جمعه، بهمن ۱۵، ۱۳۹۵

افلاسکو!




پس از مادر ترزا،   نخست‌وزیر انگلستان،  نوبت رسید به آنجلا مرکل،  صدراعظم ابدمدت آلمان که به دیدار رجب اردوغان بشتابد،   و وی را به رعایت آزادی بیان و «غیره» فراخواند! جالب اینجاست که دولت مرکل نه تنها دست سازمان سیا را برای جاسوسی از شهروندان کشورش بازگذاشته که به شنود مکالمات تلفنی مقامات آلمان توسط کدخدا هم اعتراض نکرده!   البته این روابط «ارباب ـ رعیتی» در سراسر بروکسل‌ستان رایج است؛   به آلمان محدود نمی‌شود!   ولی خوب،   رجب اردوغان که محتاج پیرزن‌های پری پیکر و ماه سیمای عموسام  شده،   در جایگاهی نیست که بتواند به این مسائل «پیش‌پاافتاده» اشاره‌ای داشته باشد؛ کودتای ناکام 15 ژوئیه،   و بعد هم «افلاسکو»،   علاوه بر حکومت زال‌ممد،   سلطان رجب را نیز بدجور زمین‌گیر کرده!   

یادآور شویم،  پروژة «افلاسکو» یک مجموعه است که فاز اول آن 4 روز پیش از مراسم ادای سوگند دونالد ترامپ با سقوط یک هواپیمای باری ترک در بیشکک آغاز شد.   هواپیمای مذکور از  بندر هنگ‌کنگ ـ  حیات خلوت بریتانیا ـ  به ترکیه می‌رفت و در قرقیزستان توقف داشت.   البته معلوم نیست بار این هواپیما چه‌ها بوده،  ولی با در نظر گرفتن مبداء و مقصد و محل توقف آن،   و با توجه به پیامد فوری سقوط هواپیمای کذا در واشنگتن و تهران ـ   زوزة باراک اوباما بر علیه ترامپ،  و شلیک ضدهوائی در مرکز شهر تهران ـ  شاید،  «انگلیسای چش‌چپ»  بار ویژه‌ای در این هواپیما گذاشته بودند، که «کج» بود و به مقصد نرسید! 

با اینهمه «انگلیسا» پشتکارشان خیلی خوب است،   از اینرو سه روز پس از سقوط «بارکج»،  رفتند به سراغ خواهر مریم رجوی،  ‌کشتزار سابق «برادر» مهدی ابریشمچی،‌  که چند سال پیش «وقف» فلاحت مسعود رجوی «راحل» شده بود!   البته انگلیسا خودشان سراغ کشتزار وقفی نرفتند،   طبق معمول فرانسوی‌ها را جلو انداختند.  و اینچنین بود که روز 18 ژانویه، مریم رجوی سروکله‌اش در مجلس شورای ملی فرانسه پیدا شد،   و «دوستداران مقاومت» دم ایشان را حسابی در پشقاب گذاشتند و ... و عکس و تفصیلات این دیدار «تاریخی» هم در توئیتر مریم رجوی در دسترس عموم قرار گرفت!   فردای همان روز،  ساختمان پلاسکو،‌  ملک حبیب‌الله القانیان،  قربانی حکومت جنایتکار اسلامی منفجر شد.

بوق‌های جمکران از صدها قربانی «آتش‌سوزی»،   از جمله ده‌ها آتش‌نشان خبر دادند،  و ... و همانطور که در وبلاگ «دولت تدبیر و تحریق» گفتیم، حکومت ملایان هم تلاش کرد، جنایت‌اش را به حساب عملیات تروریستی بگذارد و در جایگاه قربانی بنشیند؛  ولی نتوانست.  در عوض بخوبی توانست با روضه و زوزه و عرعر و شعار از پرداخت خسارت‌ مالی به بازماندگان قربانیان جنایت‌اش خودداری کند:

«[...] فقط نصف حقوق قربانیان را به عنوان مستمری به بازماندگان پرداخت می‌کنند[...]»
منبع:  گویانیوز،  ‌مورخ 26 ژانویه 2017

