جمعه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۹

این گروه شوم!
...

«میرزا ملکم خان در رسالة ندای عدالت می‌گوید [...] این گروه شوم که به جز هرج و مرج امور و پرورش حماقت دیگران هیچ وسیله زندگی ندارند؛ همینکه در دایرة ‌سلطنت اسم قانون می‌شنوند، فریاد می‌کنند، ای شاه! این چه کفر است؟ چه قانونی بهتر از امر مبارک شاهنشاهی؟ [...] چرا از رسوائی‌های قانون که فرنگستان را ذلیل ظلمت ساخته عبرت نمی‌گیری؟»
منبع: فکر آزادی و مقدمة‌ نهضت مشروطیت

«بی‌بی‌سی» برای لشکرکشی خیابانی 11 اسفندماه سالجاری فراخوان داده، و هیلاری کلینتن هم با صدور یک بیانیة‌ ابله‌پسند زبان به تحسین تظاهرکنندگان ایرانی گشوده. همزمان با این پروپاگاند مهوع، دیوید کامرون در خلیج فارس نفس‌کش می‌طلبد و سریال «طفلان مسلم» در رادیوفردا و بی‌بی‌سی به اجرا درآمده. طفلان مسلم،‌ فرزندان موسوی و شیخ کروبی سخت نگران حال و احوال پدران‌ خودفروخته‌شان شده‌اند! همان‌ پدرانی که آن‌ها را در راستای سیاست استعماری تبدیل مزدور به قهرمان، همچون مصدق در انزوای رسانه‌ای قرار داده‌اند! پس جای تعجب نیست که سگ‌های‌ هار استعمار نیز موسوی و کروبی را بهانة سرکوب مخالفان حکومت توحش قرار دهند.

ارتش ناتو مشابه همین شرایط را در لیبی به وجود آورده تا حضور نظامی خود را در اینکشور توجیه کند. به عبارت دیگر، آنگلوساکسون‌ها سناریوئی مشابه سناریوی لیبی برای ایران تدارک دیده‌اند. روند کار همان است که در لیبی شاهدیم: صدور فرمان کشتار غیرنظامیان و همزمان اعتراض به نوکرشان قذافی، به عنوان مسئول کشتار! در چنین وانفسائی است که قذافی «خود را با ملکة انگلستان به قیاس می‌کشد!» در هر حال، امروز دارائی‌های «ملکه معمر» توسط سوئیس مسدود شد و اعضای ناتو برای دخالت نظامی در کشور مصیبت زدة لیبی گرد هم ‌آمدند. خلاصه، تحولات کشورهای مسلمان‌نشین، اگر دخالت ناتو را در پی داشته باشد جز فاجعه هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد؛‌ نمونه‌های ‌ایران، عراق و افغانستان در برابر ماست.

عربده‌جوئی نخست وزیر انگلستان در قطر، ‌ سفر قریب‌الوقوع اردوغان به کویت، انتشار منشور ابله‌پسند «جنبش سبز»، و بازارگرمی «بی‌بی‌سی» و رادیوفردا برای مهدی‌کروبی و میرحسین موسوی نشان می‌دهد که آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک دست از «اسلام عزیز» و جیره‌خواران وفادارشان نخواهند شست، چرا که بدون حاکمیت ابهام در ایران هرگز «قانون‌شکنی» و یکجانبه‌گرائی در داخل و خارج مرزها توجیه‌پذیر نمی‌شود. اما گسترش این شرایط پرسود نیازمند براندازی و کودتا،‌ یا بهتر بگوئیم مستلزم تحقق انقلاب‌های «مردمی» است. اینچنین بود که ارتش سرکوبگر لیبی در یک چشم برهم زدن در کنار «مردم» قرار گرفت. در ادامة همین برنامة مهیج قرار بود معمر قذافی جنایتکار هم به آغوش هوگو چاوز پناه ببرد، و روز از نو، روزی از نو! اما شکست این طرح سرشار از نبوغ، معمر قذافی جنایتکار را به «ملکة انگلیس» تبدیل کرد.

معمر قذافی که با شعار «نه شرقی، نه غربی»، عمری را به نوکری برای انگلستان گذرانده، پس از آنکه «انقلاب» ارتش ناتو، یعنی برنامة‌ تعویض صورتک استعمار با شکست روبرو شد، به ناچار سر از سوراخ بیرون آورده و همچون گذشته‌ها هذیان‌گوئی آغازیده. قذافی که در نخستین روزهای «انقلاب» همچون «عین دوازدهم» ناپدید شده بود و «صاحب بوق» از فرار او برای‌مان قصه‌ها می‌گفت، ناگهان ظهور مجدد فرموده و پس از وراجی مفصل در مورد مبارزات ضداستعماری نیاکان‌اش اعلام داشت، «تا آخرین نفس برای پیروزی انقلاب می‌جنگم!» بله، قذافی هم مانند خمینی و خامنه‌ای «انقلاب» کرده و انقلاب‌اش را رها نخواهد کرد. البته پریشان‌گوئی قذافی به این مختصر محدود نماند. «رئیس جمهور» لیبی اعلام داشت ما هیچ خشونتی اعمال نکرده‌ایم، «القاعده» به مخالفان ما داروهای روان‌گردان خورانده و ... و خلاصه قذافی آنقدر جفنگ گفته که حتی اهالی مهرنیوز هم مزخرفات‌اش را مضحک یافته‌اند.

مهرنیوز،‌ مورخ 5 اسفندماه 1389 در مطلبی تحت عنوان، «اظهارات مضحک قذافی» می‌نویسد، رئیس جمهور لیبی می‌گوید، «من هم مثل ملکة انگلیس هیچ قدرتی ندارم و مسئول کشتار و تخریب هم نیستم.» البته در اینکه قذافی، همچون افراد صغیر و مهجور فاقد هرگونه مسئولیتی باشد تردیدی نداریم! همة‌ مقامات قدرقدرت جهان اسلام از جمله مقامات حکومت جمکران همچون قذافی بی‌مسئولیت بوده و هستند. اظهارات بیشرمانة زهراخانوم را که فراموش نکرده‌ایم؛ عیال میرحسین موسوی در مورد کشتار زندانیان سیاسی گفته بود، «میرحسین موسوی و علی خامنه‌ای [یعنی نخست وزیر و رئیس جمهور حکومت اسلامی] از این فجایع خبر نداشتند!» می‌بینیم که قذافی هم عین خودشان است، و چندان بی‌ربط نمی‌گوید. در واقع امثال قذافی، میرحسین موسوی و ... و شیخک‌های خلیج فارس مسئول نیستند، مترسک‌اند؛ اینان فقط در برابر ارباب مسئولیت دارند و بس. شاید به همین دلیل باشد که «منشور دوم جنبش سبز» در تاریخ سوم اسفندماه سالجاری، یعنی در سالروز کودتای کلنل آیرون‌ساید انتشار یافته. پیش از ادامة مطلب یک پرانتز بازمی‌کنیم تا فرازهائی از این منشور ابله‌فریب را بررسی کنیم.

نویسندگان منشور کذا که همچون دیگر شارلاتان‌ها مخاطب را ابله پنداشته‌اند، درست مانند امام دجال‌شان با توسل به مفاهیم فریبنده و مبهم خود را در جایگاه ملت ایران قرار داده‌اند. پس جای تعجب نیست که منشور مهوع‌شان نیز با «کلام الهی» آغاز شود. خلاصه حضرات می‌گویند، «بسم‌الله الرحمن‌رحیم، جنبش ما فراگیر است، ما خواهان عدالت و آزادی و احقاق حقوق ملت هستیم حال آنکه مخالفان ما کودتاچی و دروغ‌سالار هستند و معنویت و اخلاق را به دست فراموشی سپرده‌اند.» بله، همچنانکه می‌بینیم اوباش سبز در سنگر «حق» مستقر شده و هر کس با اینان مخالفت کند، الزاماً در جبهة کفر و باطل و ظلم و ستم قرار می‌گیرد. از هنگامیکه برنامة تهاجم نظامی به ایران و تجهیز حکومت‌ جمکران به سلاح هسته‌ای با شکست روبرو شد، لشوش و اراذل و اوباش جیره‌خوار کارخانة رجاله‌پروری مدافع حقوق انسانی از آب درآمدند. جالب اینجاست که لات‌الله در چارچوب بی‌دروپیکر قانون اساسی حکومت اسلامی چنین حقوقی را رویت کرده:

«[...] جنبش سبز با پای بندی به اصول و ارزش‌های بنیادین انسانی، اخلاقی، دینی و ایرانی [...] خود را منتقد و پالایشگر روند طی شده در نظام جمهوری اسلامی ایران [...] می‌داند و [...] حرکت انتقادی در چارچوب قانون اساسی و احترام به نظر و رأی مردم را وجه همت خویش قرار خواهد داد[...]»

