یکشنبه، مهر ۲۴، ۱۴۰۱

نهج ال‌الاغه!

 

 

«[...]‌ حضرت [...] دستور داد در گودالي بزرگ [...] آتش و هيزم بريزند [...] آنگاه فرمود: توبه كنيد! گفتند ما از عقيده‏مان برنمي‏گرديم.   مولي علي(ع) هم آن‌ها را در آتش افكنده سوزاند!  در حالي كه اين بيت را زمزمه مي‌كرد:  اني اذا بصرت شييا منكرا هر گاه امر ناروائي ببينم،  آتش مي‌افروزم و قنبر را براي اجراي حكم خدا فرامي‌خوانم.  اين يعني آموزش اعتدال در عقيده [...]»

منبع: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما،  قنبر غلام وفادار امام‌ علی   

 

بله،‌   از علی آموز «آموزش اعتدال در عقیده!»  و اما اگر بخواهیم در قلعة حیوانات هزارة سوم مشابه «قنبر» را جستجو کنیم،   صدها هزار قنبر «فاقد جنسی‌ات» و ابتر خواهیم یافت.  قنبری که نوبل صلح دریافت کرده و ضمن افتخار به شیعه بودن‌اش، می‌کوشد آزادی‌های فردی و اجتماعی را به «آزادی سیاسی» تقلیل دهد؛  قنبر نشست برلین که طرفدار تجزیه ایران است و در ینگه دنیا «فتوی آخوند» می‌فروشد.  قنبر «خندان» که در آلمان فدرال رسم و رسوم پیشخدمتی در بارگاه سوروس را فرا گرفته و سرپرست کیهان و مسئول «تبلیغات جنگ» بوده؛    به افتخار مستخدمی برای کلیسای آنگلیکن نائل شده و مانند «پاپ» دشمن مدرنیته و لائیسیته است و  ... و از همه مهم‌تر،  رهبر که خودش قنبر اصلی است و در روزنامه‌اش «تصمیم» گرفته با «نهج‌البلاغه»،   شعار« زن،  زندگی،  آزادی» را به حاشیه براند‌:

 

«[...] ما سال‌هاست که «جمهوری مداحان» را جایگزین «جمهوری اسلامی» کرده‌ایم و به جای آنکه به نهج‌البلاغه مجال بدهیم نقشه راه زندگی را برای‌مان ترسیم کند به خواب و خیال‌پردازان خوش‌صدا میدان داده‌ایم برای همه‌چیزمان از سیاست تا فرهنگ و اقتصاد و اخلاق و مناسک مذهبی تصمیم‌سازی کنند.»

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی،  مورخ 8 اکتبر سالجاری

 

بله از آتش زدن زندانیان اوین هیچ تعجب نکنید؛   اینک علی خامنه‌ای که در ذهن علیل‌اش «ضدجمهور» را با جمهور در ترادف گذاشته،  با «نهج ال‌الاغه» آماده کشتار و سرکوب و تاراج شده!    

 

پس از تیز و آروغ علی روضه‌خوان در مورد «وحدت اسلامی»،   به گزارش «ایرنا،  مورخ 13 اکتبر سالجاری»،‌   قرار بود شامگاه روز شنبه 15 اکتبر،  اوباش شیعی ‌عرعر «الله اکبر» سردهند،  باشد تا با یک تیر دو نشان بزنند.   هم خیزش عمومی و شعار «زن،  زندگی،  آزادی» را برچینند،   هم یادی کرده باشند از شهادت جانگداز «استپن باندرا»،   رهبر فاشیست‌های اوکراین!   به همین منظور یک الله‌اکبر زرد رنگ هم روی کاشی‌کاری مسجد سر هم کرده بودند تا پرچم اوکراین‌ستان را تداعی ‌کرده باشند.   ولی پس از برکناری وزیر دارائی چرچیله،   قرار شد با الهام از «قنبر» و «جمهوری نهج‌البلاغه» زندان اوین را به آتش بکشند و زندانیان را در آتش بسوزانند!   از اینرو،  دلال شرکت توتال،  مهدی هاشمی رفسنجانی را فرمودند تا فعلاً به زندان بازنگردد:  

 

«[...]تمدید مرخصی مهدی هاشمی یک روز پیش از آتش‌سوزی در زندان اوین.»

منبع:  رادیو فردا،  ‌ مورخ 16 اکتبر سالجاری

 

پیشتر،   گروه 7 پس از برگزاری یک نشست مجازی،‌   قلادة سگ‌های هار و وفادارش را در پاکستان و افغانستان و ایران،   بازکرده بود تا شعار «زن،  زندگی، آزادی» را به حاشیه براند و با هدایت افکار عمومی به سوی شعار «زندانی سیاسی» و تحمیل فضای ماتم و سوگواری و روضه و زوزه،  تحولات ایران را در همان «مسیر مطلوب» شیعی‌ها،  یعنی مطالبات محفل «کارتر ـ برژینسکی» قرار دهد.      

