـ 13 مه 2022 ـ  (پس از آغاز عملیات ویژة روسیه در اوکراین) ـ ، خبر گفتگوی تلفنی ژنرال میلی، ‌رئیس ستاد ارتش ایالات متحد با همتای روس‌اش،  والری گراسیموف‌ نیز انتشار یافت.  

این گفتگوها که در واقع نماد پذیرش شکست واشنگتن و متحدانش در ماریوپل و ناکامی‌شان  برای فراردادن نازی‌ها از پناهگاه آزوفستال است،   عملیات هراس‌افکنی پاشنه آهنی‌ها ـ محافل نژادپرست ایالات متحد و اروپا ـ  و سگ‌های هار و وفادار‌شان را در ایران و افغانستان به شدت افزایش داد.   و اینچنین بود که «دروازه‌های بهشت» به روی گلۀ وحش گشوده شد؛  مک‌کارتیسم و پوپولیسم با دمکراسی ترادف یافت و چماقداران و چپ‌نمایان مرز پرگهر بر پیشانی ما، طرفداران دمکراسی یک برچسب «روسوفیل» الصاق فرمودند!   البته هیچ اهمیتی ندارد؛  عوعو سگان آتلانتیسم به ایرانیان مخالف فاشیسم پایان‌پذیر نیست.       

 

باری پس از تسلیم مفتضحانة مزدوران غرب در آزوف‌ستال،  ابتدا به ارادة خداوند خونخوار ابراهیم،   در کار شبکه‌های توزیع کالاهای اساسی وقفه‌ای «خودخواسته» ایجاد شد تا شیپورهای غرب و پامنبری‌های‌شان بتوانند جهانیان را از عفریت قحطی حسابی بترسانند.  سپس چند مورد «آبله میمون» نیز در لندن و پاریس و برلن و واشنگتن و... و سوئیس مشاهده شد تا بلافاصله به قم و کاشان هم سرایت کند و ... و از قضای روزگار بازهم به ارادة الله، شرکت‌های داروسازی غرب در یک چشم برهم زدن واکسن آن را از لیفة تنبان‌شان بیرون کشیدند!

 

خلاصه پس از بساط کرونا،‌   خودتان را برای تحمل موج دوم دیکتاتوری پزشکان رسانه‌ای، یا همان «بلشویسم ابراهیمی» خودمان آماده کنید!  راه مبارزه با این دیکتاتوری همان راهی است که در دوران «پاندمی» موهوم کرونا رفتید و رفتیم.   پس جهت پرهیز از اطالۀ کلام وارد توضیح مراحل مبارزه نمی‌شویم و بازمی‌گردیم به گفتگوهای تلفنی نظامیان عالیرتبه یانکی با همتایان روس‌شان. 

 

در پی نخستین گفتگو ـ   لوید آستین با سرگئی شویگو ـ  8 سیاهپوست در یک سوپر مارکت بوفالو با اسلحه جنگی به قتل رسیدند تا دستگاه لیتل جو که در اوکراین رسماً از نئونازی‌ها حمایت می‌کند بتواند از خود تصویر مخالف نژادپرستی هم ارائه دهد:

 

«[...]‌رئیس جمهور جو بایدن گفت ایدئولوژی برتری سفیدپوستان در حال مسموم کردن ایالات متحده است.»

منبع: سپوتنیک،‌   مورخ 17 مه 2022

 

جالب اینجاست که نمایندة‌ همین دولت ایالات متحد در سازمان ملل موظف است به قطعنامة ممنوعیت پروپاگاند نازی‌ها رأی منفی دهد و ... و جالب‌تر اینکه در دوران ریاست جمهوری لیتل جو،‌   نمایندة آمریکا در سازمان ملل سیاهپوست است!   به عبارت دیگر،‌  لیندا گرینفیلد به عنوان سیاهپوست از پروپاگاند فاشیست‌ها که او را «نژاد کهتر» به شمار می‌آورند،  دفاع جانانه هم می‌کند!   این صحنه آنزمان حیرت‌انگیزتر می‌شودکه بدانیم لباس قاتل مامانی سیاهپوستان بوفالو،   مانند برادران نازنازی‌اش در اوکراین به آرم «خورشید سیاه» مزین بوده و ارتباط اندام‌وار نژادپرستان یانکی با نازی‌های اوکراین از روز هم روشن‌تر شده.   به همین دلیل از نخستین روز کودتای سوم اسفند 2014،  ‌ نمایندة‌ اوکراین هم به مصداق ضرب‌المثل معروف فارسی «نگا به دست ننه کن،   مثل ننه غربیله کن»،  هر سال با نگا کردن به دست ننۀ آنگلوساکسون‌اش،‌  به قطعنامة سازمان ملل مبنی بر ممنوعیت نفرت‌پراکنی و پروپاگاند نازیسم رأی منفی می‌دهد،  باشد تا آمریکا «عظمت گذشته‌» را باز ‌یابد.