البته جای تعجب نیست؛  ‌ همچنانکه بارها در این وبلاگ گفته‌ایم حکومت اسلامی،  یک مجموعة جنایتکار و تاراجگر است که از نخستین روز موجودیت،   «خدمات‌اش» به نام الله، و به کام آتلانتیسم بوده،   و از اینرو،   طی 38 سال اخیر،   لطف و عنایت ارباب به صورت «زیرجلکی» شامل حالش شده و می‌شود.  در نتیجه،   هیچ دلیل ندارد که از یک حکومت تروریست انتظار داشته باشیم به قربانیان جنایات‌اش، خسارت بپردازد.   وظیفة این حکومت تبدیل کشور ایران به عربستان «شیعی» است.   و این هدف «الهی» در زمینة اجتماعی با تحمیل احکام توحش اسلام به ملت ایران،   و همزمان تخریب و تکفیر هر آنچه بر تازیان «تقدم تاریخی» دارد محقق می‌شود.  کار این سیاست استعماری،  همزمان با سفر مادر ترزا به ینگه‌دنیا ـ  27 ژانویه سالجاری ـ   به تکفیر زرتشتیان ایران، و تحریم «جشن سده» نیز کشید: 
  
«[در نماز جمعه تفت گفته شد] این کارها [برپائی جشن سده]  به جز آنکه چهرة شهرستان را مخدوش کند و منافقان و سلطنت‌طلبان از آن سوءاستفاده کنند فایدة‌ دیگری برای شهرستان ندارد[...]»
منبع:  رادیوفردا، ‌ مورخ 29 ژانویه 2017 

بله روز جمعه 27 ژانویه،   همچنانکه در وبلاگ «ترامپ‌الله» هم گفته بودیم با همة جمعه‌ها تفاوت داشت،   به همین دلیل برای پارس‌کردن آخوند به آئین‌های ایرانی بسیار مناسب بود و   طویلة مشروعه هم از این فرصت استفاده کرد تا دم مفصلی برای قوم و قبیلة روتچیلد بجنباند و  غم «افلاسکو» را تاحدودی از دل‌شان بزداید!   خلاصه «افلاسکو» را دستکم نگیریم،  چرا که در آلمان و فرانسه تحولات گسترده‌ای ایجاد کرد،   و سفر مادر ترزا به واشنگتن را جلو انداخت!   در واقع پس از دیدار بوریس جانسون با داماد دونالد ترامپ،  قرار شده بود،   سفر «مادر ترزا» به واشنگتن طی ماه فوریه صورت گیرد!  ولی روز 23 ژانویه،  این برنامه منتفی شد!

در این روز «جادوئی»،   دادگاه عالی بریتانیا از خواب خوش «برکسیت ایز برکسیت» پرید،  و با تقاضای مادر ترزا برای دور زدن پارلمان جهت اجرای مفاد برکسیت «مخالفت» کرد!   در آلمان نیز اشتاین‌مایر،  وزیر امور خارجه بی‌سروصدا استعفا داد،  و زیگمار گابریل،   وزیر امورخارجه جدید شتابان به مسکو دوید؛  کلیپ انفجار ساختمان پلاسکو را هم «بعضی‌‌ها» روی یوتوب گذاشتند!  جالب‌تر اینکه،  همزمان با سفر «فرانسوا فیون»،  نامزد پست ریاست‌جمهوری فرانسه به برلن،  همان «بعضی‌ها» پیرامون سوءاستفاده‌های مالی وی و خانواده‌اش دست به افشاگری زدند!

خلاصه بگوئیم،   پس از اخراج اشتاین مایر،   به سر بریدة فرانسوا فیون و برچیدن بساط حزب جمهوریخواه فرانسه نیاز فراوان احساس می‌شد،  ولی گویا اینهم کفایت نمی‌کرد!   در نتیجه، پس از سفر مادر ترزا به واشنگتن و آنکارا،   ناوجنگی بریتانیا وارد دریای سیاه شد؛   اوکراین گلوله باران مناطق شرقی را از سر گرفت،‌   و در مانوور ارتش ناتو در دریای سیاه شرکت نمود!  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یکی از همان «آزمایش‌های موشکی» عموسام‌پسند صورت داد،   باشد تا زمینة مناسب برای نفس‌کش‌طلبی اربابان‌اش در واشنگتن و تل‌آویو فراهم آید!   ولی موشک کذا در آستانة سفر وزیر امورخارجه فرانسه به ایران،  در آسمان منفجر شد،   و یانکی‌ها را ماتم‌زده کرد!   و مهم‌ترین پیامد این ناکامی،  انتشار تصویر احمدی‌نژاد در کنار شهروندان «قاچاقچی» ایتالیا بود!