با در نظر گرفتن اراجیف فوق می‌باید یک نکته را یادآور شویم؛ منشور اوباش سبز بر محور ایجاد «تزلزل» و ابهام تنظیم شده و روند ایجاد ابهام همچنانکه بارها در این وبلاگ گفته‌ایم، تناقض‌گوئی و مرزشکنی است. به عنوان نمونه، زمانیکه از قول حاج فرج دباغ می‌نویسند، «به خدا سوگند، خدا نیست»، همین ابهام در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود! یا وقتی ادعا می‌کنند در چارچوب قانون اساسی انسان‌ستیز حکومت جمکران حقوق انسانی رعایت می‌شود، و سپس می‌گویند، «قانون اساسی تغییرناپذیر نیست، و هر ملتی حق دارد، قوانین خود را اصلاح کند» همین ابهام به مخاطب تحمیل می‌شود. در صورتیکه برخلاف ادعای اوباش سبز هیچ ملتی حق ندارد در کمال آزادی و امنیت و غیره، بر علیه مبانی «اعلامیة جهانی حقوق بشر»، مقررات و قوانین انسان‌ستیز تدوین کند! گویا موسوی و کروبی، پیشخدمت‌های هیزاکسلنسی این نکتة پیش‌پاافتاده را فراموش کرده‌اند که چنین مزخرفاتی به هم می‌بافند:

«[...] قوانین کشوری و از جمله قانون اساسی، متونی همیشگی و تغییرناپذیر نیستند. هر ملتی این حق را دارد که [...] به اصلاح قوانین جاری اقدام کند. اما [...] تنها تغییر و اصلاحی در قانون اساسی واقعی و مورد پذیرش است که در فضائی امن و آزاد و [...] با مشارکت همة اقشار [...] و با پرهیز از تصلب و انحصارگرایی و زورگویی صورت پذیرد[...]»

برخلاف ادعای نویسندگان این منشور مضحک، قانون اساسی حکومت اسلامی تغییرناپذیر است، چرا که پنج اصل اساسی آن بر اصول دین اسلام و مذهب شیعی‌مسلکان استوار شده! اگر می‌توان اسلام را تغییر داد، و یا شیعی‌مسلکی را جابجا کرد، این به اصطلاح «قانون اساسی» را هم می‌توان تغییر داد. پیش از یاوه‌گوئی و مزخرف‌بافی بهتر است این به اصطلاح «قانون اساسی» را مطالعه کنید، تا بیش از این مضحکة خاص و عام نشوید. شعارهای پوچ «عزت و کرامت» و اظهارات ابلهانه نظیر «سیاست خارجی عقلانی» و «عزت‌مند» را هم می‌توانید قاب کرده به دیوار همان خانه‌های «امنیتی‌تان» بکوبید. بهتر است «مقامات» حکومتی که طی سه دهة اخیر وزارت امورخارجه‌اش تحت نظارت ارتش ناتو به برده‌فروشی و قاچاق مواد مخدر مشغول بوده، از این گ...خوری‌ها نکنند! اگر سیاست انگلستان در منطقه شکست خورده و سیر قهقرائی می‌پیماید، مزدوران‌اش نمی‌توانند هوچی‌گری دوران مصدق را بازتولید کنند؛ «جنگ سرد» به پایان رسیده. به همین دلیل کودتای سایمون‌گاس نیز در تهران شکست خورد! روزگار افلاس فرا رسیده؛ مگر نمی‌بینید «بی‌بی‌سی» حاج فرج دباغ، ‌فیلسوف‌نمای جمکران را دوباره از قفس بیرون کشیده؟

هم‌میهنان گرامی! لجن‌پراکنی نوین حاج فرج‌دباغ و بیانیة ابله‌پسند «جنبش سبز» را از دست ندهید! در پی شکست «انقلاب مردمی» ارتش ناتو در لیبی، آنگلوساکسون‌های دو سوی‌ آتلانتیک به وصله‌زدن لباس‌های پوسیده‌شان روی آورده‌اند. از سرهنگ قذافی اسلام‌پناه آغاز کنیم که مبهمات قرآن را «قانون اساسی» لیبی معرفی می‌کرد و ناگهان پسرش فریاد مخالفت با اسلام‌گرایان سر داده؟ از نوحه خوانی حاج فرج دباغ سخن به میان آوریم، یا از تغییر جنسیت معمر قذافی؟ از هر کجا شروع کنیم، تفاوتی نخواهد کرد؛ خانه از پای بست ویران است! به عبارت دیگر ردای حضرات پوسیده و امکان وصله پینه وجود ندارد! وصله زدن به ردای پوسیده، فقط نشان افلاس نیست، میزان حماقت را نیز آشکار می‌کند! چرا که دوخت و دوز و اصولأ هرگونه کش‌ و واکش و تماس با پارچة پوسیده، تاروپود آنرا سریع‌تر از هم می‌گسلد. اما به مصداق، نرود میخ آهنین در سنگ،‌ گوش استعمار نیز به این حرف‌ها بدهکار نیست.

آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک هم صدا با جیره‌خواران‌شان در کشورهای مسلمان‌نشین، از یک‌سو ذکر «مردم» گرفته‌ و برای این «مردم» اشک تمساح می‌ریزند، و از سوی دیگر سرکوب ملت‌ها را گسترش می‌دهند. به عنوان نمونه، حضرات آشکارا از تجاوز اسرائیل به فلسطین و تداوم شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کنند، و از سوی دیگر خود را مخالف سرکوب «مردم» می‌نمایانند. امروز نمایش مهوع تزویر و دوروئی اعضای ناتو را در مورد اسرائیل و لیبی شاهدیم.

سوزان رایس، نمایندة آمریکا در سازمان ملل برای توجیه وتوی قطعنامه‌ای که یکجانبه‌گرائی اسرائیل را محکوم می‌کرد گفته: «اگر این قطعنامه را وتو نمی‌کردیم، روند صلح پیچیده‌تر می‌شد!» به عبارت دیگر می‌باید بپذیریم که، قانون‌شکنی اسرائیل و نقض حقوق مسلم فلسطینی‌ها که همان گسترش تنش و بحران در منطقه‌ است، روند صلح را سهل و آسان می‌کند! پس منطقاً این «روند صلح» نمی‌تواند هیچ ارتباطی با صلح داشته باشد؛ این روند جنگ و بحران است که واژگون‌نمایان دو سوی آتلانتیک و شرکای شارلاتان‌شان بر آن «روند صلح» نام نهاده‌اند. حال آنکه در چارچوب حقوق انسان‌محور معاصر، نقض حقوق انسانی ملت‌ها و گسترش بحران و تنش هرگز دستیابی به «صلح» را میسر نکرده و نخواهد کرد. ولی فلسطین تنها نمونة نقض حقوق ملت‌ها نیست؛ ایالات متحد در کشور یوگسلاوی سابق نیز از همین سیاست «مقدس» پیروی می‌کند.

گاوچران‌ها و شرکای‌شان سرکوب مخالفان حکومت در کشور «آلبانی» را به سکوت برگزار کردند، چرا که این مخالفان سوسیالیست هستند و در قاموس الاغ‌های طویلة مک‌کارتی خون‌شان «حلال» شمرده می‌شود! اعضای طویلة مقدس مک‌کارتی همچنین مخالفان دولت کوسوو را نادیده می‌گیرند،‌ چرا که دارودستة «هاشم تاچی» در خدمت سیاست آمریکا بوده و هست، در نتیجه همة جنایات‌اش «حق مسلم» به شمار می‌رود. نیازی به توضیح نیست که بگوئیم این «حق» با حق‌ و حقوق انسانی در مفهوم معاصر آن در تضاد قرار می‌گیرد، زیرا که «انسان‌ستیز» و چارچوب‌شکن است. روشن‌تر بگوئیم رهبران مفلوک جنبش پوسیدة سبز نیز همچون «هاشم تاچی» در «سنگر حق» نشسته‌اند. از اینرو یانکی‌ها همه روزه برای آراستن چهرة کریه این جنبش هزارپاره و رهبران کودن و جنایتکارش شیپور برکشیده برای‌مان در «صوراسرافیل» می‌دمند؛ ‌ پذیرش «واقعیات» با منافع «صاحب بوق» در تضاد قرار می‌گیرد!