 

این گذشته‌ای است که «استقلال اوکراین» را از طریق شخص استپان باندرا، ‌ به ایدئولوژی نازیسم پیوند می‌دهد،   و علیرغم جار و جنجال وزیر امورخارجه اسرائیل در مورد اظهارات سرگئی لاوروف،   پایه و اساس نازیسم به هیچ عنوان «یهودستیزی» نیست؛   انسان‌ستیزی یا بهتر بگوئیم ضدیت با مدرنیته یعنی «نظم‌حقوقی» و «انسان‌محور» است!   شاهدیم که بیشترین قربانیان داعش و طالبان و حکومت ملایان را مسلمانان تشکیل می‌دهند،  در نتیجه هر یهودی‌ای،   به شرط انسان‌‌ستیز بودن می‌تواند برای نابودی یهودیان با نازی‌ها هم همکاری داشته باشد!  و چرا راه دور برویم،   همین خاخام‌های نیویورک نیستند که هم‌صدا با شیعی‌ها موجودیت اسرائیل را نفی می‌کنند؟  یا همین بنیامین نتانیاهو و شرکاء نیستند که در هر فرصتی برای تطهیر دستگاه آلمان نازی،   جنایات این دستگاه را به حساب امپراتوری هخامنشی می‌گذارند؟   اینان در کمال حماقت،  برخلاف آنچه تبلیغ می‌کنند،   همه ساله با برگزاری «پوریم»،  در واقع عدم یهودستیزی امپراتوری هخامنشی را به اثبات می‌رسانند!   خلاصه رفتار مضحک‌شان،  ما را از اصل مطلب،  یعنی واکنش محافل نژادپرست به شکست مفتضحانه‌شان در ماریوپل دور می‌کند!

 

بله از کشتار بوفالو می‌گفتیم که توسط لیتل جو به شدت و به صورت مضحکی «محکوم» شد و واکنش شدید و مضحک‌تر دبیرکل سازمان ملل را نیز به همراه آورد!   آنتونیو گوتیرش که طی سه ماه اخیر شاهد حمایت‌ بی‌دریغ‌اش از نازی‌های اوکراین بودیم،   جنایت نژادپرست یانکی‌ را شدیداً محکوم ‌کرد!   البته از دبیرکل سازمان کذا نمی‌توان انتظار نگرش حقوقی و غیرجانبدار داشت؛   ایشان وظیفة‌ الهی‌شان نگرش «حق و حقوق و جیره و مواجب» است!  باری،‌  برای لاپوشانی بساط بوفالو وانحراف افکار عمومی از این جریان،   گاوچران‌ها به یک ترور دیگر نیاز داشتند، که مائوتسه تونگ به دادشان رسید.

 