گویا حضرات ایتالیائی از سال 2011 به لیبی و جمکران سلاح و تجهیزات می‌فروخته‌اند و هیچکس هم روح‌اش از این قاچاق «خبر» نداشته!    وارد جزئیات نمی‌شویم، ‌ چرا که هدف این افشاگری‌ها «تطهیر» مسئول اصلی قاچاق اسلحه،  یعنی مقامات سازمان ناتو است!  یادآور شویم،   کشور ایتالیا مهم‌ترین پایگاه هوائی ناتو در اروپا به شمار می‌رود؛   دولت‌اش توسط بانک گلدمن‌ساکس تعیین می‌شود،   و مافیا در اینکشور مستقیماً تحت نظارت یانکی‌ها فعالیت می‌کند.   خلاصه،  در چنین کشور «گل‌وبلبلی» قاچاق اسلحه،   آنهم در چنین ابعادی نمی‌تواند نتیجة شیرینکاری «چند شهروند ایتالیا و محمود احمدی‌نژاد» باشد!   «افشاگری» کذا فقط نشان می‌دهد که مچ گاوچران‌ها را مسکو سخت گرفته،  و حضرات جهت تطهیر خود،   ناچار شده‌اند پتة خادمان‌شان،   یعنی احمدی‌نژاد و چند دلال ردة پائین را بر آب بیاندازند.   در ابعاد داخلی نیز «به آب دادن بند» احمدی‌نژاد هدفی جز عوام‌فریبی ندارد؛  به صورت غیرمستقیم به عوام حالی می‌کنند که قاچاق کار احمدی‌نژاد است،  نه «آخوندهای» عزیز و درستکار!  در هر حال،   موضوع این وبلاگ روابط دیرین و زیرجلکی یانکی‌ها با کنیزمطبخی‌ انقلابی‌شان نیست؛  موضوع «افلاسکو» است.   

افلاسکو که از قضای روزگار با سفر 3 روزة یک هیات از حزب کمونیست چین به جمکران،   آنهم به دعوت مجمع تشخیص مصلحت،‌  تقارن زمانی نشان می‌دهد ـ  سایت رسمی چین،  مورخ 16ژانویه 2017 ـ   سرانجام حسن روحانی را از رجب اردوغان جدا کرد و او را به سنگر «مخالف ترامپ» انداخت.                  

همانطور که شاهدیم،   خارج از دولت‌هائی که مرز شکن نیستند و «دخالت در امور دیگر دولت‌ها» را حق مسلم خود نمی‌دانند،   «فرمان» دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت موقت ورود اتباع 7 کشور به خاک آمریکا، ‌ اردوگاه آتلانتیسم را به دو گلة‌ «ستایشگر و معترض» تقسیم کرده!   در داخل مرزهای ایالات متحد،  رهبری سنگر معترضان را «جهادی» اوباما بر عهده گرفته،  یعنی همان کسی که در سال 2011،  دقیقاً مشابه همین فرمان را صادرکرده بود!   در خارج مرزهای ایالات‌متحد،   به صورت غیرمستقیم،  شاهد مخالفت پرنس چارلز،   و به صورت مستقیم شاهد مخالفت دولت سوسیالیست فرانسه،  شخص آنجلا مرکل،  و حکومت جمکران هستیم،  یعنی همان‌ها که گویا همگی در سال 2011،‌  زمانیکه اوباما همین فرمان را صادر کرد،‌ کور و کر و لال شده بودند!   

حال دو پرسش منطقی مطرح می‌شود.   نخست اینکه چرا 5 سال پیش، رسانه‌ها «فرمان» باراک اوباما را نادیده گرفتند و ولیعهد انگلستان و سران اروپا و گروه‌های حقوق بشر فروش و هولیوودی‌ها و جمکرانی‌ها به این فرمان اعتراض نکردند؟  دیگر آنکه،   به چه دلیل دستگاه دونالدترامپ برای پایان دادن به این جنجال مسخره،  به این نکتة‌ «پیش‌پاافتاده» اشاره نمی‌کند که «فرمان» کذا 5 سال پیش توسط باراک اوباما صادر شده بود؟!   پاسخ به ایندو پرسش‌ روشن است؛  سیاستی که از دونالد ترامپ حمایت می‌کند،  به دلیل شکست کودتاهای‌اش در ترکیه،   و سپس در ایران به شدت تضعیف شده،  و در داخل و خارج مرزها به جنجال‌سازی و به راه‌انداختن خردجال و آفرینش بحران‌ نیاز پیدا کرده.  خلاصه،   این سیاست خود را به هر دری می‌کوبد تا چند رأس «مخالف‌نما» را به میانة میدان بکشاند!