از شما چه پنهان پرسوناژ اصلی «علویه خانم» هم حاضر به پذیرفتن واقعیت نیست! در «عبدالله‌آباد»، علویه تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا همخوابگی با کرمعلی را منکر شود. علویه با هتاکی، رجزخوانی، تهدید، ابراز عجز، برچسب زدن به دیگران و توسل به دروغ و سوگند به مقدسات واقعیت را انکار می‌کند:

«[...] من سید وامونده[...] دروغ که نمی‌تونم بگم [...] حوالت رو میدم به حضرت رضا [...] به جد مطهرم اگه من با کرمعلی راه داشته باشم [...]»
منبع: «علویه خانم»

شیوة عمل «صاحب بوق» به عملکرد پرسوناژ علویه شباهت عجیبی دارد! صاحب بوق نیز هر گاه به افلاس می‌افتد، ضمن عربده‌جوئی، قلادة ‌سگ‌های وفادارش را برای لجن‌پراکنی، و گستردن بساط روضه و زوزه و تزویر می‌گشاید. از اینرو همزمان با سرکوب مخالفان قذافی در لیبی، دگر بار حاج فرج دباغ را از قفس بیرون کشیده‌اند و یک متن مزورانه و سرشار از بلاهت نیز به نام «منشور دوم جنبش سبز» منتشر کرده‌اند.

گویا مستر دیوید کامرون که مسلماً برای حمایت از دمکراسی به مصر سفر کرده‌اند، در لیبی به اهداف مقدس‌شان دست نیافته‌ باشند! به همین دلیل معمر قذافی که طی دو سه روز موش شده و خفقان گرفته بود و هر روز شیپورهای استعمار شایعة فرارش را به این شهر و آن کشور پخش می‌کردند، ناگهان تبدیل شد به «شیر ژیان» و با چتر در برابر دوربین‌ها ظاهر شده و سخنرانی کرد! بله، پس از اینکه برنامة کودتای اسلامی در لیبی شکست خورد، جناب سرهنگ را از سوراخ بیرون کشیدند تا دمی برای ارباب بجنباند و هارت و پورتی برای ملت لیبی بکند که یک‌وقت پشت سرش نگویند، «چون ک...ن نداره، تیزی در نمی‌کند و بادی از او صادر نمی‌شود!» بین خودمان بماند، این سخنان حکیمانه مسلماً باید از «عین ششم» باشد که به ادعای مهرنیوز یک «مکتب عظیم علمی» بنیان نهادند و می‌گویند، ‌ «شیعة جعفری» از اختراعات ایشان است! در هر حال اهمیتی ندارد!

مهم این است که مسلمین و به ویژه شیعیان بدانند و آگاه باشند که اگر هر از گاه بادی در نکنند، برای‌شان حرف در خواهند آورد و پشت سرشان می‌گویند، «مسلمین ک...ن ندارند!» حال آنکه چنین نیست! مسلمین در صدور باد، یا بهتر بگوئیم در امر مقدس گ...زیدن، سرآمد جهانیان‌اند. به قول راوی «توپ مرواری»، اسلام است و یک وجب پائین‌تنه. اگر این یک وجب پائین تنه را از «اسلام» بگیریم، تمام این بنای مقدس فرو می‌ریزد. حاج فرج دباغ را آورده‌اند که اهمیت و تقدس پائین تنه را یادآوری کنند. کافی است به نامة شیوای حاج فرج دباغ در بی‌بی‌سی نگاهی بیاندازیم. ایشان ضمن الصاق برچسب «کفر» به حکومت اسلامی، پایین تنة صبیه‌شان را از یک‌سو به امام محمد غزالی وصله کرده، ‌ و از سوی دیگر وجود و عدم وجود خداوند را در گرو «احترام» به همین پائین‌تنة‌ مقدس قرار داده‌اند! به زبان ساده‌تر، هر کس «نوامیس» داماد حاج‌فرج دباغ را به زیر سئوال برد، «کافر» است و توهین به نوامیس شبه‌فیلسوف جمکران عدم وجود خداوند را نیز به اثبات خواهد رساند! خلاصه «بی‌بی‌سی» با انتشار «تهوع‌نامة» حاج‌فرج‌دباغ گام بلندی در مسیر اعتلای اسلام و گسترش ابتذال و تقدس برداشت و از این نظر می‌باید کارفرمایان شیخ ‌صادق صبا مورد تقدیر قرار گیرند.

باری، از اصل مطلب، یعنی از «صدوریدن باد» دور نشویم. اگر نگاهی به افاضات مسلمین و مسلمات بیاندازیم خواهیم دید که «خواهران» و «برادران» در تیزیدن گوی سبقت از قاطران چموش هم ربوده‌اند؛ به ویژه در عرصة سیاست که عین دیانت‌شان «بادی» است. بی‌جهت نیست که شیعی‌مسلکان همیشه بر آب گ...زیده‌اند! به عنوان نمونه همین اوباش سبز را در نظر بگیریم که با حمایت وزارت کشور به عربده‌جوئی در خیابان مشغول‌اند و مرگ بر خامنه‌ای می‌گویند. روشن‌تر بگوئیم «مرگ خامنه‌ای» از مطالبات اصلی اینان است، حال باید ببینیم اگر علی‌خامنه‌ای بمیرد، حضرات چه خاکی بر سرشان خواهند ریخت؟!

این یک پرسش منطقی است که پاسخ غیرمنطقی آنرا می‌شناسیم! اگر خامنه‌ای بمیرد، فعلة فاشیسم بلافاصله با یک یا چند شعار پوچ دیگر به عربده‌جوئی در خیابان ادامه خواهند داد. دوران امام روشن‌ضمیر موسوی را که فراموش نکرده‌ایم! به محض اینکه «شاه رفت»، چندین شعار ابلهانه‌تر بجای «مرگ بر شاه» نشست:‌ «مرگ بر آمریکا»، «جنگ، جنگ تا پیروزی»، «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم»، «صدای صلح و سازش خاموش باید گردد»، «مرگ بر لیبرال»، «مرگ بر سازشکار»، «‌مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر...» مسلماً اگر زمین از وجود پلید خامنه‌ای پاک شود، اراذل محفل سبز دست‌خالی نمی‌مانند، و با توجه به پروپاگاند ساواک طی آشوب‌های سال گذشته، می‌توان حدس زد که شعار لات و اوباش سبز بر «روسیه» متمرکز شود و بجای «مرگ بر آمریکا» شعار زیبای «مرگ بر روسیه» ورد زبان‌شان گردد. و اما اشکال اصلی شعار «مرگ بر روسیه» این است که از نظر جغرافیائی روسیه همسایة‌ ایران به شمار می‌رود و اگر هیچ منافع مشترکی با ما نداشته باشد، منطقاً در امنیت مرزها منافع‌اش با ما مشترک است؛ البته منطقاً! چرا که سیاست ایران را استعمار تعیین می‌کند، استعمار منطق‌ستیز است و «منافع استعمار» با منافع ملی در تقابل کامل قرار دارد؛ از اینرو منافع استعمار بجای منافع ملی ایران می‌نشیند و شعار «مرگ بر روسیه» ورد زبان‌ها می‌شود.

این است ریشة شعار «مرگ بر روسیه» که در ارتباط ملت ایران با «منطقة نوروز» هم ایجاد انسداد خواهد کرد. همچنانکه شاهدیم روابط اقتصادی حکومت مستقل جمکران با امارات، بحرین، ترکیه، پاکستان و به ویژه با کارگزار یانکی‌ها، یعنی دولت چین بسیار عاشقانه است، حال آنکه ارتباط ما با کشورهای حاشیة خزر چندان تعریفی ندارد. به عنوان نمونه، گسترش خطوط راه آهن ایران که «منطقاً» می‌باید به راه آهن روسیه متصل شود به دولت چین واگذار شده! دلیل هم روشن است؛ مائوئیست‌ها افتخار کارگری برای عموسام را دارند و به همین دلیل با اسرائیل روابط ویژه‌ای بر قرار کرده‌اند، روابطی که هرگز مورد اعتراض دولت طالبان‌پرور و اسلام‌پرست پاکستان قرار نگرفته و نخواهد گرفت! پس بگذریم و بازگردیم به فریادهای گوشخراش دیوید کامرون که در رادیوفردا انعکاس مناسبی یافته!