اینچنین بود که باز هم به ارادة‌ خداوند خونخوار ابراهیم،   در یک کلیسا چند بازنشستة تایوانی هدف گلوله قرار گرفتند.   اینبار مهاجم یک چینی بود.  از اینرو این جنایت چندان مورد توجه شبکه خبرسازی قرار نگرفت و سروصدای دبیر کل و لیتل جو را هم در نیاورد.  حتماً با خود گفتند،   «تهاجم یک زردپوست به چند زردپوست دیگر چه اهمیتی دارد؟!» جالب اینجاست که هر دو جنایتکار گروه‌هائی را هدف گرفته‌اند که منافع الهی پاشنه‌آهنی‌ها را تهدید می‌کنند.  گروه‌ نخست سیاهپوستانی‌اند که برای خرید به سوپرمارکت رفته‌اند،  در صورتی که سیاهپوست باید عین جرج فلوید «شهید»،   قهرمان محبوب حزب دمکرات یا «تبه‌کار» باشد،‌  یا مانند آن قاضی منتصب لیتل جو در دیوان‌عالی ایالات متحد،  تبه‌کاری را رسماً توجیه کند!   گروه دوم نیز بازنشستگان هستند که پس از نیایش در کلیسا، ضیافت بر پا کرده‌ بودند.  چه غلط‌ها!  جای «بازنشسته»،  چه زردپوست و چه سفیدپوست،  در هر حال درگورستان است!  به قول آخوند منتظری محبوب بی‌بی‌سی،  «پائی درختی خشکیده که آب نی‌می‌ریزن!»   البته این اصل الهی ‌شامل حال امثال لیتل جو،  جان کری،   نانسی پلوسی و دیگرکفتاران حامی تروریسم نمی‌شود!   عوام‌الناس ایالات متحد هم نمی‌خواهد این شرایط «یک بام و دو هوا» را ببیند؛  جای تعجب نیست!  گردوخاکی که رسانه‌های مدعی دفاع از «آزادی بیان» به راه می‌اندازند،  چشم عوام که هیچ،   چشم فلک را هم کور می‌کند!  این رسانه‌ها از زلنسکی زپرتی که تحت نظارت لندن و واشنگتن نفس می‌کشد،  «فیلدمارشال» میدان جنگ ساخته‌اند!  نخست وزیر بریتانیا و نمایندگان کنگرة‌آمریکا هم برای زیارت این «قهرمان» جنگاور سر و دست می‌شکنند.

 

زلنسکی از بابا بایدن،  تقاضای کمک می‌کند!   بابا بایدن به او وعدة کمک 33 میلیارد دلاری می‌دهد.  کار بجائی‌می‌رسد که سناتورهای جمهوریخواه هم برای زیارت امام زلنسکی به اوکراین می‌شتابند تا از این کمک‌ها بی‌بهره نمانند!   ولی نمایندگان کنگره ول کن قضیه نیستند؛   می‌گویند کافی نیست؛    40 میلیارد دلار «کمک» کنیم!   یورونیوز هم می‌نویسد، جوزف بایدن حکم کمک 50 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین را امضا کرد!  سپس لیتل جو با خدم و حشم راهی کرة‌ جنوبی می‌شود تا حکم کذا را در این کشور امضاء ‌کند!  

 

بله شاهنشاهان هخامنشی در تخت‌جمشید خراجگزاران امپراتوری را به حضور می‌پذیرفتند، پرزیدنت یانکی‌ها با خدم و حشم،   برای باج گرفتن و پرکردن کیسة‌ تفنگ‌فروش‌ها در اروپا و آسیا به دوره‌گردی افتاده!          

 

قضیه از این قرار است که به برکت جفتک‌پرانی‌های هسته‌ای کرة شمالی ـ  البته به نیابت از سوی چین ـ   لیتل جو از کرة جنوبی 40 میلیارد دلار  باج می‌گیرد، ‌ و مسلماً پورسانتاژی هم نصیب پکن خواهد شد،  باشد تا پرداخت حق و حقوق کیم جونگ اون و قبیله‌اش به تعویق نیافتد.   البته کیم جونگ اون به دلیل تعلق به «نژاد پست» هرگز به جایگاه رفیع زلنسکی سفیدپوست دست نخواهد یافت.

         

خلاصه در این محشر خر،   از در و دیوار اروپا و آمریکا جایزه است که بر سر اوکراین می‌بارد.   اوکراین در همۀ مسابقات برنده می‌شود؛  فوتبال،  یورویژن و ... و در فستیوال کن هم زلنسکی را با همان ریش پاسداری و چشمان موذی می‌بینیم که پروپاگاند سازمان سیا را برای حضار محترم تکرار می‌کند.   مسلماً برای «عادی‌سازی نازیسم» علاوه بر نخل طلائی، چند اسکار و شیر و خرس و میمون طلائی هم به این شوالیة راه حق و عدالت و وقاحت ابراهیمی تعلق خواهد گرفت.   هر چه باشد،   «بچه» برای ادامة کشتار و ویرانی و به ویژه تولید انبوه آواره،   جهت تبدیل اوکراین به یک کشور «مهاجرنشین» به تشویق نیاز دارد!  

 

حال با توجه به ابراز ارادت رضا پهلوی،  ‌ ملاممد خاتمی،   احمدی‌نژاد،  و ... و به ویژه حمایت صیغه‌های دلار ـ  ملامریم رجوی و نرگس محمدی ـ  از نازی‌های اوکراین،  بد نیست نیم‌نگاهی به فعالیت‌های «فرهنگی» شیعی‌ها هم بیاندازیم،   که طبق معمول جهت انحراف افکار عمومی به دو گروه کاذب تقسیم شده‌اند و بر طبل ضدحقوقی «حق و باطل»  می‌کوبند.