وارد جزئیات بحران‌سازی‌های درونمرزی ترامپ نمی‌شویم،  فقط به سناریوی اخیر محافل حامی وی در کالیفرنیا اشاره‌ای می‌کنیم.  این محافل با هدف افزایش شهریة دانشگاه و ارائه تصویر دلپذیر «مدافع آزادی بیان» از شخص دونالد ترامپ،  دانشگاه را به طویله ـ  محل درگیری‌های محفلی و سیاسی ـ  تبدیل کرد‌ه‌اند.  جریان از اینقرار است که دانشجویان جمهوریخواه از فردی که به نژادپرستی و افراط‌گرائی شهرت دارد،  ‌ برای سخنرانی در دانشگاه برکلی دعوت می‌کنند.   دانشجویان طرفدار حزب دمکرات ـ  اینان هیچ اجباری برای شنیدن سخنرانی فرد مذکور ندارند ـ   دانشگاه را به صحنة اعتراض تبدیل می‌نمایند،  و با استفاده از این «خرتوخر»،   محافل حامی ترامپ نیز مشتی اوباش را به عنوان «دانشجویان نقاب‌دار» و مخالف ترامپ جهت تخریب به دانشگاه اعزام می‌کنند:

«[...]‌ ییانوپولوس را که به زن‌ستیزی و نژادپرستی شهره است،  دانشجویان جمهوری‌خواه [...] برای سخنرانی دعوت کرده بودند[...] ‌پیش از شروع برنامه شمار زیادی از دانشجویان مخالف او تظاهرات مسالمت‌آمیزی به‌راه انداختند[...] این حرکت اعتراضی پس از مدت کوتاهی به خشونت کشیده شد[...] مسئولان دانشگاه گفته‌اند ‌حدود 150 دانشجوی نقاب‌دار اقدام به شکستن‌ شیشه‌های سالن دانشگاه و پرتاب کوکتل مولوتف کرد‌ه‌اند[...]»
منبع:  صدای آلمان،‌   مورخ 2 فوریه 2017

پس از اینکه خردجال مدعیان مخالفت با زن‌ستیزی و نژادپرستی زمینة حضور اوباش و کاسورها را در دانشگاه فراهم آورد،   نوبت رسید به دونالد ترامپ!   ایشان نیز با ارسال یک توئیتر در جایگاه مدافع «آزادی بیان» نشستند و موضوع قطع بودجة دولتی دانشگاه را مطرح فرمودند:

«[...] ساعاتی پس از این اتفاق [...] ترامپ در اکانت توئیتر خود نوشت:  وقتی دانشگاه برکلی کالیفرنیا از آزادی بیان جلوگیری می‌کند[...] بودجة ‌دولتی‌اش نباید قطع شود؟[...]»
همان منبع

نیازی نیست که بگوئیم اگر این لات‌بازی ادامه یابد و بودجة دولتی برکلی قطع شود،‌  شهریه‌ها افزایش خواهد یافت،  و بسیاری از دانشجویان ناچار می‌شوند یا تحصیل را رها کنند و به خیل بیکاران و کارگران ارزان‌قیمت ملحق شوند،  و یا وام بیشتری بگیرند و پول بیشتری به جیب بانکدارهای «نزول‌خوار» سرازیر کنند.   در هر دو حالت،  دونالد ترامپ به عنوان مدافع آزادی بیان جایگاه والائی برای خود دست‌وپا می‌کند!  خلاصه اجرای این سناریو،  هم برای بانک‌ها و کاخ سفید «منفعت» دارد،  هم برای فاشیست‌ها که فردیت و آزادی بیان و حریم خصوصی را نفی می‌کنند،  و انسان‌ها را در خدمت «ایدئولوژی» می‌خواهند.   هدف از به راه انداختن تظاهرات در مخالفت با زن‌ستیزی و نژادپرستی در دانشگاه برکلی در واقع تقویت جبهة فاشیسم  ـ  تشویق مرزشکنی ـ  است.   و مدعیان مخالفت با ترامپ از جمله حسن فوتبال که پشت سر جهادی اوباما و پرنس چارلز ایستاده‌اند سر در همین آخور دارند!           
       
حسن فوتبال می‌باید به پیروی از برنامة جهادی اوباما،   نقش «مخالف‌نما» ایفا کند و در آستانة بساط «انتخابات صحرائی»،  با یک تیر چندین و چند نشان بزند.  هم خود را مخالف دونالد ‌ترامپ نشان دهد،  و با الصاق برچسب طرفدار ترامپ،‌  مخالفان‌ را منزوی نماید؛   و هم از خود تصویر واژگون «انسان‌دوست» ارائه کند و ... و از این مفر چند سالی برای آتلانتیست‌ها و حکومت زوزه و روضة‌ آخوند «زمان» بخرد!

یکشنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۵

ترامپ‌الله!




به استثناء قصه‌های قرآن «مجید و شریف و غیره»،   در بی‌بی‌گوزک‌های معتبر و مؤثق و شکمی ادیان ابراهیمی آمده است که خداوند خونخوار ابراهیم،   جهان را در 6 روز آفرید و روز هفتم استراحت فرمود!   دونالد ترامپ هم طی 6 روز جهان مطلوب‌اش را با راه انداختن کاروان خردجال،  سر دادن شعار ابله‌پسند،  و امضاء «فرمان»‌آفرید‍!   و اینچنین بود که روز هفتم،   مادر الیزابت دوم با خبر احداث خط لولة نفت «کی‌ستون» از بستر مرگ برخاستند!   بله،   این لولة نفت علاوه بر تخریب محیط‌زیست،   «یک مشت دلار» هم به جیب دولت تحت‌الحمایة بریتانیا،   یعنی دولت پوشالی کانادا خواهد ریخت،  و دولت کذا تمامی آن را با بهرة «دیرکرد»،‌  به لندن تقدیم خواهد کرد!   و این بود دلیل «رستاخیز» ملکه الیزابت!   ایشان که چندی پیش به دست بی‌بی‌سی کشته شده بودند،   پس از شنیدن خبر احداث «کی‌ستون» به این دنیای فانی بازگشتند و مادر ترزا را جهت دلجوئی از رابین‌هود جنگل واشنگتن به ینگه‌دنیا فرستادند،   باشد تا روابط 100 سال پیش را احیاء کنند!            

«جونم براتون بگه!»    رئیس‌جمهور جدید آمریکا که قرار است نقش «رابین هود» ایفا کند،‌‌  پس از ادای سوگند و کوفتن بر طبل «خواست مردم» روی صندلی  جلوس فرمود،  و یک خودنویس به دست‌اش دادند تا فرمان «خواص‌پسند» امضاء ‌کند و بین دو امضاء نیز شعارهای «عوام‌پسند» سر دهد!   جالب اینکه،  فرمان‌های ترامپ بدون استثناء در مسیر مطالبات اسطوره‌فروشان آنگلوساکسون قرار گرفته:   نفرت‌فروشی و بحران‌سازی در داخل و خارج مرزها،  زن‌ستیزی،   تخریب محیط زیست کانادا و آمریکا،  خصوصاً محیط زیست سرخپوستان ـ   خط لولة داکوتا  ـ  و نهایت امر ارائة تصویر دلپذیر از مقامات مشروعه‌چی در طویلة جمکران!

این موجودات وحشی که 38 سال است به تاراج و سرکوب ملت ایران،   و تارومار کردن اقلیت‌های قومی و مذهبی مشغول‌اند،   پس از انتشار شایعة ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور به خاک مقدس یانکی‌آباد،   همگی «مخالف توهین به ملت ایران» و نقض حقوق شهروندان ایرانی  از آب در آمدند.   جای تعجب نیست که بوق نژادپرستان لندن و شاخک‌های‌اش نیز به ادعاهای ابلهانة مقامات حکومت «تاراج و جنایت به نام الله» انعکاس گسترده‌ای بدهند.  در اینجا فقط به عنوان نمونه،   به بازنشخوار جفنگیات «ایسنا» توسط یورونیوز اکتفا می‌کنیم:

«[...] ‌وزارت [امور] خارجه [حکومت اسلامی] ایران:  دولت برای حمایت از حقوق شهروندان خود تا زمان برطرف شدن محدودیت‌های توهین‌آمیز آمریکا،   اصل عمل متقابل را اجرا می‌کند[...]»
منبع:  توئیتر یورونیوز،   مورخ 28 ژانویه 2017     
  
بله شیپور حکومت دست نشانده‌ای که «قانون اساسی‌اش» در چارچوب توحش و تحجر قبائل صحرانشین قرن هفتم میلادی تنظیم شده،  و مروج برده‌فروشی،  پدوفیلی،   حرمسراداری و تفکیک و نفی جنسی‌ات است،‌   در کمال وقاحت و حماقت ادعا می‌کند در کشور ایران «شهروند» وجود  دارد!  جالب اینکه،   بوق نژادپرستان آنگلوساکسون به این وقاحت و حماقت انعکاس «مناسب» نیز می‌دهد و ... و به این ترتیب حضرات از حکومت آخوند جنایتکار و تاراجگر،  تصویر «مدافع حقوق شهروندی» ارائه می‌کنند.   البته ارائه تصویر دلپذیر از «جنایتکار» به این مختصر محدود نمی‌شود؛  آرایش و بزک چهرة‌ کریه دولت بریتانیا که با پهن کردن بساط «برکسیت» زمینة گسترش پوپولیسم را در اروپا فراهم آورده،  از این «حرف‌ها»‌ به مراتب مفصل‌تر است!