در گلشن عشق بدقماریم
ک...ن سوخته‌های روزگاریم

دیوید کامرون که راهی مصر شده بود، گویا در سازمان دادن به کودتای مردمی قذافی ناکام ماند، در نتیجه وقتی به قطر رسید، نفس‌کش‌طلبی آغاز کرده، ذکر «تحریم اقتصادی» گرفت! نخست‌وزیر بریتانیا از آنجا که نمی‌تواند اتحادیة اروپا را به صورت یکپارچه برای اعمال تحریم‌های یکجانبه بسیج کند، «داوطلب» می‌پذیرد! به گزارش رادیوفردا، مورخ 5 اسفندماه 1389،‌ نخست وزیر بریتانیا اعلام داشت، ایران هیچ دوستی ندارد، در بن‌بست قرار گرفته و لازم است تحریم‌های جدیدی بر علیه اینکشور اعمال شود:

«دیوید کامرون، [برای اعمال تحریم‌های جدید خواستار ائتلاف داوطلبانة اعضای اتحادیة اروپا شد.] کامرون گفت، ایران [...] می‌رود که تبدیل به کشوری مطرود، بدون دوست و بدون پول بشود[...] بریتانیا و شرکای بین‌المللی‌اش آماده مذاکره هستند ولی [...] ما هم‌چنان راه‌هائی را برای افزودن بر فشارها خواهیم یافت[...]»


این سخنان گهربار که در «قطر» بر زبان دیوید کامرون جاری شده، سوزش بسیار شدید کپل مقدس ایشان را بازتاب می‌دهد. اگر انگلستان، یعنی حامی اصلی تجهیز حکومت اسلامی به سلاح اتمی آمادة مذاکره است، پس اعمال فشار به ایران چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ دلیل اعمال تحریم را خود کامرون فاش کرده. چشم امید نخست وزیر بریتانیا به ساواک جمکران و اوباش سبز است. ایشان می‌پندارند با هارت‌وپورت در خلیج فارس می‌توانند موسوی و کروبی، نوکران وفادارشان را به عنوان رهبران اوپوزیسیون به ملت ایران حقنه کرده، در سواحل خزر لنگر بیاندازند:

«آن‌ها تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند و اقتصادشان ضعیف و آسیب‌پذیر است [...] رژیم تنها از طریق سرکوب مخالفان سیاسی خود است که برپا مانده ‌[...]»

ارواح شکم‌تان! واردات قاچاق از امارات را نمی‌بینید؟ حتماً نخست وزیر بریتانیا بین حکومت جمکران و شیخک‌های «قطر» و امارات تفاوت قائل هستند! شاید شیوخ امارات و قطر نیز همچون قذافی دگردیسی یافته و یک پا «ملکة انگلستان» شده باشند! حتماً دولت قطر که سر پا مانده، به این دلیل است که هم اقتصاد شکوفا دارد، هم محبوب توده‌هاست! یا اینکه دولت کویت که با سقوط چندان فاصله‌ای ندارد، هرگز به سرکوب مخالفان نپرداخته و ... و چرا راه دور برویم؟ دیوید کامرون در مورد دولت قذافی چه می‌گوید؟! مگر این قصاب روان‌پریش متحد بریتانیا نبوده؟ چرا! ولی از آنجا که برنامة ناتو برای «کودتای مردمی» بر علیه قذافی با شکست روبرو شده، این سازمان برای حضور نظامی در لیبی خیز برداشته و قذافی ادعا کرده، مقام‌اش مانند الیزابت دوم «تشریفاتی» است:

«[...] دیکتاتور لیبی [...] با ادعای اینکه شبکة القاعده قرص‌های روان‌گردان در اختیار مردم معترض قرار می‌دهد، مدعی شد از سال 1977 تاکنون هیچ قدرتی ندارد و مقامش مثل ملکه انگلیس تشریفاتی است[...]»


این سخنان در واقع ارسال کارت دعوت برای ارتش ناتوست. جلاد تریپولی چنین وانمود می‌کند که دیگران به کشتار مردم مشغول‌اند و قذافی نمی‌تواند مانع‌شان شود؛ پس لازم است ارتش ناتو قدم رنجه فرماید و بر نوکر وفادار منت گذارد. البته ارتش ناتو هم بدش نمی‌آید سری به لیبی بزند؛ اما اشکال اینجاست که «دیگران» هم می‌توانند وارد این کشور شوند و دست حضرت راسموسن را در پوست گردو بگذارند؛ و این احتمالات موضوع وبلاگ ما نیست! پس خدمت قصاب تریپولی عرض کنیم، مقام الیزابت دوم فقط در ظاهر تشریفاتی است، حال آنکه مقام جنابعالی از پایه و اساس تشریفاتی بوده. قذافی صورتکی است بر چهرة استعمار بریتانیا و متحدان‌اش در غرب؛ و صورتک همواره جنبة‌ تشریفاتی خواهد داشت. ولی همین قذافی، دو روز پیش از شهادت در راه «انقلاب» و اینحرف‌ها داستان می‌گفت و لاف مبارزات پدربزرگ‌اش را می‌زد، چه شد که دگردیسی یافت و ناگهان مقام‌اش تشریفاتی از آب در آمد؟ مسلماً مسائلی پیش آمده!

ک...ن خر را به مصلحت بوسند

قذافی ادعا می‌کند، آمریکا به بهانة مبارزه با القاعده می‌خواهد در لیبی دخالت کند! حال آنکه روز گذشته «فوگ راسموسن» با چشم گریان دخالت ناتو در لیبی را منتفی دانست. و در این گیرودار اهودبارک هم به میان معرکه پریده و گفت، ‌ قذافی باید برود! چرا قذافی باید برود؟ پاسخ به این پرسش روشن است. با فرار جلاد تریپولی تمام جنایات 40 سال گذشته را به شخص قذافی نسبت می‌دهند و با کشتار غیرنظامیان و گسترش خشونت، مطالبات مردم لیبی را که خواهان بهبود شرایط زندگی هستند به انحراف خواهند کشاند. جنبش سبز نیز با برخورداری از خدمات ساواک جمکران دقیقاً در همین مسیر گام برمی‌دارد. و به همین دلیل است که مطالبات‌اش همچنان پوچ و پوچ‌تر می‌شود.

اینان ابتدا با شایعه‌پراکنی در جستجوی «رأی‌شان» بودند، سپس کارشان به سر دادن «الله‌اکبر» و عربدة «یا حسین» کشید، بعد هم بر علیه غزه و لبنان شعار دادند! اما بعد از اخراج سایمون‌گاس برنامة «مصدقی‌زاسیون» به مورد اجرا در آمد، و اینک اوباش ساواک می‌باید برای «رفع حصر» موسوی و کروبی لشکرکشی خیابانی به راه اندازند! در نتیجه، «بی‌بی‌سی»، مورخ 24 فوریه 2011 بیانیة ابلهانه‌شان را منتشر کرده. این خبرگزاری مزور ضمن تأکید بر اینکه موسوی و کروبی در خانه‌شان محبوس شده‌ و همه از آنان بی‌خبر مانده‌اند، به بیانیة «جوانان احزاب اصلاح‌طلب» اشاره کرده و می‌نویسد:

«جوانان احزاب اصلاح طلب هشدار داده‌اند [...] در صورت پایان ندادن به این حصر تا پیش از 11 اسفند، روز تولد مرد اخلاق و شرف و انسانیت و استواری، میرحسین موسوی، از مردم ایران دعوت خواهیم کرد که به پاسداشت همه بزرگی‌هائی که این مرد بزرگ با خود به ارمغان آورده است، به خیابان بیایند[...]»