 

یک گروه مخالفت با نازی‌ها را با «طرفداری از مسکو» در ترادف قرار می‌دهد،   و گروه دیگر «روس‌ستیزی» را با دمکراسی مترادف یافته!   به عبارت دیگر،‌  با توجه به مطالب سرشار از نبوغ شیعی‌ها می‌باید مفاهیم متضاد را مترادف بدانیم؛   «مک کارتیسم» را به عنوان دمکراسی،   و مخالفت با پوپولیسم را هم به عنوان مخالفت با دمکراسی بپذیریم!  در نتیجه جای تعجب نیست که شعار «رضا شاه روحت شاد» هزاران معنا و مفهوم فریبنده بیابد،   و ابراز تمایل عوام به پهلوی‌ها تبدیل شود به ابزار تطهیر دستگاه کودتائی و دست‌نشانده و به ویژه «مسئولیت‌گریز» پهلوی.   دستگاهی که تحت نظارت لندن و واشنگتن،   زوج «لات و آخوند» را به اوپوزیسیون تبدیل کرد،  و سپس در برابر اوپوزیسیون دست‌سازش جاخالی داد تا به مرور زمان تبدیل شود به نورچشم «مردم»:      

 

«صدا زدن پهلوی‌ها تنها نشانه‌ نوستالژی به گذشته ازدست‌رفته نیست؛  ‌ نقشه راهی برای ساختن آینده ایران است.»

منبع: ایندیپندنت فارسی،   مورخ 18 مه 2022  

 

بله هی کردن تل موهوم «مردم» به خیابان با شعار موهوم «رضا شاه روحت شاد»،  به معنای «نقشة راه برای آینده ایران» است!   روشن‌تر بگوئیم،   تیز و آروغ شیعی‌ها به نیابت از سوی نژادپرستان لندن و واشنگتن در کشورمان،‌ «آیندة‌ ایران» را تعیین خواهد کرد!   به همین دلیل است که وضع موجود کشور با «جهنم»،   و دوران پهلوی با «بهشت» ترادف یافته:

 

«[...] واقعیت [...] این است که ایرانیان چون به تاریخ معاصر خود می‌نگرند،  ایران دوران پهلوی را چونان پردیسی خوش و خرم می‌بینند که در میانه تباهی قجر و جهنم جمهوری اسلامی چشم آنان را می‌نوازد[...]»

همان منبع

 

نیازی نیست که بگوئیم این «ایرانیان» همان ایرانیانی هستند که پس از شکست آلمان نازی از ارتش سرخ،‌  برای پرداخت هزینة جنگ دوم جهانی از جیب ملت ایران به لندن واشنگتن خواهان «ملی کردن نفت» شده بودند.   همان ایرانیانی هستند که برای تأمین هزینة شکست مفتضحانه ارتش آمریکا در ویتنام،  «جهنم» را در دوران پهلوی،   و بهشت را در خشتک آخوند پدوفیل و برده فروش رویت کردند.   اینک همین ایرانیان موهوم برای تأمین هزینة‌ شکست مفتضحانة ارتش ناتو در سوریه و اوکراین «بهشت و جهنم» شناسی‌شان را از سر گرفته‌اند!   این تل موهوم «ایرانیان» اگر قدرت تفکر و شعور تحلیل تاریخ کشور ایران را می‌داشت،   می‌توانست این نکتۀ پیش پا افتاده را درک کند که «حکومت کودتائی و خودبرانداز شیخ» تداوم منطقی سلطنت کودتائی و خودبرانداز پهلوی است.

 

به استنباط ما،   با توجه به اینکه طی 43 سال اخیر،  رضا پهلوی هرگز آخوند و احکام توحش اسلام ـ  تعدد زوجات،  پدوفیلی، ‌و...و به طور کلی قیمومت مرد بر زن  ـ  را به زیر سئوال نبرده،   و اخیراً نیز رسماً از نازی‌های اوکراین طرفداری می‌کند،  با این فعالیت‌ها به تل موهوم «ایرانیان» مژده می‌دهد،  «بشتابید!   بهشت دور نیست!»     ‌