مادر ترزا که در دوران صدارت دیوید کامرون،  پست امنیتی «وزارت کشور» را عهده‌دار بود و در واقع مستقیماً تحت نظارت سازمان سیا فعالیت می‌کرد، جهت دیدار با رابین‌هود جنگل واشنگتن آخرین جمعة ژانویه را برگزید!  می‌دانیم که رابین‌هود 6 روز متوالی از روی صندلی کذا برنخاست؛   شعار پوچ می‌داد و فرمان امضاء ‌می‌کرد و در نتیجه،   به تعویض پوشک نیاز مبرم داشت.   از سوی دیگر،‌  جمعه‌ها هم که برای محفل جنایتکار احترام به ادیان،  روز وق‌وقه! با این وجود،  آخرین جمعة ژانویه با دیگر جمعه‌ها تفاوت داشت؛   با  72مین میعاد «آزادی آشویتس توسط ارتش سرخ و73‌مین سالگرد شکسته شدن محاصرة  900 روزة‌ لنینگراد» تقارن یافته بود.  به همین دلیل می‌بایست در این میعاد ویژه که یادآور شکست‌های دردناک  ارتش «شکست‌ناپذیر و توحیدی» آلمان نازی است،‌   هیاهو و جنجال برای هیچ به حداکثر ممکن می‌رسید،   که رسید.   از اینرو به افتخار مادر ترزا،   «مایک پنس»،   معاون ترامپ نیز یک کاروان خردجال بر علیه «حق انتخاب آزاد زنان» به خیابان آورد.   مادر ترزا هنگام تعویض پوشک رئیس‌جمهور منتخب،  بر روابط ویژه؛  تقویت «ناتو»؛  و مبارزه با تروریسم تأکید فرمود، و حماقت و وقاحت خود را به اثبات رساند!   ایشان، سپس جهت دلجوئی از رجب اردوغان راهی ترکیه شدند،   و ضمن تأکید بر گسترش روابط تجاری،  به پادوی‌ ترک دربار «نصیحت» کردند که حقوق قانونی را رعایت کند!  می‌دانیم که نخست‌وزیر بریتانیا خیلی به رعایت قانون و مقررات اهمیت می‌دهد؛   به ویژه در کشورهای همسایة روسیه!   کودتای ناکام سایمون ‌گس؛ کودتای اوکراین؛   کودتای ناکام اخیر ترکیه؛  و ترور سفیر روسیه را فراموش نکرده‌ایم،   به این می‌گویند «رعایت حقوق قانونی»،  ویراست لندن!    

همچنین می‌دانیم که اوضاع رجب اردوغان،  بس خراب است؛  کودتای اربابان‌اش شکست خورده و سلطان رجب ناچار شده علیرغم این ناکامی،   همان سیاست پساکودتا،‌  یعنی روس‌ستیزی،‌   و یکدست کردن جامعة «مسلمان» ترکیه از طریق سرکوب شیوة زندگی غیرآخوندی را اعمال کند!   به این ترتیب،   ترکیه در کنار جمکران و پاکستان و عراق قرار می‌گیرد و طویلة اسلامی مطلوب ناتو تقویت می‌شود.   از اینرو همزمان با سفر مادر ترزا به ترکیه،  حسن روحانی،   رئیس دولت تف‌وتکفیر که از ترس تظاهرات مخالفان مراسم تشییع جنازة آتش‌نشانان قربانی عملیات تروریستی سپاه پاسداران را برگزار نمی‌کند،  «رستم صولت» شد.   روحانی رفت بالای منبر و فتوی «جهانی شدن» صدورید؛   با دونالد ترامپ شدیداً مخالفت کرد؛   و برای پنهان داشتن توحش و تحجر صحرانشینان قرن هفتم میلادی به 7 هزار سال «فرهنگ و تمدن ایران» دخیل بست:

«[...] ما به عنوان ملت با فرهنگ و با تمدن هفت هزار ساله [...] یکی از اهداف بلندمان پیوند ملت‌ها با یکدیگر است [...] دوران دیوارکشی میان ملت‌ها به پایان رسیده [...] در دنیای امروز نمی‌توان بین ملت‌ها و مردمان سرزمین‌های مختلف فاصله ایجاد کرد [...] کسی نمی‌تواند با جهانی شدن مبارزه کند[...]‌»
منبع:‌  فارس‌نیوز،  ‌مورخ 28 ژانویه 2017 

وقتی حکومت زال‌ممد که تمامی هنجارهای اجتماعی‌اش بر رسم و رسوم ضداجتماعی قبائل صحرانشین قرن هفتم میلادی منطبق شده،   دم از «جهانی شدن» می‌زند،   باید بدانیم که در واقع این ثروت‌های ملی ایرانیان است که قرار شده «جهانی» ‌شود!   باشد تا سلطة آخوند بر عرصة فرهنگ و هنر و ورزش و علم هر چه مستحکم‌تر گشته؛   تهاجم به میهمانی‌های مختلط همچنان ادامه داشته باشد و ‌منطقة «کنسرت ممنوع» به سراسر ایران گسترش یابد،  و ... و جالب اینکه بساط «ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان» در راستای تحقق همین سیاست استعماری پهن شده.

ممنوعیت کذا که به هیچ عنوان شامل مقامات حکومت اوباش،  وابستگان،  توله‌ها و اعضای قبیله‌‌شان نمی‌شود،  چند هدف مشخص را دنبال می‌کند.   افزایش حق‌وحساب کارمندان کنسولگری‌های آمریکا که طفلک‌ها از دوران نورانی خمینی به دریافت رشوه از ایرانیان معتاد شده‌اند؛   ‌جذب اقلیت‌های غیرمسلمان،   جهت تبدیل کشور ایران به طویلة ‌یک‌دست اسلام و مناسب حکومت آخوند؛‌   ارائة تصویر دلپذیر از حاکمیت ایالات متحد،   به عنوان «مخالف تروریسم!»   و نهایت امر،‌   زمینه‌سازی برای اشغال فضای رسانه‌ای کشور با وق‌وق و عرعر مقامات طویلة مشروعه بر علیه «آمریکا»،  بنیانگزار حکومت آخوند در ایران!

خلاصه بگوئیم دستگاه ترامپ که هنوز کلیة اعضای آن نیز مشخص نشده،  برای تکرار سیاست‌های دوران «جنگ سرد» خیز برداشته!   دورانی که اتحاد شوروی وجود داشت،  و بلشویک‌ها که ارواح شکم‌شان با امپریالیسم می‌نبردیدند،  دست گاوچران‌ها را برای کودتا در مرزهای جنوبی‌شان بازگذاشته بودند.   بله،   فراموش نکرده‌ایم زمانی را که ژنرال هویزر برای کودتا بر علیه دولت بختیار در ایران لنگر انداخته بود و ساواک و شهربانی همه روزه اراذل و اوباش را به خیابان‌ها هی می‌کردند.  در آن روزهای «خوب»،   اگر یادتان باشد‌ رادیو مسکو در خواب فرو رفته بود!  در واقع،   گاوچران‌ها برای کودتا بر علیه دولت بختیار،   از موافقت ضمنی تاواریش‌‌ها برخوردار بودند،   در غیر اینصورت امکان نداشت حکومت آخوند در ایران مستقر شود.   همانطور که نمونة سوریه امروز در برابرمان قرار دارد،  اگر مسکو یک «نی‌یت» خشک و خالی بر زبان می‌راند،‌   ژنرال هویزر آفتابه‌ به دست از مرز بازرگان فرار کرده بود!  خلاصه «انقلاب اسلامی» را به تفاهم بلشویسم محتضر دستگاه لئونید برژنف،   با سازمان سیا مدیون‌ایم،   و از شما چه پنهان،  از فروپاشی این دستگاه مزور بسیار خرسندیم و از مطلب هم دور افتادیم!    بازگردیم به زمینه‌سازی دستگاه ترامپ برای ارائه تصویر دلپذیر از حکومت ملایان.

پس از اینکه بنیامین نتانیاهو برای تغذیة‌ حکومت زال‌ممد و تخم و ترکة میرحسین موسوی تکه استخوانی پرتاب کرد و پاسخ مطلوب‌اش یعنی «مردم ایران با نظام هیچ تفاوتی ندارند» را،   دریافت نمود،   خبرپراکنی رویترز یک تکه استخوان دندان‌گیر جلوی حکومت زال‌ممد انداخت،  باشد تا با یک تیر چندین و چند نشان بزند.   هم عملیات تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساختمان پلاسکو را تحت‌الشعاع قرار دهد،   هم از حکومت تروریست جمکران تصویر دلپذیر ـ  مخالف تروریسم ـ  ارائه نماید،   و از همه مهم‌تر جان‌تازه‌ای در کالبد حسن روحانی،  ‌ رئیس دولت مفلوک تکفیر و تحریق بدمد. 