کارفرمایان شیخ‌صادق صبا گویا فراموش کرده‌اند که میرحسین موسوی به عنوان جنایتکار و تاراجگر می‌باید در برابر ملت ایران پاسخگوی دوران 8 سالة صدارت نفرت‌بارش باشد، و سوابق درخشان و جنایات هولناک وی را با مداحی و گزافه‌گوئی نمی‌توان از تاریخ ایران زدود. انتشار این بیانیه‌های بیشرمانه توهین آشکار به ملت ایران است. اما وقاحت بوق استعمار بریتانیا همچون وزارت امورخارجة یانکی‌ها حدومرز نمی‌شناسد. اینان با لشکرکشی از مصر و تونس به لیبی قصد داشتند یک حکومت «خوب» اسلامی به راه اندازند، و نهایتاً آن را به مصر و تونس نیز صادر کنند تا هم کانال سوئز و سواحل جنوبی مدیترانه اسلامی شود و نوکران‌شان در الجزایر و مراکش پا بر جا بمانند، و هم اسرائیل نان‌اش در روغن شناور شود؛ که نشد! در نتیجه هیلاری کلینتن هم دست در دست دیوید کامرون برای اوباش سبز سینه می‌زند و بی‌بی‌سی مراسم سینه‌زنی ایشان را در ادامة بیانیة «جوانان اصلاح طلب» پخش می‌کند:

«[...] وزیر امورخارجه ایالات متحد، شب گذشته در اظهاراتی از سرکوب وحشیانة مخالفان دولت ایران به وسیله حکومت این کشور انتقاد کرد [...] خانم کلینتون [...] با انتشار بیانیه‌ای [...] شجاعت تظاهرکنندگان ایرانی را تحسین کرد[...]»

یادآور شویم این بیانیة بیشرمانه در پی وتوی قطعنامة محکومیت شهرک‌سازی اسرائیل توسط نمایندة ایالات متحد در سازمان ملل صادر شده! خلاصه، هیلاری کلینتن به عنوان وزیر امورخارجة آمریکا در جایگاهی نیست که بتواند از سرکوب مردم انتقاد کند! ‍ در ضمن تظاهرات با شعارهای مبهم مرگ برخامنه‌ای، یا مرگ بر دیکتاتور، فقط برای امثال هیلاری کلینتن می‌تواند تحسین برانگیز باشد. اصولاً گسترش خشونت در هر نقطة جهان آب از لب و لوچة مرگ‌فروشان سرازیر می‌کند.

به گزارش لوموند، مورخ 22 فوریه 2011، ‌ حدود 57 درصد از بازار فروش سلاح در انحصار 10 شرکت غربی است. جالب اینکه مقر 7 شرکت از این 10 شرکت مقدس در ایالات متحد واقع شده. در سال 2009 میلادی، 10 شرکت کذا حدود 228 میلیارد دلار اسلحه فروخته‌اند. البته این آمار خررنگ‌کن، معاملات پایاپای سلاح در برابر مواد مخدر، برده و اعضای بدن انسان را شامل نمی‌شود! خلاصه از ظواهر امر چنین برمی‌آید که اگر تظاهرکنندگان ایرانی «شجاعت» بیشتری به خرج دهند، هیلاری کلینتن و بی‌بی‌سی بیش از این‌ها مجیزشان را خواهند گفت.

«[...] این گروه شوم که به جز هرج و مرج امور و پرورش حماقت دیگران هیچ وسیله زندگی ندارند[...]»

دوشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۹


عین و استعفا!
...
چون که صد آید، نود هم پیش ماست!

دمکراسی، بنابرتعریف نافی همة انواع دیکتاتوری است؛ بنابراین آن‌ها که برای «اعتراض به دیکتاتوری مذهبی» و غیره فراخوان راهپیمائی می‌صدورند، شارلاتان و عوامفریب‌اند. فیگارو، مورخ 19 فوریه2011، به نقل از سایت «کلمه» نوشت، راهپیمائی یکشنبه برای «اعتراض به دیکتاتوری مذهبی» صورت می‌گیرد! بله، حضرات قیاس به نفس کرده و مخاطب را ابله انگاشته‌اند، چرا که اعتراض به دیکتاتوری مذهبی، به هیچ عنوان نشان مخالفت با دیکتاتوری نیست! یک دیکتاتوری مذهبی را می‌توان با انواع دیکتاتوری، حتی با انواع دیکتاتوری‌های متفاوت مذهبی جایگزین کرد و مفلسانی که در سایت «کلمه»، پروپاگاند استعمار را کلمه به کلمه بازتولید می‌کنند بهتر است بدانند دورة لشکرکشی خیابانی با «شعار پوچ» به سر رسیده و شرکای‌شان در حنازرچوبه نیز به این واقعیت «تلخ» پی برده‌اند!

«وال‌ستریت جورنال»، ورق‌پارة‌ «روپرت مرداک» از طرفداران پروپاقرص «جنبش سبز» و تجهیز حکومت اسلامی به سلاح اتمی است؛ به همین دلیل بود که «مردخای» را به داووس راه ندادند. پس از رسوائی 25 بهمن‌ماه سالجاری که به درگیری میان لشخورهای حکومتی انجامید، فیگارو برای تظاهرات یکشنبه، اول اسفندماه1389 فتوی صدورید، و روزنامة لوموند هم با تکیه بر مبهمات «وال‌ستریت جورنال»، نقل داستان کسالت‌بار تجهیز حکومت ملایان به سلاح هسته‌ای را از سر گرفت. در این گیرودار بود که شایع شد، احمد ملکی، کارمند سرکنسولگری جمکران در میلان، از سمت خود استعفا داده و به «مردم» پیوسته.

در رادیوفردا، علت استعفای این دیپلمات برجسته، «تعطیلی دمکراسی» و «سرکوب بیرحمانة مردم» در تاریخ 25 بهمن‌ماه ذکر شده! می‌بینیم که وقاحت و بیشرمی مرده‌شویان و اربابان‌شان حدومرز نمی‌شناسد. بر اساس اظهارات احمد ملکی، ‌ باید بپذیریم که در جمکران «دمکراسی»‌ وجود داشته، و از آنجا که این دمکراسی «تعطیل» شده، ملکی هم استعفا داده!‌ این گوسالة‌ ننه‌حسن، طی 32 سال سرکوب و کشتار در ایران کور و کر و لال بوده و از قضای روزگار، پس از مسافرت علاء‌الدین بروجردی، پیک جمکران به ایتالیا مخالف سرکوب از آب درآمده؟

یک وقت فکر نکنید حکومت مفلوک جمکران از جنبش منفور سبز حمایت می‌کند یا مسافرت علاالدین بروجردی به ایتالیا با پیوستن احمد ملکی، یکی از دیپلمات‌های حکومت جمکران به «مردم» ارتباطی دارد، به هیچ عنوان! علاءالدین بروجردی هیچ پیامی به احمد ملکی نرسانده و اصلاً چنین فردی را نمی‌شناسد! خلاصه این تحرکات موذیانه که توسط بی‌بی‌سی و رادیوفردا در بوق گذاشته شده همه «مردمی» است!

و اما «مردم» بر دو دسته تقسیم می‌شوند؛ مردمی که همچون فلسطینی‌ها مطالبات انسانی و روشن دارند، و مردمی که همچون اوباش سبز و سیاه جمکران مطالبات‌شان ابلهانه و مبهم است. آمریکا شیفتة این قماش «مردم» است، ‌ اما از مردمی که مطالبات انسانی داشته باشند هیچ خوشش نمی‌آید. به همین دلیل سوزان رایس، نمایندة آمریکا در سازمان ملل، قطعنامة محکومیت شهرک‌سازی اسرائیل را وتو کرد. به عبارت دیگر، وزارت امور خارجة آمریکا‌ آشکارا از تجاوز اسرائیل به حقوق مردم فلسطین حمایت می‌کند، حال آنکه همین وزارتخانه ماه‌هاست برای تل موهوم «مردم» در ایران سینه می‌زند، چرا؟ چون مطالبات اوباش پیرو خط امام همچون حکومت اسلامی مبهم و انسان‌ستیز است. در ایران تل موهوم «مردم» چه می‌خواهد؟‌ مرگ خامنه‌ای؛ احمد ملکی چه می‌گوید؟ ایشان در اعتراض به «تعطیلی دمکراسی» و سرکوب تظاهرات 25 بهمن‌ماه سالجاری استعفا داده‌اند!

رادیوفردا، مورخ اول اسفندماه سالجاری در مطلبی تحت عنوان، «چهارمین دیپلمات ایرانی به جنبش مخالفان پیوست» می‌نویسد:

«گزارش‌های منتشره حاکی است که احمد ملکی، دیپلمات ایرانی در ایتالیا، روز شنبه در اعتراض به سرکوب بیرحمانه مردم در ایران از سمت خود استعفا کرد و به صف سه دیپلماتی پیوست که در چند ماه گذشته از سمت‌های خود کناره‌گیری کرده‌اند.»