 

اینچنین بود که ابتدا وزیر دفاع فاکستان،   در جایگاه وکیل مدافع حکومت ملایان نشست و از کشتار و سرکوب ایرانیان دفاع «جانانه» به عمل آورد.  سپس نوبت رسید به هیبت‌الله آخوندزاده،  رهبر وحوش طالبان در افغانستان.   این جانور وحشی که مانند بن‌لادن پیام صوتی می‌فرستد،  اعلام داشت جهت برقراری «نظام خالص شرعی» حتی در  برابر بمب اتم هم عقب‌نشینی نخواهد کرد.  می‌دانیم که حمایت ارتش مزدور پاکستان از استقرار «نظام خالص شرعی»،  معنائی جز حمایت از غارنشینان پشتون جهت سرکوب و کشتار فارسی‌زبانان افغانستان ندارد.  و از آن جمله است ممانعت از تحصیل دختربچه‌ها و انفجار بمب در مراکز آموزشی هزاره‌ها!    نیازی نیست که بگوئیم خفقان «ملاله یوسف‌زی»،  برندة فاکستانی نوبل صلح و جایزه ساخاروف،   ریشه در همین سیاست‌ها دارد!  اینک غارنشنیان پشتون و حامیان فاکستانی‌شان را رها ‌کنیم و برویم به سراغ حکومت «مسجد ـ  روسپی‌خانة» شیعی و بلبل‌زبانی‌های رهبرش.

 

علی روضه خوان که طی سه هفته اعتراض سراسری به قتل مهسا امینی،  در پستو قایم شده بود،   و شیپورهای غربی غیبت‌اش را به انسداد روده و عمل جراحی پیزی و هزار درد و مرض دیگر پیوند زده بودند،   پس از دریافت پیام گرم و نرم ارباب آمریکائی‌اش،  همچون الاغ مرده لازار که با دم مسیحائی «زنده» شد،   از پستو بیرون جهید و سروپا برهنه دوان،  دوان خود را به پادگان حسن عین ـ‌   سوسمارخور دوم شیعیان ـ رساند، و ... و خلاصه عمل جراحی و دوران نقاهت و پیزی پاره‌پوره و ... و این حرف‌ها بکلی فراموش شد.  از آنروز به بعد شاهدیم که اگر رودة علی ‌روضه‌خوان انسدادی داشته،   «زبان» این جنایتکار انسداد نمی‌شناسد،  و لحظه‌ای از توجیه جنایت و سرکوب و وراجی پیرامون «پیشرفت‌های» حکومت ملایان غافل نمی‌ماند.

 

از ‌جمله شاهکارهای «زبانی» ایشان،  ایجاد ترادف میان فاضلاب محفل «کارتر ـ برژینسکی» ـ همان انقلاب اسلامی روح‌الله خمینی را می‌گوئیم ـ  و «درخت تناور» بود که بسیار باعث انبساط خاطر ملوکانۀ ما شد.  علی‌ ترکه به کسانی که بخواهند این «فاضلاب تناور» را ریشه‌کن کنند،  هتاکی می‌کرد و هشدار می‌‌داد!  ایشان همچنین با تغییر تاریخ میلاد «با سعادت» پیامبر تازیان،  از 7 یا 8  اکتبر،   به روز وقوقیه جماعت تلاش کرد تا میلاد کذا را همزمان با روز تولد فرح پهلوی و میعاد شوم افتتاح مسجد در دانشگاه تهران توسط ایوبخان ـ رئیس حکومت اسلامی فاکستان ـ  برگزار کند!  خلاصه به زبان بی‌زبانی هم به پیمان استعماری سنتو تعظیم بلندبالائی کرد و هم نشان داد که روحانیت شیعی «حق» علیاحضرت سابق را به رسمیت می‌شناسد!   و این همزمانی‌ها بهترین زمینه شد جهت تنظیم وقوقیة جمعه ـ 14 اکتبر 2022  ـ  در مورد «وحدت جهان اسلام»،  یا بهتر بگوئیم در مورد اعلان جنگ رسمی به تاریخ و فرهنگ ملت ایران.

 

بله،  مبارزه با فرهنگ ایران زمین که با کودتای سوم اسفند آغاز شده،   و با سانسور کلیات سعدی توسط فروغی «اهداف» ضدفرهنگی‌اش را مشخص نمود،   به ترور و تبعید و سرکوب شاعران و نویسندگان مشروطه و سپس ترور سازمان یافتة‌ مخالفان پوپولیسم:  احمدکسروی،  سپهبد رزم آراء و...  توسط فدائیان اسلام انجامید.  و سرانجام شاهد کودتای ساواک و ارتش شاهنشاهی و شهربانی آیرون‌ساید بر علیه دولت شاپور بختیار،  جهت استقرار حکومت آخوند در ایران بودیم.   اینک پس از گذشت 44  سال،   آمریکا می‌خواهد همین حکومت را به نحوی از انحاء تداوم بخشد و بهترین راه تداوم این حکومت ایران‌ستیز چیست؟ استقرار «جمهوری نهج ال‌الاغه» و به آتش‌ کشیدن زندان و زندانیان در اوین!

 

تعداد قربانیان جنایت جدید حکومت اسلامی مشخص نیست،   ولی به گزارش بی‌بی‌سی، بسیاری از افرادی که در اعتراض به قتل مهسا امینی دستگیر شده‌ بودند در این زندان محبوس بوده‌اند!   و به استنباط ما،    با توجه به سابقة‌ کشتار جمعی زندانیان در دوران صدارت نکبت‌بار میرحسین موسوی،   هیچ بعید نیست که حکومت ملایان اینبار نیز دست به کشتار «معترضان زندانی» زده باشد!   معترضانی که برخلاف زندانیان رسانه‌ای شیعی‌ها،  هم از آخوند شیعی عبور کرده‌اند،  هم از اصولگرایان جنایتکار و هم از اصلاح‌طلبانی که توجیه کنندۀ جنایت‌اند!