اینچنین بود که از قضای روزگار در تاریخ 6 بهمن‌ماه که با «انقلاب سفید» پیوند خورده،      بوق محفل رویترز ادعا کرد،   کاخ سفید پیش‌نویس فرمان ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع 7 کشور از جمله ایران را تنظیم کرده،   و دونالد ترامپ بزودی این فرمان را امضا خواهد کرد!    سپس «فرانس‌پرس» مدعی شد،‌   «متن نهائی این فرمان هنوز تنظیم نشده» و ... و سایت رادیوفردا هم لطف کرده جزئیات فرمان نامرئی و نانوشته را در دسترس عموم قرار داد!    اینجا بود که،  مشتاقان زیارت «آستان قدس» عموسام حسابی ترسیدند!   در «حکایات» رادیوفردا چنین آمده که بر اساس متن پیش‌نویس فرمان کذا،   ممنوعیت 30 روزة صدور ویزا برای شهروندان 7 کشور مذکور می‌تواند تمدید،  و یا حتی دائمی شود:

«[...] بر اساس این دستور ریاست‌‌جمهوری آمریکا که زمان امضای آن مشخص نیست،  علاوه بر تعلیق یک ماهه صدور ویزای ورود به خاک آمریکا [...]‌ پذیرش پناهجو از طریق سازمان ملل متحد و دیگر راه‌ها،   به مدت 120 روز معلق خواهد شد[...]»
منبع:  رادیو فردا،‌  مورخ 7 بهمن‌ماه سالجاری   

انتشار همین شایعات بی‌سروته کافی بود تا تعویق تشییع ‌جنازة آتش‌نشانان قربانی عملیات تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساختمان القانیان،  و سفر وزیر امورخارجة کویت به تهران،‌   آنهم در فردای افتتاح دفتر ناتو درکویت،    توسط «ینس ستولنبرگ»،    دبیرکل سازمان آدمخوار ناتو،‌  در حاشیه قرار گیرد!

بله،  در تاریخ 24 ژانویه سالجاری،  حضرت «ینس ستولنبرگ»،   دبیرکل ناتو نخستین دفتر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی را در کویت افتتاح فرمودند.   در این مراسم «پرشکوه»،  نخست وزیر و وزیر امورخارجة‌ کویت،   وزیر امور خارجة بحرین و دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نیز حضور داشتند.  جالب اینکه،  یک روز پس از افتتاح دفتر ناتو در کویت،‌   وزیرامور خارجة اینکشور،  با یک چمدان «پیام مسرت‌آمیز»،  ‌پس از 2 سال قطع ارتباط بین دو کشور راهی تهران می‌شود:

«[...]‌ وزیر خارجه کویت،  یک روز پس از گشایش مرکز [ناتو]،  چهارشنبه 6 بهمن،  با پیامی از سوی امیر کویت برای حسن روحانی [...] وارد تهران شد [...]»
منبع:  رادیوفردا،‌  مورخ 26 ژانویه 2017  

اینکه در پی مذاکرات «آستانه»،    و پس از افتتاح دفتر ناتو در کویت،   وزیر امور خارجة اینکشور را پس  از 2 سال به تهران فرستاده‌اند،   به استنباط ما از تفسیر بی‌نیاز است؛  محافل برتری‌طلب غرب جهت گسترش جبهة «ضدروس» به تکاپو افتاده‌اند و طویلة مشروعه،  به گواهی کارنامة درخشان‌اش،   مهم‌ترین و قدیمی‌ترین پایگاه سیاست‌گزاری محافل کذا بوده و هست.   و برای دریافت این واقعیت تلخ که محفل «شیخ‌وشاه» ملت ایران را به سپر بلای استعمار غرب در برابر مسکو تبدیل کرده،   نیازی نیست به دوران ناصرالدین شاه قاجار بازگردیم،  کافی است شیفتگی پهلوی اول به جمال بی‌مثال مستشاران نظامی آلمان نازی را به یاد آوریم،  شاید دریابیم که «مادرترزا» برای «بازتولید» کدام سیاست فرسوده به واشنگتن و آنکارا دویده!