چه صفی! همچنانکه می‌بینیم «گزارش‌های منتشره»، مرجع رادیوفردا شباهت عجیبی به بیانیه‌های کاخ سفید دارد! در این گزارش‌های «خررنگ‌کن» و گوساله‌پسند، واژة «اسلام» ناپدید شده و جای خود را به «ایران» سپرده. این دگردیسی باعث شده احمد ملکی ناگهان به یاد آورد که «سرکوب مردم»، به ویژه اگر «بیرحمانه» باشد خیلی بد است و لازم است ایشان نه تنها خود را «مخالف سرکوب» نشان دهند که در کمال بیشرمی ادعا کنند در حکومت اسلامی، دمکراسی هم وجود داشته! تعجبی هم ندارد، وقاحت جیره‌خواران استعمار بازتاب وقاحت ارباب‌شان است. پاسخ‌های ابلهانة علاءالدین بروجردی به پرسش‌های نمایندگان مجلس ایتالیا شاهدی است بر این مدعا.

همچنانکه در وبلاگ «مصدقی‌زاسیون» اشاره شد، بروجردی در ایتالیا ادعا کرده حقوق‌بشر، به ویژه حقوق زنان در ایران رعایت می‌شود! در پی چنین اظهاراتی، احمد ملکی، به قول معروف،‌ «گ...خورده و لطیفه پنداشته» و رادیوفردا هم لطائف این دیپلمات «مردمی» را در بوق خود انداخته. بروجردی را که می‌شناسیم، از سگ‌های‌ هار عراقی‌ باکینگهام پالاس است که در ایران بساط حکومت به راه انداخته‌اند، و منطقاً محفل‌شان نمی‌تواند از محفل احمد ملکی جدا باشد. به عبارت دیگر، بروجردی و ملکی همچون دیگر مقامات جمکران سر در یک آخور دارند. چرا که حکومت اسلامی یک مجموعة استعماری است و تقسیم آن به دو قطب کاذب، ‌ در ماهیت واقعی‌اش هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.

در ضمن حضور مسئولان شریف بی‌بی‌سی و رادیوفردا بگوئیم، آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک و متحدان‌شان در ناتو، دیگر نمی‌توانند خود را حتی مدافع تل موهوم «مردم» نیز معرفی کنند. «وتوی» قطعنامة شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی اسرائیل، چهرة واقعی آمریکا و متحدان‌اش را به جهانیان نشان داد؛ بی‌بی‌سی و شرکاء دچار توهم نشوند! وتوی این قطعنامه توسط فرماندة ناتو صورت گرفته، در نتیجه متحدان آمریکا در ناتو به هیچ ‌عنوان نمی‌توانند حساب‌شان را از یانکی‌ها جدا کرده و خود را «مستقل» بنمایانند؛ آمریکا این قطعنامه را وتو کرد، تا متحدان‌ اروپائی‌اش در برابر افکار عمومی تطهیر شوند! ولی یانکی‌ها اینبار سخت کور خوانده‌اند.

چگونه است که هیلاری کلینتن، وزیر امورخارجة ایالات متحد در ایران برای «مردم»، و در واقع برای پیروان خط توحش امام مراسم سینه زنی و روضه و زوزه به راه ‌انداخته، ولی نمایندة همین وزارتخانه در سازمان ملل از شهرک‌سازی اسرائیل پشتیبانی به عمل می‌آورد؟ مگر مردم فلسطین، با مردم دیگر نقاط جهان تفاوت دارند؟ به هیچ ‌عنوان! ولی مطالبات فلسطینی‌ها مشخص و انسانی است، حال آنکه مطالبات تل موهوم «مردم» در حکومت اسلامی چه سبز باشند، چه غیر، انسان‌ستیز و مبهم باقی مانده. «مردم سبز» در حکومت جمکران مرگ خامنه‌ای را می‌طلبند، و «‌مردم» غیرسبز نیز خواهان مرگ مخالفان خامنه‌ای هستند. روزهای 25 و 26 بهمن‌ماه سالجاری در خیابان و در مجلس مفتضح جمکران با مطالبات پوچ و ابلهانة تل موهوم «مردم» بخوبی آشنا شدیم. روز گذشته هم فیگارو، ما را در جریان اعتراض دارودستة‌ موسوی به دیکتاتوری مذهبی قرار داد! اوباش سبز می‌خواستند روز یکشنبه، اول اسفندماه 1389 به این دیکتاتوری اعتراض کنند و از قضای روزگار در بعضی از تقویم‌های شیعی‌مسلکان، این روز فرخنده مصادف است با سالروز تولد امام جعفر صادق عین، که برای پرهیز از اتلاف وقت ایشان را «عین ششم» می‌خوانیم!

عین ششم، فرزند عین پنجم، «برای حفظ ارزش‌های اسلام» بصیرت فراوان به خرج داد! مهرنیوز، مورخ اول اسفندماه سالجاری در مطلبی تحت عنوان مضحک «میلاد اسوة بصیرت و آگاهی» می‌نویسد، «عین ششم» در شرایطی رهبری مسلمانان را بر عهده گرفت که خطر نابودی اسلام را تهدید می‌کرد! نمی‌دانستیم توهمات و باورها و مبهمات را می‌توان از میان برداشت! مگر «اسلام» موجودی‌ات مادی‌دارد که بتوان آنرا نابود کرد؟ اسلام همچون مسیحیت و یهودیت، یک مجموعه توهمات و تخیلات عصرحجر است که از ناخودآگاه اقوام سامی سرچشمه گرفته؛ تا آنجا که ما می‌دانیم ناخودآگاه گوسفند نیست که آنرا ذبح کنند! اما از آنجا که شیوة مرده‌شویان واژگون‌نمائی است، پوچیات و توهمات بجای انسان نشسته و مادی‌ات یافته؛ در نتیجه با «خطر نابودی» هم روبرو می‌شود:

«[...] خطر نابودی اسلام و معارف حقه آنرا تهدید می‌کرد، اما امام مقتدرانه و با بصیرت دقیق، چون گذشتگان خود با هوشیاری و منطق قوی برای حفظ اسلام و ارزش‌های آن همت گماشت[...]»


«معارف حقه» را دو دستی بگیریم، که «معارف ناحقه» ‌مزاحم‌شان نشود! مهرنیوز با انتشار این مزخرفات چنین القاء می‌کند که «شناخت» هم حق و باطل دارد، حال آنکه شناخت انسانی است، در نتیجه فراسوی حق و باطل و مقدسات قرار می‌گیرد. البته از آنجا که در طویلة مک‌کارتی موجودیت انسان به رسمیت شناخته نمی‌شود، شناخت نیز «غیرانسانی» خواهد بود. پس بگذریم و بازگردیم به «عین ششم» که بصیرت‌شان خیلی «دقیق» و «موروثی» بوده! به عبارت دیگر، «عین ششم» از نظر درک و فهم هیچ تفاوتی با «عین پنجم» نداشته، همچنانکه فهم و شعور «عین پنجم» هم در حد درک و فهم «عین چهارم» بوده. خلاصه برخلاف انسان‌ها که نسبت به پدر از نظر فرهنگی متحول می‌شوند و به سوی آینده گام برمی‌دارند، «عین‌ها»، همچون جانوران در مرداب سکون شناور‌اند، در جا می‌زنند، و به تکرار رفتار غریزی گذشتگان مشغول‌اند. از اینرو، گروه به اصطلاح اندیشة «مهرنیوز» این روند تکرار توحش را می‌ستاید.

محور «پروپاگاند» مهرنیوز، ستایش تکرار و سکون است، بقیة مطالب جز شعار پوچ و گزافه‌گوئی نیست. مهرنیوز به پیروی از تبلیغات ابله‌پرور سازمان سیا نظیر، «اسلام در خطر است» و مزخرفات مشابه می‌کوشد گذشتة موهوم و مقدس انگاشته شدة شیعیان را به پروپاگاند گوساله‌پسند ارباب در لندن و واشنگتن وصله کند. و برای تحقق چنین امر مقدسی به ارائة شواهد و مستندات و استدلال منطقی نیاز ندارد، «شعار» کفایت خواهد کرد. اصولاً فعلة فاشیسم با استدلال منطقی بیگانه است، چرا که چنین عملی تفکر و بینش «منسجم» می‌طلبد، حال آنکه تخصص الاغ‌های طویلة مک‌کارتی در هم شکستن همین انسجام است. به عنوان نمونه کافی است به لگدپرانی‌های «ف. دال. میم»، یکی از ماچه‌شیخ‌های صادراتی حکومت بنگریم که در «گویا نیوز» گرد و خاک فراوان به راه انداخته، چرا که می‌پندارد با وراجی و تکرار شایعات ابلهانة رسانه‌های غرب می‌توان اوباش سبز و تل موهوم «مردم» را بجای ملت ایران نشاند و روشنفکر را تخطئه کرد. همچنانکه پیشتر نیز لات‌وچاقوکش‌های سازمان سیا به رهبری خمینی دجال، مستضعفان را بجای ملت ایران نشانده و چماق «خواست مردم» یا «امت» و «مستضعف» و غیره را بر فرق ایرانی، خصوصاً‌ روشنفکران کشور می‌کوفتند، تا منافع ارباب را تأمین کنند.

گویا بعضی‌ها به این توهم دچار شده‌اند که هنوز امکان جفتک‌پرانی به شیوة امام روشن‌ضمیر و کوفتن بر طبل «مردم» وجود دارد؛ باید حضورشان بگوئیم، نیک ورد آورده‌اند لیک سوراخ دعا گم کرده‌اند! آن سیاستی که در ایران از «مردم»، یا بهتر بگوئیم از اراذل خیابانی پیرو خط امام و اسلام‌گرایان و توده‌پرستان حمایت می‌کند، همان سیاستی است که در شورای امنیت از شهرک‌سازی اسرائیل پشتیبانی به عمل می‌آورد. در نتیجه، ماچه‌شیخ‌ها و هم‌پالانی‌های مذکرشان که برای جنبش خشونت‌طلب سبز سینه می‌زنند، در هم‌سوئی کامل با یانکی‌های حامی سیاست شهرک‌سازی قرار می‌گیرند.

فایدة شهرک‌سازی این است که مانع مذاکرات صلح می‌شود، اوباش سبز نیز همچون رهبرشان، میرحسین موسوی دشمن صلح و آرامش و امنیت‌اند. به همین دلیل است که تظاهرات در ایران «حق مسلم» اینان به شمار می‌رود. هم‌ اینان که به مناسبت میلاد فرخندة «عین ششم»، با چراغ سبز وزارت کشور جمکران به خیابان ریخته و با عربدة الله‌اکبر و شعارهای ابلهانه و پوچ نظیر «یا حسین، ‌میرحسین» و «مرگ بر دیکتاتور» به قدرت‌نمائی پرداختند و بی‌بی‌سی و رادیوفردا نیز فوت مفصلی در آستین‌شان کردند. چرا که این «تظاهرکنندگان حرفه‌ای» نیز همچون جانوران زیست غریزی دارند، و با زمان خطی و منطق انسانی و به طور کلی با پایه و اساس فرهنگ و تمدن بیگانه‌اند؛ این جماعت خواهان بازگشت به گذشتة موهوم‌اند و مطالبات‌شان نیز در ابهام مقدسات و مرگ خلاصه می‌شود: الله‌اکبر، یا ‌حسین و ... و باید پرسید الله‌اکبر و یاحسین و این قماش مزخرفات اصولاً چه معنائی دارد؟ حق برخورداری از آموزش و بهداشت است، یا حق برخورداری از صلح و امنیت؟ هیچکدام! الله اکبر و یا حسین اشباع فضای جامعه با موهومات و مبهمات مقدسی است که هیچ ارتباطی به مطالبات ملت ایران ندارد. همچنانکه ترهات مهرنیوز هم فاقد هرگونه پیوندی با رخدادهای تاریخی است.

به ادعای مهرنیوز در دوران «عین ششم» چندین انقلاب رخ داده، از جمله «انقلاب ابومسلم»! نمی‌دانستیم ابومسلم انقلاب کرده! حتماً نظریه‌پرداز انقلاب کذا هم «عین ششم» بوده:

«عصر [...] امام جعفر [...] دورانی طوفانی در تاریخ اسلام است که [...] اغتشاش‌ها و انقلاب‌های پیاپی [...] رخ می‌داد [...] انقلاب ابوسلمه در کوفه و ابومسلم در خراسان [...] مهم‌ترین آن‌ها بوده [...] همین انقلاب [...] حکومت شوم بنی‌امیه را برانداخت، اما [...] بنی‌عباس با توطئه، به ناحق از انقلاب بهره گرفته و حکومت و خلافت را تصاحب کردند[...]»


می‌بینیم که اوضاع در دوران «عین ششم» با دورة احمدی‌نژاد چندان تفاوتی ندارد، «انقلاب» حکومتی را سرنگون کرده، بعد گروهی با توطئه مانع حکومت «حق» شده‌اند. دلیل هم اینکه کل این داستان مزخرفات است: ‍

«[دوران امامت] جعفر صادق [...] عصر برخورد مکتب‌ها و ایده ئولوژی‌ها [...] بود [...] امام در چنین بحرانی [می‌بایست] به فکر نجات افکار توده مسلمان از الحاد و بی‌دینی و کفر می‌بود [...] امام با منطق آگاهانه، به احیا و بازسازی معارف اسلامی همت گماشت و مکتب علمی عظیمی پایه ریزی کرد[...]»


اولاً منطق همواره آگاهانه است؛ ثانیاً در دوران «عین ششم» ابعاد آگاهانه و ناآگاهانه در بررسی تحولات مطرح نبوده. در هر حال نتیجة «منطق آگاهانه» حضرت «عین ششم» و مکتب عظیم ایشان امروز در برابر ماست: زوزة‌ یا حسین، عربدة میرحسین، ضجة الله‌اکبر و نعرة مرگ بر دیکتاتور، و از همه مهم‌تر استعفای «برادر» احمد ملکی در میلان که چشمان رادیوفردا را روشن کرد! ملکی پس از استعفا، سخنان سرشار از حکمتی بر زبان رانده و بر «تعطیل دمکراسی» اشک حسرت افشانده. در خطابة ملکی، مالک‌اشتر ساکن «میلان» چنین‌ آمده که، اکثریت قریب به اتفاق «مردم» و اکثر مقامات با سرکوب و حکومت اسلامی مخالف‌اند و می‌خواهند تحت نظارت بین‌المللی رفراندوم برگزار کنند و یک «مردم‌سالاری» آزاد و سکولار را بجای حکومت فعلی بگذارند! عجیب است که اکثریت قریب به اتفاق مردم و اکثر مقامات از این وضیعت ناراضی‌اند، پس کدام قدرتی است که همه را اینچنین سرکوب می‌کند، احمدی‌نژاد یا خامنه‌ای؟ پاسخ به این پرسش روشن است. «افراد» از قماش خامنه‌ای و شرکاء صورتک استعماراند، نیروهای سرکوبگر از خامنه‌ای دستور نمی‌گیرند.

در حکومت اسلامی، نیروی نظامی و انتظامی در خدمت ارتش جنایتکار ناتو بوده و هست، هر چند 32 سال است بر ضد ارباب شعار می‌دهد. پس بهتر است رادیوفردا، مزخرفات احمد ملکی را برای همپالکی‌های‌اش در وزارت امور خارجة جمکران تعریف کند. وزارت‌خانه‌ای که در راستای تأمین منافع ارتش ناتو به قاچاق سلاح و مواد مخدر و برده فروشی اشتغال دارد. بی‌دلیل نیست که دیپلمات چنین وزارتخانه‌ای خواهان نظارت بین‌المللی بر یک رفراندوم گوساله فریب جهت استقرار توحش «مردم‌سالاری» در ایران می‌شود:‌

«آقای احمد ملکی پس از استعفای خود گفته [...] فقط این قشر اکثریت قریب به اتفاق مردم [...] ایران نیستند که به حاکمیت معترضند، بلکه در صف بالای هرم قدرت [...] نیز اکثریت از وضع موجود و سرکوب بیرحمانه مردم و تعطیل دموکراسی، آزادی، حقوق بشر در ایران عزیز ما ناراضی بوده، خواهان [...] سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با نظامی مردم‌سالار، آزاد و سکولار، بر اساس آرای مردم، طی یک رفراندوم عمومی تحت نظارت بین‌المللی هستند [...]»


بله، طی 32 سال اخیر هیچ سرکوبی در «ایران عزیز» در کار نبوده! آن روزهای خوب که ارتش ناتو برای خوشامدگوئی به «هانس دیتریش گنشر»، وزیر امورخارجة دولت هلموت کهل چماقدار به خیابان‌های تهران می‌فرستاد که رهگذران را به باد کتک بگیرند، حقوق‌بشر در ایران عزیز رعایت می‌شد،‌ چرا؟ چون خمینی دجال رهبر بود، خامنه‌ای رئیس جمهور بود و میرحسین موسوی هم نخست وزیر! در نتیجه اکثریت قریب به اتفاق «مردم» راضی بودند و مقامات هم شاد و خرسند! آنروزها «دمکراسی» تعطیل نشده بود، چرا که دکان اربابان احمد ملکی در غرب رونق داشت، ولی این روزها برای اعضای ناتو هیچ خوب نیست! به همین دلیل در آستانة ورود «وستروله»، وزیر امور خارجة آلمان به تهران، لات و اوباش را با شعار پوچ راهی خیابان کرده‌اند و بوق‌های‌شان هم بر طبل رفراندوم می‌کوبد. عجیب است که هیچکس خواهان رفراندوم برای دمکراسی نمی‌شود. ولی در واقع اصلاً عجیب نیست!

به محض اینکه گروه‌های مدافع دمکراسی برای دریافت «مجوز» تجمع به وزارت کشور جمکران مراجعه کردند، رادیوفردا سردار نجار را از پستو بیرون کشید، تا همه بدانند و آگاه باشند که در ایران فقط چماقدارهای حکومت و لات‌واوباش طرفدار موسوی یعنی همان تل موهوم «مردم» حق تظاهرات دارند، چرا؟ چون خواست «مردم» طرفدار موسوی، در هم‌سوئی کامل با مطالبات انسان‌ستیز استعمار قرار گرفته و هیچ ارتباطی با مطالبات انسانی ملت ایران ندارد.

بله، جناب «تیمسار» نجار، وزیر کشور حکومت اسلامی تاکنون می‌پنداشتند با هی کردن اراذل و اوباش حکومت به خیابان، تحت عنوان طرفداران جنبش سبز و مخالفان‌‌اش می‌توانند جنگ زرگری به راه انداخته و تنور ارباب را داغ‌وگرم نگهدارند! اما هنگامی که گروه‌های غیرخودی برای تجمع از وزارت کشور تقاضای مجوز کردند، عموسام را خوش نیامد و اینگونه بود که رادیوفردا با انتشار تصویر عظیم و پر ابهت وزیر کشور از زبان ایشان گفت، «با هر گونه تظاهرات برخورد می‌کنیم!»

دلیل هم اینکه طرفداران دمکراسی با شعار ابلهانة «مرگ برخامنه‌ای» تظاهرات نخواهند کرد؛ مطالبات ما انسانی است نه انتقام‌جویانه. از اینرو آنگلوساکسون‌های دو سوی آتلانتیک می‌کوشند فعلة انتقامجو و لات‌واوباش مردم‌پرست‌شان را بجای ملت ایران بنشانند تا بتوانند همان فاجعة 22 بهمن 1357 را یک بار دیگر بازتولید کنند. این است دلیل فوران مطالب گوساله‌پسند، ابله فریب، توده‌پرست و به ویژه «مردم‌محور» در سایت‌های متعلق به «صاحب‌بوق» از جمله، بی‌بی‌سی، رادیوفردا و ... و به ویژه گویانیوز.

به مردم‌پرستان مفلوک در داخل و خارج مرزها باید تفهیم شود که «گله‌پروری» و اجماع پیرامون مرگ و شعار پوچ، در هر حال نشان توحش و تحجر است، و افتخار به لات بازی و «وحشی‌گری» و دویدن به دنبال گله از ویژگی‌های ‌فعلة‌ فاشیسم به شمار می‌رود. در کمال تأسف سکونت در فرنگ، آرایش تند، برداشتن روسری، و ... نمی‌تواند حماقت و توحش گله‌پرستی‌ را پنهان دارد. بی پرده بگوئیم، با پوشاندن لباس به جانوران وحشی نمی‌توان ماهیت‌شان را تغییر داد، همچنانکه نمی‌توان 32 سال خیانت و سرکوب را با یک استعفانامه از کارنامة درخشان امثال احمد ملکی زدود. زمان تطهیر جنایتکاران دیگر سپری شده.

به همین دلیل است که سایت «رجا‌نیوز» از قضای روزگار به سوابق همکاری میرحسین موسوی با ساواک شاهنشاهی پی برده! ما که این سوابق را می‌شناختیم و بارها در همین وبلاگ گفته‌ بودیم که پیش از 22 بهمن 1357 نیز استادیاری در دانشگاه‌ها در گرو تأئید «پروندة امنیتی» افراد بود. ولی آقای موسوی پا را فراتر از استادیاری گذاشته، ایشان در عمل «متولی» مسجد دانشکده شده بودند، ‌مسجدی که تحت نظارت ساواک اداره می‌شد. اما «رجانیوز» مصلحت نمی‌بیند توضیح دهد که به چه دلیل این ساواکی سرشناس، طی 8 سال نخست‌وزیر «محبوب» امام خمینی بوده. با این وجود «فاشیست ـ مسلمان‌ها»، نظیر کروبی و محمدرضا خاتمی، هنوز چشم امید به محاکمة نمایشی دوخته و نفس‌کش می‌طلب‌اند که، «ما از محاکمه نمی‌ترسیم!» یا اینکه، فریاد می‌زنند: «آهای شیخ صادق! صلاحیت محاکمة ما را نداری!» بی‌بی‌سی هم عربده‌جوئی‌ سگ‌های هار استعمار را در بوق می‌گذارد، باشد که بخت یاری کرده و معجزة مصدقی‌زاسیون تکرار شود!

پیش از ادامة مطلب لازم است در پاسخ به یکی از خوانندگان گرامی پیرامون شاپور بختیار توضیح دهیم. شاپور بختیار طی دوران نخست وزیری‌اش در عمل ثابت کرد که راه خود را از مصدق جدا کرده. بر خلاف اعضای جبهة ملی بختیار تسلیم هیجانات خیابان و عربده‌جوئی و نفس‌کش‌طلبی لات و اوباش حوزه و بازار نشد. شاپور بختیار خواهان «گذار قانونی» از سلطنت به جمهوری بود و خود را طرفدار سوسیال دمکراسی معرفی می‌کرد. ملاک ما در برخورد با بختیار همان 37 روز صدارت اوست. پیشنهاد شاپور بختیار تغییر حکومت از طریق قانونی بود، یعنی تشکیل مجلس مؤسسان و برگزاری رفراندوم. به عبارت دیگر بختیار خواهان گرفتن امتیاز از حاکمیت تضعیف شده بود،‌ حال آنکه شوت‌وپرت‌ها به کنار، اسلام‌گرایان و گله‌پرستان همچون دیگر جیره خواران استعمار بر طبل «انتقام» می‌کوفتند. درست مانند اوباش سبز و دیگر لوطی‌وعنترهای استعمار در وزارت امور خارجة جمکران که امروز می‌خواهند تحت نظارت ارباب رفراندوم گوساله‌پسند در مملکت برگزار کنند.

بله حضرات خواهان برگزاری یک شبه رفراندوم، از قماش همان رفراندوم شیخ مهدی بازرگارن‌اند! 12 فروردین‌ماه 1358 را که فراموش نکرده‌ایم؛ «جمهور اسلامی، آری یا نه؟» اینبار از ما چه می‌پرسند؟ یک پرسش عوامفریب دیگر نظیر «مردم‌سالاری آزاد و سکولار، آری یا نه؟» پاسخ ما به این نمایش مهوع و این پرسش‌های انحرافی این است که اگر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان از این حکومت ناراضی‌اند، که هستند؛ اگر ریگی به کفش یانکی‌ها نیست، که همیشه بوده و هست؛ رفراندوم فقط «برای دمکراسی» می‌تواند برگزار شود! در هر حال، با توجه به آنچه در مصر پیش آمده و آنچه در لیبی می‌گذرد، و به ویژه با در نظر گرفتن تحولات روسیه، زمان به هیچ عنوان به نفع «صاحب بوق» پیش نمی‌رود.

در روسیه، مهره‌های زنگ زدة جنگ سرد که از بساط سرکوب استالینیسم به ضیافت تاراج و هرج و مرج یلتسین دعوت شده بودند، یکی پس از دیگری از صحنه خارج می‌شوند. پس از برکناری لوژکف، شهردار مسکو، امروز حضرت «پریماکف»، استالینیست سرشناس نیز بر ما منت گذاشته و تشریف‌شان را بردند، و آه از نهاد خیلی‌ها برخاست! خبر رفتن پریماکف در سایت فرانسه زبان نووستی، مورخ 21 فوریه 2011 انتشار یافته. خلاصه مراسم گودبای پارتی سایمون گاس می‌رود که صورت سوگواری به خود گیرد.